- спойлер
-
Сюжет
Події розгортаються в одній з колоній Англії і починаються з подорожі подружжя banishers в цю колонію на прохання друга. Вже на місці герої з'ясовують, що з містечком коїться якась чортівня: місто прокляте, мешканці потерпають від нічних жахтіть, друг загинув при нез'ясованих обставинах. Розслідування майже одразу веде до головного боса гри. В результаті бою, Антея (головна героїня) гине, а Ред (герой) опиняється на якомусь узбережжі нічого не розуміючи. Згодом Антея, в якості привида, приєднується до чоловіка, і вони починають свою подорож назад в отой Задрипанськ, в який прибули на початку. Бо ж там лежить тіло Антеї, а врятувати її (чи як людину, чи як привида) можливо тільки там.
Ігролад
Ну, мабуть найбільш вагома складова - переміщення по карті. В грі немає якогось транспорту, тому доведеться чалапати пішки. Гра коридорна, але з відгалуженнями, шорткатами тощо. Карта адекватна і дозволяє зорієнтуватись як по місцю перебування так і по маршруту. В подорожі герої часто зустрічатимуть різні загадки, на кшталт "поремонтуй щось, щоб пройти далі", або ж "зламай щось, щоб пройти далі". Загадки не важкі і гарно розбавляють рутину пішої подорожі.
Крім того, герої постійно теревенять і це також урізномантнює подорож. Хоча, не без мінусів. Під час таких фонових розмов почати діалог з NPC неможливо, як і взаємодіяти з предметами.
Діалогів в грі багато, і хоч анімації могли б бути і кращі, самі діалоги прописані якісно. В тому числі і другорядні. Майже в кожному діалозі якась мінідрама, яка в той же час додає щось як до лору, так і до сюжету. Крім того, варто слухати/читати діалоги ще й через розслідування. Подорожуючи, нас часто просять щось там розслідувати. Самі по собі розслідування доволі примітивні і полягають в опитуванні NPC та збору підказок/доказів. Потрібні предмети підсвічуються кольором і пропустити важко. Проте, зона пошуку може бути відносно велика, і якщо це скажімо містечко, то можливо доведеться бігати по всіх будиночках. Прослухавши діалог, ми звузимо коло пошуку. За результатами розслідування герої встановляють істину і оголошують вирок: обвинувачення підозрюваних(фактично страта) чи виправдання. Кумулятивний результат виборів впливає на фінал.
Бойова система легка. На складності normal помер здається 2 рази: 1-провалився крізь текстури, 2-не вслідкував за шкалою здоров'я. Боси прості, "читаються" легко. Так що хто хоче челенджу, викручуйте складність. Головна фішка - перемикання між персонажами. Один з яких фактично безсмертний (привид, як не як). Проте, зі своєю шкалою витривалості, яка зменшується як від пропущених так і від завданих ударів. Інший герой використовує холодну зброю і мушкет. Мушкет потрібний там, де потрібний ) А ще досить непоганий проти певних босів. Відносно довга перезарядка компенсується можливістю її продовжити. Тобто почали перезаряджати, прибіг ворог, влупили його, продовжуєм заряджання. Кількість перемикань між персонажами лімітується лише доступними очками витривалості для Антеї. Переключатись можна і треба часто. Адже з фізичними ворогами (тварини, для прикладу) краще справляється, на диво, привид. З безтілесними істотами краще - меч. Крім того, деякі мінібоси та боси, в ході різних етапів бою, можуть міняти "тип" отриманих пошкоджень. І фізичні пошкодження які досить гарно проходили ще кілька ударів тому, вже не такі ефективні і потрібно бити "ефірними кулаками".
Прокачка/крафт/торгівля/спорядження
Тут все досить сумно. Перків мало, якось принципово не впливають. Дозволяють проводити простенькі комбо, відновлювати здоров'я, збільшують/зменшують завдану/отриману шкоду. З цікавого, навики йдуть "парами", тобто одночасно в парі можна вибрати лише один навик. Через що доводилось інколи не розподіляти очки новиків, бо доступні не влаштовували. Крафту як такого немає. Є лялька персонажа, де кожний з надітих предметів можемо покращити (подібно як в асасинах), проте покращення стосується лише базових хар-к, і зовсім не міняє унікальні (кіраса зменшує шкоду на 30% і на 1му рівні і на останньому). Для покращення потрібні інгредієнти, частина з яких трапляється по дорозі, частину дають після боїв.
