А ось тут дуже слизька доріжка, так як соулси самі містять багато елементів метроїдваній.kairo: ↑ 19.01.2024 12:18 Так, Hollow Knight це метроідванія, але до соулс-лайк її все ж відносять, через купу спільних елементів геймплею.
Останні статті і огляди
Новини
Студія Piranha Bytes під загрозою закриття
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Певні запозичення від метроідванії дійсно є.waryag: ↑ 19.01.2024 12:50А ось тут дуже слизька доріжка, так як соулси самі містять багато елементів метроїдваній.kairo: ↑ 19.01.2024 12:18 Так, Hollow Knight це метроідванія, але до соулс-лайк її все ж відносять, через купу спільних елементів геймплею.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Як раз я такого не казав.kairo: ↑ 19.01.2024 12:43Відьмак 3, входить в Топ-10 самих найпродаваніших ігор в історії. По вашому, все що не війшло в цей топ фігня?))
Це ваша неадекватна логіка, коли ви докоряли Готіці (маленькій грі по новій франшизі від маловідомої студії) що вона продалась менше за Морровінд (одна з найкращих ігор всіх часів, розроблена величезною командою по супервідомій ІП).
Общепризнанно кем?Spiryt: ↑ 19.01.2024 12:50Смешно, существование такого жанра, как соулслайк общепризнанно
Прошу дать ссылку не на Википедию или очередной мемный ресурс, на котором может писать кто угодно, а на академическую энциклопедию.
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Например, Severance: Blade of Darkness.
Давайте тогда уж не соулслайк это назыввать а сивэрэнслайк.
-
unique-neon
Member
Це не соулс-лайк, це метроідванія і екшн-платформер. А так соулс-лайк люблять невиправдано приплести до будь-якої гри де є екшин, ледь складніший від простого. Ще з ігор, де його недоречно приплітали і я грав - death doors, remnant from ashes 1.Ostin: ↑ 19.01.2024 09:34Окрім Hollow Knight, на який свого часу казали, що він соулс-лайк
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Мова про кількість проданих копій почалась, коли ви написали, що соулс ігри "дуже далекі від массового гравця". Далі ви почали порівнювати продажі DS3 із Готікою 2, апелюючи тим, що тоді об'єм ринку був в тридцять разів менший(що звісно неправда).Це ваша неадекватна логіка, коли ви докоряли Готіці (маленькій грі по новій франшизі від маловідомої студії) що вона продалась менше за Морровінд
Знову неправда. Сувої стали відомими якраз після Морровінду. На рахунок "розроблена величезною командою" - "Morrowind had a small design team. Around 40 developers worked on the game."Морровінд (одна з найкращих ігор всіх часів, розроблена величезною командою по супервідомій ІП).
Інколи треба вчасно зупинитись, замість того, щоб продовжувати позоритись.Общепризнанно кем?
-
anyname
Member
Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность задолго до соулсов это - Готика . а для всяких криворуких которые не смогли пройти Готику выпускают соулсы . т е. Соулс это Готика на минималках.fantomrulezz: ↑ 19.01.2024 13:16
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Клуб любителів маячні)) Я проходив Готику двічі. Вона звісно легша за соулси. Боївка там була вкрай вбога. Готику люблять за квести та офігенну на той час симуляцію світу.anyname: ↑ 19.01.2024 13:40Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность задолго до соулсов это - Готика . а для всяких криворуких которые не смогли пройти Готику выпускают соулсы . т е. Соулс это Готика на минималках.fantomrulezz: ↑ 19.01.2024 13:16 И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Не 30, а на три порядки (приблизно 1000 разів), що відверто за межею адекватностіkairo: ↑ 19.01.2024 13:29апелюючи тим, що тоді об'єм ринку був в тридцять разів менший(що звісно неправда).
