Microsoft випустила DirectSR — універсальний API для різних технологій масштабування

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

Пропоную обговорити Microsoft випустила DirectSR — універсальний API для різних технологій масштабування

"One ring to rule them all"
Уніфікація це добре. Як колись проєкт AMD Mantle "подарував" нам DirectX 12 та OpenGL Next/Vulkan тепер ми отримали DirectSR. Що не кажи, а ініціатива AMD GPUOpen дає свої плоди.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst: 30.05.2024 10:57AMD Mantle "подарував" нам DirectX 12
В котрому переклали відповідальність за менеджмент пам'яті з драйверів і рантайму на ігровий рушій, а останні в свою чергу на нього забили. І тепер ми маємо по 16 гіг жору відеопам'яті замість чотирьох на картинках співставної якості. І - ініціатива :laugh:
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer
Дивився якийсь підкаст із західним розробником ігор, де той просив не то 32 ГБ, не то 64 ГБ VRAM для полегшення розробки. :D
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Нарешті майкрософт імплементують в віндовс щось нормальне, а не лютий зашквар в вигляді сміттєвих апок, віджетів, змін панелі задач, телеметрії, АІ, функціоналу про який ніхто не просив, як вони це люблять.
vmsolver
Member

Повідомлення

Ekz0rcyst: 30.05.2024 10:57Уніфікація це добре. Як колись проєкт AMD Mantle "подарував" нам DirectX 12 та OpenGL Next/Vulkan
Пролистывая Форбс
Mantle is similar to NVIDIA's CUDA API in that it's a proprietary language
Занавес! :lol:

Відправлено через 1 хвилину 55 секунд:
item2: 30.05.2024 11:33Дивився якийсь підкаст із західним розробником ігор, де той просив не то 32 ГБ, не то 64 ГБ VRAM для полегшення розробки.
Инженерные версии консолей имеют в два раза больше памяти чем в обычных, поэтому большие вопросы к тому разработчику, он не мог этого не знать.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

vmsolver: 30.05.2024 11:44
Ekz0rcyst: 30.05.2024 10:57Уніфікація це добре. Як колись проєкт AMD Mantle "подарував" нам DirectX 12 та OpenGL Next/Vulkan
Пролистывая Форбс
Mantle is similar to NVIDIA's CUDA API in that it's a proprietary language
Занавес! :lol:
API Mantle був наданий Kronos group і з'явився Vulkan, також приблизно в той же час Microsoft повідомляє про "розширення" DirectX для більш низькорівневої роботи із "залізом" та зменшенням навантаження на ЦП.
На той (2015 рік) момент Twitter ще не був такою помийкою як зараз, - цікаве спостереження https://x.com/renderpipeline/status/581086347450007553
спойлер
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/3 ... earing_up/
https://www.extremetech.com/gaming/1774 ... mds-mantle
Відправлено через 4 хвилини 3 секунди:
Scoffer: 30.05.2024 11:21
Ekz0rcyst: 30.05.2024 10:57AMD Mantle "подарував" нам DirectX 12
В котрому переклали відповідальність за менеджмент пам'яті з драйверів і рантайму на ігровий рушій, а останні в свою чергу на нього забили. І тепер ми маємо по 16 гіг жору відеопам'яті замість чотирьох на картинках співставної якості. І - ініціатива :laugh:
Чи можна стверджувати, та що стверджувати хоча б припискати, що з іншою реалізацією DirectX 12 системні вимоги в сучасних ігрових проєктах були б нижчими відносно поточних?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst
Звісно що можна. Це було прям очевидно що ігроділи покладуть болт на менеджмент пам'яті і завантажуватимуть одразу все, без залежності треба воно в цей період часу чи не дуже. Різкий ріст жору відеопам'яті виник саме за дх12.
А щодо графону, то можеш порівняти Arkham Knight на дх11 і з рекомендованими трьома гігами для ультра налаштувань і Suicide Squad з дх12 і 16 гігами. Одна серія ігр, одна студія, один ігровий рушій, наступної версії звісно, але сам факт. Деградація беззаперечна.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

Scoffer
Перепрошую та я бачу це все з дещо іншої сторони, - є API і є реалізація кінцевих проєктів розробниками які "забили" на оптицізацію використанння ресурсів системи, питання, - хто винен? Питання риторичне як на мене. Та й ви не двозначно про це написали в попередньому коментарі.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst
Очікувати що кінцеві проекти робитимуться не мавпами наївно, так що винні тут саме амд+мс. Вони замінили гострого ножа на дві каменюки і сказали "якщо треба вам ніж, то витесуйте самі". Це погана практика.

