Nvidia прогнозує, що ШІ та DLSS у майбутньому повністю замінять традиційний рендеринг

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Misanthrop
Member
Аватар користувача
Звідки: То там то сям

Повідомлення

Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
maksim2020
Member
Аватар користувача
Звідки: Sunshine State

Повідомлення

Misanthrop: 25.09.2023 19:16 Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
Не помітив. А де саме вони там є?
Misanthrop
Member
Аватар користувача
Звідки: То там то сям

Повідомлення

maksim2020: 25.09.2023 19:37
Misanthrop: 25.09.2023 19:16 Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
Не помітив. А де саме вони там є?
Ось таке щось
спойлер
https://vimeo.com/manage/videos/868010991
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 25.09.2023 16:43Next-gen Xbox leaked specifications
CPU: ARM64 or AMD Zen 6 x86
Коли я ще років 5 тому казав що консолі зрештою злиняють на арм, і це нестабільна ніша для АМД, то ніхто не вірили. А оно воно як, вже і розглядається :D
Nikolaus
Member

Повідомлення

Keyser Soze: 25.09.2023 17:57 Может, и игроки/покупатели тогда не нужны будут? :)
Да они уже сейчас не нужны. Но игры помогают отвлекать от проблем насущных.
pelia
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 25.09.2023 17:32 ну судячи з всього так воно все й буде, дивно, що комусь щось не подобається, коли на медіум-лоу сегментах відеокарт є можливість ще пограти декілька років з допомоги dlss, до того ж технологія дійсно покращується з кожною ітерацією
так проблема в тому, що по факту технологія не для бідних, а щоб розробники не перенапрягалися. А, ну так, не забудьте що майже кожна нова ітерація не підтримується попереднім поколінням відеомап від куртки
Misanthrop
Member
Аватар користувача
Звідки: То там то сям

Повідомлення

g3_angold: 25.09.2023 17:04 Все ще сумніваєтесь, що ми живемо не в симуляції?
Живемо в симуляції. Дальтонізм то биті чіпи пам'яті, через котрі відяха не може у деяких в кольори. А шизофренія то відвал GPU з відповідними артефактами
Lukash
Member
Звідки: Полтава

Повідомлення

kolio: 25.09.2023 19:07 - "Ок Nvidia, створи мені гру де можна вбивати рашистів, боса потрібно просто пнути ногою щоб він здох. Зброя сучасна. Події на болоті. Музика файна - щось з українського фольклору. Обов'язково щоб вороги хрюкали та гавкали"
- "Виконую, час побудови 2 години"
Не знаю як ігри, а кіно точно так буде робитися. Кінцевий користувач додає ті деталі, які хоче.
"Хочу фільм, щоб чорношкірий Фредді Меркьюрі разом з ельфійкою Мадонною створили сім'ю з небінарним прибульцем з Марса, а їх триногі діти підкорювали океанські глибини верхи на синіх тарганах. Буду дивитися разом з сім'єю, сцени 18+ заблурити. Саундтрек - якби Бетховен писав музику для Покемонів"
Galactick
Member
Аватар користувача
Звідки: r/FuckTAA

Повідомлення

Misanthrop
Там і без цього з одним лише TAA в "нативі" мила і шлейфів повно.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Misanthrop: 25.09.2023 19:56
maksim2020: 25.09.2023 19:37
Не помітив. А де саме вони там є?
Ось таке щось
спойлер
https://vimeo.com/manage/videos/868010991
Ти на 1080р використовуєш длсс на продуктивність, звичайно там буде такий жах, це ж не магія. в 2к при якісному режимі длсс шлейфі ледь помітні, але нічого критичного.
WinGo
Member
Аватар користувача
Звідки: Кам'янець-Подільський

Повідомлення

в такі часиживемо, що китайці в відео теж можуть бути зрендериними) :lol: :laugh:
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Ой не знаю, пробував в кіберпанку ці нові технології
pathtrrayreconst.JPG
Це кроп 100%: Path tracing, ray reconstruction, dlss quality

Статика супер, а от все інше в прямому сенсі картина маслом. Ну і вода якось як те саме масло виглядає.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Смотрю тут Cyberpunk 2077 обсуждают... Меня вот вообще не напрягает DLSS в режиме Quality при 1440p разрешении в Киберпанке. И гостинг при 120-144FPS и генерации кадров я как то не замечаю, может на более низком фреймрейте шлейфы больше ? Не ну есть тип прям проблемные места, там с голограммами, мехом-волосами, объектами типа "сетки рабики" когда проявляется эффект "муара". Но реально это все мелочи, я уже часов 10 наиграл в 2.0 версию, и в общем то все играбельно и качество DLSS-а и Генератора кадров меня лично устраивают в полной мере. Да и игра очень плавно и отзывчиво работает без заметных просадок ниже 120FPS.