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Могу задать встречный вопрос, где ссылка на на академическую энциклопедию с описанием Готик-поджанара?fantomrulezz: ↑ 19.01.2024 13:16 Прошу дать ссылку не на Википедию или очередной мемный ресурс, на котором может писать кто угодно, а на академическую энциклопедию.
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Например, Severance: Blade of Darkness.
Давайте тогда уж не соулслайк это назыввать а сивэрэнслайк.
И все же соулслайки выделяют, как отдельный жанр и не важно, кто там первый был. А готика была обычной рпг от 3-го лица и не более
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Чухня повна. Це в вас синдром качки говорить.kairo: ↑ 19.01.2024 13:29Сувої стали відомими якраз після Морровінду. На рахунок "розроблена величезною командою" - "Morrowind had a small design team. Around 40 developers worked on the game."
Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Я особисто с баггерфолу починав.
40 людей це досить велика команда для початку нульових. Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
Готику робила команда менше ніж з десятку людей.
Видимо, некоторые люди не умеют читать или не умеют в иронию.Spiryt: ↑ 19.01.2024 14:10Могу задать встречный вопрос, где ссылка на на академическую энциклопедию с описанием Готик-поджанара?
И все же соулслайки выделяют, как отдельный жанр и не важно, кто там первый был. А готика была обычной рпг от 3-го лица и не более
Оригинальный пост был дословной цитатой с заменой названия и студии и названия игры, намекающий на то, что обе студии имеют свой очень ярко выраженный авторский стиль и выпускают игры всегда в одном жанре.
fantomrulezz: ↑ 19.01.2024 09:26Ігри Піраній , це еталон Gothic-піджанру. Вони мають ті чи інші недоліки, бо нічого ідеального не існує, але ми говоримо про справжні шедеври.kairo: ↑ 18.01.2024 17:50Ігри Фромів, це еталон souls-піджанру. Вони мають ті чи інші недоліки, бо нічого ідеального не існує, але ми говоримо про справжні шедеври.
Сподіваюсь, натяк зрозумілий?
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Це взагалі до чого?Це в вас синдром качки говорить.
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Ви не знаєте, як перекладається речення "Morrowind had a small design team"?40 людей це досить велика команда для початку нульових.
Для ААА треба декілька сотень розробників.Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
и выпускают игры всегда в одном жанре
- спойлер
-
avuremybe
Member
Копіпаст геймплея - це не жанр.Spiryt: ↑ 19.01.2024 12:50Смешно, существование такого жанра, как соулслайк общепризнанно. А про жанр Готик-игр нигде, кроме этой темы, не упоминается
-
kosoy2004
Member
а от тут ви явно поспішили кричати "неправда" :kairo: ↑ 19.01.2024 17:33Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
- спойлер
- 1994 The Elder Scrolls: Arena
1996 The Elder Scrolls II: Daggerfall
1997 An Elder Scrolls Legend: Battlespire
1998 The Elder Scrolls Adventures: Redguard
2002 The Elder Scrolls III: Morrowind
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
До цього
В даному випадку ви своє власне "Я почав знайомство з франшизи TES саме з Морровінду" намагаєтесь трактувати на "Морровінд є першою відомою частиною серії TES ".Синдром каченяти – це образний термін, який позначає невмотивовану прихильність людини, до чогось знайомого. Небажання від нього відмовлятися, попри всі об’єктивні переваги чогось нового.
Даний термін, є прямим посиланням до роботи психолога Конрада Лоренца, в якій він вивчав поведінку качок. Так ось, він зауважив, що коли вилуплюються маленькі пташенята, вони сприймають будь-яку першу побачену рухому річ як свою маму. Саме цей образ друкується у них в мозку, і вони будуть прив’язані до нього все життя.
Щось схоже притаманне людській психіці. Нам більше подобаються саме ті речі, з якими ми зіткнулися вперше. Вони викликають більш теплі почуття і примушують порівнювати всі нововведення саме з цими речами.
Це не так. Арена і Дагерфол мали велику популярність і великі продажі на момент виходу.