Торгівлі фактично нема. Є кілька містечок з парою торговців, двійко відьом і то і все. Щось купувати/продавати особливого змісту нема. Хіба що хочеться щось покращити, і бракує кілька елементів.
Спорядження мало, але це мабуть і на краще. Бо можна вибрати, що більше подобається за унікальними хар-ми і вже його вкачувати до макс.
З мінусів:
В грі багато повістки.
Графіка дуже не дуже. Якщо будинки ще так-сяк промальовані, то скелі - якийсь жах.
Зустрів кілька критичних багів, які змусили відкочуватись по збереженнях. Але самозберігається гра дуже часто і густо, проблем немає
Присутня ru, за відсутності ua
Загалом, гра сподобалась, трохи псують картину ті мінуси вище. Якогось явного "випинання" певного компоненту геймплею не помітив, всього по трошки і не забагато. Комусь нагадує GoW, мені ще на Evil West подібна.
Гра як мінімум, варта уваги.
Зі. Швидкодія без проблем, все літає.
Останні статті і огляди
Новини
Кто во что играет?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Пройшов Banishers. Ghosts of New Eden. Може комусь буде цікавий відгук.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Поділюсь досвідом ігор, які пройшов за останні місяці:
Pyre
Pyre
- спойлер
- Гра від славетної інді-студії Supergiant Games(Bastion, Transistor, Hades). Це найменш популярна їх гра і мені вона також не зайшла. Що геймплейно, що історією гра не зачепила, пройшов та закрив для себе чекліст, адже усі інші проекти студії грав із великим задоволенням. Музику з Бастіону слухав ще пару років після проходження гри.
6/10
- спойлер
- Моя друга спроба проникнутись цією відомою грою. В цей раз зайшло так, що за два тижні витратив на неї більше ста годин. Хто не в курсі, це такий собі colony sim/генератор історій. Будуєте свою колонію на процедурно згенерованій планеті на кінці відомого космосу. В грі є один із трьох оповідачів, який контролює, щоб вам не було нудно: то хвороби, то напад рейдерів, то різке похолодання то купа різних інших подій. Будуєтесь, відправляєте "коровани", захищаєтесь від нападників і все в такому плані. Можливості гри дуже великі, можна нападати на сусідів, мати рабів, тримати колоністів постійно під наркотою, розбирати людей на органи, ставити бойові імпланти і це все в базовій грі, є ще великі DLC. В мене перед запуском двигуна корабля, щоб звалити із цієї помийки було 15 днів рейдів на мою базу, то колоністи зходили з розуму, втікали, вбивали друг друга, обдовбувались до передозу, по усій базі трупи та кров була, ледве дотягнув. Було весело, але одразу попереджаю, гра екстремально аддиктивна. Те, що у людей, які пишуть рецензії в Стімі, по декілька тисяч награних годин мене зовсім не дивує.
10/10
- спойлер
- Лайтовий соулслайк в сеттінгу Зоряних Війн. Приємна графіка, хороша і не складна боївка, експлорінг, добре прописана історія і все це без штучного розтягування вклалось у мене у 18 годин. Так як гра на славнозвісному UE-рушії, статтери в ній регулярні, але звикнути можна. Гру рекомендую навіть тим, хто боїться соулсів, так як в складність ній можна налаштувати під себе.
П.С. У фінальному поєдинку із босом, мав один із найбільших ЛОЛ-моментів за останні роки. Кінець поєдинку, в мене життя на мінімумі, в боса також, він кидає в мене меча, я натискаю блок, який ГГ не ставить, помираю і бачу екран Respawn, але... гра все одно зареєструвала мій блок, меч, який я мав відбити вдарив боса(в якого здоров'я було на мінімумі) і почалась фінальна сцена на фоні... екрану рестарту Бос на колінах, йде розмова яку я не чую, чути лиш кроки, а передімною - Respawn press "А" на темному фоні і за ним йде ролик))) На щастя, при натисненні А, гра не повернула мене на початок поєдинку, а прямо в ролик.