Відправлено через 2 хвилини 7 секунд:
А розплачуєшся за неї в тому числі особисто ти своїми грошима. Тому що відеооператива чогось таки коштує.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

Scoffer
Думаю тут краще підходить епітет не "дві каменюки", а "швейцарський ніж", а все інше звучить не більше як виправдання недолугості розробників та перекладання відповідальності.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst
Ні, немає там ніякого швейцарського ножа. Там саме каменюки. Був програмно-апаратний блок підкачки пам'яті з дх5 чи 6, забув вже, по 11 включно, чудово працював. Його вирізали з фразою ї :censoured: ся самі як знаєте бо нам вломи. Чисто програмне рішення просто за визначенням не може бути таким же ефективним як апаратне, навіть якби ігроділи хотіли. А вони ще й не хотять, і не вміють, бо це реально складно, такі штуки має платформа надавати.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

Scoffer
Обережно припущу, що саме це й є "низькорівневий доступ до заліза" і він дає можливість розробникам більш гнучко використовувати ресурси. Як розробники цим скористаються і чи скористаються взвгалі чому це має бути проблемою AMD/Nvidia/Intel?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst
Тому що фінальний результат гівно.
vmsolver
Member

Повідомлення

Ekz0rcyst
Моим словам всё это не противоречит, а ваша ссылка на реддит, где чувак прямо, не экономя слов, рассказывает, что Майкрософт без проблем могла, хотела и имела ресурсы сделать low level API сама, и даже делала для своих консолей, всё же противоречит вашим словам или, если угодно, вашему настрою, что мол всё изобрела АМД. В Вулкан взяли некоторые части Мантл, самые самые что им понравились, всё остальное они сделали сами.
Scoffer: 30.05.2024 12:50Його вирізали з фразою ї :censoured: ся самі як знаєте бо нам вломи
Думаю, там не так всё было, хотели low level api? Получите, но и решайте сами тогда некоторые проблемы, которые ранее были решены другими. Ведь, решение от Майкрософт может противоречить или ограничивать свободу выбора способов реализации той или иной фичи, поэтому раз хотите всё сами, значит и памятью управляйте сами, а этому искусству надо учиться, особенно в свете того, что ранее всё это работало из коробки само (для разработчика). Поэтому переход на low level api в любом случае сопровождался бы падением эффективности в разных проявлениях, где-то выиграли, где-то проиграли, но позже, набив шишек, всё должно улучшиться.

Тут можно вспомнить, как народ реагировал на новые АПИ, мол вывести треугольник на экран в OpenGL это один экран текста (даже меньше), а вывести треугольник на Vulkan-у это портянка на 1000 строк кода минимум. Такой был период выпадания моноклей :laugh:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver
Хто хотів? Нащо це комусь? Практика скоро вже десяти років показала що воно нафіг нікому не всралось, внятних програмних реалізацій керуванням пам'ятю в ігродвиглах як не було, так і не намічається. МС+амд вирішили полегшити життя собі ціною грошово-ресурсних витрат інших.
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer
На то время уже назревало ряд проблем, процы стали многоядерными, а графические АПИ это поддерживали костыльно, да и их основы были заложены так давно, что уже всё поменялось а эти АПИ в своей основе - нет, поэтому назрело время перемен. АМД и DICE сделали такой АПИ, поняли что другие крупные игроки это не поддержат и "задонатили" его в Кронос, там тоже думали над этой проблемой, надо смотреть был ли у них уже glNext в разработке или не был, но они посмотрели на подаренный им Мантл, решили что тут есть некоторые хорошие решения и взяли их в свой проект. Всё. Майрософт, сделала свою реализацию low level API, Кронос допилил Вулкан.
Scoffer: 30.05.2024 13:45МС+амд вирішили полегшити життя собі ціною грошово-ресурсних витрат інших
Они бы задолбались придумывать решение, которое устраивало бы абсолютно всех, у каждого всё по-разному, поэтому они дали основы, а дальше сами, всё в духе low level.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

vmsolver
Це схоже на появу специфікації USB 4.0 одразу після того як Intel "відкрив" Thunderbolt. Коли є готові напрацювання які гріх не використати то чому б і ні?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver
Те що нове апі треба було це саме собою, і в дх12 було вирішено частину проблем що накопичились. Тільки ніхто не просив ні мс, ні амд з цього нового апі вирізати старі можливості. Лоу левел взагалі ніхто ніколи не просить, всі просять максимально хайлевельно кнопку "зробити все зашибісь".

Відправлено через 27 хвилин 11 секунд:
vmsolver: 30.05.2024 14:41у каждого всё по-разному
Ага, а розробники ігродвигуна значить повинні знати що там по різному намутили вендори відях цього разу і підлаштуватись під кожну :up: :up: :up: План геніальний просто.
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer: 30.05.2024 16:21а розробники ігродвигуна значить повинні знати що там по різному намутили вендори відях цього разу
А вендорам там мутить особо и негде, вот вам память, ни в чём себе не отказывайте :lol:

Ekz0rcyst
По большому счету это не имеет большого значения, как и разговоры, что АМД якобы подарила нам все АПИ.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

vmsolver
Як скажете. :) Особисто я не згоден з цим твердженням.
Відповісти