А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam

Якесь дніще про космос ніколи не зможе побити фентезіyurarad: ↑ 13.11.2023 10:31 А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam![]()
100+ годин і тільки друге проходженняyurarad: ↑ 13.11.2023 10:31 Предлагаю обсудить Новий патч покращив продуктивність відеокарт Nvidia у Starfield
А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam![]()
В тобі ніхто не сумнівавсяГеральт: ↑ 13.11.2023 11:02100+ годин і тільки друге проходження
В Skyrim я и без модов отлично играл и с удовольствием, а моды просто привнесли много нового и исправили баги, а здесь игра мертвая изначально:)Kopstr: ↑ 13.11.2023 10:45 yurarad
В скайриме модов много + они постоянно улучшаются.
В старфилде будет тоже самое ну только после того как игру доведут до норм состояния и 100% выпустят мод который устраняет проблему мертвых планет.
Впевнений що задри й далі будуть грати в скайрім, калфілд естафету не переймеKopstr: ↑ 13.11.2023 10:45 yurarad
В скайриме модов много + они постоянно улучшаются.
В старфилде будет тоже самое ну только после того как игру доведут до норм состояния и 100% выпустят мод который устраняет проблему мертвых планет.
Ми ж не про сеттінг говоримо, а про платформу для модів - флагманом залишиться скайрім, про старфілд через два роки вже ніхто не згадає, крім пари тисяч поїхавших фанів
Так гру оптимізували фахівці із АМД…n1kolayS: ↑ 13.11.2023 12:00 аж забавно теперь эту статью вспоминать https://chipsandcheese.com/2023/09/14/a ... -7900-xtx/
![]()
Навіщо було так тупо …здіти.n1kolayS: ↑ 13.11.2023 12:00 аж забавно теперь эту статью вспоминать https://chipsandcheese.com/2023/09/14/a ... -7900-xtx/
![]()
Перш ніж накидувати, є сенс ту статтю прочитати, щоб зрозуміти про що іде моваfractal: ↑ 13.11.2023 12:39Навіщо було так тупо …здіти.
В статті пише" However, there’s really nothing wrong with Nvidia’s performance in this game, as some comments around the internet might suggest. Lower utilization is by design in Nvidia’s architecture. Nvidia SMs have smaller register files and can keep less work in flight. They’re naturally going to have a more difficult time keeping their execution units fed. Cutting register file capacity and scheduler sizes helps Nvidia reduce SM size and implement more of them. Nvidia’s design comes out top with kernels that don’t need a lot of vector registers and enjoy high L1 cache hitrates."unique-neon: ↑ 13.11.2023 13:00Перш ніж накидувати, є сенс ту статтю прочитати, щоб зрозуміти про що іде моваfractal: ↑ 13.11.2023 12:39Навіщо було так тупо …здіти.
Тобто я взяв вирізку із висновку... І ви мені пишете дивитись, що у висновку?! Це такий тролінг!?unique-neon: ↑ 13.11.2023 13:51 Павло
1. Це не вся стаття
2. В цій цитаті втім є теж підсумок, але стислий
Оптимізувати можна що завгодно. Там йшлось не про те, що це неможливо. А про те, що в силу архітектури блоки недовантажені, зокрема через менший register file. Так то карта з тими шейдарами що є, навантажена на скільки можливо.
Стаття взагалі з точки зору архітектури відеоадаптерів написана, а не оптимізованості окромої гри. Специфіка того сайту про залізо взагалом, а не геймдев.