8/10
-
Ainger
Member
- Звідки: Одеса
Чет уже вторую неделю не могу себя заставить проходить дальше Dishonored 2. То ли слишком мало отличий от первой части, то ли я вообще не знаю. Первую прошел на одном дыхании со всеми длс. Визуал конечно подтянули, еще красивее стало. Но в остальном, как будто зашел в ту же самую игру, где переименовали пару предметов, чутка изменили визуальные эффекты умений, перекрасили стражников и все в таком ключе. Видимо нужно делать перерыв между такими играми побольше. Слишком однообразный геймплей. Пока отложил.
Зато, смахнул пыль с Dark Souls 3, ключом к которой со мной расплатились за сделанный баннер для магазина игр, в далеком 2016
Соулсы вообще явно не для меня, мне не в кайф умирать по 40 раз на одном боссе, но я нашел мод, который по сути понижает сложность, играть реально приятней, но игра все еще довольно непростая, и бросает вызов, особенно на боссах (адепты секты GIT GUD, просьба держать себя в руках )
Красивейшая игра, боссы лютые, как по части дизайна, так и по боёвке. Музыка ооочень крутая. Да, тут сложно разобраться в сюжете, что куда когда, но эксплорить локации интересно. Помню как как у меня мурашки в 2015 году пробегали, от трейлера под Hozier - In The Woods Somewhere
Интересно когда-нибудь пощупать первую и вторую часть. Никогда в них не играл, но в полнейшем восторге от босса Сифа, волка с мечом, и от музыки в локации Majula
Зато, смахнул пыль с Dark Souls 3, ключом к которой со мной расплатились за сделанный баннер для магазина игр, в далеком 2016
Соулсы вообще явно не для меня, мне не в кайф умирать по 40 раз на одном боссе, но я нашел мод, который по сути понижает сложность, играть реально приятней, но игра все еще довольно непростая, и бросает вызов, особенно на боссах (адепты секты GIT GUD, просьба держать себя в руках )
Красивейшая игра, боссы лютые, как по части дизайна, так и по боёвке. Музыка ооочень крутая. Да, тут сложно разобраться в сюжете, что куда когда, но эксплорить локации интересно. Помню как как у меня мурашки в 2015 году пробегали, от трейлера под Hozier - In The Woods Somewhere
Интересно когда-нибудь пощупать первую и вторую часть. Никогда в них не играл, но в полнейшем восторге от босса Сифа, волка с мечом, и от музыки в локации Majula
-
Radicals_V
Junior
Alan Wake 2.Будь он проклят со своей оптимизацией. Но интересно. Как книгу читаешь.
-
Draqoon
Member
- Звідки: КиyB
Спробував безкоштовні дні у Dying Light 2, чомусь взагалі не сподобалось те що запропонували у другій частині. Початок (пролог я пропустив спеціально), перша ж місія пробиратися сутінками через купу зомбі, ну ок. А потім викинули в відкритий світ, навіть не знаю, що там робити. Зомбі на дахах постійно з'являлися за моєю спиною коли я починав битися з іншими.
Рекомендую спробувати безкоштовні дні, бо раніше було бажання купити гру, а зараз воно відпало. Тепер є бажання подивитися Dead Island 2.
Рекомендую спробувати безкоштовні дні, бо раніше було бажання купити гру, а зараз воно відпало. Тепер є бажання подивитися Dead Island 2.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Нема що дивитись, треба грати )Draqoon: ↑ 24.02.2024 12:11 Тепер є бажання подивитися Dead Island 2.
Фанова гра з відмінною оптимізацією і якісною картинкою. Сюжет присутній. Ігролад досить примітивний, але чого від зомбо чекати? Анігіляція зомбаків у різноманітний спосіб. Трохи кат-сцен, трохи пошуків.
