Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 04.11.2024 11:03Скоріше кілька років: як тільки введуть заборону на двз то на тому їм і кабиця.
деіндустріалізація європи це прям печальне явище. ну, шо поробиш, все міняється, але спостерігаю за цим з сумом, і впевнений, що ні до чого доброго це не призведе.

взагалі з дивану поки не зрозуміло, як і за чий рахунок треба буде переформатувати економіку німеччини і єс в цілому, щоб в умовах деіндустріалізованої та "зеленої" економіки тієї таки ж німеччини там все ворушилось, сходився дебет з кредитом і ще й було з чого понаїхавшим нігерам з арабами кидати пару гривень на жрат.

:popcorn: :popcorn: :popcorn:
анти__бот
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницький

Повідомлення

sanya555
Доречі ні разу не бачив його в місті
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

leif
Показуватимуть туристам руїни Акрополя і Колізея :dontknow:

https://electrek.co/2024/10/22/byd-ev-t ... o-cheaply/
Ще одна новина на тему собівартості авто. І ніякі зарплати з електриками тут не фігурують, просто хтось зажрався і відстав від прогресу, а тепер скиглить.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 04.11.2024 23:14Показуватимуть туристам руїни Акрополя і Колізея
це якщо якісь еко-активісти або інші ліваки їх не підірвуть вибухівкою, протестуючи проти недостатньо швидкого зеленого переходу/утисків прав трансгендерів/необхідності працювати більше 2х днів на тиждень. після чого, звісно, мухамади підсуєтьться і побудують на місці колишнього колізея новеньку мечеть :super:
Востаннє редагувалось 04.11.2024 23:34 користувачем leif, всього редагувалось 1 раз.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 04.11.2024 23:14Ще одна новина на тему собівартості авто
Я пам'ятаю, як раніше в новинах проходило про: "виробник Х представив нову версію свого давно відомого автомобіля У, на розробку якої пішло 15+ млрд. долл", то мене завжди дивувало, як можна було регулярно спускати такі кошти. З одного боку, показник того, що вони в них були від маржі з продажу попередніх авто, з іншого - хтось же і вступить в конкуренцію за рахунок менших затрат і буде боляче.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Це все заради афтемаркету і обслуговування. Коли запчастини не сумісні навіть в рамках однієї серії авто одного виробника, то можна драти з клієнтів купу грошей.
Китайці так теж робили спочатку, але потім просікли що з таким підходом на ринок не зайдеш і почали клепати ідентичне в різних обгортках. Собівартість радикально впала і тепер проблеми у традиційного підходу до бізнесу. Жрати то умовному опелю хочеться як раніше, а як раніше вже не буде. І купу персонала, котрі тільки і вигадують як зробити на нанометр шось якось не так аби лише не підійшло до іншої моделі теж треба по вітру пустити. А не хочеться ж. :rotate:
Пророкую що нічо вони в своєму підході не змінять, спробують релокувати заводи в якусь умовну бразилію, в процесі воно все загнеться і бренд викупить неменш умовна тата моторс :D
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Прототип SU7 Ultra від Xiaomi, оснащений трьома електромоторами загальною потужністю 1527 кінських сил, промчав легендарною трасою всього за 6 хвилин 46.874 секунди, обігнавши таких гігантів, як Rimac Nevera і Porsche Taycan Turbo GT.
https://nv.ua/ukr/auto/news/xiaomi-su7- ... 66302.html

Відправлено через 1 хвилину 11 секунд:
Поки аплє думає, хлаомі вже робить :laugh:
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Scoffer: 15.11.2024 11:32Прототип SU7 Ultra від Xiaomi, оснащений трьома електромоторами загальною потужністю 1527 кінських сил, промчав легендарною трасою всього за 6 хвилин 46.874 секунди, обігнавши таких гігантів, як Rimac Nevera і Porsche Taycan Turbo GT.
Після чого зламався нафіг? :rotate:
https://auto.novyny.live/ru/xiaomi-su7- ... 71776.html
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fantomrulezz
Там пневма здохла. Дохнути для пневми це вбудована опція :dontknow:
Filabatya
Member
Аватар користувача
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення

до Порша ево ще далеко - Porsche 919 Evo - Overall record holder on the modern 20,832 m (12.944 mi) full layout with a time of 5:19.546 minutes
в статті не вказано чи повну трасу проїхало чи вкорочену це до 30с різниці наскільки памятаю
знаючи як китайці намахують з числами не здивуюсь якшо тут меншу взяли до уваги частину траси :gigi:
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Scoffer
Ну, німці з пневмою якось іздять.
Я б особисто салямі за 50 кілобаксів (чи скільки там він коштує) не купив.

