Дослідники навчили ChatGPT грати в Red Dead Redemption 2

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Пропоную обговорити Дослідники навчили ChatGPT грати в Red Dead Redemption 2

Страшно уявити скільки ресурсів споживав цей симулятор гравця-картопельки.
1nsane
Member
Звідки: Ларнака, Кипр

Повідомлення

Учитывая, что первые пара часов в RDR2 проходятся тупо зажимая shift+вперед, то там особо интеллекта, даже искусственного, не надо :rotate:
Gold_Star
Member
Звідки: на беларусь готовилось нападение?

Повідомлення

Ну це ж не тетріс :rotate:
Snikard
Member
Аватар користувача

Повідомлення

тобто у майбутньому мі побачимо як ШІ буде стрімити на Ютубчику свої проходження ігор...
docentlx
Member

Повідомлення

Snikard: 16.04.2024 10:10 тобто у майбутньому мі побачимо як ШІ буде стрімити на Ютубчику свої проходження ігор...
Ніт, але побачимо в іграх ботів/персонажів гри що здатні на багато більше. Вони зможуть складати гарну конкуренцію реальним гравцям. для чого? ну як мінімум ігри стануть цікавіші, складніші, непердбачуваніші. Це мова коли інтегрувати такий напів-ШІ в саму гру, в сюжет. Але тут в статі трохи про інше. Бот грав в гру ззовні як пересічна людина типу. Для чого? ну щоб віддточити механізм навчання, обробка даних (машинний зір, аналіз причина/наслідок, методи і сопоби досягення мети/цілі, аналіз безлічі даних та інструментів для досягення поставленої цілі). думаю задум полягав не в тому щоб створити "гравця", а щоб навчити орієнтуватись і розуміти специфічні вхідін дані (в даному варанті процес комп гри).
Ви не думали, що з очей робота з адаптивним ШІ на борту - все що він бачить - можна сприймати ніби гру? або різні ігри? а в гру можна навчитись грати, бо є правила гри.....ну от....короче процес не зупинити. ящик пандори відкрито. все більше корпорацій гігантів вкладаються в безліч розробок навколо ШІ. результати не заставлять себе довго чекати.....
Із останніх цікавих новин на цю тему - це зміни в прогнозі споживання електроенергії в США. Звичайно в сторону збільшення, бо ці залізяки жеруть досить пристойно, то майнери споживали мегавати, а тепер ще датацентри з ШІ прискорювачами додаються.
Palmond
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Есть пара мыслей - адаптивные нпц способные обучатся и менять поведение, более продвинутые не скриптовые боты для гринда/фарма в онлайн крупных проектах, или те же боты накрутки онлайна (нагрузки) для акционеров с целью не прекращения/доп финансирования проектов, что еще хуже.
Востаннє редагувалось 16.04.2024 11:13 користувачем Palmond, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

docentlx: 16.04.2024 10:43 Ніт, але побачимо в іграх ботів/персонажів гри що здатні на багато більше. Вони зможуть складати гарну конкуренцію реальним гравцям.
Вже в танках розробники ботів додавали. Ніякої конкуренції і близько не було.
anyname
Member

Повідомлення

Palmond: 16.04.2024 11:08 Есть пара мыслей - более продвинутые не скриптовые боты для гринда/фарма в онлайн крупных проектах, или те же боты накрутки онлайна (нагрузки) для акционеров с целью не прекращения/доп финансирования проектов, что еще хуже.
Боты для накрутки онлайна не будут донатить . На акционеров такое не действует. боты голдселеры 2.0 таки вполне могут зайти , если доход от бота позволит покрыть розетку и ВК (или на чем там его интеллект работать будет).
docentlx
Member

Повідомлення

Геральт: 16.04.2024 11:11
docentlx: 16.04.2024 10:43 Ніт, але побачимо в іграх ботів/персонажів гри що здатні на багато більше. Вони зможуть складати гарну конкуренцію реальним гравцям.
Вже в танках розробники ботів додавали. Ніякої конкуренції і близько не було.
Не поспішайте друзі, все ж тільки починається. Маховик набирає оберти повільно, але прискорення очевидне і незупинне. Крок за кроком, йдемо поступово, розбиваючи складні задачі на ряд простіших, вирішеємо їх і йдемо на наступний рівень....
я ще місяців 10 назад писав що втулять ШІ в дрони, - вже є на фронті. Казв своїм що видадуть солдатам атоматичні дробовики проти дронів, усі сміялися. = вже є на фронті. роботи мінери чи просто роботи транспортні засоби = вже є на фронті. і тд....
у ШІ стільки варіантів застосунку є і буде, що годі зараз уявити те все.
anyname
Member