-
Ainger
Member
- Звідки: Одеса
Прошел. Это что-то невероятное. Всегда думал, что это просто максимально мрачная, хардкорная дарк-фентези рпг (коей она и является), но под конец игры меня настолько тронули истории персонажей, история мира и отдельных локаций. Серьезно, меня просто эмоционально расплющило. А на самой последней фразе, которая была ко мне обращена, у меня мурашки пробежали и волосы встали дыбом. Казалось бы, нервная, сжигающая боёвка, максимально мрачный дизайн существ, гнетущая атмосфера, а после игры ушел спать с самыми теплыми чувствами и воспоминаниями в сердце. Абсолютно новый для меня опыт в гейминге.Ainger: ↑ 24.02.2024 00:14 Смахнул пыль с Dark Souls 3, ключом к которой со мной расплатились за сделанный баннер для магазина игр, в далеком 2016
Любителям серии, да и всем кому интересно, очень советую заглянуть на канал Pixel Cult, посмотреть последние два видео про серию Dark Souls и Миядзаки. Парень очень толково и с душой рассказывает, еще и на украинском языке
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Теж думаю перепройти DS3. Лише вагаюсь чи звичайну нову гру починати чи NG+. В останньому випадку може бути важкувато, адже не грав вже багато років.Ainger: ↑ 28.02.2024 14:53Прошел.Ainger: ↑ 24.02.2024 00:14 Смахнул пыль с Dark Souls 3, ключом к которой со мной расплатились за сделанный баннер для магазина игр, в далеком 2016
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Дав другий шанс тій Last Epoch. Легка, фактично без ендгейму, шмот промальований досить поганенько, хоча дизайн рівнів мені особисто норм. Трохи багів (зокрема в 2й локації "палаючий ліс" нічого не було видно. Інколи гра реагує з суттєвим запізненням на натискання кнопок. Та інші дрібніші баги)
Сюжет якийсь ніби є, але не заглиблювався.
В грі 2 складності, але сенсу в тому небагато. Бо після смерті на важкій, складність автоматом міняється на нормальну і так і залишається.
Герой після смерті спавниться на тій же локації, не втрачає ні лут ні прогрес. На босів ходити можна хоч 100 разів.
Але в принципі, гра може бути, на один раз. Хоча пройшов її майже 2 рази, бо в першому білді (розбійниця-стрілець) навики тицяв наосліп , шмот вибирав майже за звн. виглядом
І то було все нормально до Лілі-архітектора (чи як там її). Після n смертей вирішив почати спочатку. Поправив білд і другий вийшов взагалі якийсь "лінивий" (розбійниця з соколом). Бігай собі колами, а сокіл сам все зробить. Нудно.
Сюжет якийсь ніби є, але не заглиблювався.
В грі 2 складності, але сенсу в тому небагато. Бо після смерті на важкій, складність автоматом міняється на нормальну і так і залишається.
Герой після смерті спавниться на тій же локації, не втрачає ні лут ні прогрес. На босів ходити можна хоч 100 разів.
Але в принципі, гра може бути, на один раз. Хоча пройшов її майже 2 рази, бо в першому білді (розбійниця-стрілець) навики тицяв наосліп , шмот вибирав майже за звн. виглядом
І то було все нормально до Лілі-архітектора (чи як там її). Після n смертей вирішив почати спочатку. Поправив білд і другий вийшов взагалі якийсь "лінивий" (розбійниця з соколом). Бігай собі колами, а сокіл сам все зробить. Нудно.
-
neo89skynet
Member
- Звідки: Україна
Геральт
Два раза намагався, але не змiг в неi довше години грати, незграбна вона якась, анімації не дуже, та й загалом відчуття від гри ну просто ніякі, або просто не моє. Мені більше Grim dawn зайшов, от подумую втретє її пробігти.
Два раза намагався, але не змiг в неi довше години грати, незграбна вона якась, анімації не дуже, та й загалом відчуття від гри ну просто ніякі, або просто не моє. Мені більше Grim dawn зайшов, от подумую втретє її пробігти.