В плане графической составляющей, меня больше раздражает в PathTracing-е - то что его значительная часть работает в экранном пространстве. Из за этого регулярно в каких то сложных местах для отскоков освещения, при движении камеры - постоянно успеваю увидеть шум от света (пятнами), как налету он детализируется и шумодав его убивает. По началу это можно спутать с Eye Adaptation эффектом (будто экспозиция меняется), но нет, это именно что косяк SSGI. Видимо сделанный в угоду оптимизации. Вот тут в центре кадра это хорошо видно - https://youtu.be/wE504KlYvRk

Еще вот помню DLSS радовал в CoD:Cold War, ну не знаю. Почему то среди всех режимов сглаживания он давал самую для меня приемлемую картинку. Впрочем, во всех остальных играх, включение DLSS вынуждало начинать крутить резкость, вплоть до появления контуров на контрастных объектах, и короче это всегда как то не так как хотелось бы выглядело. В Киберпанке на мой вкус, неплохо вышло, отключать не буду.
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

kawalot: 25.09.2023 16:13 Просто з цікавості. Роботу длсс пояснюють тим, що ші навчався на високоякісних рендерах гри, а потім технологія в процесі гри "домальовує" кадри, беручи для порівняння попередній досвід від навчання на конкретній грі. Так от питання. А на чому ші вчився, коли длсс прикрутили модери до старфілда? Технологія працює і дійсно підвищує фпс, але працює не офіційно, а значить ні про яке попередне навчання мова не йде. Тоді що малює длсс у грі, якщо немає з чим порівнювати?
ДЛСС - это интерполяция разрешения с добавлением резкости. Всё. Пусть Хуанг читает за ИИ, но, по факту, это тупо рендеринг картинки с предварительным масштабированием в случае ДЛСС скорость - в 50% разрешение. То, что удалось с подключением всех доступных блоков получить низкие задержки - это отличная работа дровописателей Нвидии, никто не спорит. Так как у Интела и АТИ оно выглядит явно хуже.
notnbl4
Member

Повідомлення

интересная логика - "артефакты от длсс это ок, их почти не замечаю", но просто в 1920*1080 поиграть "да не, ну там же пиксели видно"
minesweeper
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Кодеры не успевают учиться и осваивать новые технологии. Чтобы новая технология хорошо усвоилась, нужно 10 лет (АПИ вулкан, Дх12)
nemadimi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

а геймплей заменят нейросети :insane:
Taran
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

kawalot: 25.09.2023 17:04
bombeybox: 25.09.2023 16:43Постійно тренується на серверах Нвідії на Всіх іграх, а потім ці натреновані напрацювання заганяють в .dll'ку, яку моддери і вживляють в гру.
Мод на Dlss з'явився в старфілді в перший же день - 1 вересня. На чому вчився ші і коли встиг навчитись?
Щоб не бути голослівним:
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/111/
Мод викладено 1 вересня о 2 ранку.
One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Taran
А на якому етапі воно там тренувалось, в модера вдома чи вже в процесі гри? Чи вже було натреновано і застосували просто готові "загальні підходи"? Дійсно, цікаво
Taran
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Геральт: 26.09.2023 14:20 Taran
А на якому етапі воно там тренувалось, в модера вдома чи вже в процесі гри? Чи вже було натреновано і застосували просто готові "загальні підходи"? Дійсно, цікаво
Вже все було натреновано самою Нвідеєю на якихось суперкомпах. Причому багато хто думає що модель в ДЛЛЦі, але ні, інфа для моделі ДЛСС в драйвері) Для роботи моделі потрібні тільки готові значення ваг для нейронних звязків, ця інформація не багато займає місця, тому в драйвері є всі моделі для кожної версії ДЛСС.

Ну тот все логічно, воно тренувалося на різних іграх, думаю навіть на тих де ДЛСС не планувалося. Навіть серед ігр з ДЛСС я найду з 10 штук подібних на Старфілд по графонію. Але це не грає сенсу, тому що там тренують як реконструктити окремі пікселі, а не картинку в цілому, основна інформація для реконструкції береться з самого кадру і обробляється ДЛСС моделю + додатково темпоральна інформація (з попередніх кадрів). Як показала практика цього достатьно.

Я граю в Старфілд з модом, ДЛСС 3.5 дллка, натів резолюшин 1080п, апскейл до 4к, всінк, РТХ 3070. Я маю хороший зір, але якби не рідкісні артефакти в русі, я би певно не зміг відрізнити нейтів 4к від АІ апскейлу.
Відповісти