Повідомлення

Геральт: 16.04.2024 11:11
docentlx: 16.04.2024 10:43 Ніт, але побачимо в іграх ботів/персонажів гри що здатні на багато більше. Вони зможуть складати гарну конкуренцію реальним гравцям.
Вже в танках розробники ботів додавали. Ніякої конкуренції і близько не було.
То були старі боти , а нові можливо будуть грати краще за ЦУ.
Palmond
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname: 16.04.2024 11:17
Palmond: 16.04.2024 11:08 Есть пара мыслей - более продвинутые не скриптовые боты для гринда/фарма в онлайн крупных проектах, или те же боты накрутки онлайна (нагрузки) для акционеров с целью не прекращения/доп финансирования проектов, что еще хуже.
Боты для накрутки онлайна не будут донатить . На акционеров такое не действует. боты голдселеры 2.0 таки вполне могут зайти , если доход от бота позволит покрыть розетку и ВК (или на чем там его интеллект работать будет).
Вполне годная мысль.
А донаты - это смотря с какой точки зрения рассматривать, на короткосрочную перспективу с целью выжать из потенциально погибающего проекта финансирование еще на квартал-два до отчёта и бюрократической тягонины сгодится, там-то суммы совсем иные :gigi:
docentlx
Member

Повідомлення

коли я випускаю якусь онлайн гру, мені потрібні онлайн гравці. живі, донати. але трохи ботів-гравців теж не завадить, бо справжнім людям гравцям потрібні суперники, компаньони, різного ступеня скілу. Не цікаво грати зі слабаками або тупим АІ. тож..... Ці хлопці зараз розроблять платформу для навчання ботів іграм, можуть тренувати і продавати таких ботів. можуть продати всю платформу комусь, або ж їх викупить якийсь гігант на фоні хайпу ШІ.
Pushkinyan
Junior

Повідомлення

Скоро будуть економити на тестерах ігор...
docentlx
Member

Повідомлення

Pushkinyan: 16.04.2024 11:37 Скоро будуть економити на тестерах ігор...
Не економити, зараз долучати ШІ до тестування ой як дорого, і завтра буде дорого а от через років 5-10 вже буде мейнстрім коли ШІ буде інтегровано в розробку Програмного продукту на стільки, що 90% усіх робіт буде згенеровано ШІ (код, тестування, локалізація, мова, тексти з огляду на локалізацію, дизайн і вот єто вот все інше....)
Robostyle
Member

Повідомлення

Press X nothing to win
dret09
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

Може нарешті комусь буде не нудно проходити це)))
Kashtan
Member
Аватар користувача
Звідки: Яготин

Повідомлення

В старкрафті, адаптивна модель альфамайнд, яку штучним інтелектом обізвали, обігрувала 99.8% гравців, за заявою активіжен. Спонтанно серрал, який 5 років тому був першим у рейтингу, теж програв, один раунд виграв. Для цього модель три роки дресирували. Не можу не пригадати, була одна книга, про еволюцію комп’ютерних програм, які створювались щоб обіграти людину у настольних іграх, сім ігор, не можу нагуглити назву книги повторно, надзвичайно цікаво.
Denvys5
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

docentlx: 16.04.2024 10:43Вони зможуть складати гарну конкуренцію реальним гравцям.
Геральт: 16.04.2024 11:11Ніякої конкуренції і близько не було.
OpenAI Dota 2 потужний
Проти нього можна було грати всього лише 1 тиждень івенту, і то років 5 тому. Але там боти були по справжньому сильними.
7_s_7
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Snikard: 16.04.2024 10:10 тобто у майбутньому мі побачимо як ШІ буде стрімити на Ютубчику свої проходження ігор...
Это только в светлом будущем.
А вот реальность может оказаться куда мрачнее.
vmsolver
Member

Повідомлення

Kashtan
Тут важно за счет чего обыграл, если за счет скорости микроконтроля, на которую человек не способен в такой же степени как компьютер, то это одно, а если за счет построения сильных ходов, стратегий и тактик, то это другое.

В Го, такое впечатление, выиграли за счет большого количества партий, человек за всю свою жизнь сыграет ну 50к партий, а там миллионы или десятки, но интеллект это же не просто про количество, в плане количества человек весьма ограничен, в отличие от ПК.
Відповісти