Дивився в салоні китайський ID4 - яке ж воно криве, зазори з палець.
Хоча ціна від 28к за "електричний фольксваген тігуан" виглядає привабливо.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fantomrulezz
Приблизно так само їздять, постачальник же один :laugh:
fantomrulezz: 15.11.2024 11:41китайський ID4
фольц? так воно ж з євроконтролем :D
fantomrulezz: 15.11.2024 11:41Я б особисто салямі за 50 кілобаксів (чи скільки там він коштує) не купив.
Я б теж не купив, але тільки тому що поки не згоден на електрички. Не до душі вони мені.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Scoffer: 15.11.2024 11:46фольц? так воно ж з євроконтролем
не знаю скільки там того контролю, але збірка явно китайщина, причому однаково хрінова на обох версіях, що від FAW що від SAIC.
Жаль, в Україну зараз офіціал не возять, було б цікаво порівняти з ID4 для білих людей :-/
Востаннє редагувалось 15.11.2024 11:56 користувачем fantomrulezz, всього редагувалось 1 раз.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 15.11.2024 11:46Приблизно так само їздять, постачальник же один :laugh:
Мав би досвід - херню б не поров би, як завжди про все підряд.
А от по китайцях претензії по пневмі пішли ледь не відразу, як виїхали вони на позакитайські дороги. Х3, чи змінюють вони там що згідно рекламацій, але ось та ж саламі теж з пневмою опікається.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Може тому що китайські дороги таки рівні, на відміну від? Я в чері зімінював аммортизатори на більш жорсткі, бо вона з салону була як баржа, дуже м'яка.
І на відміну від більшості місцевих форумних експертів, у мене є досвід експлуатації китайського авто з 2013 року.

Відправлено через 2 хвилини 38 секунд:
fantomrulezz
Моя стара чері зібрана ідеально. Я серйозно, мілімітраж по всім зазорам. Не знаю про яку китайщину ти кажеш. Вольво зібрана не краще, а може і гірше місцями.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer: 15.11.2024 12:02І на відміну від більшості місцевих форумних експертів, у мене є досвід експлуатації китайського авто з 2013 року.
Ну так і розказуй про китайські експерименти 2013 року, а не те, як їздить пневма на німцях.

Відправлено через 45 секунд:
Scoffer: 15.11.2024 12:02Вольво зібрана не краще, а може і гірше місцями.
Це вже теж китайщина, скоро переведуть туди весь модельний ряд.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Ага, мабуть саме через ідеальність німецької пневми по запиту repair volkswagen air suspension приблизно нескінчена кількість відосів на ютубі :laugh:
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Саме для таких, як ти "ютубних експертів", щоб потім розносили це з надутими щоками. На ютубі буде куча відео про заміну гумок в підвісці, і куча гнилих німців, але це не значить, що це трапляється не в процесі природної смерті окремих деталей чи навіть автомобілів від старості (авто випускаються давно). Голову включати треба. Одна справа, коли по чомусь вилазять проблеми в перший рік експлуатації (велкам до негарантійних китаців), то це зветься проблемним вузлом, а якщо воно відходжує 2-3 гарантійних строки і лише тоді наступає природній знос, коли народ це буде ремонтувати, то ставлення до вузла зовсім інше.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Як я вище казав, у мене є досвід експлуатації китайомобіля. І не китайомобіля теж. А ти лише басні розповідаєш.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Scoffer: 15.11.2024 12:02. Вольво зібрана не краще, а може і гірше місцями.
Дик в них більша частина модельного ряду вже перенесена в Китай.
Навіть флагман XC90 в Китаї виробляють.
Вольво це вже давно ніякі не шведи.
Відповісти