Starfield вже у п'ятірці найкращих ігор цього року за статистикою Steam

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Pathfinder
Member
Аватар користувача
Звідки: Кожне покоління геймерів повинно отримати свого чекалкера

Повідомлення

olegwatch: 04.09.2023 14:48 это условно открытый космос - персонаж с планеты взлетает на своем коробле и управлять этим нельзя - загрузка происходит. Потом появляешься в космосе возле какой-то планеты и там могут появится пираты. Их убиваешь и все - самостоятельно улететь дальше от планеты в открытый космос или снова взять и полететь на планету (управляя сам кораблем в классическом виде) нельзя. Приземления, гиперпрыжки - все в виде загрузки. На карабле своем полетать над поверхностью планеты нельзя :insane:
Треба поєднати з болотними космічними рейнджерами. Там з космосом ОК на відміну від планет.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kalakawa: 04.09.2023 14:41 воно вже навчене, ВЗАГАЛІ, для всіх ігор. ну як навчене - навчатись воно продожає, але для ВСІХ ігр
так само як ШІ який генерує картинку з наброску(не знаю як по українськи :dontknow: ). його ж не навчили генерувати тільки птахів. людина намалювала від руки контур птахи - ШІ згенерував птаху. контур дерева - дерево, контур вулиці з будинками - згенерує вілицю з будинками.
так само й з іграми - яку йому скормили, таку й реконструював
іронічно що найзатятіші хейтери длсс та променів зазвичай навіть не знають що це таке :rolleyes:
Тому у всіх іграх дерева/будинки однакові, так.

Мені це уявляється досить просто. Беруть натив у 4к, припустимо. Далі рендерять в FHD і розтягують до 4к. Змушують ШІ порівняти результат розтягування з нативом і внести правки в алгоритм щоб результ був більш подібний. І так n разів.
А що там модери в старфілді робили не знаю.
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.09.2023 15:04 А що там модери в старфілді робили не знаю.
тому що не знаєш як працює ШІ та длсс
Ostin
Member

Повідомлення

Якась шляпа вийшла, судячи з усього. Ще не грав, але засуджую)
Pathfinder
Member
Аватар користувача
Звідки: Кожне покоління геймерів повинно отримати свого чекалкера

Повідомлення

nochnik89: 04.09.2023 15:00 Это что ? в угоду повесточке для людей, кто не может определится парень он или девушка ?))))) нельзя было сделать красивых баб или хоть не вырвиглазных мужиков ? )))
Так тож майки. Вони з тієж площини що і дісней. А поки що повісточка там рулить, хоча вже фінансово трохи протверезіли коли СВ не зібрали величезну касу.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kalakawa
Ага, а то ти знаєш. Ще й з логікою біда. Пташечки для всіх ігр, але долі відсотка тих ігр з DLSS.
Спочатку "АМД погана забанила DLSS в старфілді", і тут проходить менше місця і "та можна на колінці той DLSS прикрутити, воно так для всіх ігр працює."
Там до речі прямо в новині вказали "масштабування", але до тебе й далі не доходить що то апскейл.
Scr_Eagle
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

stoned: 04.09.2023 14:59 Доречі, помітили які гарні ігри «під майкрософтом» почали робити студії, які вони понакуповували? :shuffle:
До Старфілду не маю жодних претензій. 34 години від релізу награно, тільки позитивні враження

Відправлено через 45 секунд:
olegwatch: 04.09.2023 14:57 Может таки и стоит попробовать. А то Старфилд крайне разочаровал.
А Eve online стоит посмотреть?
Eve online не грав, не можу ніяк коментувати
Omaks
Member
Аватар користувача
Звідки: Shanghai, China

Повідомлення

Scr_Eagle: 04.09.2023 14:50
Так чи інакше, гра про космос - це завжди про мапу та фаст тревели. Різниця тільки в наповненні геймплею між фасттревелами та реалізацією самих фаст тревелів.
Star Citizen тихо посміялася десь в сторонці. Хоча всі хаять цю гру, яка ще не вийшла, але там у вас абсолютна свобода дій, літайте де хочете, стріляйте де хочете (з відповідними наслідками) і ніяких екранів загрузки не існує там. Ось коли мені хочеться трохи космічної тематики, заходжу в гру і насолоджуюся "симулятором космосу", якщо можна так сказати. Але за цю симуляцію доводиться платити потужним жалізом, ігра лагала без 32 ГБ ram. З CPU / gрu середнімт там також не сил но насолодитесь
Востаннє редагувалось 04.09.2023 15:28 користувачем Omaks, всього редагувалось 1 раз.
Scr_Eagle
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Omaks: 04.09.2023 15:24
Scr_Eagle: 04.09.2023 14:50
Так чи інакше, гра про космос - це завжди про мапу та фаст тревели. Різниця тільки в наповненні геймплею між фасттревелами та реалізацією самих фаст тревелів.
Star Citizen тихо посміялася десь в сторонці. Хоча всі хаять цю гру, яка ще не вийшла, але там у вас абсолютна свобода дій, літайте де хочете, стріляйте де хочете (з відповідними наслідками) і ніяких екранів загрузки не існує там. Ось коли мені хочеться трохи космічної тематики, заходжу в гру і насолоджуюся "симулятором космосу", якщо можна так сказати.
Тим не менш, подорож між планетами це все ж "відкрий карту, вибери точку призначення, запусти "фасттревел"(який не дуже фаст), йди пити чай. Скільки там часу займає переліт Crusader -> MicroTech? 5 хвилин в кращому випадку. Ніякого геймплею впродовж польоту немає, просто сиди і чекай. Фактично, це не відрізняється від фасттревелу
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Геральт: 04.09.2023 14:21
Shaolin_Style: 04.09.2023 14:19 так это прямосвязанные вещи же вы не находите?
Пов'язані, але не прямо. Не всі ігри з DLSS мають RT і навпаки.
причем тут поддержка девелопером если речь идет о том что сообщество через Omniverse смогло прикрутить скейлер на основе DLSS? :facepalm: :insane:
Omaks
Member
Аватар користувача
Звідки: Shanghai, China

