Та яка там гра року. Невидимі стіни (буквально) в 2024. Мавпа не вміє ні стрибати ні лазити по деревах. Паркуру відповідно нема, як і пазлів. Говорити, до речі, ГГ також не вміє, взагалі. Лук (чи будь-що з дальнього бою) також не знає. Ігролад буквально з 2х складових: бійки+катсцени. Бойова примітивніше вже нема куди: перекат+серія легких ударів. Є ще правда важкий удар і якісь там стійки, але тим можна знехтувати. Як і механікою фокуса (потрібна буквально в кількох боях з деякими босами, та й то, не критично). Блока/парирування нема. Боси з різними скінами, але ведуть себе однаково: серія легких ударів, кілька спец-атак з іншого кінця арени, трансформація. З плюсів лише графіка, оптимізація і невеликі прямі коридори, а не лабіринти як в тому ж GoW.
Игра стала главным сюрпризом этого года, показав невероятную популярность на старте и месяц спустя отлично продается.
Целевая аудитория игры года выглядит так:
Канада.
Не можу не згадати - знайомий працював ще у 2000 році в Канаді, в тому числі на заводі, окрім нього решта робітників були суцільні китайці. Їх там просто дуже багато. Що зараз робиться, можна лише уявити. То ж не дивно що країну клену вони випхали в передовики по статистиці тут. Ну а штати, давно відомі чайна таунами.
Решта країн - то сфера китайської культури, Гонконг, Японія.
Востаннє редагувалось 27.09.2024 11:36 користувачем Kashtan, всього редагувалось 1 раз.
На фоні ігрових провалів та загалом бідного на великі релізи року, мавпа виглядає хорошою грою. Але якщо відкинути емоційну складову від роздутого китайцями хайпу, та детально проаналізувати гру, ми побачимо досить посередній геймплей і жодної нової ідеї. Гра у всьому вторинна, але хайп вкотре переміг здоровий глузд. Shaolin_Style
Гонконг відділяти від Китаю...+2% до китайської статистики
Обезьяна не игра, а соуллайк мочилово для совсем тупой школоты. Огнестрела нет, заклинаний нет, дистанционного боя в принципе нет. Зачем в 2024 году такое выпускать? 20 млн проданных копий - как детектор.
Да блин, даже новый Вархаммер Спейсмарин несмотря на всю свою идиотичность в принципе (нет патронов, оружие пукалки, настойчивое приглашение разрабов рубиться в ближнем бою а-ля Дум 2020) - в сравнении с обезьяной - шедевр.
Игра стала главным сюрпризом этого года, показав невероятную популярность на старте и месяц спустя отлично продается.
Целевая аудитория игры года выглядит так:
факт
і тим не менш це поки найбільш ймовірна "гра року"
до game awards ще лише stalker здається виходить, єдине що зможе посперечатись, якщо не буде провалом
на кубок, звісно, найбільш заслуговує stellar blade, але не думаю що вона, чи FFVII зі space marine мають більше шансів ніж мавпа
а ігри категорії "Б" номінуються рідко хоча, Satisfactory, Blade & Sorcery та Hades II ще з примітних
Дякую, що відмовили. Щукав саме щось хоч віддалено схоже на єлден рінг, закрались сумніви як подивився геймплей, а тепер розумію, що не здалося, що то якась дивна шляпа
У цій грі немає нічого особливого і нічого нового! Все спиз..ено з західних проектів і замість людей в китайській міфології зображені мавпи з чим я навіть не хочу сперечатися. Дуже сумно, що дебілізований світ грає у це сміття, а ось в God of War Ragnarok вкладатися ніхто не хоче, хоча то дійсно гра, до якої особисто в мене немає жодних претензій ані до сюжету, ані до бойовки.... І так само ніхто не купує Silent Hill новий і Stalker, хоча ті ігри дійсно варті уваги, але... Незабаром ці мавпи заполонять увесь світ і будуть насаджувати нам своє сміття, а "ми" за це ще готові голосувати гривнею, євром і доларом! Нічому нас історія не вчить, на жаль.
О, забув згадати ще, що більшість кретинів, що придбали і грають у цей кал, у захваті від того, що тут немає ЛГБТ тематики, але як на мене, то краще вже геї та лесбійки, ніж мавпи. Це чистого роду зоофілія...
Бойовка - 3 активні кнопки, як і в будь-якому іншому слешері, 90% гри - коридори. Точно, гра року могла би бути
З таким цінником та різноманіттям геймплею, бажаю соні успіхів у в продажах гри двох річної давності за фул прайс