Предлагаю обсудить Представлена лінійка настільних чипів AMD Ryzen 8000G з потужною вбудованою графікою
Давайте уже графику уровня 3060 и возможность использовать GDDR7 в качестве RAM и можно кастомную PS5 собрать
Останні статті і огляди
Новини
Представлена лінійка настільних чипів AMD Ryzen 8000G з потужною вбудованою графікою
-
doc-oc
Member
-
BanePain
Member
Где-то Sony уже готовит своих адвокатовДавайте уже графику уровня 3060 и возможность использовать GDDR7 в качестве RAM и можно кастомную PS5 собрать
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
обратите внимание - 8500г не только получил самую урезанную видюху, но и конфигурацию 2п + 4е ядра в отличие от 8600г где 6п ядер
-
l-m
Member
Зверніть увагу що це не "п" і не "е" ядра, нічого спільного з обрізками від Інтелу вони не мають.Ghody: ↑ 08.01.2024 19:11 обратите внимание - 8500г не только получил самую урезанную видюху, но и конфигурацию 2п + 4е ядра в отличие от 8600г где 6п ядер
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
это уже привычное название разделения ядер на производительные и экономичныеl-m: ↑ 08.01.2024 19:19Зверніть увагу що це не "п" і не "е" ядра, нічого спільного з обрізками від Інтелу вони не мають.Ghody: ↑ 08.01.2024 19:11 обратите внимание - 8500г не только получил самую урезанную видюху, но и конфигурацию 2п + 4е ядра в отличие от 8600г где 6п ядер
-
l-m
Member
У представлених процесорів швидкодія (ipc) ядер однакова.Ghody: ↑ 08.01.2024 19:20это уже привычное название разделения ядер на производительные и экономичныеl-m: ↑ 08.01.2024 19:19
Зверніть увагу що це не "п" і не "е" ядра, нічого спільного з обрізками від Інтелу вони не мають.
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
ipc может и одинаковый, но пиковая производительность отличается за счёт кэша и частот. ну и нужны будут тесты 8600 против 8500 т.к. я до того видел только эпик на 128ц ядерl-m: ↑ 08.01.2024 19:23У представлених процесорів швидкодія (ipc) ядер однакова.Ghody: ↑ 08.01.2024 19:20
это уже привычное название разделения ядер на производительные и экономичные
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
А ну поясність пліз несвідуючому. Якщо АМД може в монолітні 8 ядер з контролером периферії, то нагрома воно ковиряються з чіплетною архітектурою?
Ну і друге питання - чому так мало кешу? Ну мені вже хтось писав що мол на монолітних кристалах того досить, бо шлях коротший. Але ж на чіплетах кеш так само на чіпі з ядрами, ніякої ж різниці, хіба ні?
Відправлено через 49 секунд:
Ну і друге питання - чому так мало кешу? Ну мені вже хтось писав що мол на монолітних кристалах того досить, бо шлях коротший. Але ж на чіплетах кеш так само на чіпі з ядрами, ніякої ж різниці, хіба ні?
Відправлено через 49 секунд:
Хіба? ніби ж писали що слабші ядра на старішій архітектурі, ні?l-m: ↑ 08.01.2024 19:23 У представлених процесорів швидкодія (ipc) ядер однакова.
-
l-m
Member
Їм так вигідніше. Один й той же чіплет невеликого розміру (отже кращий вихід з однієї пластини) йде від Райзенів до Епіків.erazel: ↑ 08.01.2024 19:46 А ну поясність пліз несвідуючому. Якщо АМД може в монолітні 8 ядер з контролером периферії, то нагрома воно ковиряються з чіплетною архітектурою?
Вони б й ці робили чіплетними, але справа в тому що чіплетні наразі більше споживають у простої та при низькому завантаженні, тому в ноутбуках монолітні краще (а це саме початково ноутбучні моделі).
Багато транзисторного бюджету пішло на ГПУ, економія має бути економною.erazel: ↑ 08.01.2024 19:46 Ну і друге питання - чому так мало кешу?
Ні, Zen4 що ті, що інші, але компактна модифікація (Zen4c) займає менше місця, та через це має гірший частотний потенціал (чекаємо докладних оглядів щоб дізнатися наскільки).erazel: ↑ 08.01.2024 19:46Хіба? ніби ж писали що слабші ядра на старішій архітектурі, ні?l-m: ↑ 08.01.2024 19:23 У представлених процесорів швидкодія (ipc) ядер однакова.
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
чиплеты дешевле в производстве для многоядерных процов - 8+ штук. когда ядер мало, то чиплетность не имеет смысла.erazel: ↑ 08.01.2024 19:46 А ну поясність пліз несвідуючому. Якщо АМД може в монолітні 8 ядер з контролером периферії, то нагрома воно ковиряються з чіплетною архітектурою?
Ну і друге питання - чому так мало кешу? Ну мені вже хтось писав що мол на монолітних кристалах того досить, бо шлях коротший. Але ж на чіплетах кеш так само на чіпі з ядрами, ніякої ж різниці, хіба ні?
принцип в том, что чип ввода-вывода делается на старом техпроцессе который дешевле и с меньшим процентом брака, а чиплеты с ядрами получаются меньше и потому дешевле каждый, плюс процент брака ниже и больше выбор кристаллов
-
CrypteX
Member
- Звідки: Харків
Вот только недавно был этот скандал snake oil про схемы наименований и тут AMD принимает топ решение - обозначим наши такие же Zen 4 процессоры, просто APU c графикой помощнее не логичными 7000G или 7000GT, назовем их 8000 серией, чтобы покупатели думали что тут прям все новое, мув в стиле интела с 14 геном.
