Чутки: реліз відеокарт GeForce RTX 50 (Blackwell) перенесено на початок 2025-го

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:25поддерживаю на 100% и как я написал выше в сайлент хилле2 и ларе крофт АОД это было реализовано посредством инвертированной камеры, вроде, точно уже не скажу, но результат выше всяких похвал, а это был далекий 2001 год.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ти розумієш, що в цьому варіанті FPS ріжеться на 1.5-2 раза?

Відправлено через 41 секунду:
Firebrand: 22.07.2024 22:30Как тут можно вести какую то дискуссию?
Читати навчись, тобі вже три рази пояснили. Ти непробиваєму пургу несеш.
Востаннє редагувалось 22.07.2024 22:49 користувачем Борщ, всього редагувалось 1 раз.
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Борщ: 22.07.2024 22:30РТ до віддзеркалень немає відношення!!!!!!!
я не технарь, я вижу картинку на экране и вижу так же, когда галочка RT ON,какое появляется изображение в зеркале.
Тебе просто жаба давить.
это почему? :gigi:
І як тільки вийде 5090 - я одразу куплю.
молодец, начинай уже спать под магазином и занимать очередь. :lol:
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:35когда галочка RT ON,какое появляется изображение в зеркале.
RT не має відношення до віддзеркалення у дзеркалі!!!
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Борщ: 22.07.2024 20:28І саме тому у іграх з РТ відображення або немає, або вони дуже заблюрені, тому що не можна зробити в сцені по типу, ось тут промені працюють в скрінспейсі, а для зони дзеркала не працюють.
Я задаю фундаментальный вопрос: зачем, на текущий момент времени оно нужно в таком виде? Ведь сама нвидия трещит про РТ на каждом углу как павлин напыщенный. АВ2 прекрасная картинка без РТ, но ее туда впихнули,что можно включать, ты включаешь и у тебя глазная боль. Вот я о чем, так понятнее? B-)
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

:facepalm:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:42
Борщ: 22.07.2024 20:28І саме тому у іграх з РТ відображення або немає, або вони дуже заблюрені, тому що не можна зробити в сцені по типу, ось тут промені працюють в скрінспейсі, а для зони дзеркала не працюють.
Я задаю фундаментальный вопрос: зачем, на текущий момент времени оно нужно в таком виде? Ведь сама нвидия трещит про РТ на каждом углу как павлин напыщенный. АВ2 прекрасная картинка без РТ, но ее туда впихнули,что можно включать, ты включаешь и у тебя глазная боль. Вот я о чем, так понятнее? B-)
без рт чудова, а з рт - ще краща. ось тобі приклад з ав2, де без рт освітлення ламається і просвіщає стіну, а коли з рт-on такого нема, але подивись ці два відео повністю, там все в порівнянні, тоді ти зрозумієш, навіщо воно існує в такому вигляді. і так я не стану сперечатись, що вистачає проектів де той рт імплементують для галочки без нормальної ручної праці, але є й багато чудових прикладів як от ав2, метро, кб77 і тд.

Востаннє редагувалось 22.07.2024 22:54 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 3 разів.
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:42зачем, на текущий момент времени оно нужно в таком виде?
Технологія чудово працює в дуже багатьох проектах. І дзеркала тут ні до чого. З променями картинка набагато реалістичніша у всіх сенсах. І ніякого сильного імпакту на продуктивність немає окрім пари проектів, де промені це кіллерфіча по типу Контрол, Кіберпанк і той же АланВейк.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:30 Кому не нравится АВ2, включите Хогартс, там та же каша в зеркале.
Но мне забавно за вами наблюдать.
Я-им: смотри, на высоких настройках рейтресинга, в зеркале все равно мыло.
Они мне-в ответ: не ной, включи длсс, генерацию кадров, смени карту на нвидиа(откуда ,интересно, они знают,что у меня не нвидия))) )


Как тут можно вести какую то дискуссию? :facepalm:
Дійсно, як тут вести дискусію, якщо ви не можете зрозуміти, що РТ до дзеркального відображення персонажа відношення не має. Це те саме, що сказати "я купив 7900ХТХ, а а у Лари Крофт із TR2 все одно сіськи трикутні! Гівно ваша карта, хоч і 100500 ФПС видає :facepalm:
Дубль десять, РТ - це не технологія віддзеркалення СЦЕН(!!!), а в АВ2 і в Хогвартсі гівняні дзеркала, бо розробники на них схалтурили і не зробили їх в принципі. Вам просто дали щось, схоже на дзеркало і все за допомогою РТ.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

