Останні статті і огляди
Новини
У свіжому трейлері S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl показали ігрові локації
-
xIIImaL
Junior
- Звідки: Хмельницкий
Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
-
MqM
Member
- Звідки: Україна
Ти тут зальотний, правда?sonhador93: ↑ 15.08.2024 00:06 Оружие не соответствует сталкеру, звуки кошмарные, свет в чистом небе был лучше, игра собрана из дешевых ассетов, сложно было допилить свой движок из сталкера? Болванчики на карте расставлены, лампы на них светят, мододелы и то лучше делают свет. Ничего нового, словно делали ремейк первого сталкера и обосрались
На интервью было видно, что им сложно говорить на украинском, зато вырезали русский
Взял бы пример с брата, когда он на интервью нашему блогеру просил на русском говорить ибо ему сложно
Побачити, що світло було краще в Чистому небі можна хіба під лсд
Які асети? давай посилання трепло
А навіщо допилювати, ти їм гроші даси чи почекаєш зайві роки?
Тут тобі теж важко писати українською, але віником під зад ніхто не гонить поки що
Відправлено через 54 секунди:
Звідки інфа, що з Xbox? Дуже надіюся, але дивно таку масштабну презентацію показувати у гіршій графіціxIIImaL: ↑ 15.08.2024 02:00 Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
-
phobosse
Member
- Звідки: Kyiv
Гра проходилась на геймпаді, судячи з підказок "Press X", а от іксбокс це був чи ні - не знаю.MqM: ↑ 15.08.2024 02:55Звідки інфа, що з Xbox?
-
Serg IX
Member
Чекаємо сталкер а вони по тихому роблять фаркрай
-
avuremybe
Member
Так, це досить складна і трудоємна задача.sonhador93: ↑ 15.08.2024 00:06сложно было допилить свой движок из сталкера?
Тому його особливо і не допілювали з 2006.
Бо пацани, які його створили і принесли Григоровичу, зрозуміли куди вони потрапили і успішно від нього звалили ще за 1.5 роки до релізу ТЧ і заснували 4А.
Востаннє редагувалось 15.08.2024 08:06 користувачем avuremybe, всього редагувалось 1 раз.
-
Sailor Popeye
Member
- Звідки: Ужгород
Мабуть це зараз дорого і не дуже вигідно, що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше. Ще і був він вітриною ray tracing і нових техлогій nvidiasonhador93: ↑ 15.08.2024 00:06 сложно было допилить свой движок из сталкера?
-
Wonderboy
Member
В свій час ця новина дуже засмутила, бо мені ну зовсім не подобається картинка з Унрил Енжін.Sailor Popeye: ↑ 15.08.2024 08:06що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше.
-
Leqi
Member
- Звідки: Київ
що ти забув на цьому форумі малорос?sonhador93: ↑ 15.08.2024 00:06 Оружие не соответствует сталкеру, звуки кошмарные, свет в чистом небе был лучше, игра собрана из дешевых ассетов, сложно было допилить свой движок из сталкера? Болванчики на карте расставлены, лампы на них светят, мододелы и то лучше делают свет. Ничего нового, словно делали ремейк первого сталкера и обосрались
На интервью было видно, что им сложно говорить на украинском, зато вырезали русский
Взял бы пример с брата, когда он на интервью нашему блогеру просил на русском говорить ибо ему сложно
-
noth1ng_matters
Member
Стосовно цього трейлеру не помітно, але в геймплейному ж були кнопки Х на пів екрану і дуже дивне прицілювання наче по одні осі, коротше я приблизно так само з геймпадом в шутери би грав.MqM: ↑ 15.08.2024 02:55 Відправлено через 54 секунди:Звідки інфа, що з Xbox? Дуже надіюся, але дивно таку масштабну презентацію показувати у гіршій графіціxIIImaL: ↑ 15.08.2024 02:00 Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
-
GreenMile
Member
- Звідки: Київ
Не знаю, можливість відвідати старі локації або зустріти старих НПС з попередньої частини - то завжди було круто і викликало олдскулну сльозу. В контексті сталкера, я думаю, це як раз навмисне зробили і показали в "тізері", щоб зацікавити фанатів, які одразу впізнають локи і в першу чергу побіжуть їх досліджуватиstarik_0: ↑ 15.08.2024 00:34 очень много знакомого, реально как будто ремейк больше.
