Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
firestarter256
Member
Аватар користувача
Звідки: Дэнвер

Повідомлення

erkins007
Ну у меня 4090 уже отбилась и заработала на 5090. Да дорого, но кому надо возьмет
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК
Может и отставали, но на PS2 MGS2/DMC1/Silent Hill 2 на тот момент впечатляли графически, а на ПК я не помню кроме Blade of Darkness, что-то впечатляло.
На тот момент я и купил PS2, а ПК просто пылился до выхода Warcraft 3
Alexx-wisa
Member

Повідомлення

Всі чекали, що нова модель забезпечить більшу кількість кадрів, а виробник докрутив графонію і на виході маєш +/- ті ж кадри, але вже на вигляд, наче як краще.
Zzzz
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

rjavyi_pastor: 16.09.2024 16:40
CrypteX: 16.09.2024 15:39 Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro



Получается, если даже мыльный АВ2 и асасин на старом движке идут в 846p, то это все еще не некстген, а полунекстген. Надо PS5 Pro X или PS5 Pro Max, а то как в ГТА6 играть-то)
Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
ага, канєш.
В більшості випадків 28-30 кадрів.
Ghody
Member
Звідки: Израиль

Повідомлення

1234waltz: 16.09.2024 17:20
AssayMAS: 16.09.2024 16:59 на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
2023
PC Games Revenue $40.4B Market Share 43% Growth 3.9%
Console Games Revenue $53.1B Market Share 57% Growth 1.7%
Ну... Як би вам сказати. Темпи зростання ПК геймінгу кортий рік вищі за темпи консолей. Якщо взяти 3 гри топселлера у консолей, то дві це кроссплатформа, а третя це The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - тобто ця перевага в маркетшейрі буквально на плечах Нінтендо. При таких темпах, якщо новий Світч знов не зробить рекордні продажі власне ігр то навіть паритет 50/50 не так довго втримається.
2 причини чому ПК геймінг досі не перевершив за виторгом саме ігри консолі - піратство та вищі ціни. Піратство поки лишається вагомим фактором, бо піратять навіть те, що коштує копійки. Ціни на ігри - консольщики поки готові платити більше за ПК геймерів (знову таки, тут титанічна робота маркетингу та геймдеву Нінтендо грає роль вагомішу за всі мутні муви Соні та МС).
Только пк гейминг ограничивал бум майнинга когда 1050 стоила как 3080 сейчас и это длилось с 20 по начало 23 года. Потому люди покупали консоли
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

1234waltz
ну как бы ошкуривают вначале эксклюзивных консольщиков - им деваться не куда втридорога покупают (пиратки тама через года, когда на ПК через недели после релиза).
Выдоив консольщиков, потом ГОТОВЫЙ опробованный проект на ПК портируют и там в нише конкуренция выше - значит цены вниз, доход вниз (если проект не очень)...
Ну не верю я что у одного чела будет и консоль мощная и мощный ПК. Мой знакомый так каждые пару лет мечется с консолей на ПК. Денег сгорает на обмене куча... но привитое маркетингом чувство элитарности от обладания тешит его ЭГО.
Порог вхождение в ПК бояре по знаниям раньше был высок, сча в школах преподают что раньше только сам мог опытом добыть... а вот консоль из коробки в разы легче освоить - что и подкупает "не образованных".
То есть выбирают консоли по тому что ПК сложно - не доработала система образования. Это скоро за десятилетия искоренят - ты или будешь уметь в ПК или будешь "дворником". И консоли смогут доминировать только если будет WoW эффект от их продукции.
Просто в приведенных циферках показан оборот, а не профит... .
Tetronga
Member

Повідомлення

1234waltz: 16.09.2024 16:27 2025 рік.
Ера 720р геймінгу з FSR 1.0, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн закінчилась!
Почалась ера 846p геймінгу з PSSR, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн.

Насправді нічого не маю проти, консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було. Най би і не випускали Про-шку, а вклались в розробку нормальної кількості та якості ексклюзивів на ПС5. Бо по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК, на який виходять сотні унікальних та цікавих інді ігр (в Стімі), які ніколи і не з'являться на консолях.
Чомусь Нінтендо це розуміє, та робить цікаві ексклюзиви, а Мєлкомягк та Соня не розуміють, і просто продають "ПК в сборі із залоченим сторок та парою тимчасових екзів за 4 роки".
Про відставання повна маячня.
В епоху 8 біток на ПК ще навіть кольорових відеокарт не було. Плавний скроллінг, який вже був на фаміком в 1983, на ПК завезли аж в 1990 в Commander Keen, afaik. Консолі відставали :lol:
На PS1 майже всі ігри були в 3Д, коли на ПК масове 3Д прийшло аж після Квейка в 1996.
Сега Дрімкаст в 1999 в грі Шенму видавала графіку, якої жоден ПК тоді не міг побачити навіть в снах.
XBox 360 в 2005 році вже мав трьох ядерний процесор і GPU, що випереджав ПКшні відеокарти на кілька поколінь архітектурно.
А так, звісно консолі завжди відставали :lol:

Відставання почалось саме з 8 покоління, коли що ящик що плойкк вийшли на застарілому х86 залізі без власних напрацювань та запасу потужностей на майбутнє. Тому і вийшла тоді PS4 Pro.
У PS5 на релізі було хороше залізо за свої гроші (тим паче вирував майнінг), просто розробники криворукі... :lamer:
den888
Member

Повідомлення

Оце «прорив» :laugh: PSP зробіть сучасну, щоб на пляжі гратися, а не цеглину як у інших.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

AssayMAS: 16.09.2024 16:59 на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
покупательская способность на ПК такая же как на приставках?
1234waltz
Member

Повідомлення

Nortrom: 16.09.2024 18:06
консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК
Может и отставали, но на PS2 MGS2/DMC1/Silent Hill 2 на тот момент впечатляли графически, а на ПК я не помню кроме Blade of Darkness, что-то впечатляло.
На тот момент я и купил PS2, а ПК просто пылился до выхода Warcraft 3
SH2 це 2001 рік, він був врожайний на десяток хітових стратегій на ПК. Якщо про 3D казати, то Готика и Макс Пейн (чия версія на ПС2 була жахливо порізана в плані текстур та фпс). А ось з 2002 вже купа шутанів та культових серій пішло.
ПКяк платформа остаточно переграла та знищила консолі в 2004 році з виходом ХЛ2, Дум 3 та Хронік Ріддіка. 2004 вже можно вважати тим роком, з якого навіть на момент релізу будь-яка консоль програвала ПК по gpu. До цього був хочаб рік-два умовної актуальності.
EvhenS
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкаси

Повідомлення

Я з роздільною здатністю менше 1080р останній раз в 2007му грався.
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

.8к гаменг
1234waltz
Member

Повідомлення

Tetronga: 16.09.2024 19:55
1234waltz: 16.09.2024 16:27 консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було.
Про відставання повна маячня.
В епоху 8 біток на ПК ще навіть кольорових відеокарт не було. Плавний скроллінг, який вже був на фаміком в 1983, на ПК завезли аж в 1990 в Commander Keen, afaik. Консолі відставали :lol:
Читати вмієте?
По ПС1 з 244р роздільною здатністю, плаваючими текстурами та відсутністю зглажування насмішили. Достатньо подивитись на пкашні Magic carpet та Deascent 94 та 95 року, щоб не казати таких речей. ПС1 завоювала ринок демпінговою ціною та підтримкою студій, що дало велику бібліотеку ігр.
Про Дрімкаст та 99 рік теж досить смішно, бо це рік релізу Квейк 3.
Коробка360 мала досить бюджетний огризок гпу, хоч і кращій за наркоманську архітектуру. Радік 600 працював на частоті 500МГц, в той час як ідентичний по релізу топ Радеонів 2000 (на базі якого робилось ядро) мав 800 МГц, не кажучи вже про пам'ять.

У вашому уявному консолємірку дійсно затишно та тепло, але мені прижмніше жити в реальності :D
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

erkins007: 16.09.2024 15:58 Telcontar
Разные инсайдеры говорят разные суммы от 1500 до 2500. Думаю будет 2к$
2500 на старте точно будет, абы не больше. 1500 не будет точно. Судя по ценам на 4090, 2 будет через год и у палит/нищей гиги
rasallom
Member

Повідомлення

Интересно, эти сосноли когда нибудь смогут в натив 4К60 при моей жизни ?
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

Shaolin_Style: 16.09.2024 21:29покупательская способность на ПК такая же как на приставках?
а это от мифического "КАЧЕСТВА" товара зависит. Если "Г" никто не купит, если супер то будет народ в очереди на серверах по пол часа ждать с онлайном в 10К-100к.
Потенциальный рынок ПК для твоего товара - игры больше в 10+раз... но конкуренты, пираты, ... .
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

AssayMAS: 16.09.2024 22:54 но конкуренты, пираты, ... .
Вот собственно и ответ.
Zzzz
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

rasallom: 16.09.2024 22:45 Интересно, эти сосноли когда нибудь смогут в натив 4К60 при моей жизни ?
вони вже можуть, все ж залежить від того, що саме в 4к60фпс запускати :laugh:
stakanctl
Member
Аватар користувача
Звідки: Ванкувер

Повідомлення

Zzzz: 16.09.2024 18:25
rjavyi_pastor: 16.09.2024 16:40 Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
ага, канєш.
В більшості випадків 28-30 кадрів.
Ну це змінює все в корні :lol:
спойлер
Зображення
Zzzz
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

stakanctl: 16.09.2024 23:02
Zzzz: 16.09.2024 18:25
ага, канєш.
В більшості випадків 28-30 кадрів.
Ну це змінює все в корні :lol:
спойлер
Зображення
що смішного, в тих консолях було по 256мб озу, тобі смішно, що вони змогли запустити гта5 в 720р і 30фпс? :-/
Відповісти