Дженсен Хуанг вірить, що в майбутньому ШІ генеруватиме текстури, об'єкти та персонажів в іграх

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Usagi
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Пропоную обговорити Дженсен Хуанг вірить, що в майбутньому ШІ генеруватиме текстури, об'єкти та персонажів в іграх

Звісно будуть генерувати. Чи це добре? ІМХО ні бо коли кожну текстурку малює художник - він дає їй стиль та шарм. Можете мінусити скільки влізе але. Візьміть якусь стару гру і її ремейк де аішкою апскейлили текстурки. І це при наявності оригіналу в який вже була закладена стилістика. Зазвичай ремейк виглядає "дивно". Особливо коли обмазують метал рафнесом і він починає блистіти хоча був ржавий.
jumanji
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Я думаю смотря как сделают, ведь ши будет это по конкретным щаблонам генерировать, которые в свою очередь будет задавать разработчик.
Захар Беркут
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Це якраз ідея гарна, рахуй у цікаві РПГ ігри можна буде грати ледь не кожен день у нову гру, генерація локацій, квестів, і НПС.
А тепер про погане - спроможності і можливості, ресурс. Так для таких обчислень та побудов, повноцінних - потрібно ресурс та потужності так в разів 200 більше ніж зараз є, а у обмеженому варіанті воно буде як милиця. Тож питання - Нвідія готова надати х200 разів швидкодії, за вартість мідл відеокарти споживачу? На мій погляд - НІ. Ну найближчі років 40-50 точно ні, але як перспектива, як фундамент це зараз можна закласти та потрохи плекати, ну щоб через років 40-50 задіяти.
Востаннє редагувалось 22.06.2024 14:18 користувачем Захар Беркут, всього редагувалось 1 раз.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Usagi, у современных генераторов ИИ-Изображений и моделей есть % похожести на оригинал который ты можешь настраивать. Ставишь Noise на 0.2 у тебя будет практически как оригинал результат, только с дополнительными деталями (и повышенным разрешением, если нужно). Ставишь 0.5 будет 50/50 с отсебятиной от ИИ, чем ближе к 1.0 тем больше будет креатива от ИИ. Так же у многих моделей при настройке CFG ближе к 2-3 будет более мультяшный и насыщенный цветами результат а ближе к 8 будет более реалистичный серый и угрюмый результат. Вдобавок к этому еще надо понимать что есть LoRA корректоры с своими весами, и не стоит забывать категоризацию/маски и возможность использования промптов и ебмеддингов на разные группы объектов. Т.е гипотетически это не проблема указывать для каждой группы объектов разные параметры, где нужно сохраняя близко к оригиналу результат а где не особо важно - давать больше кретивных возможностей. Вы просто слишком поверхностно воспринимаете перспективы такого варианта развития игр. Когда можно будет самому перед запуском игры настроить как вам будет по вкусу генерацию графического содержания игры. Конечно пройдет еще не один год пока все это прям будет именно так работать, уверен первые попытки так сделать будут скоро, но по началу это будет посмешище и нелепица. Но вот потом...

Посмотрите на объемы загружаемых моделей на каком нить CivitAI, если игры пойдут по такому пути развития - уверен появятся такие же пресеты уже обработанные, т.е не обязательно будет генерить все на своем компе. Или вообще такая возможность может быть лишь у разработчиков в конкретных играх. Ну или будут какие то ограничения, конечно же. Думаю ограничений будет много по началу. Генерить текстурки и настройки шейдеров с освещением, озвучку - это одно, а вот генерить геометрию/ригг/анимации это уже куда сложнее. Ну и объемы тренировки моделей под такие задачи будут нехилые.
Востаннє редагувалось 22.06.2024 14:35 користувачем Earanak, всього редагувалось 2 разів.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Не слід забувати, що ШІ розвивається, так що все норм буде з іграми.
Чудово буде, коли буде можливість сказати ШІ "зроби мені гру в такому то жанрі по такій то книзі" і він генерує гру особисто для тебе, враховуючи твої смаки та схильності.
Igoretc
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

А я думаю, що ШІ загнеться. Тобто темпи розвитку цієї технологіх дуже скоро впруться в стелю можливостей хардвару. Мініатюризація технологічного процесу вже впирається, як і рівень споживання чіпами енергії - майже всюди головна сьогодні проблема галузі це впхати в невпіхуєме.
Так, на програмному рівні алгоритми будуть вдосконалюватись, але реалізувати на практиці всі можливості буде нереально, банально забракне енергії і потужності, яка вже розтоплює льодовики на полюсах.
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

Ну так ШИ не рисует с воздуха, как только лишит людей работы то пойдут суды за плагиат и это убьет всю идею
Usagi
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Earanak: 22.06.2024 14:18 Usagi, у современных генераторов ИИ-Изображений и моделей есть % похожести
Дякую за чудову лекцію по ші, я в себе на лінухі локально розвертав стейблдіфьюжн і вчив модельки на старій 3080, плюс генерив по чужим моделям на теперішній 7900хтх. Так, я розумію тхт-імг або імг бленд варіанти. Але все буде залежати все ж від того як розробники будуть використовувати це.