-
st0k
Member
- Звідки: Кременчук
.Теж думаю перепройти DS3. Лише вагаюсь чи звичайну нову гру починати чи NG+. В останньому випадку може бути важкувато, адже не грав вже багато років
на нг+ набагато легше. в рази
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
neo89skynet
Ну, Grim dawn цікавіший, так. Також пройдений. Але всі подібні ігри то ігри про резісти. Щось +/- унікальне, то мабуть лише PoE.
Тому й чекаю PoE2
Ну, Grim dawn цікавіший, так. Також пройдений. Але всі подібні ігри то ігри про резісти. Щось +/- унікальне, то мабуть лише PoE.
Тому й чекаю PoE2
-
Ainger
Member
- Звідки: Одеса
Прошел на выходных SOMA. Очень атмосферно, очень мрачно, очень эмоционально.
Сижу теперь думаю, второй день думаю, и наверно концовка еще долго из головы не будет выходить.
Любителям Prey или около того, рекомендую
Сижу теперь думаю, второй день думаю, и наверно концовка еще долго из головы не будет выходить.
Любителям Prey или около того, рекомендую
-
Ostin
Member
О, це дуже файна річ. Хоч і одноразова (в плані сюжету і емоцій від кінцівки), але одна з тих ігор, які не забуваються.Ainger: ↑ 04.03.2024 17:02SOMA
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Пройшов гру Pentiment .
Дуже сподобалась. Це проект від Obsidian Entertainment - історична гра інтерактивна книга із рольовими елементами, яку вони давно хотіли зробити, але відкладали із побоювань, що вона буде фінансово провальною. Робота під крилом Майкрософт дала можливість реалізувати такий проект. Візуал в Pentiment просто шикарний, історія якісно пропрацьована, місцями сумна, місцями весела. В мене проходження зайняло ~20 годин. Рекомендую.
Оцінка 8/10
Скріншоти:
Дуже сподобалась. Це проект від Obsidian Entertainment - історична гра інтерактивна книга із рольовими елементами, яку вони давно хотіли зробити, але відкладали із побоювань, що вона буде фінансово провальною. Робота під крилом Майкрософт дала можливість реалізувати такий проект. Візуал в Pentiment просто шикарний, історія якісно пропрацьована, місцями сумна, місцями весела. В мене проходження зайняло ~20 годин. Рекомендую.
Оцінка 8/10
Скріншоти:
- спойлер
-
Ainger
Member
- Звідки: Одеса
Домучил тут The Callisto Protocol.
Ну, я бы описал как-то так: "Визуал коронный, геймплей похоронный"
Оч крутая визуальная составляющая, сеттинг классный, тюрьма проработана хорошо, много красивых мест (постоянно пользовался фоторежимом), персонажи тоже на уровне. Ну и на этом пожалуй всё.
Геймплей и боёвка никакущие, все сводится к уворот-уворот-удар (повторить до нужного результата). Постоянные, ненавистные мною квик-тайм ивенты, от которых просто устаешь. Разбросанные по тюрьме аудиозаписи почти ничего не раскрывают, скукотища (в пример можно поставить сходу Bioshock, Dishonored, Prey, The Division, где от аудиозаписей иногда мурашки по коже, и втягиваешься в сюжет). В игре постоянно попадаются развилки, одна дорога по сюжету и 1-2 для исследования. Так вот, они зачем-то сделали так, что когда переходить допустим в следующий коридор, то в предыдущем все восстанавливается (например, ты там нашел секретный лаз, сломал решетку, полез в него. И вот если ты вернешься обратно, лаз будет опять закрыт, что часто путает игрока, был ты тут или нет).
Несколько раз застревал, несколько раз персонаж отказывался залезать на уступ, приходилось перезапускать сохранение. В какой-то момент я уже подумал дропнуть игру, потому что зашел, а сохранения откатились на 2 дня назад Спасибо реддиту за подсказку, как их восстановить. Кстати, в игре есть ручное сохранение, но оно не работает, игра всегда загружается с последнего автосохранения
Сюжет посредственный, меня не особо зацепило, и наверно тоже скорее отнесу к слабой стороне игры. Короче, 5/10 наверно дам, только за визуал. Тюрьму было интересно исследовать и рассматривать.
