AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Пропоную обговорити AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту

отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
Megaclite
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kalakawa: 04.03.2024 15:38 отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
нє
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
Dee_q3
Member

Повідомлення

Good luck, AMD.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Megaclite: 04.03.2024 15:47 Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
Дай Боже вашому теляті вовка з'їсти
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Megaclite: 04.03.2024 15:47
kalakawa: 04.03.2024 15:38 отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
нє
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
Та хоч Міцубісі. Аби 120+ фпс(з генератором чи без) та НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайс
l-m
Member

Повідомлення

kalakawa: 04.03.2024 16:39 НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайс
DELL G2723H
Це є треба було таку фігню купити, щоб потім оце плакати від драбин що очі протикають :apes:
Ще б 32" 720р знайшов :rotate:
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

l-m: 04.03.2024 16:48
kalakawa: 04.03.2024 16:39 НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайс
DELL G2723H
Це є треба було таку фігню купити, щоб потім оце плакати від драбин що очі протикають :apes:
Ще б 32" 720р знайшов :rotate:
Я знаю, а ти схоже ні
l-m
Member

Повідомлення

kalakawa: 04.03.2024 16:50 Я знаю, а ти схоже ні
ти правий, я не знаю як здорову людину хтось може заставати користуватись 27" 1080р. Це ж як треба себе не любити.
unique-neon
Member

Повідомлення

l-m: 04.03.2024 16:48Ще б 32" 720р знайшов
Драбини добре бачу навіть на 32" 4К, при цьому навіть якщо включати щось простіше (FSR, SMAA). Крім драбин ще мерехтять лінії в русі. DLSS (і її друзі) реально ультимативна зглажка на сьогодні. XeSS не пробував, треба буде глянути.
Goster
Junior

Повідомлення

"нє
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть"

Не думаю, якість інтеловських драйверів залишає бажати кращого, та й репутація в арків нище плінтуса.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Stalker22
Member

Повідомлення

Enjthesilence: 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Не розумію помішанців на рт і ярих фанатиків хуаніто! Не має за що переплачувати такі кошти....
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence: 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 04.03.2024 18:59
Enjthesilence: 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.
Вам треба на власні очі подивитись, як працює длсс з 1440р і що там за "чіткість" втрачається для початку. Фреймген - чисто маректинг, який малює фпс у кутку монітора, сира технологія з артефактами і диким інпутлагом. Можу погодитись, що є невиправдана втрата продуктивності в деяких проектах, а в деяких навіть дуже несильна, як от метро, наприклад і якщо я хочу пограти з РТ, краще мати nvidia, аніж амд зі зрозумілих причин. Про DLSS>FSR сподіваюсь не треба казати, тому що це незрівнянно за якістю, а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях, тому тут також краще мати більший вибір технологій масштабування, наразі це DLSS, коли амд вирішить ці 2 питання, а вони дуже стараються, я з радістю розглянув би ці карти
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

item2: 04.03.2024 18:59 А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090.
Без трюків, це в нативі без генератора? Не вивозить ні 4090 ні тим більше 4080
Enjthesilence: 04.03.2024 19:08 а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях
Можна спокійно грати в нативі на не_мінімалках
А як комусь хтось щось диктує, то не варто піддаватись диктату ;)
sselesnes
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

У цьому супі не вистачає X-відях від ілона маска. Коли це станеться - історія знову піде по спіралі, як колись з 3Dfx.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 04.03.2024 19:38
item2: 04.03.2024 18:59 А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090.
Без трюків, це в нативі без генератора? Не вивозить ні 4090 ні тим більше 4080
Enjthesilence: 04.03.2024 19:08 а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях
Можна спокійно грати в нативі на не_мінімалках
А як комусь хтось щось диктує, то не варто піддаватись диктату ;)
РТ продуктивніше в нвідії, длсс кращий спосіб масштабування з наразі існуючих, це все. Для мене це вагомі фактори, особливо якщо звернути увагу на тенденції сучасної оптимізації в геймдеві. За це я готовий переплатити, хоча цінова політика амд далека від ідеальної, при всіх рівних. Я оновлюю карту раз на 2 покоління, і коли вийде умовна 5070-5080 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технології
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Enjthesilence: 04.03.2024 20:08 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технології
Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 04.03.2024 20:38
Enjthesilence: 04.03.2024 20:08 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технології
Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.
Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусь
nemadimi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

новость из разряда дагестанские ученые открыли стрельбу в центре махачкалы, что амд создала?
Відповісти