Нз, нз. Кілька портів, що грав - одні із самих оптимізованих ааа ігор що коли-небудь грав, тим більше сьогодення. Там фпс і високий і стабільний. Наприклад те що зараз на UE5 випускають рази в три повільніше.NST1983: ↑ 10.08.2024 08:36Всі порти соні мають завищені вимоги, щоб консолі купляли. Чому ви дивуєтесь?
Останні статті і огляди
Новини
Оголошено системні вимоги God of War Ragnarök
-
unique-neon
Member
-
MessiaH
Member
согласен все ААА проекты с соньки, портированные на ПК, работают гораздо лучше, чем всё что на ПК на UE5unique-neon: ↑ 10.08.2024 09:37Нз, нз. Кілька портів, що грав - одні із самих оптимізованих ааа ігор що коли-небудь грав, тим більше сьогодення. Там фпс і високий і стабільний. Наприклад те що зараз на UE5 випускають рази в три повільніше.
-
daesz
Member
Особливо джедай сурвайворMessiaH: ↑ 10.08.2024 12:07 согласен все ААА проекты с соньки, портированные на ПК, работают гораздо лучше, чем всё что на ПК на UE5
-
MessiaH
Member
это вообще крайне через задницу оптимизированный проектdaesz: ↑ 10.08.2024 14:10Особливо джедай сурвайвор
-
daesz
Member
Так це порт з консоліMessiaH: ↑ 10.08.2024 15:26это вообще крайне через задницу оптимизированный проектdaesz: ↑ 10.08.2024 14:10Особливо джедай сурвайвор
-
MessiaH
Member
нет, это мультиплатформенная игра и версия для ПК делалась отдельно, просто в основе лежит ублюдский UE4daesz: ↑ 10.08.2024 15:47Так це порт з консолі
-
daesz
Member
В ній перформенс суттєво гірший ніж у того ж фолен ордера. В мене в фолен ордері статерило (при тому в конкретних місцях і ніде більше) коли в мене був же райзен 2600. Після того як змінив на 7600 - протестив ще раз саме в тих місцях де воно статерило (це завжди видно коли камера пролітає повз проб дроїд на внутріігровій катсцені на самому початку, але є і в декількох інших місцях) зі старою ВК (2070, а потім і на 1660с) - і в тих місцях все було "гладно" і плавно. Потім перетестив ще раз на новій ВК (7800хт) і все без змін - все плавно.MessiaH: ↑ 10.08.2024 18:34нет, это мультиплатформенная игра и версия для ПК делалась отдельно, просто в основе лежит ублюдский UE4daesz: ↑ 10.08.2024 15:47Так це порт з консолі
Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
-
MessiaH
Member
daesz
у меня всё что на UE4/UE5 как статеррило на 5960х, так и подстатерривает на 7950х, хотя процессоры нельзя сравнивать по мощности
у меня всё что на UE4/UE5 как статеррило на 5960х, так и подстатерривает на 7950х, хотя процессоры нельзя сравнивать по мощности
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Це класична мультиплатформа.daesz: ↑ 10.08.2024 15:47 Так це порт з консолі
Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.daesz: ↑ 10.08.2024 18:45Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
-
daesz
Member
Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.waryag: ↑ 10.08.2024 22:22Це класична мультиплатформа.daesz: ↑ 10.08.2024 15:47 Так це порт з консолі
Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.daesz: ↑ 10.08.2024 18:45Саме тому припустив, що сурвайвора вони портили з консольного білда (не те щоб це було "новиною" року, що дефелопери ігор займаються цим непотребством щоб скоротити витрати).
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Тому що на консолях, на відміну від ПК, є контроль якості релізів і немає можливості оновитись на умовну 4090, так що доводиться займатись оптимізацією.daesz: ↑ 10.08.2024 23:30Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
воно статеріт через компіляцію шейдерів на ходу, все. це залежить тільки від розробника та методу прекомпіляції цих шейдерів, десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)MessiaH: ↑ 10.08.2024 19:27 daesz
у меня всё что на UE4/UE5 как статеррило на 5960х, так и подстатерривает на 7950х, хотя процессоры нельзя сравнивать по мощности
Відправлено через 1 хвилину 6 секунд:
хогварц працював поганенько і на консолях, що таке "ЛоА?"daesz: ↑ 10.08.2024 23:30Чому тоді була така велика різниця в перформенсі між пк та консоллю на релізі? Якщо так подумати, то теж саме було і з ЛоА, і з хогвартсом, аркем найт туди ж, якщо постаратись - то думаю ще з десяток прикладів набереться.waryag: ↑ 10.08.2024 22:22
Це класична мультиплатформа.
