Останні статті і огляди
Новини
Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
-
CSIsuicide
Junior
- Звідки: Вінниця
Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
А на notPRO буде у 480p? -_-
А на notPRO буде у 480p? -_-
-
CrypteX
Member
- Звідки: Харків
Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
Получается, если даже мыльный АВ2 и асасин на старом движке идут в 846p, то это все еще не некстген, а полунекстген. Надо PS5 Pro X или PS5 Pro Max, а то как в ГТА6 играть-то)Alan Wake 2 отримає два режими — 846p при 60 fps та 1260p при 30 fps, імовірно замість FSR тепер використовується PSSR. Також невисокою роздільною здатністю «порадували» Dragon's Dogma 2 та Assassin's Creed Shadows — схоже, у режимі 60 fps їхня нативна роздільна здатність теж 846p.
-
erkins007
Member
Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Десь я це вже чув...
А, ось же:
А, ось же:
Відправлено через 1 хвилину 51 секунду:Ми обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших. Це просто неймовірно... І ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і це має стабільний вигляд у часі, це виглядає фотореалістично, і якість зображення неймовірна, продуктивність неймовірна
Вигадають "кінематографічні 24 к/с", бо 30 вже ніяк.CrypteX: ↑ 16.09.2024 15:39как в ГТА6 играть-то)
-
Telcontar
Member
- Звідки: Чернiгiв
Чорт, а скільки ж тоді запросить Хуанг за 5090, там же за 1 реальний піксель буде генеруватися 32 додатковихerkins007: ↑ 16.09.2024 15:41 Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
На 1 реальний кадр - 32 уявних
-
erkins007
Member
Telcontar
Разные инсайдеры говорят разные суммы от 1500 до 2500. Думаю будет 2к$
Разные инсайдеры говорят разные суммы от 1500 до 2500. Думаю будет 2к$
-
Олег963
Member
- Звідки: Львів
Легко рахуєм 32 генерованих додаєм до 600ват дорівнює 632 множим на серію 5 і це 3160 в доларах потім на 42 і це 132720 грнTelcontar: ↑ 16.09.2024 15:53Чорт, а скільки ж тоді запросить Хуанг за 5090, там же за 1 реальний піксель буде генеруватися 32 додатковихerkins007: ↑ 16.09.2024 15:41 Знатный прогрев сонибоев однако, по евро за пиксель)
-
Leqi
Member
- Звідки: Київ
все просто, криворукі разраби не вміють в оптимізацію своїх ігрових рушіїв, їм тільки подавай збільшення пам'яті і об'єму диску(привіт колда)
-
Zzzz
Member
- Звідки: Київ
Просто немає патчу під пс5 про, як і патчу для RDR2 під PS5. Ігри працюють абсолютно ідентично з пс5.
Новина висосана з пальця...
Новина висосана з пальця...
-
The_Rusik
Member
- Звідки: UA
Sony
800 баксов за консоль для 720р.
Еще и без подписки нельзя сохранится, если купил игру на диске...
800 баксов за консоль для 720р.
Еще и без подписки нельзя сохранится, если купил игру на диске...
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
Кто бы сомневался. Какой был смысл делать новую приставку без 5090 32 гб DDR7 на борту.
-
1234waltz
Member
2025 рік.
Ера 720р геймінгу з FSR 1.0, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн закінчилась!
Почалась ера 846p геймінгу з PSSR, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн.
Насправді нічого не маю проти, консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було. Най би і не випускали Про-шку, а вклались в розробку нормальної кількості та якості ексклюзивів на ПС5. Бо по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК, на який виходять сотні унікальних та цікавих інді ігр (в Стімі), які ніколи і не з'являться на консолях.
Чомусь Нінтендо це розуміє, та робить цікаві ексклюзиви, а Мєлкомягк та Соня не розуміють, і просто продають "ПК в сборі із залоченим сторок та парою тимчасових екзів за 4 роки".
Ера 720р геймінгу з FSR 1.0, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн закінчилась!
Почалась ера 846p геймінгу з PSSR, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн.
Насправді нічого не маю проти, консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було. Най би і не випускали Про-шку, а вклались в розробку нормальної кількості та якості ексклюзивів на ПС5. Бо по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК, на який виходять сотні унікальних та цікавих інді ігр (в Стімі), які ніколи і не з'являться на консолях.
