Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
CrypteX
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
Alan Wake 2 отримає два режими — 846p при 60 fps та 1260p при 30 fps, імовірно замість FSR тепер використовується PSSR. Також невисокою роздільною здатністю «порадували» Dragon's Dogma 2 та Assassin's Creed Shadows — схоже, у режимі 60 fps їхня нативна роздільна здатність теж 846p.
Получается, если даже мыльный АВ2 и асасин на старом движке идут в 846p, то это все еще не некстген, а полунекстген. Надо PS5 Pro X или PS5 Pro Max, а то как в ГТА6 играть-то)
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Десь я це вже чув...
А, ось же:
Ми обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших. Це просто неймовірно... І ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і це має стабільний вигляд у часі, це виглядає фотореалістично, і якість зображення неймовірна, продуктивність неймовірна
Відправлено через 1 хвилину 51 секунду:
CrypteX: 16.09.2024 15:39как в ГТА6 играть-то)
Вигадають "кінематографічні 24 к/с", бо 30 вже ніяк.
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

erkins007: 16.09.2024 15:41 Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
Чорт, а скільки ж тоді запросить Хуанг за 5090, там же за 1 реальний піксель буде генеруватися 32 додаткових :eek:
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

На 1 реальний кадр - 32 уявних :D
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Telcontar
Разные инсайдеры говорят разные суммы от 1500 до 2500. Думаю будет 2к$
Олег963
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Telcontar: 16.09.2024 15:53
erkins007: 16.09.2024 15:41 Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
Чорт, а скільки ж тоді запросить Хуанг за 5090, там же за 1 реальний піксель буде генеруватися 32 додаткових :eek:
Легко рахуєм 32 генерованих додаєм до 600ват дорівнює 632 множим на серію 5 і це 3160 в доларах потім на 42 і це 132720 грн :D :gigi: :D :gigi: :idea: :beer: :rotate:
Leqi
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

все просто, криворукі разраби не вміють в оптимізацію своїх ігрових рушіїв, їм тільки подавай збільшення пам'яті і об'єму диску(привіт колда)
Zzzz
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Просто немає патчу під пс5 про, як і патчу для RDR2 під PS5. Ігри працюють абсолютно ідентично з пс5.
Новина висосана з пальця...
The_Rusik
Member
Звідки: UA

Повідомлення

Sony :rip:
800 баксов за консоль для 720р.
Еще и без подписки нельзя сохранится, если купил игру на диске...
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Кто бы сомневался. Какой был смысл делать новую приставку без 5090 32 гб DDR7 на борту.
1234waltz
Member

Повідомлення

2025 рік.
Ера 720р геймінгу з FSR 1.0, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн закінчилась!
Почалась ера 846p геймінгу з PSSR, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн.

Насправді нічого не маю проти, консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було. Най би і не випускали Про-шку, а вклались в розробку нормальної кількості та якості ексклюзивів на ПС5. Бо по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК, на який виходять сотні унікальних та цікавих інді ігр (в Стімі), які ніколи і не з'являться на консолях.
Чомусь Нінтендо це розуміє, та робить цікаві ексклюзиви, а Мєлкомягк та Соня не розуміють, і просто продають "ПК в сборі із залоченим сторок та парою тимчасових екзів за 4 роки".
rjavyi_pastor
Member

Повідомлення

CrypteX: 16.09.2024 15:39 Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
Alan Wake 2 отримає два режими — 846p при 60 fps та 1260p при 30 fps, імовірно замість FSR тепер використовується PSSR. Також невисокою роздільною здатністю «порадували» Dragon's Dogma 2 та Assassin's Creed Shadows — схоже, у режимі 60 fps їхня нативна роздільна здатність теж 846p.
Получается, если даже мыльный АВ2 и асасин на старом движке идут в 846p, то это все еще не некстген, а полунекстген. Надо PS5 Pro X или PS5 Pro Max, а то как в ГТА6 играть-то)
Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
1234waltz
Member

Повідомлення

rjavyi_pastor: 16.09.2024 16:40 Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
25-30 fps стандарт з часів PS1, традиції та стандарти платформи треба поважати. Виводити картинку в interlaced (черезстрочно, 240 видавати за 480) теж з тих часів традиція. Діди на PS1 грали, потім батьки на PS3-4 грали, тепер діти будуть з PSSR 846p грати.
rjavyi_pastor
Member

Повідомлення

1234waltz: 16.09.2024 16:45
rjavyi_pastor: 16.09.2024 16:40 Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
25-30 fps стандарт з часів PS1, традиції та стандарти платформи треба поважати. Виводити картинку в interlaced (черезстрочно, 240 видавати за 480) теж з тих часів традиція. Діди на PS1 грали, потім батьки на PS3-4 грали, тепер діти будуть з PSSR 846p грати.
25-30 fps стандарт з часів PS1 - це залежало від регіону. NTSC - 30, PAL - 25. Але тут прикол що PAL більшість не любить, бо по факту там не кадрів менше, а гра повільніша
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Експерти Digital Foundry провели детальний аналіз відеопрезентації та розібрали, як працюють ігри на PlayStation 5 Pro.
Не понял, они анализ по кофейной гуще ролику на ютубчике сделали ? :D
1234waltz
Member

Повідомлення

Spiryt: 16.09.2024 16:48
Експерти Digital Foundry провели детальний аналіз відеопрезентації та розібрали, як працюють ігри на PlayStation 5 Pro.
Не понял, они анализ по кофейной гуще ролику на ютубчике сделали ? :D
Може DevKit залутали чи з розробниками спілкувались (що такий мають), але через жорсткий NDA в таких формулюваннях видали це через призму огляду. По ідеї девкіти повинні вже бути у топових студій, як мінімум.
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

Leqi: 16.09.2024 15:59криворукі разраби не вміють в оптимізацію
а когда это оптимизация была сразу и бесплатно? DLC для чего изобрели как новую норму.
1234waltz: 16.09.2024 16:27по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК
на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
1234waltz
Member

Повідомлення

AssayMAS: 16.09.2024 16:59 на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
2023
PC Games Revenue $40.4B Market Share 43% Growth 3.9%
Console Games Revenue $53.1B Market Share 57% Growth 1.7%
Ну... Як би вам сказати. Темпи зростання ПК геймінгу кортий рік вищі за темпи консолей. Якщо взяти 3 гри топселлера у консолей, то дві це кроссплатформа, а третя це The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - тобто ця перевага в маркетшейрі буквально на плечах Нінтендо. При таких темпах, якщо новий Світч знов не зробить рекордні продажі власне ігр то навіть паритет 50/50 не так довго втримається.
2 причини чому ПК геймінг досі не перевершив за виторгом саме ігри консолі - піратство та вищі ціни. Піратство поки лишається вагомим фактором, бо піратять навіть те, що коштує копійки. Ціни на ігри - консольщики поки готові платити більше за ПК геймерів (знову таки, тут титанічна робота маркетингу та геймдеву Нінтендо грає роль вагомішу за всі мутні муви Соні та МС).
Відповісти