напевно, малось на увазі «lossy».ADv: ↑ 26.06.2024 15:05в лосслес упаковку текстур
Останні статті і огляди
Новини
AMD готує технологію стиснення текстур за допомогою нейромережі
-
MaKCuMyC
Member
- Звідки: Сєвєродонецьк
-
washburn_t15
Member
В прошлом августе нвидиа тоже должна была что-то такое выпустить, но так и не вышло.
-
Pride91
Member
насправді ми просто не правильно користуємось милом, в ідеалі длсс/фср має працювати з топами в 4к і тоді ОЧУДО мило вже не мило, а так як ми юзаємо його в fhd то там звісно місиво на картах які в нативі не витягують fhd, так відбувається бо для реконструкції картинки замало інформації, особливо в високо деталізованих сценах. От і весь секрет мила. Технологія не погана, в майбутньому буде ще кращою, але то буде колись.Захар Беркут: ↑ 26.06.2024 13:46Це вже лячно, бо раніше ми сміялись над милом, а тепер мило розробляють замість архітектури. Тож майбутнє це багато сортів різного мила, та трохи ШІ десь там де ми і не побачимо.avuremybe: ↑ 26.06.2024 13:29 Пропоную обговорити AMD готує технологію стиснення текстур за допомогою нейромережі
Мильні технології почнуть милити ще на рівні підвантаження текстур?
-
jumanji
Member
Мыло всегда мыло даже лицо геральта это скажет с бородой, в 4к FSR2 Quality ) не говоря уже о траве и листьях, а уж за деревья в далеке говорить.... Не будем поэтому играю без мыловарни. Да с 2 метров я его не увижу (на телеке) но я не смогу играть зрая что там мыло 7900 XTX все потому что когда ты платишь 1-2к долл, ты не того ожидаешь ))Pride91: ↑ 26.06.2024 20:59насправді ми просто не правильно користуємось милом, в ідеалі длсс/фср має працювати з топами в 4к і тоді ОЧУДО мило вже не мило, а так як ми юзаємо його в fhd то там звісно місиво на картах які в нативі не витягують fhd, так відбувається бо для реконструкції картинки замало інформації, особливо в високо деталізованих сценах. От і весь секрет мила. Технологія не погана, в майбутньому буде ще кращою, але то буде колись.Захар Беркут: ↑ 26.06.2024 13:46
Це вже лячно, бо раніше ми сміялись над милом, а тепер мило розробляють замість архітектури. Тож майбутнє це багато сортів різного мила, та трохи ШІ десь там де ми і не побачимо.
Востаннє редагувалось 26.06.2024 21:19 користувачем jumanji, всього редагувалось 1 раз.
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2jumanji: ↑ 26.06.2024 21:14Мыло всегда мыло даже лицо геральта это скажет с бородой, в 4к FSR2 Quality ) не говоря уже о траве и листьях, а уж за деревья в далеке говорить.... Не будем поэтому играю без мыловарни. Да с 2 метров я его не увижу (на телеке) но я не смогу играть зрая что там мыло 7900 XTXPride91: ↑ 26.06.2024 20:59
насправді ми просто не правильно користуємось милом, в ідеалі длсс/фср має працювати з топами в 4к і тоді ОЧУДО мило вже не мило, а так як ми юзаємо його в fhd то там звісно місиво на картах які в нативі не витягують fhd, так відбувається бо для реконструкції картинки замало інформації, особливо в високо деталізованих сценах. От і весь секрет мила. Технологія не погана, в майбутньому буде ще кращою, але то буде колись.
-
jumanji
Member
MetalistForever: ↑ 26.06.2024 21:18Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2jumanji: ↑ 26.06.2024 21:14
Мыло всегда мыло даже лицо геральта это скажет с бородой, в 4к FSR2 Quality ) не говоря уже о траве и листьях, а уж за деревья в далеке говорить.... Не будем поэтому играю без мыловарни. Да с 2 метров я его не увижу (на телеке) но я не смогу играть зрая что там мыло 7900 XTX
Когда куртка предложит 4090 новую за 35к грн обязательно куплю но не потому что там длсс а сырая производительность выше
-
гусь ясновидящий
Member
відкрию секрет- мило є і в 2к, коли довго граєш з апскейлом то починаєш бачити де воно тебе обманює, зараз хочу провести тести з кіберпанком і глянути різницю чи варті промені тогоPride91: ↑ 26.06.2024 20:59насправді ми просто не правильно користуємось милом, в ідеалі длсс/фср має працювати з топами в 4к і тоді ОЧУДО мило вже не мило, а так як ми юзаємо його в fhd то там звісно місиво на картах які в нативі не витягують fhd, так відбувається бо для реконструкції картинки замало інформації, особливо в високо деталізованих сценах. От і весь секрет мила. Технологія не погана, в майбутньому буде ще кращою, але то буде колись.Захар Беркут: ↑ 26.06.2024 13:46
Це вже лячно, бо раніше ми сміялись над милом, а тепер мило розробляють замість архітектури. Тож майбутнє це багато сортів різного мила, та трохи ШІ десь там де ми і не побачимо.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Нехай зелені корови мукають далі, що їх не доять . А через пару років дякують АМуДе, що їхні карти ще рано викидати
-
Leeman
Member
Коли зображення статичне, так, не так сильно деградає при длсс/ФРС, але в динаміці багато артефактів. 4к ніяк не рятує.Pride91: ↑ 26.06.2024 20:59 насправді ми просто не правильно користуємось милом, в ідеалі длсс/фср має працювати з топами в 4к і тоді ОЧУДО мило вже не мило, а так як ми юзаємо його в fhd то там звісно місиво на картах які в нативі не витягують fhd, так відбувається бо для реконструкції картинки замало інформації, особливо в високо деталізованих сценах. От і весь секрет мила. Технологія не погана, в майбутньому буде ще кращою, але то буде колись.