-
Sailor Popeye
Member
- Звідки: Ужгород
Жаль дуже, звик до картинки на їхньому движку.Wonderboy: ↑ 15.08.2024 08:19В свій час ця новина дуже засмутила, бо мені ну зовсім не подобається картинка з Унрил Енжін.Sailor Popeye: ↑ 15.08.2024 08:06що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше.
Навіть коли грати в кіберпанк, то відчувається по кольорах, світлу, що двіжок від відьмака.
Враження, що буде скоро багато ігр з одинаковою графікою через розповсюдження анрілу.
Ну хоч не коричневою палітрою, як це було в 2004 чи десь в тих роках
-
Kataphan
Member
- Звідки: Одеса
В останніх відео від розробників всюди є інтерфейс саме від Xbox. Особливо під час адміністративних дій головного героя, зокрема під час збирання артефактів.
Чому показують ігролад саме з консолі? Відповідей може бути декілька.
Чому показують ігролад саме з консолі? Відповідей може бути декілька.
-
Telcontar
Member
- Звідки: Чернiгiв
Бо це стандарт індустрії вже ~15 років як. Консолі - наймаржинальніший ринок для великих проектів(як мінімум були до останнього часу). Також плавність камери з геймпадом дозволяє показати гру більш кінематографічною(і приховати просадки ).Kataphan: ↑ 15.08.2024 10:05 В останніх відео від розробників всюди є інтерфейс саме від Xbox. Особливо під час адміністративних дій головного героя, зокрема під час збирання артефактів.
Чому показують ігролад саме з консолі? Відповідей може бути декілька.
-
Lionthorn
Junior
Kataphan
Інтерфейс не показник. Можна і на ПК підключити контролер Xbox для керування, і отримати відповідні позначки для дій. Та й налаштування графіки під консольну версію задіяти. Але те, що останні демонстрації візуально недотягують до того рівня, що показували у перших матеріалах у 2021 році - факт.
А так, Xbox головний PR-партнер, Deep Dive рекламували до показу саме на каналах Xbox. Тому, можна припустити, що була умова, щоб GSC показували саме поточну версію гри для Xbox. Але ніде ніяких уточнень з цього приводу немає, і через це з'являються зайві питання.
Інтерфейс не показник. Можна і на ПК підключити контролер Xbox для керування, і отримати відповідні позначки для дій. Та й налаштування графіки під консольну версію задіяти. Але те, що останні демонстрації візуально недотягують до того рівня, що показували у перших матеріалах у 2021 році - факт.
А так, Xbox головний PR-партнер, Deep Dive рекламували до показу саме на каналах Xbox. Тому, можна припустити, що була умова, щоб GSC показували саме поточну версію гри для Xbox. Але ніде ніяких уточнень з цього приводу немає, і через це з'являються зайві питання.
Востаннє редагувалось 15.08.2024 10:47 користувачем Lionthorn, всього редагувалось 3 разів.
-
kolio
Member
локації дуже реалістичні.
було б прикольно якби зробили квартиру в одному з будинків як Суперсус і Ко. відремонтували - була б дуже чудова пасхалка.
Або електро-дрезину від Креосана
В цілому все сподобалось, окрім анімації підняття артефактів.
було б прикольно якби зробили квартиру в одному з будинків як Суперсус і Ко. відремонтували - була б дуже чудова пасхалка.
Або електро-дрезину від Креосана
В цілому все сподобалось, окрім анімації підняття артефактів.
-
The_Rusik
Member
- Звідки: UA
Но как он берет артефакт это отдельный фейл.
Анимация из 2000. Ещё быстрее не может рукой махнуть. И он ей даже не дотянулся до того артефакта, а уже в руках. И вторая рука пластиковая? Что даже не дернулась.
Анимация из 2000. Ещё быстрее не может рукой махнуть. И он ей даже не дотянулся до того артефакта, а уже в руках. И вторая рука пластиковая? Что даже не дернулась.