Повідомлення

Scr_Eagle: 04.09.2023 15:28
Omaks: 04.09.2023 15:24

Star Citizen тихо посміялася десь в сторонці. Хоча всі хаять цю гру, яка ще не вийшла, але там у вас абсолютна свобода дій, літайте де хочете, стріляйте де хочете (з відповідними наслідками) і ніяких екранів загрузки не існує там. Ось коли мені хочеться трохи космічної тематики, заходжу в гру і насолоджуюся "симулятором космосу", якщо можна так сказати.
Тим не менш, подорож між планетами це все ж "відкрий карту, вибери точку призначення, запусти "фасттревел"(який не дуже фаст), йди пити чай. Скільки там часу займає переліт Crusader -> MicroTech? 5 хвилин в кращому випадку. Ніякого геймплею впродовж польоту немає, просто сиди і чекай. Фактично, це не відрізняється від фасттревелу
Ну вам ніхто не заважає за тиждень чи декілька тижнів долетіти без фаст тревелу хехе
Тобто в Star Wars або Star Trek нам показують екрани завантаження, коли вони переходять на гіпер швидкість? Це частина симулятора, як взагалі це можна порівняти з сотнею карт, з'єднаних цими екранами завантаження? В Star Citizen ви можете вийти з гіпер швидкості в любий момент часу і продовжили грати. Так, при виході з гіпер швидкості нічого крім пустоти не буде, так а в реальності що ви очікуєте побачити, якщо зараз можливо було би так породжувати і ви би просто десь між галактиками вишли з гіпер швидкості?
Востаннє редагувалось 04.09.2023 15:40 користувачем Omaks, всього редагувалось 3 разів.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

kalakawa: 04.09.2023 14:07 це гра про космос і... конкурент TES:Skyrim
Не конкурент, а клон. Скайриму і Ф4. Космосу там доволі мало.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Геральт: 04.09.2023 15:10 Там до речі прямо в новині вказали "масштабування", але до тебе й далі не доходить що то апскейл.
Любой "умный алгоритм" будь то XeSS, FSR, DLSS это скейлер работающий на основе дорисовывания элементов картинки путем машинного обучения. Это апскейл но.. не апскейл в классическом понимании, как например DynamicResolution или Checkerboard Rendering.

Прежде чем спорить и кого либо убеждать в чем либо, сперва изучите матчасть. Разберитесь: https://developer.nvidia.com/rtx/dlss?n ... 45273-vt33
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Ostin: 04.09.2023 15:08Якась шляпа вийшла, судячи з усього. Ще не грав, але засуджую)
Що очікували, те й вийшло. Чи хось думав, що бесідка викотить шедевр, а не типовий для себе опенворлд?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Shaolin_Style
Ну і як це суперечить тому, що DLSS, це - апскейл?
А за посилання на маркетингові матеріали НВ дякую, але не цікаво.
Dilfin
Member

Повідомлення

Я думав буде краще ніж No Man's Sky, але бачу, що ні.
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.09.2023 15:46 Shaolin_Style
Ну і як це суперечить тому, що DLSS, це - апскейл?
А за посилання на маркетингові матеріали НВ дякую, але не цікаво.
який кумедний :)
то йди документацію для розробників читай. тільки сумніваюсь що в тебе відповідна кваліфікація є
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Геральт: 04.09.2023 15:46 Shaolin_Style
Ну і як це суперечить тому, що DLSS, це - апскейл?
Потому что дорисовка методом машинного обучения это уже не апскейл?

А за посилання на маркетингові матеріали НВ дякую, але не цікаво.
Технология проприетарная, у нвидии собственный девпортал по работе с технологией с мультиссылками под разные движки. На что я еще должен давать "посилання" на ватников с IXBT? :lol:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Shaolin_Style: 04.09.2023 15:35 Это апскейл но..
Shaolin_Style: 04.09.2023 15:59 дорисовка методом машинного обучения это уже не апскейл?
What Is Nvidia DLSS?
DLSS stands for deep learning super sampling. It's a type of video rendering technique that looks to boost framerates by rendering frames at a lower resolution than displayed and using deep learning, a type of AI, to upscale the frames so that they look as sharp as expected at the native resolution.

Брешуть, гади?

А на НВ порталі ще ті фантазери
Q: What is the difference between DLSS Super Resolution and DLSS Frame Generation?

A: Super Resolution uses AI to reconstruct images comparable or better than native resolution.
Востаннє редагувалось 04.09.2023 16:13 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Та правильно вы пишете, до выпуска кучи модов - это не играбельно :weep:
Відповісти