Судячи з трейлеру, атмосферність не зіпсували, додались арбалети і зачаткова стрілецька зброя, цікаво
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
Хто ще чекає?
![rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
![gigi :gigi:](./images/smilies/gigi.gif)
Нє, я не по цим справам, проходив чисто для себе фор фан, бо перше проходження під кінець було занадто легким вже.VovaII: ↑ 27.07.2024 20:31 А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешерDiGiTaL: ↑ 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04А шо не так з бойовкою?DiGiTaL: ↑ 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором середньовіччя і майстерністю володіння зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.AFU_power: ↑ 20.08.2024 18:19вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою?
тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:32Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.AFU_power: ↑ 20.08.2024 18:19
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.
Можливо, можна було зробити рівень складності "тільки сюжет", але розробники вирішили інакше і я не можу сказати, що вони не праві, бо це гра, в якій ви повинні не стільки персонажа прокачувати, скільки себе і свої руки. В цьому і є фішка цієї гри, за це її обожнюють і ненавидятьAFU_power: ↑ 20.08.2024 18:35тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:32 Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.
Все не так. Власне, що вона не складна, а "душна" і "ватна". Взагалі, від бойовки, що має стаміну, нічого доброго чекати не доводиться. Але тут змогли "перевершити" навіть симулятори перекатів.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешер![]()
Після цього ваша думка втрачає будь-який сенс. Чи ви вважаєте, що вам на початку гри має бути складно одразу? Там саме смачне проявляється в турнірах або коли бій один проти 2-3-4 супротивників і там треба думати не тільки коли блокати і коли бити, а і як на свою користь використати переваги ландшаіфту, дерева, споруди і так далі, а то вас просто розмотають. Або як діяти проти різної зброї у супротивника. Це, все-таки гра із закосом під реальність, а не вийшов один проти 20-ти і всіх розмотав, за 10 тисяч кліків ЛКМ.Геральт: ↑ 08.02.2025 11:18Грав не багатоGreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешер![]()