Бетлспайр і Редгард не взлетіли, так.
Саме тому коли вийшов Морровінд, відійшов від процедурної генерації світу до ручної проробки, створив величезний скачок в якості то саме якість гри помножена на вже на той момент супервідому франшизу дали такі рекордні на той момент продажі.
Схоже, що рахувати ви не вмієте.kairo: ↑ 19.01.2024 17:33Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Це третя номерна частина, проте це п'ята частина в серії.
Арена, Даггерфол, Бетлспайр, Редгард, Морровінд.
Знаю.kairo: ↑ 19.01.2024 17:33Ви не знаєте, як перекладається речення "Morrowind had a small design team"?40 людей це досить велика команда для початку нульових.
А ви вмієте рахувати до 40?
А стоп, забув, ви не вмієте рахувати навіть до 5.
Я не читав ту статтю, з якої взята цитата, але підозрюю, що вона датується трошки не 2002 роком.
З контексту можна здогадатись, що мається на увазі те, що команда з 40 людей це маленька компанда по стандартам 2020-х.
По стандартам кінця 90-х - початку 2000-х, коли розроблявся Морровінд - це велика команда.
Для мастодонтів типу GTA - так.kairo: ↑ 19.01.2024 17:33Для ААА треба декілька сотень розробників.Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
Але не для всіх.
Плюс зазвичай ці "кілька сотен" - це не фуллтайм протягом всього періоду розробки, тут включені і парттайм працівники і аутсорс, які працювали не весь час, а виконали конкретну функцію і переключились на інший проект.
Копіпаст геймплея, технічної корявості та хрінових гейдизайнерських рішень, типу повної відсутності журналу в грі з відкритим світом.avuremybe: ↑ 19.01.2024 22:56Копіпаст геймплея - це не жанр.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Бо це не повноцінні ігри серії ТЕС. Тому вони не мають нумерації. Крім того, обидві безномерні гри без були комерційно провальними.kosoy2004: ↑ 20.01.2024 10:09а от тут ви явно поспішили кричати "неправда" :kairo: ↑ 19.01.2024 17:33
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"
себто до морровінда реально 4 гри "elder scrolls" випустили, просто що не всі з них цифру в назву отримали.
Відправлено через 40 хвилин 39 секунд:
О це ви накрутили собі Ще й синдром каченя приплели. Почнемо із того, що я ніколи не грав у Морровінд, а знайомство із серією почав із Облівіона. Моєю першою РПГ у відкритому світі була Готіка 2 у 2004-му. Після Готіки Обла хоч і мала нереальну на той час графіку для опенворлду, мала гірший мейн квест та жахливу систему автолевелінгу.В даному випадку ви своє власне "Я почав знайомство з франшизи TES саме з Морровінду" намагаєтесь трактувати на "Морровінд є першою відомою частиною серії TES.
The Elder Scrolls: Arena - 3,000Це не так. Арена і Дагерфол мали велику популярність і великі продажі на момент виходу.
The Elder Scrolls II: Daggerfall - 700,000
The Elder Scrolls III: Morrowind - 4.00 million+
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 9.50 million+
The Elder Scrolls V: Skyrim - 60.00 million
Даггерфол навіть не увійшов в десятку Ten best-selling home video games of 1996, де продажі стартують із мільйона. Про Арену взагалі промовчу.
Супервідома франшиза на той час це: Super Mario, Tekken, Resident Evil, Madden NFL, Star Wars і тому подібне.супервідому франшизу
The Elder Scrolls III: Morrowind. Скільки палочок бачите?)Схоже, що рахувати ви не вмієте.
Це третя частина в серії, що прямо в назві гри написано. Legend та Adventures це окремі ігри, які не входять в серію.проте це п'ята частина в серії.
То ж є гугл. Стаття із 2006-го року. Сам розробник каже, що команда була мала. Але ви вперто доказуєте, що вона була велика.З контексту можна здогадатись, що мається на увазі те, що команда з 40 людей це маленька компанда по стандартам 2020-х.