GreenMile: 22.07.2024 21:41 Промені - це відстежування променів освітленості як вони проходять крізь сцену, де тіні від них, де перешкоди, градієнт освітлення і так далі.
Вони дзеркалом поглинаються типу, чи на дзеркалі вся фізика ламається? Але ж в калюжах 2077 чи озері, поглинатись перестають. Дивина.
GreenMile: 22.07.2024 21:41 сурогат, побудований "нашару" променями.
Так все освітлення, тіні і т.д. - сурогат, побудований "нашару" променями. На дзеркалі просто більш в очі кидається. Але там і з тінями не все гаразд і з освітленням.
Enjthesilence: 22.07.2024 21:42 1) тому що "дублювання" сцени у сучасного рушія з поточним рівнем графіки - дуже важке рішення для гпу. Якщо твоя відеокарта всрається в 2к у 75 фпс, додай сюди дублювання сцени у віддзеркаленнях і все стане зрозумілим.
2) часто в шутерах від першої особи для економії розробки модель гг неанімована під 3 особу і дублювати нема чого, саме тому відзеркалень не буде в таких іграх і це не стосується яким чином воно буде досягнуто
РТ - це не відзеркалення в першу чергу, а освітлення, глибина сцени і реалістичність. Майже в кожній грі, ти маєш змогу вмикати фулл рт, або наприклад тільки відзеркалення, чи навпаки.
1) Повертаємось до хітмана. Нічого там з картою не сталось. Як і не сталось в далеких 2000.
2) ага, в РДР2 ще абсолютно вбоге дзеркало. Ну, який розробник таке й дзеркало )
РТ - це мило, в першу чергу. Бо без мила воно не працює. А там де працює, різницю з лупою на стопкадрі треба шукати.
А мало б бути, як з теселяцією - безболісно для заліза. Три покоління карточок з фічею вже вийшло. І на підході 4те.
До речі, про фулРТ в кожній грі. Там тих забавок аж 5, якщо не помиляюсь. Включи фул РТ в Dragons Dogma 2. Свіжачок, кількамісячний.
ось тобі приклад з ав2, де без рт освітлення ламається і просвіщає стіну
То дурниця. Ось приклад, де без променів вода счезає, а з променями з'являється. Зв'язок енергії з матерією :D
Це я до того, що якщо зламати растр (може й не спеціально), то там що хочеш може бути (привіт тіням в ларці після променястого патчу)
спойлер
Востаннє редагувалось 22.07.2024 23:28 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:42
Борщ: 22.07.2024 20:28І саме тому у іграх з РТ відображення або немає, або вони дуже заблюрені, тому що не можна зробити в сцені по типу, ось тут промені працюють в скрінспейсі, а для зони дзеркала не працюють.
Я задаю фундаментальный вопрос: зачем, на текущий момент времени оно нужно в таком виде?
В мене зустрічне питання, навіщо усі 3D відеоігри потрібні "на текущий момент времени", якщо розробники досі не вирішили нормально питання із аліасингом? То ж є 2D, де немає проблем із "лєсєнками", навіщо ви купуєте відеокарти та граєте в ігри "в таком виде"?
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 22.07.2024 23:23
GreenMile: 22.07.2024 21:41 Промені - це відстежування променів освітленості як вони проходять крізь сцену, де тіні від них, де перешкоди, градієнт освітлення і так далі.
Вони дзеркалом поглинаються типу, чи на дзеркалі вся фізика ламається? Але ж в калюжах 2077 чи озері, поглинатись перестають. Дивина.
GreenMile: 22.07.2024 21:41 сурогат, побудований "нашару" променями.
Так все освітлення, тіні і т.д. - сурогат, побудований "нашару" променями. На дзеркалі просто більш в очі кидається. Але там і з тінями не все гаразд і з освітленням.
Enjthesilence: 22.07.2024 21:42 1) тому що "дублювання" сцени у сучасного рушія з поточним рівнем графіки - дуже важке рішення для гпу. Якщо твоя відеокарта всрається в 2к у 75 фпс, додай сюди дублювання сцени у віддзеркаленнях і все стане зрозумілим.
2) часто в шутерах від першої особи для економії розробки модель гг неанімована під 3 особу і дублювати нема чого, саме тому відзеркалень не буде в таких іграх і це не стосується яким чином воно буде досягнуто
РТ - це не відзеркалення в першу чергу, а освітлення, глибина сцени і реалістичність. Майже в кожній грі, ти маєш змогу вмикати фулл рт, або наприклад тільки відзеркалення, чи навпаки.
1) Повертаємось до хітмана. Нічого там з картою не сталось. Як і не сталось в далеких 2000.
2) ага, в РДР2 ще абсолютно вбоге дзеркало. Ну, який розробник таке й дзеркало )
РТ - це мило, в першу чергу. Бо без мила воно не працює. А там де працює, різницю з лупою на стопкадрі треба шукати.
А мало б бути, як з теселяцією - безболісно для заліза. Три покоління карточок з фічею вже вийшло. І на підході 4те.
До речі, про фулРТ в кожній грі. Там тих забавок аж 5, якщо не помиляюсь. Включи фул РТ в Dragons Dogma 2. Свіжачок, кількамісячний.
ось тобі приклад з ав2, де без рт освітлення ламається і просвіщає стіну
То дурниця. Ось приклад, де без променів вода счезає, а з променями з'являється. Зв'язок енергії з матерією :D
спойлер
о, і ти сюди? ох і приклад, Хітман де 100 міліонів фпс навіть на карті 6 річної давнини...
яке мило додає рт-освітлення? про що йде мова? ти розумієш як працює рт і що воно не може створити жодного "мила", воно ніяк не впливає на роздільну здатність зображення, чи на метод згладжування...
ось тут про дзеркала дуже просто, якщо і після цього не зрозумієш, не продовжуй більше цю тему.
Востаннє редагувалось 22.07.2024 23:33 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
vmsolver
Member

