Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 26.03.2024 20:05 Ховають ртх ще з 2018 року, але ж просто забагато чумаданів у хуанга, вірно?
Трохи не так. Обіцяють RT ще з 2018 (і навіть раніше), але ж чумаданів просто замало, тому і виходить по одній графонистій грі на покоління, де ті промені хоч якось видно.
Апскейлери то костиль, який підтримує неповносправних розробників. Ще б вони йому не раділи
Але ж є і повносправні :)

Вірна дружина може бути. Твердження - правильне.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ну Havok у Sowrunner теоретично є.
На Havok, Spintiers був зроблений.

Відправлено через 2 хвилини 58 секунд:
Yaroslav308
Ого. І як в нього ще вистачає ресурсів щось прискорювати? Там, поки перелік параметрів перечитаєшь, то декілька секунд пройде.

А є щось подібне(перелік команд/параметрів) для променів?
Дякую.
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VovaII: 27.03.2024 11:58А є щось подібне(перелік команд/параметрів) для променів?
Нужно курить документацию по DX12/Vulkan, но там всё на порядки сложнее. Чтением, как с длсс, 70 страничного гайда и просмотром параметров одной функции не обойтись.
Вот ссылка на документацию по DXR и без бутылки я б её не открывал.

При упоминание без цитаты, хотя бы пустой, не приходят уведомления.
Tetronga
Member

Повідомлення

Soto: 25.03.2024 14:03
unique-neon: 25.03.2024 12:58 PhysX ніби як часто використовується, але на CPU
Додаткові ефекти які з gpu physx включались:
- листя літає як кульбабки, неправдоподібно але прикольно, нехай
- розбивається туман, якщо бігти кріз нього, це треба ще приглядатись щоб побачити
Але от плащ уже на cpu physx рахувався.
Я недавно это всё объяснял, почти вся одежда, листья, снег, ошмётки уничтожаемых объектов, всё это на physX-е почти в каждой игре.
А толку - народ хочет оставаться тупым, им так проще жить
:dontknow:
Не те слово. Інтерактивність сучасних ігор просто нульова в порівнянні з тим, що було в іграх покоління пс3. І так, більшості гей мерів (саме окремо) нормальна фізика і непотрібна - для них такий треш, як фізика в старих нфс типу Андеграунд це "ну а чо норм жеж, драйв". :puke:
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Tetronga: 29.03.2024 18:26фізика в старих нфс типу Андеграунд
Но но но :)
Там во второй части при гонках "Стрит-Х" была земля, и если на ней пробуксовать, то поднималась красивая пыль для того времени
спойлер
кладущая фпс в два-три раза :laugh:
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Tetronga: 29.03.2024 18:26для них такий треш, як фізика в старих нфс типу Андеграунд це "ну а чо норм жеж, драйв".
Лол, сейчас бы бухтеть на физику в аркадных гонках. Их в лучшем случае будут катать на геймпаде, сделай там хоть немного реалистичную физику и играть станет невозможно.
Tetronga
Member

Повідомлення

Yaroslav308: 29.03.2024 20:20
Tetronga: 29.03.2024 18:26для них такий треш, як фізика в старих нфс типу Андеграунд це "ну а чо норм жеж, драйв".
Лол, сейчас бы бухтеть на физику в аркадных гонках. Их в лучшем случае будут катать на геймпаде, сделай там хоть немного реалистичную физику и играть станет невозможно.
Аркадні гонки це Рідж Рейсер, або Аутран 2006 і так далі. В старі нфс з фізикою для дітей це треш. :(
Відповісти