Чомусь Нінтендо це розуміє, та робить цікаві ексклюзиви, а Мєлкомягк та Соня не розуміють, і просто продають "ПК в сборі із залоченим сторок та парою тимчасових екзів за 4 роки".
-
rjavyi_pastor
Member
Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, гралиCrypteX: ↑ 16.09.2024 15:39 Пропоную обговорити Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro
Получается, если даже мыльный АВ2 и асасин на старом движке идут в 846p, то это все еще не некстген, а полунекстген. Надо PS5 Pro X или PS5 Pro Max, а то как в ГТА6 играть-то)Alan Wake 2 отримає два режими — 846p при 60 fps та 1260p при 30 fps, імовірно замість FSR тепер використовується PSSR. Також невисокою роздільною здатністю «порадували» Dragon's Dogma 2 та Assassin's Creed Shadows — схоже, у режимі 60 fps їхня нативна роздільна здатність теж 846p.
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
-
1234waltz
Member
25-30 fps стандарт з часів PS1, традиції та стандарти платформи треба поважати. Виводити картинку в interlaced (черезстрочно, 240 видавати за 480) теж з тих часів традиція. Діди на PS1 грали, потім батьки на PS3-4 грали, тепер діти будуть з PSSR 846p грати.rjavyi_pastor: ↑ 16.09.2024 16:40 Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
-
rjavyi_pastor
Member
25-30 fps стандарт з часів PS1 - це залежало від регіону. NTSC - 30, PAL - 25. Але тут прикол що PAL більшість не любить, бо по факту там не кадрів менше, а гра повільніша1234waltz: ↑ 16.09.2024 16:4525-30 fps стандарт з часів PS1, традиції та стандарти платформи треба поважати. Виводити картинку в interlaced (черезстрочно, 240 видавати за 480) теж з тих часів традиція. Діди на PS1 грали, потім батьки на PS3-4 грали, тепер діти будуть з PSSR 846p грати.rjavyi_pastor: ↑ 16.09.2024 16:40 Гта 5 на пс3/360 в 18 кадрів йшла(ну точніше там було від 15 до 24). І нічо, грали
Гірше було тільки в про стріт та міднайт клаб - від 10 до 60 в про стріт і від фризу до 30 в мк
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Не понял, они анализ по кофейной гуще ролику на ютубчике сделали ?Експерти Digital Foundry провели детальний аналіз відеопрезентації та розібрали, як працюють ігри на PlayStation 5 Pro.
-
1234waltz
Member
Може DevKit залутали чи з розробниками спілкувались (що такий мають), але через жорсткий NDA в таких формулюваннях видали це через призму огляду. По ідеї девкіти повинні вже бути у топових студій, як мінімум.Spiryt: ↑ 16.09.2024 16:48Не понял, они анализ по кофейной гуще ролику на ютубчике сделали ?Експерти Digital Foundry провели детальний аналіз відеопрезентації та розібрали, як працюють ігри на PlayStation 5 Pro.
-
AssayMAS
Member
- Звідки: ][аркiв
а когда это оптимизация была сразу и бесплатно? DLC для чего изобрели как новую норму.Leqi: ↑ 16.09.2024 15:59криворукі разраби не вміють в оптимізацію
на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...1234waltz: ↑ 16.09.2024 16:27по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК
-
1234waltz
Member
2023AssayMAS: ↑ 16.09.2024 16:59 на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
PC Games Revenue $40.4B Market Share 43% Growth 3.9%
Console Games Revenue $53.1B Market Share 57% Growth 1.7%
Ну... Як би вам сказати. Темпи зростання ПК геймінгу кортий рік вищі за темпи консолей. Якщо взяти 3 гри топселлера у консолей, то дві це кроссплатформа, а третя це The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - тобто ця перевага в маркетшейрі буквально на плечах Нінтендо. При таких темпах, якщо новий Світч знов не зробить рекордні продажі власне ігр то навіть паритет 50/50 не так довго втримається.
2 причини чому ПК геймінг досі не перевершив за виторгом саме ігри консолі - піратство та вищі ціни. Піратство поки лишається вагомим фактором, бо піратять навіть те, що коштує копійки. Ціни на ігри - консольщики поки готові платити більше за ПК геймерів (знову таки, тут титанічна робота маркетингу та геймдеву Нінтендо грає роль вагомішу за всі мутні муви Соні та МС).