Востаннє редагувалось 15.08.2024 10:46 користувачем The_Rusik, всього редагувалось 2 разів.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Lionthorn
В UE5 через MRQ легко на рельсы любой геймплей поставить и накрутить там чего угодного с оффлайн рендером, PathTracer, 8K-Текстурки без миппмаппинга, качества для Niagara накрутить, влупить Нанитам режим без MeshFallBack с 0.5 Edge Distance что бы четенько было, Люмену High Quality Reflections который садит FPS раза в полтора, вместо каличного TSR сглаживания сделать годное 200% уберсэмплинг сглаживание, ну да каждый кадр будет 15 минут считать 4090, зато красиво будет )) Звуки все уже поверх готового ролика поделать. Они то тогда запускали компанию предзаказов, им видать нужно было пыль в глаза кинуть - EZ Money, EZ Life А сейчас сбавляют обороты уже геймплейным видом игры Помню так и с Ведьмаком 3 было и с некоторыми играми от Юбисофт, и вообще думаю это частенько случается. Бывает наверное и не умышленно, когда прост с точки зрения оптимизации пришлось резать визуал.
В UE5 через MRQ легко на рельсы любой геймплей поставить и накрутить там чего угодного с оффлайн рендером, PathTracer, 8K-Текстурки без миппмаппинга, качества для Niagara накрутить, влупить Нанитам режим без MeshFallBack с 0.5 Edge Distance что бы четенько было, Люмену High Quality Reflections который садит FPS раза в полтора, вместо каличного TSR сглаживания сделать годное 200% уберсэмплинг сглаживание, ну да каждый кадр будет 15 минут считать 4090, зато красиво будет )) Звуки все уже поверх готового ролика поделать. Они то тогда запускали компанию предзаказов, им видать нужно было пыль в глаза кинуть - EZ Money, EZ Life А сейчас сбавляют обороты уже геймплейным видом игры Помню так и с Ведьмаком 3 было и с некоторыми играми от Юбисофт, и вообще думаю это частенько случается. Бывает наверное и не умышленно, когда прост с точки зрения оптимизации пришлось резать визуал.
-
SERGOSV
Member
- Звідки: Киев
Деякі види дуже красиво, але на наступних кадрах вже з"являється мультяшність. Як в першому пості й написано - від фотореалізму до такого-собі. Поки я б сказав що чекав більшого. Але подивимось після релізу.
-
Lionthorn
Junior
Earanak
Та отож. Показали цільовий рендер і назвали його геймплейний трейлером. А потім прийшла черга плей-тестів та оптимізації.
Згадаю ситуацію з Anthem, у якої перший геймплейний трейлер виявився концепт-демонстрацію, яку швиденько збирали для внутрішнього показу перед керівництвом видавця.
Та отож. Показали цільовий рендер і назвали його геймплейний трейлером. А потім прийшла черга плей-тестів та оптимізації.
Згадаю ситуацію з Anthem, у якої перший геймплейний трейлер виявився концепт-демонстрацію, яку швиденько збирали для внутрішнього показу перед керівництвом видавця.
Востаннє редагувалось 15.08.2024 11:09 користувачем Lionthorn, всього редагувалось 1 раз.
-
Kataphan
Member
- Звідки: Одеса
Telcontar, я очікую на реліз саме на Xbox, а тому мене все влаштовує
Сподіваюсь, підтримка клавіатури та миші на ньому буде (всюди про це пишу, але підтверджень все ще немає).
Стосовно якості — мені дуже подобається візуал, але людська природа така, що завжди маєш до чого долюбитись.
До прикладу, під час сцени з підбиранням артефакту з поверхні води я не побачив хвилювання поверхні води, та одразу записав це в категорію «недопрацювали», хоча це якась дрібничка.
Lionthorn, я б хотів вірити, що показували графіку саме під консоль, та що на ПК вона буде навіть кращою
Сподіваюсь, підтримка клавіатури та миші на ньому буде (всюди про це пишу, але підтверджень все ще немає).
Стосовно якості — мені дуже подобається візуал, але людська природа така, що завжди маєш до чого долюбитись.
До прикладу, під час сцени з підбиранням артефакту з поверхні води я не побачив хвилювання поверхні води, та одразу записав це в категорію «недопрацювали», хоча це якась дрібничка.
Lionthorn, я б хотів вірити, що показували графіку саме під консоль, та що на ПК вона буде навіть кращою