-
anyname
Member
Или необходимость не возникла и отложили на потом , на всякий случай.ведь верхи и так смогли , а низам бестолку (ибо на таких настройках неиграбельны)washburn_t15: ↑ 26.06.2024 19:48 В прошлом августе нвидиа тоже должна была что-то такое выпустить, но так и не вышло.
-
VBerezovsky
Member
Как человек с 4090, ответственно заявляю, что даже в 4К хваленый DLSS Quality - мыло, особенно в динамичных играх.MetalistForever: ↑ 26.06.2024 21:18Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2jumanji: ↑ 26.06.2024 21:14
Мыло всегда мыло даже лицо геральта это скажет с бородой, в 4к FSR2 Quality ) не говоря уже о траве и листьях, а уж за деревья в далеке говорить.... Не будем поэтому играю без мыловарни. Да с 2 метров я его не увижу (на телеке) но я не смогу играть зрая что там мыло 7900 XTX
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Це ж треба...а то тут деякі адепти стверджують, що DLSS покращує якість відносно нативу.VBerezovsky: ↑ 27.06.2024 08:39 Как человек с 4090, ответственно заявляю, что даже в 4К хваленый DLSS Quality - мыло, особенно в динамичных играх.
-
Pride91
Member
ФСР стрьомний якийсь, хоча залежить від конкретної гри, от зараз проходив Хеллблейд 2, то там ФСР взагалі жах, а так то ДЛСС на якість + налаштовуємо alt+F3 Sharp+ і вже можна грати.MetalistForever: ↑ 26.06.2024 21:18Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2jumanji: ↑ 26.06.2024 21:14
Мыло всегда мыло даже лицо геральта это скажет с бородой, в 4к FSR2 Quality ) не говоря уже о траве и листьях, а уж за деревья в далеке говорить.... Не будем поэтому играю без мыловарни. Да с 2 метров я его не увижу (на телеке) но я не смогу играть зрая что там мыло 7900 XTX
-
jumanji
Member
Им бесполезно объяснять, длсс и фср для них утешение . Тобиш я как владелец карты пишу из реального опыта что мыло: мне лепят минусы - здесь клиника.VBerezovsky: ↑ 27.06.2024 08:39Как человек с 4090, ответственно заявляю, что даже в 4К хваленый DLSS Quality - мыло, особенно в динамичных играх.MetalistForever: ↑ 26.06.2024 21:18
Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2
-
VBerezovsky
Member
Якість FSR сильно залежить від версії. Найчастіше в іграх трапляється об'єктивно найгірша версія 1.0, яка мерехтить шо скажена. Те, що вище - сильно краще, хоч все одно до DLSS не дотягує.Pride91: ↑ 27.06.2024 13:11ФСР стрьомний якийсь, хоча залежить від конкретної гри, от зараз проходив Хеллблейд 2, то там ФСР взагалі жах, а так то ДЛСС на якість + налаштовуємо alt+F3 Sharp+ і вже можна грати.MetalistForever: ↑ 26.06.2024 21:18
Ну так надо было брать видеокарту з DLSS , а не Radeon с мылом FSR2
-
daesz
Member
Бути цього не можеГеральт: ↑ 27.06.2024 11:01Це ж треба...а то тут деякі адепти стверджують, що DLSS покращує якість відносно нативу.VBerezovsky: ↑ 27.06.2024 08:39 Как человек с 4090, ответственно заявляю, что даже в 4К хваленый DLSS Quality - мыло, особенно в динамичных играх.
- спойлер
-
vmsolver
Member
Ответственно это когда со скринамиVBerezovsky: ↑ 27.06.2024 08:39 Как человек с 4090, ответственно заявляю, что даже в 4К хваленый DLSS Quality - мыло, особенно в динамичных играх.