Новий патч серйозно покращив продуктивність Remnant 2

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
pa3pub3
Junior
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Пропоную обговорити Новий патч серйозно покращив продуктивність Remnant 2
На 1060 вже запуститься? :D
n+gibat[]r
Member
Аватар користувача

Повідомлення

На GeForce RTX 4090 в разрешении 3840x1600 с активным DLSS Quality средняя частота кадров выросла примерно на 20%. А в режиме без DLSS ускорение достигло внушительных 40%!
Т.е. на RTX4090 за $1500 можно с DLSS вместо 60 FPS получить 80 FPS, а без DLSS вместо 40 FPS получить 60 FPS? :laugh:
s1R1us
Junior
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Питання до власників цього шедевру - у вас є короткочасні статери? по типу що були на unreal engine 4
rizakrko
Member

Повідомлення

Хтось в курсі, чи є там промені? Якщо немає, то це геть сумний тренд. Як не пригадую, щоб в минулому поколінні відеокарт була якась іграшка, що не видавала б 60 кадрів без променів на 3090(ti). А до наступного покоління, за чутками, ще два роки чекати.
Такими темпами знову доведеться воскрешати sli, бо Хуанг з tsmc вже не встигають за сучасними розробниками.
s1R1us
Junior
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

rizakrko: 06.08.2023 17:17 Хтось в курсі, чи є там промені? Якщо немає, то це геть сумний тренд. Як не пригадую, щоб в минулому поколінні відеокарт була якась іграшка, що не видавала б 60 кадрів без променів на 3090(ti). А до наступного покоління, за чутками, ще два роки чекати.
Такими темпами знову доведеться воскрешати sli, бо Хуанг з tsmc вже не встигають за сучасними розробниками.
Промені відсутні :)
lamer02
Member

Повідомлення

Видимо в офисе нашелся человек у которого руки не растут из задницы
Artem_M
Member

Повідомлення

n+gibat[]r: 06.08.2023 17:14
На GeForce RTX 4090 в разрешении 3840x1600 с активным DLSS Quality средняя частота кадров выросла примерно на 20%. А в режиме без DLSS ускорение достигло внушительных 40%!
Т.е. на RTX4090 за $1500 можно с DLSS вместо 60 FPS получить 80 FPS, а без DLSS вместо 40 FPS получить 60 FPS? :laugh:
Незнаю як там 4090, але на моїй профільний у 2к було 65 без dlss і близько 80 з, на ультра налаштуваннях.
XAMCTBO
Member
Аватар користувача

Повідомлення

s1R1us: 06.08.2023 17:16 Питання до власників цього шедевру - у вас є короткочасні статери? по типу що були на unreal engine 4
Є якісь невелички затримки при запуску кат сцен. А так наче норм.
n+gibat[]r
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Artem_M: 06.08.2023 17:38 Незнаю як там 4090, але на моїй профільний у 2к було 65 без dlss і близько 80 з, на ультра налаштуваннях.
В 4к?
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

rizakrko: 06.08.2023 17:17 Хтось в курсі, чи є там промені? Якщо немає, то це геть сумний тренд. Як не пригадую, щоб в минулому поколінні відеокарт була якась іграшка, що не видавала б 60 кадрів без променів на 3090(ti). А до наступного покоління, за чутками, ще два роки чекати.
Такими темпами знову доведеться воскрешати sli, бо Хуанг з tsmc вже не встигають за сучасними розробниками.
там вовсе не в "лучах" проблема низкой производительности, а в не оптимизированных материалах и VFX которые съедают любые ресурсы независимо сколько их выделить. Ресурсы на портирование PC версии выделили по остаточному принципу, судя по тому что я вижу.

У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях? Контрастность скачет в зависимости от угла преломления, только в индор помещениях:
в 3K от 45 до 80, без dlss
Martix
Member
Звідки: Цитадель

Повідомлення

Shaolin_Style
Ну оно и убогое... Посмотрите как выглядела на PS4 Орден 1866 :rotate: :

Дата выпуска: 20 февраля ‎2015 года
А звук в этой игре это отдельная история...
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Shaolin_Style: 06.08.2023 20:16У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях?
Глобальное освещение в кадровом пространстве во всей красе :facepalm:
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Shaolin_Style: 06.08.2023 20:16 У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях? Контрастность скачет в зависимости от угла преломления, только в индор помещениях:
Может видео не самое удачно, но графика, как на PS3
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Spiryt: 07.08.2023 14:13
Shaolin_Style: 06.08.2023 20:16 У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях? Контрастность скачет в зависимости от угла преломления, только в индор помещениях:
Может видео не самое удачно, но графика, как на PS3
менеджер винды 3440*1440 записал в 1080
но я бы сказал она даже хуже, чем у некоторых игр эпохи PS3, какой там орден.
Vpupkin: 07.08.2023 14:09
Shaolin_Style: 06.08.2023 20:16У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях?
Глобальное освещение в кадровом пространстве во всей красе :facepalm:
это ж AO в индоре хней занимается, в аутдоре всё ок
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dlss3 теперь нормально заработал, но конечно для UE5 старых процаков замало, правда он и не нагружен выше 30%, патчем фпс подняли, но ещё есть над чем работать ибо графика в игре симпотная, но далеко не передовая
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Shaolin_Style: 06.08.2023 20:16
rizakrko: 06.08.2023 17:17 Хтось в курсі, чи є там промені? Якщо немає, то це геть сумний тренд. Як не пригадую, щоб в минулому поколінні відеокарт була якась іграшка, що не видавала б 60 кадрів без променів на 3090(ti). А до наступного покоління, за чутками, ще два роки чекати.
Такими темпами знову доведеться воскрешати sli, бо Хуанг з tsmc вже не встигають за сучасними розробниками.
там вовсе не в "лучах" проблема низкой производительности, а в не оптимизированных материалах и VFX которые съедают любые ресурсы независимо сколько их выделить. Ресурсы на портирование PC версии выделили по остаточному принципу, судя по тому что я вижу.

У кого то были такие приколы на 21:9 с окклюженом в помещениях? Контрастность скачет в зависимости от угла преломления, только в индор помещениях:
в 3K от 45 до 80, без dlss
Єдине, що сподобалось так це непомітне (чи відсутнє) підвантаження лодів, це прикольно, а так нічого там не виправдовує таку продуктивність
Відповісти