Останні статті і огляди
Новини
У другому кварталі було поставлено майже 6,5 мільйонів відеокарт
-
heidfeld
Member
- Звідки: деревня скрытая в листве
Предлагаю обсудить У другому кварталі було поставлено майже 6,5 мільйонів відеокарт
кожанка своим г заполонила все. и кто его жрет, не понятно. откуда столько дурачков.
кожанка своим г заполонила все. и кто его жрет, не понятно. откуда столько дурачков.
-
Ijachok
Member
Пропоную обговорити У другому кварталі було поставлено майже 6,5 мільйонів відеокарт
Якщо nVidia захопить ще більшу частку ринку, нам всім буде ще гірше
Якщо nVidia захопить ще більшу частку ринку, нам всім буде ще гірше
-
1234waltz
Member
Сорян, але АМД цікавіше продавати APU для консолей, кожен знайшов свій сегмент ринку і в чужий лізе сугубо формально, щоб антимонопольні комітети не штрафували:
По данным исследовательской фирмы, в 2022 году по всему миру было продано 1,6 млн Steam Deck
Количество консолей, проданных в последнем квартале 2022 года, составляет 3,2 миллиона единиц для Xbox и 7,1 миллиона единиц для PlayStation.
-
alexeygalas
Member
- Звідки: Україна Хмельницький
Нічого дивного. Річні доходи NVidia дозволяють їм більше витрачати на дослідження та розробки нових технологій. AMD зі своїм бюджетом ніяк не потягне стільки влкадати. А вдалі технології такі як CUDA, NVenc, OptiX дуже швидко стають масовими. Особливо в робочому софті. Від того ігромани і роботяги обирають те, що дає можливість виконати більше задач за той самий відрізок часу і заробити більше.
-
АлексUA
Member
Я бы сказал навязанные монополистом! Это замкнутый круг!alexeygalas: ↑ 30.08.2023 11:13А вдалі технології такі як CUDA, NVenc, OptiX дуже швидко стають масовими.
-
Blackintrad
Member
Правильно, замкнуте коло: технології хороші - стають масовими - і тоді вже нав'язуються всім, бо стали масовими.АлексUA: ↑ 30.08.2023 11:22Я бы сказал навязанные монополистом! Это замкнутый круг!alexeygalas: ↑ 30.08.2023 11:13А вдалі технології такі як CUDA, NVenc, OptiX дуже швидко стають масовими.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Або не дуже хороші.Blackintrad: ↑ 30.08.2023 11:29Правильно, замкнуте коло: технології хороші - стають масовими - і тоді вже нав'язуються всім, бо стали масовими.
Амбітна ідея хуанга з променями зафейлена, РТХ пора перейменувати в ДЛССТХ )
-
vmsolver
Member
Наоборот, Nvidia захватила рынок именно потому что её технологии всем "зашли". Поправьте вашу телегу, она впереди лошади ))АлексUA: ↑ 30.08.2023 11:22Я бы сказал навязанные монополистом! Это замкнутый круг!
Да-да, зафейлена, причем так, что теперь есть везде, явный фейл (вашей аналитики)waryag: ↑ 30.08.2023 12:55Амбітна ідея хуанга з променями зафейлена, РТХ пора перейменувати в ДЛССТХ )
-
ImperiumAeternum
Member
del
Відправлено через 4 хвилини 19 секунд:
Відправлено через 4 хвилини 19 секунд:
NVenc совершенно не уникален, кодировщики видео у всех есть.alexeygalas: ↑ 30.08.2023 11:13 А вдалі технології такі як CUDA, NVenc, OptiX дуже швидко стають масовими.
-
Ostin
Member
Я б промінці порівняв із РГБ. Воно є всюди, але таке ж безпутнеvmsolver: ↑ 30.08.2023 14:38теперь есть везде
Як технологія - то повний фейл, звісно.
-
kalakawa
Member
Що ти маєш на увазі під технологією променів? І як виявив провал?Ostin: ↑ 30.08.2023 15:03Я б промінці порівняв із РГБ. Воно є всюди, але таке ж безпутнеvmsolver: ↑ 30.08.2023 14:38теперь есть везде
Як технологія - то повний фейл, звісно.
