Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Sunrise007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sanc: 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
різні технології, FSR значно гірше DLSS.
Навіть аналог від інтела XeSS краще за FSR.
гусь ясновидящий
Member

Повідомлення

kalakawa: 25.03.2024 12:54
Sanc: 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
і це буде велика втрата, враховуючи що альтернатив длсс серед згладжувань та інструментів підвищення фпс поки не існує.
хіба що, чутки, про те що амд переведе фср на тензорні ядра та зробить з нього реконструктор замість апскейла, набудуть дійсності, тоді був би сенс всі згладжування та фпс-бустери під фср підігнати, так
я б погодився як би не мав змоги пощупати Xeсx чи як він там від інтел, ну і банально під кожну гру треба підбирати свій апскейл , а краще без нього(поки) , десь норм дллс десь інтел, фср поки посередньо(але в дллс теж таке є) , а все йде до того що з часом їх всі допилять до хорошого стану і буде банально без різниці

але ми забуваємо що амд і майки не просто так співпрацюють тісно... все ж харду для обох консолей(і більшості портативок) робить амд :shuffle:
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Апскейлинг сейчас стал неотъемлемой частью современных игр
Интересно, и чья же это вина :laugh:
vmsolver
Member

Повідомлення

Sanc: 25.03.2024 13:26 FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
Это не верная аналогия, Нвидиа первая представила нейросетевой апскейлер/АА, потом все подтянулись, FreeSync же маркетинговое название Adaptive-Sync стандарта DisplayPort 1.2a, АМД ничего не изобретала, а использовала уже готовую фичу стандарта, а Gsync самостоятельная разработка Нвидиа, со своей железкой и прочее, вышедшее на рынок первым. То что вы там что-то не помните не означает что не помнят другие.
Sanc: 25.03.2024 13:26 От буде та сама історія, АМДшний FSR стане базою в яку доллють фрагменти DLSS i XESS - після чого то стане новим стандартом.
Консолі працюють на АМД, бабло з ігр капає в більшості з консолей, а значить вони задаватимуть тренд.
Совсем иная ситуация, Майкрософт сделала интерфейс апскейлера частью стандарта, сами апскейлеры будут разные и их будет много, Майкрософт делает стандартный интерфейс для них в своей инфраструктуре, а не сами апскейлеры, но берёт ФСР как дефолтный апскейлер, вот если другого не хотим подключать, есть дефолтный, вот им будет ФСР.

DLSS и XESS никуда не денутся.
WorthyWizard
Member

Повідомлення

Soto: 25.03.2024 13:56
Апскейлинг сейчас стал неотъемлемой частью современных игр
Интересно, и чья же это вина :laugh:
Обэмы
vmsolver
Member

Повідомлення

pelia: 25.03.2024 13:36 ну за такою логікою я не розумію про що ви пишете, так як і за physx в такому випадку ніхто не доплачував, так як його апаратна підтримка була всередині відеомап
Значит вы и сами себя не понимаете :rotate:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sanc: 25.03.2024 13:26FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
FreeSync спаплюжив всю ідею розгортки зміної частоти. Якщо G-Sync працював з одного! герця, і це реально відчувалось на відносно низьких фпс, то фрісинк стартував з 48, і то в амд вирішили що малувато, тепер мабуть з сотні треба, от тільки нафіга? Воно не створює вау-ефекту на таких фпс.
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

unique-neon: 25.03.2024 12:58 PhysX ніби як часто використовується, але на CPU
Додаткові ефекти які з gpu physx включались:
- листя літає як кульбабки, неправдоподібно але прикольно, нехай
- розбивається туман, якщо бігти кріз нього, це треба ще приглядатись щоб побачити
Але от плащ уже на cpu physx рахувався.
Я недавно это всё объяснял, почти вся одежда, листья, снег, ошмётки уничтожаемых объектов, всё это на physX-е почти в каждой игре.
А толку - народ хочет оставаться тупым, им так проще жить
:dontknow:
Востаннє редагувалось 25.03.2024 14:05 користувачем Soto, всього редагувалось 1 раз.
capodin
Junior
Аватар користувача
Звідки: UA АА

Повідомлення

А я что-то про Хавок вспомнил. Нормальный же движок вроде? )
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

capodin: 25.03.2024 14:04 А я что-то про Хавок вспомнил. Нормальный же движок вроде? )
Так и из UE3 не выжали все соки. Надо же как-то оправдывать цены в 50-70уе на игры :D
Шо мені робить
Junior

Повідомлення

pelia: 25.03.2024 13:36 відеомап
А шо таке відеомапа?
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Sanc: 25.03.2024 13:26 FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
Шо? В мене монітор підключений по G-sync, який до речі вийшов на два роки раніше за FreeSync. Підтримка останнього в моєму моніторі також є.
BravoLA
Member

Повідомлення

Шо мені робить: 25.03.2024 14:15 А шо таке відеомапа?
словотвір
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Physics без PhysX
Прикопайте вже той труп і не чіпайте )
maxafon
Member

Повідомлення

capodin: 25.03.2024 14:04 А я что-то про Хавок вспомнил. Нормальный же движок вроде? )
в нього крива ліцензія, через це вальв були змушені писати свій двигун фізики
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Sanc: 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол :lol: І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!
Те, що GPU Accelerated PhysX Particles та умовний Hairworks більше не застосовується - то вже питання до маркетингового відділу зелених. Розробник не буде за кошти видавця впроваджувати його окремо в ПК-реліз у відриві від консольного, до такого треба "спонукати", раніше зелені це робили, тепер - забили.

DLSS - найркащий апскейлер по якості, найкраща генерація по стабільності, найчіткіший денойзер по факту. І це вже не говорячи про найбільше охоплення ігор.
Єдине що тут піде на смітник історії - оффлайн-апскейлер і шарпер по типу FSR 1-2\CAS. Intel це зрозуміли першими, тепер підтягуються і Sony з Майкрософтом. Майбутнє - за вектором, який задала Nvidia :super:
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

bombeybox: 25.03.2024 15:23 PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол :lol:
This is a list of games believed to support Nvidia PhysX when using Nvidia graphics cards.
Total number of games: 839
спойлер
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_ ... idia_PhysX
кто-то даже запарился сделать такую табличку
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

bombeybox: 25.03.2024 15:23Майбутнє - за вектором, який задала Nvidia
Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахне

Відправлено через 13 хвилин 20 секунд:
bombeybox: 25.03.2024 15:23PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!
Бо його на гітхабі виклали, коли вже грошики доїти не змогли. Так би його і не було ніде. :)
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Nouriel: 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахне
От отсталой Амуде очень будущим пахнет?
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nouriel: 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом
Річард Столман, довгих йому років життя, скоро на той світ від старості відійде, а цим майбутнім і не пахне
Відповісти