Ну, я бы описал как-то так: "Визуал коронный, геймплей похоронный"
Оч крутая визуальная составляющая, сеттинг классный, тюрьма проработана хорошо, много красивых мест (постоянно пользовался фоторежимом), персонажи тоже на уровне. Ну и на этом пожалуй всё.
Геймплей и боёвка никакущие, все сводится к уворот-уворот-удар (повторить до нужного результата). Постоянные, ненавистные мною квик-тайм ивенты, от которых просто устаешь. Разбросанные по тюрьме аудиозаписи почти ничего не раскрывают, скукотища (в пример можно поставить сходу Bioshock, Dishonored, Prey, The Division, где от аудиозаписей иногда мурашки по коже, и втягиваешься в сюжет). В игре постоянно попадаются развилки, одна дорога по сюжету и 1-2 для исследования. Так вот, они зачем-то сделали так, что когда переходить допустим в следующий коридор, то в предыдущем все восстанавливается (например, ты там нашел секретный лаз, сломал решетку, полез в него. И вот если ты вернешься обратно, лаз будет опять закрыт, что часто путает игрока, был ты тут или нет).
Несколько раз застревал, несколько раз персонаж отказывался залезать на уступ, приходилось перезапускать сохранение. В какой-то момент я уже подумал дропнуть игру, потому что зашел, а сохранения откатились на 2 дня назад Спасибо реддиту за подсказку, как их восстановить. Кстати, в игре есть ручное сохранение, но оно не работает, игра всегда загружается с последнего автосохранения
Сюжет посредственный, меня не особо зацепило, и наверно тоже скорее отнесу к слабой стороне игры. Короче, 5/10 наверно дам, только за визуал. Тюрьму было интересно исследовать и рассматривать.
-
Васильович
Member
А ким грав - за Корво чи за баришню?Ainger: ↑ 24.02.2024 00:14Чет уже вторую неделю не могу себя заставить проходить дальше Dishonored 2
-
Ainger
Member
- Звідки: Одеса
Наигрался за Корво в первой части, а тут решил за Эмили играть, для разнообразия)Васильович: ↑ 10.03.2024 12:57 А ким грав - за Корво чи за баришню?
-
Soto
Member
- Звідки: Украина
Последние игры, которые я долго откладывал и решил пройти (кроме недавней "трауматург")
The thaumaturge
Плюсы: можно избивать расеян, кацапов называют кацапами и поливают *вном, сюжет вроде есть.
Минусы: всю игру мы "щёлкаем пальцами" что очень нудно, боёвка никакая, детективная часть очень дефективная
(обследовали комнату на записки, прошли диалог и в той же комнате появились новые записки - нужен вам этот геморрой и обезьянья работа?)
Оптимизация: *вно.
Elden ring
Плюсы: красиво, боссы колоритные.
Минусы: не цепляет, никакого стимула куда-то идти и что-то делать; получил благословление которое нужно благословить, чтобы оно благословляло персонажа и куда для этого идти - догадайся сам; от мира не веет тленом, а скорее это фентези с драконами где забыли добавить эльфиек и кошкодевочек.
Оптимизация: сойдёт
Evil west
Плюсы: нету
Минусы: коридорная до скрежета зубов, сильно яркая (давит на глаза), тупая и сильно консольная боёвка, сюжет уныл, юмор плоский, раскачка неинтересная, пройдя поворот - обратно не вернёшься и "ништяки" не соберёшь.
Оптимизация: пойдёт на любом ведре (наверно), но сами требования завышены как для такой графики со статичными элементами антуража.
Diablo 2 resurected
Плюсы: божественный ремастер, некоторый дроп сыпится чаще чем в оригинале (руны, чармы)
Минусы: снова фармить
Оптимизация: божественная
Immortals Fenyx Rising
Плюсы: открытый и достаточно красивый мир с доп.контентом в виде испытаний
Минусы: сюжет для галочки, нудноватая, сильно красочная, быстро надоедает, сложность с некоторыми боссами ощущается лишней как для медитативной игре в большинстве своём.
