Так її ж наче не можна тримати відкритою під час варіння? А заглядати туди-сюди в 21 столітті... я таке не люблю.mgerchik: ↑ 15.02.2025 11:42а навіщо запам'ятовувати на пам'ять, якщо там прямо поруч лежить книга із рецептами?
Останні статті і огляди
Новини
Kingdom Come: Deliverance II
-
VovaII
Member
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Так - не часто. Але є інші, дрібніші баги.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Так..писав, що бойовка в 1й частині легка. Як же я помилявся. Блок перебіндив майже одразу на ПКМ. Тепер відкрив "майстерні удари". Так от, тепер вся бойовка полягає у вчасному натисканні ПКМ. Більше не треба абсолютно нічого. Ні дистанцію скорочувати/розривати, ні напрямки вибирати. Нічогісінько. Просто тиснеш ПКМ. Навіть в цусімі такий фокус тільки зі списеносцями проходив. М-де...
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Ахаха. Виграв турнір 1 кнопкою. Буквально. Навіть кнопки руху не задіював. Коли вже буде саме смачне? 
Ну і бій з першим босом (бандит на даху церкви) також однокнопочний.
Настільки примітивної і легкої бойовки я ще не зустрічав. Навіть в мавпі, вона хоч і примітивна, але таки важча. Бо не всі боси з 1го разу беруться.
Тут перші рівні ще сяк-так, типу щось там треба робити. Але після отого "майстерного удару", (який можна вивчити в майстра...ну, не знаю...нехай буде...після 10ти сутичок на мечах), - в боях просто немає що робити. Нема жодного суперника, який би становив загрозу. Навіть проти суперників з отрутою можна спокійно провести бій без поранень. Дофармлю сет з турнірів і побіжу по сюжету. Бо здивувати та гра вже навряд чи зможе.

Ну і бій з першим босом (бандит на даху церкви) також однокнопочний.
Настільки примітивної і легкої бойовки я ще не зустрічав. Навіть в мавпі, вона хоч і примітивна, але таки важча. Бо не всі боси з 1го разу беруться.
Тут перші рівні ще сяк-так, типу щось там треба робити. Але після отого "майстерного удару", (який можна вивчити в майстра...ну, не знаю...нехай буде...після 10ти сутичок на мечах), - в боях просто немає що робити. Нема жодного суперника, який би становив загрозу. Навіть проти суперників з отрутою можна спокійно провести бій без поранень. Дофармлю сет з турнірів і побіжу по сюжету. Бо здивувати та гра вже навряд чи зможе.
-
VovaII
Member
Це у першому чи у другому?Геральт: ↑ 17.02.2025 10:00Ахаха. Виграв турнір 1 кнопкою.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
В першому. Але в другому, пишуть, ще більше спростили. Куди вже простішеVovaII: ↑ 17.02.2025 16:32Це у першому чи у другому?Геральт: ↑ 17.02.2025 10:00Ахаха. Виграв турнір 1 кнопкою.

https://fex.net/uk/s/0ydnar2
-
ramm
Member
На жаль в другій частині з балансом бойовим та економічним ще гірше. Алхімія - це легкий і нудний шлях до першого капіталу не виходячи з першого села. Яди тривіалізують й без того легку бойову систему і дозволяють вдягнутися в лати не маючи прокачаних бойових навичок. Інший шлях - це лук і стрілецькі змагання, тут і гроші і прокачка стрільби поки не набридне. Після вивчення майстерного удару сенс в комбо відпадає як такий. І от маючи в стартовій локації мішок грошей і латні обладунки вже і не дуже хочеться звертати увагу на побочні завдання і сторонні активності - нащо ті рибні місця, полювання чи ковальство. Хоча б зробили так, що ремонт зменшує максимальну міцність предмету, може б тоді економіка якось ще ожила.
-
VovaII
Member
Плюс великої по різноманітностям гри в тому, що в ній можна займатись різними справами на вибір, і зможеш пройти гру. А коли в грі потрібно обов'язково робити багато всілякого, то це вже не гра РПГ, а виживач. Де гравець змушений робити і те, що зовсім не хоче.ramm: ↑ 18.02.2025 13:01Хоча б зробили так, що ремонт зменшує максимальну міцність предмету, може б тоді економіка якось ще ожила.