Вся ігрова індустрія ще з 90-х, якщо не раніше, знала що рано чи пізно промені стануть невід'ємною її частиною, обов'язковою. І всі знали що це буде не скоро бо освічені люди розуміють якими колосальними обчислювальними потужностями має реалізуватися цей процес в реальному часі. І як по твоєму це мало початися? Промені з двух ніг вриваються в двері ігропрому і в один день розробники починають їх додавати в ігри як ні в чому не бувало? Через років 10, може навіть через 20 так і буде. От тільки якби хуанг не став першопрохідцем, цей процес затягнувся би ще не на один десяток років. Бо ця штука це не ssao, і не ssr. Розробники як ігор так і самих променів повинні мати дуже багато часу для обкату технології, яка не схожа ні на що до неї, по суті це перезапуск та переосмислення поняття освітлення в іграх. І технологія, без якої у розвитку ігропрому нема перспеткив, не може бути провальною, вона буде невід'ємною, через рік чи через десять, тяжко освоєна чи легко, з хуангом чи без нього - вона буде. Бо промені це не про хуанга чи лізу, не про geforce чи radeon, промені це про невід'ємний етап розвитку ігор. І інтелу та амд доводиться підлаштовуватися не під нвідію з її променями, це їм всім трьом - амд, інтелу та нвідії доводиться підлаштовуватися під неминучість променів.
І вам хейтерам потрібно дякувати хуангу за те, що іграми з максимально просунутим освітленням будуть грати ваші діти, а не внуки
Це текст не про хуанга з його знає*атими 8-гіговимм картами за 400$ та транзисторним бюджетом на тензорні та рт-ядра які в 80% випадків будуть простоювати, а гравець за них заплатив свої кровні. Це текст про промені ПОЗА контексту хуанга, відеокарт, апскейлерів та гривень, і про абсурдність заяв про провал променів
- спойлер
- судячи по швидкості перших дизлайків, мої догадки були вірними - амдешники більше рядка в повідомленні читати не здатні, вони ж не фанати
Востаннє редагувалось 30.08.2023 15:56 користувачем kalakawa, всього редагувалось 1 раз.
-
АлексUA
Member
Нет, навязываются технологии, заносятся для этого чемоданы, технологии становятся принудительно массовыми и как бы жизненно необходимыми и при этом лучше работающими на оборудовании определенного производителя. Во главе всего стоит прибыль, чисто бизнес, но никак не технологичность как результат прогресса. Технологии придумывают чтобы обосновать потребителям необходимость постоянного приобретения новых комплектующих.Blackintrad: ↑ 30.08.2023 11:29Правильно, замкнуте коло: технології хороші - стають масовими - і тоді вже нав'язуються всім, бо стали масовими.
NVIDIA HairWorks! Помним.Ostin: ↑ 30.08.2023 15:03Я б промінці порівняв із РГБ. Воно є всюди, але таке ж безпутне
Як технологія - то повний фейл, звісно.
В общем, кто первый подсадил потребителя на поезд лохотрона технологий, тот и в выигрыше.
Востаннє редагувалось 30.08.2023 15:57 користувачем АлексUA, всього редагувалось 2 разів.
-
Alexsandr
Member
С другой стороны АМД gjvybncz предлагали использовать куда. Тогда она отказалась, а сейчас последняя вылилась в стандарт который есть почти везде. Мне кажется АМД надо как-то наводить мосты с нвидиа про куду.АлексUA: ↑ 30.08.2023 11:22 Я бы сказал навязанные монополистом! Это замкнутый круг!
-
zaqik
Member
- Звідки: Душниличі
РТХ пора перейменувати в ДЛССТХ
FTX от слова Fake Framegen
По лучам. Оно, конечно, глупо спорить, что освещение - неотъемлемая часть заветного фотореализьму-в-игорях™, но что-то они к этому фотореализму, на мой взгляд, не с того конца заходят. Лучше б дальше полигоны наращивали да анимации нормальные делали, а то ходят буратины в мутные текстуры одетые, зато лучами освещённые, да.