Приведіть ці стандарти.По стандартам кінця 90-х - початку 2000-х, коли розроблявся Морровінд - це велика команда.
Для кого, не для всіх?Для мастодонтів типу GTA - так.
Але не для всіх.
GTA V "Rockstar North, the core 360-person team behind the game, co-opted studios owned by parent company Rockstar Games to facilitate development between a full team of over 1,000"
Diablo 4 Had 8500 Developers
The Witcher 3: Wild Hunt - 330 developers
Baldur's Gate 3 - 400 developers
Starfield - 250 developers
Декілька сотень людей в розробниках, це зазвичай лише core team, ще купа людей працює на аутсорсі.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Це лише підтверджує ваш синдром каченя, просто він почався ще пізніше.kairo: ↑ 20.01.2024 14:36Почнемо із того, що я ніколи не грав у Морровінд, а знайомство із серією почав із Облівіона.
Для будь-якого гравця, який застав 90-ті роки, не знати про існування та популярність Daggerfall фактично неможливо.
Для 1996 року - великий тираж.kairo: ↑ 20.01.2024 14:36The Elder Scrolls II: Daggerfall - 700,000
Серед всіх RPG на ПК 1996 року поступилась лише Diablo 1, яка більше hack & slash ніж RPG.
І де тут RPG?kairo: ↑ 20.01.2024 14:36Супервідома франшиза на той час це: Super Mario, Tekken, Resident Evil, Madden NFL, Star Wars і тому подібне.
Ви ще Гамлета чи Хрещеного батька сюди приплетіть як відому франшизу.
kairo: ↑ 20.01.2024 14:36Legend та Adventures це окремі ігри, які не входять в серію.
По перше не Legend та Adventures, а Battlespire та Redguard.
The Elder Scrolls: Arena (1994)
The Elder Scrolls II: Daggerfall (1996)
An Elder Scrolls Legend: Battlespire (1997)
The Elder Scrolls Adventures: Redguard (1998)
The Elder Scrolls III: Morrowind (2002)
По друге, розповіді про те, що в франшизу Elder Scrolls не входять ігри з цим самим Elder Scrolls в назві - це вже клініка якась. Припиніть позоритись.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Що підтверджує? Я грав Облівіон і тому вирішив, що "Морровінд є першою відомою частиною серії TES "? Це вже якась неадекватність.Це лише підтверджує ваш синдром каченя, просто він почався ще пізніше.
На рахунок Сувоїв, я вже все написав.
Оригінальний коментар, з якого почалась дискусія, був таким: "Що ті(Фром Софтвер) що ті(Піранна Байтс) випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця", що є м'яко кажучи неправдою. Ви порівняли студію, яка випускає топові ігри із величезною базою гравців, до студії, яка давно скотилась до ігор категорії "С" із мізерними продажами:
ELDEN RING Release Date: 24 February 2022 - +20M units sold.
ELEX II Release Date: Mar 1, 2022 - 166k units sold.
-
Romani
Member
- Звідки: Хуст
Что за квест?) Не помню такого.LordTornado: ↑ 18.01.2024 14:08 Ну, начальная локация 3 Готики была неплохая. До сих пор помню квест, где нужно было спасти редкую книгу от орка, который использовал её как туалетную бумагу...
-
LordTornado
Member
- Звідки: Одесса
В самом начале, этот орк возле мельницы сидел.Romani: ↑ 20.01.2024 21:11Что за квест?) Не помню такого.LordTornado: ↑ 18.01.2024 14:08 Ну, начальная локация 3 Готики была неплохая. До сих пор помню квест, где нужно было спасти редкую книгу от орка, который использовал её как туалетную бумагу...
-
Ostin
Member
Покемони потрібно робити. За чотири дні 6 лямів копій. Яка там готика чи солси. Кожному потрібен свій пікачу.