-
Panasi
Member
- Звідки: Киев
Так, з економiкою i балансом э певнi проблеми. Якщо не бiгти вперед по сюжету, а уважно дослiджувати свiт, не тiкати вiд розбiйникiв, проходити другоряднi квести, то грошей стаэ занадто багато. Я ще не пройшов фактично перший квест "пiдготовку до весiлля", а вже маю 5000 грошей в кишенi, якi нема на що витрачати, бо вже зiбрав норм броню i палаш з розбiйникив i викачав 10-15 лвл по всiм статам.
-
VovaII
Member
Panasi
Думаю це говорить про дві речі:
1) Рівень що пропонує гра "по замовчуванню" зроблено для нових гравців.
2) Вам варто було починати на важчому рівні.
Питання не по темі: хтось користується програмою типу Пунто Світчер, але не нею? Підкажіть?
Думаю це говорить про дві речі:
1) Рівень що пропонує гра "по замовчуванню" зроблено для нових гравців.
2) Вам варто було починати на важчому рівні.
Питання не по темі: хтось користується програмою типу Пунто Світчер, але не нею? Підкажіть?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Нарешті домучив першу. Враження не змінились. Якщо на початку бойовка здавалась вбогою, то вона не здавалась, а така і є: легка і примітивна. Але з'ясувалось, що вона вбога не тільки для ГГ, а і для суперників. Бомж в лісі з довгим мечем, ратник на турнірі з довгим мечем і бос з довгим мечем бити будуть однаково. І однаково отримувати по пиці. Не було якихось унікальних суперників, які б змушували бодай трохи спітніти чи якийсь виклик кинути. Виняток - списники, але не тому, що важкі, а хоч якесь різноманіття. На жаль, червонокнижний вид.
По сюжету була надія на щось цікаве і навіть епічне, але ні, все звелось до ролі попихача в пана. Така собі роль.
Прокачка могла б бути непогана, бо щось подібне до TeS(що використовуємо те і прокачується), але перки настільки безглузді, що те все перекреслюють. Досліджувати світ не цікаво, бо нічого в ньому нема. Економіки нема, бо і прогресу обладунків/зброї нема. Що на турнірі виграв - з тим і пробігав до кінця. Загалом, це - симулятор верхової їзди. Бо 90% ігрового часу - нудні подорожі з одного кінця карти в інший. Отой hard mode лише час забирає і нічого цікавішим чи складнішим не робить. Якби хоч суперники сильніше били чи що. А то просто забрали quality of life, от і весь hard. В фіналі зловив софтлок, коли при облозі болванчики в замку стоять і нічого не роблять. Можна всіх хоч передушити, але толку мало, бо катсцена не трігериться. Перегравав сейв разів 10. Таки трігернулась. Алілуя.
Вердикт: хто має лишні кілька десятків год, немає в що грати і полюбляє "не квапливий" ігролад - може спробувати.
В 2гу, само собою, грати не буду, бо абсолютно те саме.
зі. Коваль вміє писати і читати (пробує навіть латинкою), але поняття не має, як на місцевості визначити сторони світу
По сюжету була надія на щось цікаве і навіть епічне, але ні, все звелось до ролі попихача в пана. Така собі роль.
Прокачка могла б бути непогана, бо щось подібне до TeS(що використовуємо те і прокачується), але перки настільки безглузді, що те все перекреслюють. Досліджувати світ не цікаво, бо нічого в ньому нема. Економіки нема, бо і прогресу обладунків/зброї нема. Що на турнірі виграв - з тим і пробігав до кінця. Загалом, це - симулятор верхової їзди. Бо 90% ігрового часу - нудні подорожі з одного кінця карти в інший. Отой hard mode лише час забирає і нічого цікавішим чи складнішим не робить. Якби хоч суперники сильніше били чи що. А то просто забрали quality of life, от і весь hard. В фіналі зловив софтлок, коли при облозі болванчики в замку стоять і нічого не роблять. Можна всіх хоч передушити, але толку мало, бо катсцена не трігериться. Перегравав сейв разів 10. Таки трігернулась. Алілуя.
Вердикт: хто має лишні кілька десятків год, немає в що грати і полюбляє "не квапливий" ігролад - може спробувати.
В 2гу, само собою, грати не буду, бо абсолютно те саме.
зі. Коваль вміє писати і читати (пробує навіть латинкою), але поняття не має, як на місцевості визначити сторони світу