Яким непотребством? База одна - х86-64, але кожна з платформ має нюанси.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
TLOUEnjthesilence: ↑ 11.08.2024 13:01що таке "ЛоА?"
-
daesz
Member
Ласт оф АзEnjthesilence: ↑ 11.08.2024 13:01 що таке "ЛоА?"
-
MessiaH
Member
Так оно компилится постоянно даже когда есть прекомпиляции и я не ощутил разницу между старым процаком и новым. На других движках такого нетEnjthesilence: ↑ 11.08.2024 13:01десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
я за інші рушію нічого і не кажу, прекомпіляція також працює різним чином. Серія гірс наприклад чудово працює, без ніяких статерів і видає дуже пристойну картинку з чудовою оптимізацією, з останнього в що грав - "реді ор нот" перейшов на юе5 і статерів при першому заході в гру на різних рівнях, майже нема, особливо, якщо порівнювати з версією на юе4. в цілому - це єдина проблема юе5 з якою не всі хочуть чи вміють нормально працюватиMessiaH: ↑ 11.08.2024 14:29Так оно компилится постоянно даже когда есть прекомпиляции и я не ощутил разницу между старым процаком и новым. На других движках такого нетEnjthesilence: ↑ 11.08.2024 13:01десь це роблять чудово і майже непомітно, але в більшості випадків на юе4/5 забивають болт і перша зустріч з новими шейдерами = статер. тут неважливо яке в тебе залізо (якщо це не супер аутдейтед цп з повільною підсистемою пам'яті)
-
deangelis
Member
Я щось не можу зрозуміти всього цього хайпу навколо god of war... Я пройшов попередню частину на пк і можу сказати що гра не виправдала моїх очікувань, я був розчарований навіть. Так гра звичайно непогана, це зрозуміло. Але чому її вважають однією з кращих всіх часів і співають їй такі дифирамби я не можу зрозуміти.
Як на мене в грі купу недоліків.
Сюжет - я його толком так і не зрозумів, взагалі не запам'ятався. Коли гра закінчилася то я задався питанням "і що, невже це все?"... Сюжет не чіпляє від слова майже зовсім. Спостерігати всю гру на стосунки Кратоса з сином - ну таке собі...крім того в грі часто згадуються Одін, Тор...які в грі взагалі не з'являються. Зараз я вже навіть не пам'ятаю конкретно про що сюжет
Бойова система - непродумана і незбалансована... Артей по суті невбиваємий, тому моя тактика часто зводилася до того що я Артеєм просто спамив стрільбу з лука, а Кратосом бігав, ухилявся і бився як міг і цього було достатньо. В Кратоса купа скілів які я навіть не використовував, бо не бачив в них особливої користі. Ну таке собі... Коротше кажучи бойові механіки доволі слабенькі.
Ігровий світ - в грі є якщо я не помиляюся щось десять світів, спочатку я сподівався що кожен світ це буде щось на зразок світу ельфів, зі своїм цікавим дизайном, історією і битвою з босом в кінці... А виявилося що повноцінних світів тільки три...всі інші це або для того щоб щось там вибивати і не пов'язані з основним сюжетом або я взагалі їх так і не відкрив, хоч пройшов всю гру повністю. Це дуже розчарувало
Як на мене в грі купу недоліків.
Сюжет - я його толком так і не зрозумів, взагалі не запам'ятався. Коли гра закінчилася то я задався питанням "і що, невже це все?"... Сюжет не чіпляє від слова майже зовсім. Спостерігати всю гру на стосунки Кратоса з сином - ну таке собі...крім того в грі часто згадуються Одін, Тор...які в грі взагалі не з'являються. Зараз я вже навіть не пам'ятаю конкретно про що сюжет
Бойова система - непродумана і незбалансована... Артей по суті невбиваємий, тому моя тактика часто зводилася до того що я Артеєм просто спамив стрільбу з лука, а Кратосом бігав, ухилявся і бився як міг і цього було достатньо. В Кратоса купа скілів які я навіть не використовував, бо не бачив в них особливої користі. Ну таке собі... Коротше кажучи бойові механіки доволі слабенькі.
Ігровий світ - в грі є якщо я не помиляюся щось десять світів, спочатку я сподівався що кожен світ це буде щось на зразок світу ельфів, зі своїм цікавим дизайном, історією і битвою з босом в кінці... А виявилося що повноцінних світів тільки три...всі інші це або для того щоб щось там вибивати і не пов'язані з основним сюжетом або я взагалі їх так і не відкрив, хоч пройшов всю гру повністю. Це дуже розчарувало