Повідомлення

Firebrand: 22.07.2024 22:25так а чего, давай вместе посмеемся над теми, кто выкинул 2к+ зелени на 4090 и видит мазню в зеркале.
Качество отражения в зеркале таким сделали специально, это не то, что РТ может только так, понимаешь эту разницу? Разработчики так сделали, причём тут сколько денег потратили обладатели 4090? Да и тут не смеяться, а радоваться за них, у них высокий фпс и всё ок, а вот ты ноешь :lol:
Firebrand: 22.07.2024 22:25Я хочу напомнить, что еще а сайлент хилл2 и лара крофт ангел тьмы,уже были реализованы реалистичные отражения в зеркалах, но прогресс же не стоит на месте, да?
Да, разрабы забили на этот прогресс. И что? Лучи стали плохими? Нет. А ты говоришь так, будто стали.
Firebrand: 22.07.2024 22:25какой оптимизации, дядя, как оптимизация уберет мыло в зеркале? :laugh:
Ты если дважды два сложить не можешь не пытайся смеяться над теми кто может, потому что смеяться ты долго не будешь :-P
Оптимизация повышает фпс. И АВ2 дополнительные фпс не помешают, читай внимательнее что тебе пишут, а не слушай голоса в своей голове.
Firebrand: 22.07.2024 22:25друже,я за то, что бы заявленное соответствовало фактическому.
Обострение какое-то, Луна вроде не полная, хм.. Ну можешь считать, что разрабы АВ2 тебя кинули :lol:
Firebrand: 22.07.2024 22:30Я-им: смотри, на высоких настройках рейтресинга, в зеркале все равно мыло.
Они мне-в ответ: не ной, включи длсс, генерацию кадров, смени карту на нвидиа(откуда ,интересно, они знают,что у меня не нвидия))) )
Не так. Ты говоришь про мыло в зеркале и про 20 фпс, тебе сказали включи DLSS и тебе станет комфортно играть, но никто не говорил, что разрешение зеркал станет лучше, это могут сделать только разработчики, и если они сделали так как сделали, значит у них для этого были причины, а делать по-старому отзеркаливанием геометрии они посчитали глупым занятием (да и раньше той геометрии и текстур было как кот начихал), а умным занятием они посчитали отдать выч.ресурсы остальной сцене. К тому же, видимо, они тоже в курсе, что оптимизация у них того, не очень, и считать зеркала с высоким разрешением в таких условиях это уже занадто, поэтому и просчитывают зеркало с низким разрешением, сглаживают и показывают на геометрии зеркала, мыльно, но дешево и сердито. Они, наивные, считали, что люди в игру будут играть, а не в разрешение отражений в зеркале, как же они просчитались :laugh:
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт
Геральт: 22.07.2024 23:23Повертаємось до хітмана.
В Хітмані немає true-віддзеркалень, я тобі це вже казав. І примітивна графіка/геометрія, як і промені, які там присутні чисто формально.
Геральт: 22.07.2024 23:23Вони дзеркалом поглинаються типу, чи на дзеркалі вся фізика ламається? Але ж в калюжах 2077 чи озері, поглинатись перестають. Дивина.
Це в корні різне, взагалі діаметрально різні речі, які не можна порівнювати. Механізм віддзеркалення актуальної сцени з персонажем у дзеркалі в ріалтаймі і відбиття в калюжах. Я навіть не буду писати чому, все одно тобі хоч очі сси.
Востаннє редагувалось 22.07.2024 23:37 користувачем Борщ, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 22.07.2024 23:30 о, і ти сюди?