Оптимизация: плохая, но игра не требовательна
Marvels guardians of the galaxy
Плюсы: не заметил
Минусы: тупой юмор, тупая боёвка (под конец игры этой бессмысленной боёвкой растянули геймплей часа на два), загадки просто тратят время, а не напрягают ум.
Оптимизация: хорошая
Metro exodus
Плюсы: наличие игры в жанре под конкретных фанатов
Минусы: типичный бомж в постапокалипсисе с заскриптованными сценами, постоянными разборками чужих автоматов и частыми/редкими проблема с боеиприпасами (зависит от игрока), тупой сюжет.
Оптимизация: в первых локациях нас окружает небо сверху, небо горизонта, голые деревья, вода, редкие домики и куча ржавого хлама, и для обработки этого "ничего" требуется сильно много (так в enhanced edition), кое где можно застрять между текстурами.
Subverse
Плюсы: воткнули сюжет в прнографическую игру, забавный юмор и истории персонажей
Минусы: лишняя система карточек, тентакли, карточки с членами у женщин
Оптимизация: для любого железа
The thaumaturge
Плюсы: можно избивать расеян, кацапов называют кацапами и поливают *вном, сюжет вроде есть.
Минусы: всю игру мы "щёлкаем пальцами" что очень нудно, боёвка никакая, детективная часть очень дефективная
(обследовали комнату на записки, прошли диалог и в той же комнате появились новые записки - нужен вам этот геморрой и обезьянья работа?)
Оптимизация: *вно.
Elden ring
Плюсы: красиво, боссы колоритные.
Минусы: не цепляет, никакого стимула куда-то идти и что-то делать; получил благословление которое нужно благословить, чтобы оно благословляло персонажа и куда для этого идти - догадайся сам; от мира не веет тленом, а скорее это фентези с драконами где забыли добавить эльфиек и кошкодевочек.
Оптимизация: сойдёт
Evil west
Плюсы: нету
Минусы: коридорная до скрежета зубов, сильно яркая (давит на глаза), тупая и сильно консольная боёвка, сюжет уныл, юмор плоский, раскачка неинтересная, пройдя поворот - обратно не вернёшься и "ништяки" не соберёшь.
Оптимизация: пойдёт на любом ведре (наверно), но сами требования завышены как для такой графики со статичными элементами антуража.
Diablo 2 resurected
Плюсы: божественный ремастер, некоторый дроп сыпится чаще чем в оригинале (руны, чармы)
Минусы: снова фармить
Оптимизация: божественная
Immortals Fenyx Rising
Плюсы: открытый и достаточно красивый мир с доп.контентом в виде испытаний
Минусы: сюжет для галочки, нудноватая, сильно красочная, быстро надоедает, сложность с некоторыми боссами ощущается лишней как для медитативной игре в большинстве своём.
Оптимизация: плохая, но игра не требовательна
Marvels guardians of the galaxy
Плюсы: не заметил
Минусы: тупой юмор, тупая боёвка (под конец игры этой бессмысленной боёвкой растянули геймплей часа на два), загадки просто тратят время, а не напрягают ум.
Оптимизация: хорошая
Metro exodus
Плюсы: наличие игры в жанре под конкретных фанатов
Минусы: типичный бомж в постапокалипсисе с заскриптованными сценами, постоянными разборками чужих автоматов и частыми/редкими проблема с боеиприпасами (зависит от игрока), тупой сюжет.
Оптимизация: в первых локациях нас окружает небо сверху, небо горизонта, голые деревья, вода, редкие домики и куча ржавого хлама, и для обработки этого "ничего" требуется сильно много (так в enhanced edition), кое где можно застрять между текстурами.
Subverse
Плюсы: воткнули сюжет в прнографическую игру, забавный юмор и истории персонажей
Минусы: лишняя система карточек, тентакли, карточки с членами у женщин
Оптимизация: для любого железа
-
SERGBILL
Member
- Звідки: Кривой Рог
обидві частини якось залетіли на ура, хоча і не з першої спроби, а от Dishonored: Death of the Outsider шось ніяк не доб'ю.Ainger: ↑ 24.02.2024 00:14 Чет уже вторую неделю не могу себя заставить проходить дальше Dishonored 2.