Alexsandr: ↑
25.10.2023 17:00
Crysis первый проходил еще на ati 9600 pro. Это была далеко не топовая карта. Да настройки не максимальные далеко, но все же. И графика, там было на что посмотреть. Что тут с графикой еще увидим, может реально фотографическая, а может мыло. Потмо уже и судить надо будет. Но 2060 для 1080р как-то многовато.
Ну так "запустити при прийнятному ФПС" і "побачити всі красоти" то різні речі. Це означало лиш одне - що розробники зробили досить гнучкі налаштування, що дозволяло вижати прийнятну швидкодію і з старих поколінь, просто відмовою від можливості побачити всі красоти. Але в той ж час Крайзіс на відяхах поколінь 9 діректа, і на відяхах рівня Жифорс 8800GTS це була кардинально різна картинка при тому ж фпс(типу ніхто не заважав запустити ультраналаштування і на Жифорс 6800, але тоді буде слайдшоу).
І от є сподівання що у Ремеді теж не руки на рівень тазу перенесли собі ,а просто навернули все що душа бажала для красивої атмосферної картинки. Як буде на спавді побачимо коли гра вийде.
Відправлено через 1 хвилину 55 секунд:
А що мені на нього дивитися, я його грав тижні три назад
. Стало цікаво як він себе поведе на компі 2013 року(на роботу притащив з дому). ВАУ ефекту не було, але гра всеодно навіть зараз мала чим зацікавити. Текстури там так собі, приміщення теж якісь блідуваті. А от природа там вище всяких похвал. Двіжок там явно розроблявся з упором під показ джунглів. десь така сама історія з Сталкером. На відкритому просторі ну так собі картинка. Але от заходиш в приміщення і підвали і розумієш скільки роботи було вкладено в роботу з світлом, з тінями, з відблисками. Сталкер на вулиці і сталкер в сутінках підвалу то дві кардинально різні ігри.