Как они сами не путаются в своих маркировках
Как они сами не путаются в своих маркировках
-
ronemun
Advanced Member
1.16 мбайт кешу в АМД не через складність виробництва більшого чіпа, а просто так тре - нічого проти вас не маємо, це просто бізнес
на 5нм 1 МБ кешу займає 0,45 мм2, отже ще 16 мб зайняло б аж + 7 мм2. можете самі перевірити, фоток кристалу Zen4 повно. Та навіть на 6 нм 64 мб 3д-кеш з тегами і смугами підключення займає 35 мм2. В zen4 ще й вільного місця в кеші L3 море - це через проблему компоновки під кристал 3д кешу. Тре враховувати, що збільшення кешу з 16 до 32 це не є весь кеш помножити на 2. Тому що всі інтерфейси, теги і т.п. вже на місці, і не важливо скільки кеш має - шина 32 байт /такт в кожну сторону все одно вже є, контролер є, теги є, кільцева шина є, і т.п. Просто комірки добавити, а вони якраз і займають 0.45 мм2 на 1 Мбайт.
2. Звичайно, АМД теж права - ясно, що для ігор і 32 МБ замало, а 96 це зовсім інший сектор. Великий кеш це примочка яка компенсує вузьке місце доступу в оперативу, щоб ядра не простоювали при раптововому переповненні якимось неоптимізованим кодом чи всплеском генерації даних. Очевидно це не грозить 65 Вт процам, де більшість ядер - економні, і де відеокарта буде мати абсолютний приорітет TDP.
Але erazel абсолютно правий - АМД в сегменті до 16 ядер безпотрібен чіплетний дизайн. Хоч не сильно, але він збільшує чіплети через 2 IF лінка, теж в IO хабі, здорожчує виробництво, але головне, робить розділеним кеш, особливо це замітно на 2х6 ядрах. Хоча навіть для 16 ядер хватило б одне кільце. Як доказ: Core 13900 має 8p ядер + 4 квади е-ядер+відяха/8к медіакодер+8к відеоінтерфейс+PCiev5/DMI+DDR5 - 15+ станцій на одному кільці. 6нм IO чіп в Zen4 теж не дешевий - це вже EUV, а площа в нього як в цілого APU, а насправді в ньому DDR і PCiе не займають і третини
Саме цікаво, що в АМД маса APU на 1 кристалі, море варіантів: 2/4/8/2+6 ядер Zen/Zen2/Zen3/Zen4/Zen4c, 3/6/8/11/12 ядер відео Vega/RDNA/RDNA2/RDNA3, ddr4/5 (наприклад Steam має Zen2+ddr5+RDNA2 Я вже мовчу про консолі Xbox/PS, і різні варіанти відеокодека + PCie v3/4/5 + USB2/3/4/SATA
на 5нм 1 МБ кешу займає 0,45 мм2, отже ще 16 мб зайняло б аж + 7 мм2. можете самі перевірити, фоток кристалу Zen4 повно. Та навіть на 6 нм 64 мб 3д-кеш з тегами і смугами підключення займає 35 мм2. В zen4 ще й вільного місця в кеші L3 море - це через проблему компоновки під кристал 3д кешу. Тре враховувати, що збільшення кешу з 16 до 32 це не є весь кеш помножити на 2. Тому що всі інтерфейси, теги і т.п. вже на місці, і не важливо скільки кеш має - шина 32 байт /такт в кожну сторону все одно вже є, контролер є, теги є, кільцева шина є, і т.п. Просто комірки добавити, а вони якраз і займають 0.45 мм2 на 1 Мбайт.
2. Звичайно, АМД теж права - ясно, що для ігор і 32 МБ замало, а 96 це зовсім інший сектор. Великий кеш це примочка яка компенсує вузьке місце доступу в оперативу, щоб ядра не простоювали при раптововому переповненні якимось неоптимізованим кодом чи всплеском генерації даних. Очевидно це не грозить 65 Вт процам, де більшість ядер - економні, і де відеокарта буде мати абсолютний приорітет TDP.
Але erazel абсолютно правий - АМД в сегменті до 16 ядер безпотрібен чіплетний дизайн. Хоч не сильно, але він збільшує чіплети через 2 IF лінка, теж в IO хабі, здорожчує виробництво, але головне, робить розділеним кеш, особливо це замітно на 2х6 ядрах. Хоча навіть для 16 ядер хватило б одне кільце. Як доказ: Core 13900 має 8p ядер + 4 квади е-ядер+відяха/8к медіакодер+8к відеоінтерфейс+PCiev5/DMI+DDR5 - 15+ станцій на одному кільці. 6нм IO чіп в Zen4 теж не дешевий - це вже EUV, а площа в нього як в цілого APU, а насправді в ньому DDR і PCiе не займають і третини
Саме цікаво, що в АМД маса APU на 1 кристалі, море варіантів: 2/4/8/2+6 ядер Zen/Zen2/Zen3/Zen4/Zen4c, 3/6/8/11/12 ядер відео Vega/RDNA/RDNA2/RDNA3, ddr4/5 (наприклад Steam має Zen2+ddr5+RDNA2 Я вже мовчу про консолі Xbox/PS, і різні варіанти відеокодека + PCie v3/4/5 + USB2/3/4/SATA