-
vmsolver
Member
У АМД проблема с поездамиАлексUA: ↑ 30.08.2023 15:51В общем, кто первый подсадил потребителя на поезд лохотрона технологий, тот и в выигрыше.
Трассировка не мешает наращивать полигоны и делать более качественные анимации.zaqik: ↑ 30.08.2023 17:27Лучше б дальше полигоны наращивали да анимации нормальные делали, а то ходят буратины в мутные текстуры одетые, зато лучами освещённые, да.
-
l-m
Member
Ага, у світі єдинорогів та відеокарт необмеженої потужності.vmsolver: ↑ 30.08.2023 18:01 Трассировка не мешает наращивать полигоны и делать более качественные анимации.
А реальному світі є ліміт обчислювальних потужностей.
Якісна графіка з растеризацією вже заважка для сучасних відеокарт, у тому ж LoU в 4к тільки 4090 видає стабільно більше 60фпс.
От тому й стоїть вибір, або якісна растеризація, або яких-небудь лучів додамо.
А якщо ще й не яких-небудь, а якісне трасування робити, то та ж 4090 буде менш як 10 фпс видавати (скільки там у старому-мильному СР2077 - 17 фпс з трасуванням шляху?)
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
На данный момент чудовищной мощи РТХ 4090 едва хватает на труЪ лучистый рендеринг в 2,5 ремастерах игр 20-летней давности (и даже не в 4к), а стандартное использование лучей дает ничтожную разницу в качестве (при существенной - в фпс) в сравнении с традиционным рендерингом.vmsolver: ↑ 30.08.2023 14:38 Да-да, зафейлена, причем так, что теперь есть везде, явный фейл (вашей аналитики)
-
vmsolver
Member
Я именно про реальный мир, в отличие от вашего, где матчасть это утраченное искусство.l-m: ↑ 30.08.2023 20:05Ага, у світі єдинорогів та відеокарт необмеженої потужності.vmsolver: ↑ 30.08.2023 18:01 Трассировка не мешает наращивать полигоны и делать более качественные анимации.
А реальному світі є ліміт обчислювальних потужностей.
Якісна графіка з растеризацією вже заважка для сучасних відеокарт, у тому ж LoU в 4к тільки 4090 видає стабільно більше 60фпс.
От тому й стоїть вибір, або якісна растеризація, або яких-небудь лучів додамо.
А якщо ще й не яких-небудь, а якісне трасування робити, то та ж 4090 буде менш як 10 фпс видавати (скільки там у старому-мильному СР2077 - 17 фпс з трасуванням шляху?)
Хватит уже бредить. Трассировка никак не влияет на количество полигонов, с точки зрения выборки у неё логарифмическая сложность, а у растеризации линейная, поэтому нет, миллиардом треугольников трассировку не испугаешь, в отличие от растеризации.
Про анимацию у вас вообще зашквар, вы хоть понимаете что такое анимация? Это просто ряд состояний геометрической модели или совокупности таких моделей, у каждого состояния есть индекс. Условно говоря: просто укажи какой индекс состояния той или иной анимации рендерить, такую и нарисуют. Трассировке как рендеру плевать на анимации, она работает с геометрией.
Відправлено через 1 хвилину 18 секунд:
поддержка аппаратной трассировки есть во всех актуальных архитектурах.waryag: ↑ 30.08.2023 21:49 На данный момент
-
maksim2020
Member
- Звідки: Sunshine State
Чєл, ще 25 років тому у мене в універі був курс "Комп'ютерна графіка". І на ньому (сюрпрайз) ми вивчали трасування променів - те саме, яке тільки зараз імплементовано.Ostin: ↑ 30.08.2023 15:03Я б промінці порівняв із РГБ. Воно є всюди, але таке ж безпутнеvmsolver: ↑ 30.08.2023 14:38теперь есть везде
Як технологія - то повний фейл, звісно.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Мы говорим о влиянии на игры. Которые почти ничего не потеряют, если завтра рейтрейсинг исчезнетvmsolver: ↑ 30.08.2023 22:13поддержка аппаратной трассировки есть во всех актуальных архитектурах.