З одного боку - це плюс бо дизайнер може перевірити більше варіантів та обирати з того що модель йому накидує.
З іншого боку студії ААА калової масси що виходить забьють на дизайнерів, звільнять 90% персоналу і очєрєдна колда буде виходити тупо згенериною з 1 спроби.

Я за розвиток інструментів звісно, але вони розлінюють) Запускаєш 4 фаллаут і він видає стабільні 60 кадрів на старючій відюхі бо там туманчик зроблений руками картинкою, єффекти і тд. Зараз же - накинули волюметрік клауд і нехай юзверь купляє потужнішу ГПУ що б рендерити наш туман на фоні який можна було зробити інакше)

UPD
Ось що дійсно буде круто на основі ШІ - процедурна генерація. Бо взяти той самий ноу менс скай чи майнкрафт - в тебе є прописані біоми і перший час це все гарно і круто але чим більше граєш тим більше бачиш ці паттерни прописані. Якщо ШІ буде генерувати іноді унікальні дерева чи якісь аномальні локації - це буде хороша імплементація
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Usagi, я несколько лучшего мнения про геймдев и его будущее.
Да и про результат взаимодействия CGI-Артистов с нейросетями.

У нас в Архи-Виз студии сейчас почти уже все используют ComfyUI, под всякие разные задачи. Но всегда есть Арт-Директор который придет и скажет - что ты тут нагенерировал, исправляй давай :gigi: Я например в запаре как то не особо всматриваясь выделил маской рассадку кустов всяких-разных, вписав "greenery" в положительный промпт - несколько раз сгенерировал, и норм... На следующий день смотрю а пару кустов из рассадки стали кустами марихуаны, заказчик бы не одобрил :lol:
Востаннє редагувалось 22.06.2024 15:59 користувачем Earanak, всього редагувалось 4 разів.
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

Usagi: 22.06.2024 13:51 Пропоную обговорити Дженсен Хуанг вірить, що в майбутньому ШІ генеруватиме текстури, об'єкти та персонажів в іграх

Звісно будуть генерувати. Чи це добре? ІМХО ні бо коли кожну текстурку малює художник - він дає їй стиль та шарм. Можете мінусити скільки влізе але. Візьміть якусь стару гру і її ремейк де аішкою апскейлили текстурки. І це при наявності оригіналу в який вже була закладена стилістика. Зазвичай ремейк виглядає "дивно". Особливо коли обмазують метал рафнесом і він починає блистіти хоча був ржавий.
Ага, вже наїлись стилю та шарму старих версій ГА в ремастері, дякуємо.
Usagi
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Earanak: 22.06.2024 15:53 Usagi, я несколько лучшего мнения про геймдев и его будущее.
Да и про результат взаимодействия CGI-Артистов с нейросетями.

У нас в студии сейчас наверное уже все используют ComfyUI под всякие разные задачи.
Но всегда есть Арт-Директор который придет и скажет - что ты тут нагенерировал, исправляй :gigi:
Сподіваюсь розділити твій оптимізм тоді)
l-m
Member

Повідомлення

Також глава компанії зазначив, що фактично Nvidia почала впроваджувати AI PC ще дев'ять років тому, коли було представлено перше покоління GeForce RTX.
А що це було за перше покоління GeForce RTX ще дев'ять років тому?
Адже серія GeForce RTX 20 вийшла у вересні 2018, тобто скоро 6 років буде.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

А я вірю, що в майбутньому ШІ замінить Хуанга. Жаль що моя віра з реальністю мало має спільного :D
Stalker22
Member

Повідомлення

Цей вже думає, як ігрунів підсадити на ші, але йому, як завжди нічого не вийде, занадто жадібний!!!!!
Conqistador
Member
Аватар користувача

Повідомлення

вряд ли буду играть в такие игры, в играх нарисованных людьми есть гармония идеи сюжета и личного переживания живописца оформляющего сцену, так как есть связь с реальным миром, у алгоритмов такая связь почти полностью отсутствует
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Генерити не проблема.
Проблема генерити щось адекватне.

Ніхто не заважає зараз сказати чату гпт: згенери історію про Асасіна і трьох поросят. І кинути цей текст у відео генератор. Але який шанс, що вам буде цікаво дивитися результат?
aaleksandrenko
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Скоро ші будуть розробляти нові відеокарти, інші Ші їх виробляти. Головне не юзати ту версію з МакДональдз яка в морозиво бекон додавала :lol:
Туда-Сюда
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Просто надо дать ответ на вопрос: а почему тенденция уходить в виртуал растет с каждым днём?
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Туда-Сюда: 22.06.2024 17:58 Просто надо дать ответ на вопрос: а почему тенденция уходить в виртуал растет с каждым днём?
Тому що реальний світ комусь виявився нудним, і на жаль це більшість :rolleyes:
Інакше попиту на віртуал не було б, і як наслідок не вийшла б ця новина...
Але шо маємо, то маємо...

Отправлено спустя 1 минуту 57 секунд:
daesz: 22.06.2024 16:21 А я вірю, що в майбутньому ШІ замінить Хуанга. Жаль що моя віра з реальністю мало має спільного :D
це буде той самий Хуанг :D
за допомогою ШІ він заздалегідь скопіює свою свідомість на якийсь сервак і звідси буде транслювати свої маніакальні ідеї :laugh:
Відповісти