яке мило додає рт-освітлення? про що йде мова? ти розумієш як працює рт і що воно не може створити жодного "мила", воно ніяк не впливає на роздільну здатність зображення, чи згладжування, не додає.
ось тут про дзеркала дуже просто, якщо і після цього не зрозумієш, не продовжуй більше цю тему.
спойлер
Не саме освітлення, а апскейл, без якого "фулРТ" не грабельний. Але можна й "в лоб", як ти подумав. Не зовсім мило, артефакти. Тим не менш, чіткість картинки погіршена.
Що там замість вікна, кашка?
Зображення
Господи, ти вже 2й, хто скидає відос з оберненим рендером. І ті відоси якраз говорять, що, бляха, дзеркала вміли рендерити ще 100 років тому. І ні, карти масово не горіли. Аж поки не прийшов куртка і не змусив розробників додати кнопку дзеркала в 2077. Бо без кнопки дзеркало в грі, де "відстежуються промені", не працює.
Борщ: 22.07.2024 23:35 В Хітмані немає віддзеркалень, я тобі це вже казав. І примітивна графіка/геометрія, як і промені, які там присутні чисто формально.
Їх в AW2 нема, а в хітмані є. Як вони реалізовані - справа десята. Якщо вже до слів хочеться придератись, то променів в жодній грі нема. Бо люди променями не стріляють, на відміну від камери в забавках.
Це в корні різне, взагалі діаметрально різні речі, які не можна порівнювати. Механізм віддзеркалення актуальної сцени з персонажем у дзеркалі в ріалтаймі і відбиття в калюжах.
Ясно, що різне. :D
Зображення
Востаннє редагувалось 22.07.2024 23:43 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Дзеркала то, дзеркала сьо.... Один я граю в ігри а не вишукую недоліки? :shuffle:
З задоволенням пройшов кіберпанк і хогвардс, і чхати що там з дзеркалами.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 22.07.2024 23:37
Enjthesilence: 22.07.2024 23:30 о, і ти сюди?
яке мило додає рт-освітлення? про що йде мова? ти розумієш як працює рт і що воно не може створити жодного "мила", воно ніяк не впливає на роздільну здатність зображення, чи згладжування, не додає.
ось тут про дзеркала дуже просто, якщо і після цього не зрозумієш, не продовжуй більше цю тему.
спойлер
Не саме освітлення, а апскейл, без якого "фулРТ" не грабельний. Але можна й "в лоб", як ти подумав. Не зовсім мило, артефакти. Тим не менш, чіткість картинки погіршена.
Що там замість вікна, кашка?
Зображення
Господи, ти вже 2й, хто скидає відос з оберненим рендером. І ті відоси якраз говорять, що, бляха, дзеркала вміли рендерити ще 100 років тому. І ні, карти масово не горіли. Аж поки не прийшов куртка і не змусив розробників додати кнопку дзеркала в 2077. Бо без кнопки дзеркало в грі, де "відстежуються промені", не працює.
та у відосі тобі сказано, чому такий метод не є релевантним і не треба бути генієм, щоб зрозуміти, що твоя гпу у сучасній грі не зможе в нормальній роздільній здатності відворти дублювання зображення, все інших технологій нема. скільки там в тебе у цій сцені фпс? ну продублюй цю сцену з повною вулицею і подумай, який буде в тебе фпс. про куртку дуже смішно, майже в усіх сучасних ігор де нема РТ все ще використовують метод "розбитого", "брудного" дзеркала, бо не можуть нормально реалізувати відображення, їм також куртка заборонив дублювати зображення?

