Оголошено системні вимоги God of War Ragnarök

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
unique-neon
Member

Повідомлення

NST1983: 10.08.2024 08:36Всі порти соні мають завищені вимоги, щоб консолі купляли. Чому ви дивуєтесь?
Нз, нз. Кілька портів, що грав - одні із самих оптимізованих ааа ігор що коли-небудь грав, тим більше сьогодення. Там фпс і високий і стабільний. Наприклад те що зараз на UE5 випускають рази в три повільніше.
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 10.08.2024 09:37Нз, нз. Кілька портів, що грав - одні із самих оптимізованих ааа ігор що коли-небудь грав, тим більше сьогодення. Там фпс і високий і стабільний. Наприклад те що зараз на UE5 випускають рази в три повільніше.
согласен все ААА проекты с соньки, портированные на ПК, работают гораздо лучше, чем всё что на ПК на UE5
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MessiaH: 10.08.2024 12:07 согласен все ААА проекты с соньки, портированные на ПК, работают гораздо лучше, чем всё что на ПК на UE5
Особливо джедай сурвайвор :gigi:
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

daesz: 10.08.2024 14:10Особливо джедай сурвайвор
это вообще крайне через задницу оптимизированный проект
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MessiaH: 10.08.2024 15:26
daesz: 10.08.2024 14:10Особливо джедай сурвайвор
это вообще крайне через задницу оптимизированный проект
Так це порт з консолі :)
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

daesz: 10.08.2024 15:47Так це порт з консолі
нет, это мультиплатформенная игра и версия для ПК делалась отдельно, просто в основе лежит ублюдский UE4
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MessiaH: 10.08.2024 18:34
daesz: 10.08.2024 15:47Так це порт з консолі
нет, это мультиплатформенная игра и версия для ПК делалась отдельно, просто в основе лежит ублюдский UE4
В ній перформенс суттєво гірший ніж у того ж фолен ордера. В мене в фолен ордері статерило (при тому в конкретних місцях і ніде більше) коли в мене був же райзен 2600. Після того як змінив на 7600 - протестив ще раз саме в тих місцях де воно статерило (це завжди видно коли камера пролітає повз проб дроїд на внутріігровій катсцені на самому початку, але є і в декількох інших місцях) зі старою ВК (2070, а потім і на 1660с) - і в тих місцях все було "гладно" і плавно. Потім перетестив ще раз на новій ВК (7800хт) і все без змін - все плавно.
Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

daesz
у меня всё что на UE4/UE5 как статеррило на 5960х, так и подстатерривает на 7950х, хотя процессоры нельзя сравнивать по мощности
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

daesz: 10.08.2024 15:47 Так це порт з консолі :)
Це класична мультиплатформа.
daesz: 10.08.2024 18:45Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

waryag: 10.08.2024 22:22
daesz: 10.08.2024 15:47 Так це порт з консолі :)
Це класична мультиплатформа.
daesz: 10.08.2024 18:45Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.
Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

daesz: 10.08.2024 23:30Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.
Тому що на консолях, на відміну від ПК, є контроль якості релізів і немає можливості оновитись на умовну 4090, так що доводиться займатись оптимізацією.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

MessiaH: 10.08.2024 19:27 daesz
у меня всё что на UE4/UE5 как статеррило на 5960х, так и подстатерривает на 7950х, хотя процессоры нельзя сравнивать по мощности
воно статеріт через компіляцію шейдерів на ходу, все. це залежить тільки від розробника та методу прекомпіляції цих шейдерів, десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)

Відправлено через 1 хвилину 6 секунд:
daesz: 10.08.2024 23:30
waryag: 10.08.2024 22:22

Це класична мультиплатформа.



Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.
Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.
хогварц працював поганенько і на консолях, що таке "ЛоА?"
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Enjthesilence: 11.08.2024 13:01що таке "ЛоА?"
TLOU
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 11.08.2024 13:01 що таке "ЛоА?"
Ласт оф Аз
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 11.08.2024 13:01десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)
Так оно компилится постоянно даже когда есть прекомпиляции и я не ощутил разницу между старым процаком и новым. На других движках такого нет
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

MessiaH: 11.08.2024 14:29
Enjthesilence: 11.08.2024 13:01десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)
Так оно компилится постоянно даже когда есть прекомпиляции и я не ощутил разницу между старым процаком и новым. На других движках такого нет
я за інші рушію нічого і не кажу, прекомпіляція також працює різним чином. Серія гірс наприклад чудово працює, без ніяких статерів і видає дуже пристойну картинку з чудовою оптимізацією, з останнього в що грав - "реді ор нот" перейшов на юе5 і статерів при першому заході в гру на різних рівнях, майже нема, особливо, якщо порівнювати з версією на юе4. в цілому - це єдина проблема юе5 з якою не всі хочуть чи вміють нормально працювати
deangelis
Member

Повідомлення

Я щось не можу зрозуміти всього цього хайпу навколо god of war... Я пройшов попередню частину на пк і можу сказати що гра не виправдала моїх очікувань, я був розчарований навіть. Так гра звичайно непогана, це зрозуміло. Але чому її вважають однією з кращих всіх часів і співають їй такі дифирамби я не можу зрозуміти.
Як на мене в грі купу недоліків.
Сюжет - я його толком так і не зрозумів, взагалі не запам'ятався. Коли гра закінчилася то я задався питанням "і що, невже це все?"... Сюжет не чіпляє від слова майже зовсім. Спостерігати всю гру на стосунки Кратоса з сином - ну таке собі...крім того в грі часто згадуються Одін, Тор...які в грі взагалі не з'являються. Зараз я вже навіть не пам'ятаю конкретно про що сюжет

Бойова система - непродумана і незбалансована... Артей по суті невбиваємий, тому моя тактика часто зводилася до того що я Артеєм просто спамив стрільбу з лука, а Кратосом бігав, ухилявся і бився як міг і цього було достатньо. В Кратоса купа скілів які я навіть не використовував, бо не бачив в них особливої користі. Ну таке собі... Коротше кажучи бойові механіки доволі слабенькі.

Ігровий світ - в грі є якщо я не помиляюся щось десять світів, спочатку я сподівався що кожен світ це буде щось на зразок світу ельфів, зі своїм цікавим дизайном, історією і битвою з босом в кінці... А виявилося що повноцінних світів тільки три...всі інші це або для того щоб щось там вибивати і не пов'язані з основним сюжетом або я взагалі їх так і не відкрив, хоч пройшов всю гру повністю. Це дуже розчарувало
Відповісти