Ну не знаю. Ідея сама по собі дуже цікава та дуже добре підштовхує до нової гри+, особливо тих, хто проходив у режимі "Святого гравця".
Стосовно самої кінцівки: Як на мене на неї потрібно подивитись трішки глибше.
Моє проходження, та сама історія старфілду напевно, відрізняється від багатьох інших гравців, але:
Я почав проходження з додаткових квестів та квестів фракцій. Я виконав абсолютно всі квести, усіх фракцій, отримав найкращий корабель з безкоштовних у грі (star eagle), та вичистив усі скарби з нормальними костюмами. На цей час я сприймаю гру, як "А що б було, якщо беседка випустила б Outer Worlds?". Єдине що я не побачив, це нашого фаната, у Новій Атлантиді)
І от коли я заробив грошенят, вдягнувся як слід, викачав 70-й рівень та свою зброю до комфортного рівня, та створив власну Normandy-SR2, чим я персонально пишаюсь (якщо хтось теж хоче, пишіть, дам відео збірки від себе
)
Коли я шукав собі команду на корабель, я у барах на різних планетах зустрічав одного персонажа за ім'ям Hunter. Його бесіди зі мною були достатньо стандартними, щоб прийняти його за якогось піхотинця UC або Каліфорнійського университету. Я його зустрів майже на кожній планеті у кожному барі, бо мій персонаж той ще пияка та мисливець за цікавим пойлом.
Але коли я повернувся до головного сегменту квестів (я дойшов тільки до моменту, де ще я не знав про старборнів та інше. Так мені пощастило зупинитись), я мав очі як у свині копилки, якій от от розіб'ють дупу молотком
З'явилися старборни, цікаві кораблі, дивні храми та що ще краще це здібності
!
На радощах я відкрив усі. Моя улюблена це сповільнення часу та гравітаційна пастка. І от тут починається, як то кажуть смак історії, яку треба зрозуміти. Уявіть, ви такий модний тип у космосі, з нейроапом, крутими ганами а тут перевертається все шкереберть. Якісь чуваки які не помирають а становляться феями Вінкс та перетворюються на сіяючий попіл, надздібності, храми, таємниці храмів, артефакти намагаються у вас відібрати. Неймовірна зав'язка... Але...
В деяких моментах відчувається що Тодд, дуже сильно намахава народ, словами "25 років у розробці". Це видно по проектуванню квестів та деяких рішень персонажа. Те як це піднесено та в цілому виглядає. Тож, в деяких місцях схалтурили добряче, що буває навіть повертає гравця у реальність від крінжових моментів (кава правильної температури та розгніваний офісний планктон передають вітання Тодду).
Якщо підсумувати все у грі, то ті люди, які вирішили спочатку ласувати сюжетний квест але, дізнавшись про старборнів та храми, зупинились для квестів фракцій, ймовірно мають присмак нікчемності сюжету та того, як це все подано для гравця: "Чому я маю бігати туди - сюди, якщо я за 1 крок до становлення надлюдиною? Пффф". Але, якщо людина піде саме шляхом простого космічного шукача пригод і тільки потім зануриться у головний сюжет, ви зрозумієте той самий вайб несподіванки, яку нам готували, але нажаль подали трішки не правильно.
А тепер стосовно багів
Якщо хтось грає через гейм пасс, хочу почути від вас: Чи були у вас проблеми з протіканням квестів? Чи стопорилися вони у якийсь час?
Ну і на смачненьке: Що я побачив у старфілд?
Скайрім у космосі, клешовані приколи бесезди, Механіки Сінгуляріті чи Титанфол 2 у моменті за часом, момент відголоску з Халф Лайф (кімната у лабораторії де стикається мультиверс), коли треба було відключити лазери. Не вистачало таці з кристалом
, чудовий кастомізатор кораблів та на мою думку огидну реалізацію, коли ті запчастини що тобі потрібні, знаходяться у іншого вендора та треба скакати по планетам щоб зібрати корабель. Творчий запал від цього вщухає і подіяти з цим нічого н можливо. Сподіваюсь зроблять мод, по типу, якщо ти відкрив у вендора запчастини, то на аванпості у тебе вони всі будуть доступні.
Ось... якось так)
Отправлено спустя 10 минут 32 секунды:
А, ще забув додати, що якщо розглядати варіант мого проходження, то це дуже добре в'яжесться з тим, що ви у своїй версії початковій не знали про здібності, але згодом ви відкрили їх, опанували, та стали старборном, це дає можливість відчути той самий посил сценаристів, що ви стали надлюдиної у мультивсесвіті. Це той самий шлях, коли нова гра + є продовженням дослідження гри та того, як хотіли нам її подати, але вже зі здобутими покращеннями для спрощення іншого (проходження квестів, приймання рішень, тощо). Ви вільні обирати все що завгодно, знаючи що ваш основний таймлайн та всесвіт отримав правильний хід ваших дій. Інше не має значення. Тепер ви справжній мандрівник і тільки ви можете відповісти на запитання, чому ви раз заразом повертаєтесь у ключову точку мультвсесвіту. Ви самі вирушуєте своі мотиви.