Останні статті і огляди
Новини
Nvidia прогнозує, що ШІ та DLSS у майбутньому повністю замінять традиційний рендеринг
-
Misanthrop
Member
- Звідки: То там то сям
Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
-
maksim2020
Member
- Звідки: Sunshine State
Не помітив. А де саме вони там є?Misanthrop: ↑ 25.09.2023 19:16 Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
-
Misanthrop
Member
- Звідки: То там то сям
Ось таке щосьmaksim2020: ↑ 25.09.2023 19:37Не помітив. А де саме вони там є?Misanthrop: ↑ 25.09.2023 19:16 Нехай спочатку шлейфи у Кіберпуці з DLSS 3.5 пофіксять. А то увесь геймплей перетворюється на кашу
-
Scoffer
Member
Коли я ще років 5 тому казав що консолі зрештою злиняють на арм, і це нестабільна ніша для АМД, то ніхто не вірили. А оно воно як, вже і розглядається
-
Nikolaus
Member
Да они уже сейчас не нужны. Но игры помогают отвлекать от проблем насущных.Keyser Soze: ↑ 25.09.2023 17:57 Может, и игроки/покупатели тогда не нужны будут?
-
pelia
Member
так проблема в тому, що по факту технологія не для бідних, а щоб розробники не перенапрягалися. А, ну так, не забудьте що майже кожна нова ітерація не підтримується попереднім поколінням відеомап від курткиEnjthesilence: ↑ 25.09.2023 17:32 ну судячи з всього так воно все й буде, дивно, що комусь щось не подобається, коли на медіум-лоу сегментах відеокарт є можливість ще пограти декілька років з допомоги dlss, до того ж технологія дійсно покращується з кожною ітерацією
-
Misanthrop
Member
- Звідки: То там то сям
Живемо в симуляції. Дальтонізм то биті чіпи пам'яті, через котрі відяха не може у деяких в кольори. А шизофренія то відвал GPU з відповідними артефактамиg3_angold: ↑ 25.09.2023 17:04 Все ще сумніваєтесь, що ми живемо не в симуляції?
-
Lukash
Member
- Звідки: Полтава
Не знаю як ігри, а кіно точно так буде робитися. Кінцевий користувач додає ті деталі, які хоче.kolio: ↑ 25.09.2023 19:07 - "Ок Nvidia, створи мені гру де можна вбивати рашистів, боса потрібно просто пнути ногою щоб він здох. Зброя сучасна. Події на болоті. Музика файна - щось з українського фольклору. Обов'язково щоб вороги хрюкали та гавкали"
- "Виконую, час побудови 2 години"
"Хочу фільм, щоб чорношкірий Фредді Меркьюрі разом з ельфійкою Мадонною створили сім'ю з небінарним прибульцем з Марса, а їх триногі діти підкорювали океанські глибини верхи на синіх тарганах. Буду дивитися разом з сім'єю, сцени 18+ заблурити. Саундтрек - якби Бетховен писав музику для Покемонів"
-
Galactick
Member
- Звідки: r/FuckTAA
Misanthrop
Там і без цього з одним лише TAA в "нативі" мила і шлейфів повно.
Там і без цього з одним лише TAA в "нативі" мила і шлейфів повно.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Ти на 1080р використовуєш длсс на продуктивність, звичайно там буде такий жах, це ж не магія. в 2к при якісному режимі длсс шлейфі ледь помітні, але нічого критичного.
-
WinGo
Member
- Звідки: Кам'янець-Подільський
в такі часиживемо, що китайці в відео теж можуть бути зрендериними)
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Ой не знаю, пробував в кіберпанку ці нові технології
Статика супер, а от все інше в прямому сенсі картина маслом. Ну і вода якось як те саме масло виглядає.
Це кроп 100%: Path tracing, ray reconstruction, dlss qualityСтатика супер, а от все інше в прямому сенсі картина маслом. Ну і вода якось як те саме масло виглядає.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Смотрю тут Cyberpunk 2077 обсуждают... Меня вот вообще не напрягает DLSS в режиме Quality при 1440p разрешении в Киберпанке. И гостинг при 120-144FPS и генерации кадров я как то не замечаю, может на более низком фреймрейте шлейфы больше ? Не ну есть тип прям проблемные места, там с голограммами, мехом-волосами, объектами типа "сетки рабики" когда проявляется эффект "муара". Но реально это все мелочи, я уже часов 10 наиграл в 2.0 версию, и в общем то все играбельно и качество DLSS-а и Генератора кадров меня лично устраивают в полной мере. Да и игра очень плавно и отзывчиво работает без заметных просадок ниже 120FPS.
В плане графической составляющей, меня больше раздражает в PathTracing-е - то что его значительная часть работает в экранном пространстве. Из за этого регулярно в каких то сложных местах для отскоков освещения, при движении камеры - постоянно успеваю увидеть шум от света (пятнами), как налету он детализируется и шумодав его убивает. По началу это можно спутать с Eye Adaptation эффектом (будто экспозиция меняется), но нет, это именно что косяк SSGI. Видимо сделанный в угоду оптимизации. Вот тут в центре кадра это хорошо видно - https://youtu.be/wE504KlYvRk
Еще вот помню DLSS радовал в CoD:Cold War, ну не знаю. Почему то среди всех режимов сглаживания он давал самую для меня приемлемую картинку. Впрочем, во всех остальных играх, включение DLSS вынуждало начинать крутить резкость, вплоть до появления контуров на контрастных объектах, и короче это всегда как то не так как хотелось бы выглядело. В Киберпанке на мой вкус, неплохо вышло, отключать не буду.
