механика механикой, но мне лично так себе умирать от фриза примерно половину времени в прямом столкновении.infa:Grava
Я не експерт, але зауважу що ігр з таким рівнем деталізації механіки одиниці, напевео навіть тарків єдиний, і до серверів теж чималі вимоги.
Прорахунки фізики завжди дуже сильно грузять систему що є в таркові і чого немає в інших іграх реалізованому на томуж рівні.
Знову приведу приклад з crysis. Доречі ви знаєте як і скільки часу вони витратили на те щоб гравець міг бачити як коситься-падає дерево від пуль?
Наприклад,якщо в таркові вибухає граната, то в інший кінець карти чи в середину карти може прилетіти, барабан, "осколок" і чисто теоритично може когось вбити. Тепер назовіть хоч одну гру в якій це можливо?? І в таркові подібних механік чимало.
или механика фриза на 3 секунды это тоже симуляция чего-то? паники там, например.