Оновлення мікрокоду поки не покращило продуктивність процесорів Core Ultra 200

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Захар Беркут
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 21.12.2024 11:47
Захар Беркут: 21.12.2024 11:14

Бачу що Харлі з ліва краще промальована, витримані пропорції, правильний рух суглобів та акробатики, бачу що Харлі зліва має диспропорцію, як наче в неї імпланти в сідницях, але сама кість взагалі тазової частини чоловіча, це що вони модельку з чоловіка "прокачали" 99%. Сами текстури та промальовка частинок зліва краща, воно якщо порочні металеві через іржу, то виглядають металевими, а от з права якесь все недомальоване та пластикове, освітлення також на три кроки назад, будівлі наче не цегляні а пінопласт та пластик, бойова система Харлі - там де спідниця звичайно краще, там де вона має 2 удари це взагалі "пресс ван батон - бі хеппі" якесь одоробло.
Мій вирок - пристрельте ото одоробло ви що не бачите яке воно всрате те недолуге, страждає те що з права.
Справа гра від тієї ж компанії, причому на 9 років новіша і споживає в багато раз більше ресурсів :lol:
Обійняти та заплакати.
testerd2modd
Junior

Повідомлення

Scoffer: 20.12.2024 23:35
dead_rat: 20.12.2024 23:18мавпи ще менше думають
На тому тижні прийшли з проблемою "шось ваша БДшечка тупить на 128-ядерному сервері". По факту розбору виявилось 230+ максимально кривих запитів в БД лише зі стартової сторінки на одне відображення. У мене в якийсь момент часу вже фейспалми закінчились.
"А ми що, а ми нічо, то все ORM". Ну да, ORM. А те що SQL взагалі-то був вигаданий шоб пересічна бухгалтерша 80х могла його осилити то так, незначні подробиці :laugh:
Повністю погоджуюсь з усіми, хто каже, що софт має бути кращий. Я купу разів зустрічав фразу "закидаємо залізом" від бекендів що дуже гарно передає напрямок мисленя. Звісно дуже легко зайти в конфіг файл і видалити рядок "RAM=4G" прописати "RAM=6G". Набагато важче вивчити фреймворк і розуміти коли відбуваються івенти та трігери і де і який код краще б виконувати. Куди важче вивчити Java + Swift замість JS + Capacitor (aka Cordova) і мати "додаток, що літає" замість "додатку, що працює". Але якщо хочеш заробляти гроші то приходиться вчити JS а не нативні бо бізнесу треба тут і зараз. А тут і зараз можна лише з JS, а щоб мати тут і зараз з Java + Swits треба працювати за десятьох. Навіть галімий ламучий фокс про літав на моєму ноуті що ледь 360p в ютубі відкривав в 14 році. А зараз макбук прошка 19 року зі скрипом і слайд шоу відкриває Insomnia (додаток, щоб робити мережеві запити). А ще ж хочеться мати пет проджекти, провести час з людиною котру любиш чи зіграти на музичному інструменті.

А тепер при цьому всьому уявіть людей, котрі пишуть код для мед обладнання. Це не рокет сайнс, це щось в тисячі разів небезпечніше. Ти на пряму відповідаєш за життя усіх, хто носитиме пристрій з твоїм кодом. В усякому разі я це так сприймаю і тому нізащо в житті не писатиму код для мед обладнання, не хочу мати навіть шанс на помилку.
Лонг сторі шорт - софт важливий.

Відправлено через 7 хвилин 54 секунди:
tablestikus: 21.12.2024 11:22
dead_rat: 20.12.2024 15:06 Альо, де свідки потанцевала?!
На фікусах звісно.
Час від часу я провожу сессії деградації в доті. Так ось фікус 8320 на частоті 4.0 з GTX1060 в парі та 2000MHz 10 10 10 30 озушкою видає більше фпс ніж мій 4790k 4.80GHz з 2060 та 1866 10 10 10 29 на одинакових налаштуваннях
Походу планувальник задач дуже переоцінює хайпер трідінг. І звісно звісно. Зараз би вимірювати продуктивність по доті... Особливо в той час коли в проци впихують нейронні блоки. Сьогоднішні "папуги" це нейронні обчислення. Хто ж тебе запише до перукаря як не "встав бренд"'івський асистент. Ну можливо якщо ти Безос і твій час дорогий - то це має сенс. Але скільки тих Безосів на білому світі=(
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

testerd2modd: 21.12.2024 13:16 Але якщо хочеш заробляти гроші то приходиться вчити JS а не нативні бо бізнесу треба тут і зараз. А тут і зараз можна лише з JS, а щоб мати тут і зараз з Java + Swits треба працювати за десятьох.
А оце дуже хибне твердження. Робити якісно - завжди швидше, але важко себе привчити якщо вмієш лише тяп-ляп.

Проблема в тому, що міряється лише час від отримання таску до його деплоя у прод. А час на фікс багів, підтримку, інциденти і сповільнення подальшої розробки нікого не цікавлять. От так грінфілд стартапи за два роки скочуються до палаючої телеги з лайном, що несеться з гори і розробники мають її якось провести крізь ворота релізу(це дослівний опис процесу з однієї з робіт)
testerd2modd
Junior

Повідомлення

dead_rat: 21.12.2024 13:33
testerd2modd: 21.12.2024 13:16 Але якщо хочеш заробляти гроші то приходиться вчити JS а не нативні бо бізнесу треба тут і зараз. А тут і зараз можна лише з JS, а щоб мати тут і зараз з Java + Swits треба працювати за десятьох.
А оце дуже хибне твердження. Робити якісно - завжди швидше, але важко себе привчити якщо вмієш лише тяп-ляп.

Проблема в тому, що міряється лише час від отримання таску до його деплоя у прод. А час на фікс багів, підтримку, інциденти і сповільнення подальшої розробки нікого не цікавлять. От так грінфілд стартапи за два роки скочуються до палаючої телеги з лайном, що несеться з гори і розробники мають її якось провести крізь ворота релізу(це дослівний опис процесу з однієї з робіт)
Повністю згоден що робити якісно це завжди швидше. (Власне те, що Ви пишете) На власному досвіді можу сказати, що босам цікавіше пошвидше вийти в прод. На деяких проектах дуже мало ресурсів виділяється для підтримки. Є моменти, котрі треба реалізовувати бо закон так каже (наприклад видалення аккаутна). А інші моменти і навіть ріквести від кастомерів ігноруються бо завжди пріоритет стоїть на нові фічі а не фікс багів у клієнта (а опис тікета завжди відсутній бо клієнт то тобі не прошарений QA а просто людина) і ніхто не хоче дзвонити клієнту і питати деталі. А самому розбиратись собі ж гірше... але то зовсім інша історія...
Я ось прочитав твій комент про "дослівний опис процесу з однієї з робіт" і прям зрозумів, що я рівно в тій самій ситуації зараз на своїй роботі
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

testerd2modd: 21.12.2024 13:43 Я ось прочитав твій комент про "дослівний опис процесу з однієї з робіт" і прям зрозумів, що я рівно в тій самій ситуації зараз на своїй роботі
:beer:
Прекрасно розумію, друже.

Тому після тієї роботи в мене два правила:
1. Не працювати з бовдурами.
2. Ніколи не працювати з бовдурами.

І якось з тих пір щастить і карʼєра пішла вгору.
Відповісти