Відправлено через 2 хвилини 26 секунд:
Геральт: 22.07.2024 23:37
Enjthesilence: 22.07.2024 23:30 о, і ти сюди?
яке мило додає рт-освітлення? про що йде мова? ти розумієш як працює рт і що воно не може створити жодного "мила", воно ніяк не впливає на роздільну здатність зображення, чи згладжування, не додає.
ось тут про дзеркала дуже просто, якщо і після цього не зрозумієш, не продовжуй більше цю тему.
спойлер
Не саме освітлення, а апскейл, без якого "фулРТ" не грабельний. Але можна й "в лоб", як ти подумав. Не зовсім мило, артефакти. Тим не менш, чіткість картинки погіршена.
Що там замість вікна, кашка?
Зображення
Господи, ти вже 2й, хто скидає відос з оберненим рендером. І ті відоси якраз говорять, що, бляха, дзеркала вміли рендерити ще 100 років тому. І ні, карти масово не горіли. Аж поки не прийшов куртка і не змусив розробників додати кнопку дзеркала в 2077. Бо без кнопки дзеркало в грі, де "відстежуються промені", не працює.
Борщ: 22.07.2024 23:35 В Хітмані немає віддзеркалень, я тобі це вже казав. І примітивна графіка/геометрія, як і промені, які там присутні чисто формально.
Їх в AW2 нема, а в хітмані є. Як вони реалізовані - справа десята. Якщо вже до слів хочеться придератись, то променів в жодній грі нема. Бо люди променями не стріляють, на відміну від камери в забавках.
Це в корні різне, взагалі діаметрально різні речі, які не можна порівнювати. Механізм віддзеркалення актуальної сцени з персонажем у дзеркалі в ріалтаймі і відбиття в калюжах.
Ясно, що різне. :D
Зображення
ти дійсно порівнюєш відображення у дзеркалі і водоймі? ну нічого, що прибравши шум від води там буде каша, а ще з класичним Screen Space Reflection приємно так підіймати чи опускати камеру і бачити як по краям монітору відбиття у воді зникає
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence: 22.07.2024 23:43все інших технологій нема
Ну є ще через SSR, але напевно тільки в якихось технодемках.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 22.07.2024 23:23
GreenMile: 22.07.2024 21:41 Промені - це відстежування променів освітленості як вони проходять крізь сцену, де тіні від них, де перешкоди, градієнт освітлення і так далі.
Вони дзеркалом поглинаються типу, чи на дзеркалі вся фізика ламається? Але ж в калюжах 2077 чи озері, поглинатись перестають. Дивина.
Саме так, бо в іграх не існує дзеркал і дзеркальних поверхонь, які все відображають, всі дзеркала - це ще одна кімната з прозорою стінкою і ще один персонаж і об'єкти, які рухаються і розміщені "дзеркально". Тобто, коли в КП2077 ви дивитесь в дзеркало - в грі присутні двоє "Ві" один напроти одного.
Так робили ще за царя гороха, ось "дзеркало" в Дюк Нюкем 3д, в яке можна зайти "нокліпом".
спойлер
Зображення
Звідси дві проблеми - дзеркало можна розташувати лише там, де є місце під додаткову кімнату і додаткове навантаження на рендер сцени.
А от промені дозволяють не мудрувати з цими кімната і умовно зробити відображення на просто на пласкій стінці. Теоретично, можна побудувати променями повний аналог людського дзеркала, але для цього потрібно буде 100500 мільойнів променів, що не витягне порахувати ні одна відяха в ріалтаймі.
Геральт: 22.07.2024 23:23
GreenMile: 22.07.2024 21:41 сурогат, побудований "нашару" променями.
Так все освітлення, тіні і т.д. - сурогат, побудований "нашару" променями. На дзеркалі просто більш в очі кидається. Але там і з тінями не все гаразд і з освітленням.
Ну так і є, для кращих тіней треба більше обчислень - велкам ту ПАС трейсінг в КП2077 з кращими тінями і більшим навантаженням ;)
Геральт: 22.07.2024 23:23РТ - це мило, в першу чергу. Бо без мила воно не працює. А там де працює, різницю з лупою на стопкадрі треба шукати.
РТ - це реалістичне освітлення в першу чергу і все прекрасно працює і без мила. Велкам ту Метро Екзодус.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Та нормальний графон в хітмані.
Я відображення води в грі без променів скинув. А там вже поруч сам дофантазуй відображення води в грі з променями. І запитай себе, вкуди пішло x2 швидкодії. І те саме з дзеркалами. На порядок гірша якість при більших апетитах. Окай, ти стверджуєш, що дідівське дзеркало (з інвертованим рендером) просадить швидкодію. Воно справді просадить X2 як садять промені? Ну то хай садить (хоча я в це в житті не повірю), принаймні дзеркало буде дзеркалом, лол
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kairo: 22.07.2024 23:27В мене зустрічне питання
не не, так можно до бесконечности.
навіщо ви купуєте відеокарти та граєте в ігри "в таком виде"?
потому что выходят нормальные игры и никто не выпячивает как уязвленное эго, эти лучи и их "преимущества". Мне история с РТ,очень напоминает ранний физикс, когда карты амд/ати вообще 5 кадров выдавали, а что на деле: красивее разбивалось стекло и красивее летали листочки. :lol:
мы давно, где то, свернули не туда. B-)
Відповісти