В плане графической составляющей, меня больше раздражает в PathTracing-е - то что его значительная часть работает в экранном пространстве. Из за этого регулярно в каких то сложных местах для отскоков освещения, при движении камеры - постоянно успеваю увидеть шум от света (пятнами), как налету он детализируется и шумодав его убивает. По началу это можно спутать с Eye Adaptation эффектом (будто экспозиция меняется), но нет, это именно что косяк SSGI. Видимо сделанный в угоду оптимизации. Вот тут в центре кадра это хорошо видно - https://youtu.be/wE504KlYvRk
Еще вот помню DLSS радовал в CoD:Cold War, ну не знаю. Почему то среди всех режимов сглаживания он давал самую для меня приемлемую картинку. Впрочем, во всех остальных играх, включение DLSS вынуждало начинать крутить резкость, вплоть до появления контуров на контрастных объектах, и короче это всегда как то не так как хотелось бы выглядело. В Киберпанке на мой вкус, неплохо вышло, отключать не буду.
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
ДЛСС - это интерполяция разрешения с добавлением резкости. Всё. Пусть Хуанг читает за ИИ, но, по факту, это тупо рендеринг картинки с предварительным масштабированием в случае ДЛСС скорость - в 50% разрешение. То, что удалось с подключением всех доступных блоков получить низкие задержки - это отличная работа дровописателей Нвидии, никто не спорит. Так как у Интела и АТИ оно выглядит явно хуже.kawalot: ↑ 25.09.2023 16:13 Просто з цікавості. Роботу длсс пояснюють тим, що ші навчався на високоякісних рендерах гри, а потім технологія в процесі гри "домальовує" кадри, беручи для порівняння попередній досвід від навчання на конкретній грі. Так от питання. А на чому ші вчився, коли длсс прикрутили модери до старфілда? Технологія працює і дійсно підвищує фпс, але працює не офіційно, а значить ні про яке попередне навчання мова не йде. Тоді що малює длсс у грі, якщо немає з чим порівнювати?
-
notnbl4
Member
интересная логика - "артефакты от длсс это ок, их почти не замечаю", но просто в 1920*1080 поиграть "да не, ну там же пиксели видно"
-
minesweeper
Member
Кодеры не успевают учиться и осваивать новые технологии. Чтобы новая технология хорошо усвоилась, нужно 10 лет (АПИ вулкан, Дх12)
-
nemadimi
Member
а геймплей заменят нейросети
-
Taran
Member
- Звідки: Львів
One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.kawalot: ↑ 25.09.2023 17:04Мод на Dlss з'явився в старфілді в перший же день - 1 вересня. На чому вчився ші і коли встиг навчитись?bombeybox: ↑ 25.09.2023 16:43Постійно тренується на серверах Нвідії на Всіх іграх, а потім ці натреновані напрацювання заганяють в .dll'ку, яку моддери і вживляють в гру.
Щоб не бути голослівним:
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/111/
Мод викладено 1 вересня о 2 ранку.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Taran
А на якому етапі воно там тренувалось, в модера вдома чи вже в процесі гри? Чи вже було натреновано і застосували просто готові "загальні підходи"? Дійсно, цікаво
А на якому етапі воно там тренувалось, в модера вдома чи вже в процесі гри? Чи вже було натреновано і застосували просто готові "загальні підходи"? Дійсно, цікаво
-
Taran
Member
- Звідки: Львів
Вже все було натреновано самою Нвідеєю на якихось суперкомпах. Причому багато хто думає що модель в ДЛЛЦі, але ні, інфа для моделі ДЛСС в драйвері) Для роботи моделі потрібні тільки готові значення ваг для нейронних звязків, ця інформація не багато займає місця, тому в драйвері є всі моделі для кожної версії ДЛСС.Геральт: ↑ 26.09.2023 14:20 Taran
А на якому етапі воно там тренувалось, в модера вдома чи вже в процесі гри? Чи вже було натреновано і застосували просто готові "загальні підходи"? Дійсно, цікаво
Ну тот все логічно, воно тренувалося на різних іграх, думаю навіть на тих де ДЛСС не планувалося. Навіть серед ігр з ДЛСС я найду з 10 штук подібних на Старфілд по графонію. Але це не грає сенсу, тому що там тренують як реконструктити окремі пікселі, а не картинку в цілому, основна інформація для реконструкції береться з самого кадру і обробляється ДЛСС моделю + додатково темпоральна інформація (з попередніх кадрів). Як показала практика цього достатьно.
Я граю в Старфілд з модом, ДЛСС 3.5 дллка, натів резолюшин 1080п, апскейл до 4к, всінк, РТХ 3070. Я маю хороший зір, але якби не рідкісні артефакти в русі, я би певно не зміг відрізнити нейтів 4к від АІ апскейлу.