Зато как продажи переоцененных карт стимулирует, а.Разработчики Remnant 2 оправдывают плохую оптимизацию возможностью включить DLSS, FSR или XeSS
The more GPUs you buy, the more money you save. Yes, that right.
Зато как продажи переоцененных карт стимулирует, а.Разработчики Remnant 2 оправдывают плохую оптимизацию возможностью включить DLSS, FSR или XeSS
The more GPUs you buy, the more money you save. Yes, that right.
Поправка, замість того щоб паритись і зробити свій рушій, вони обирають готове рішення, увага щоб не паритись, але от не задача, коли береш щось універсальне, треба таки запаритись трішки, щоб адаптувати його до своїх потреб, та ще й за оптимізацію не забути. Але ви праві, більшість ігор на UE мають проблеми з оптимізацію, бо розробники не хочуть паритись А там де докладають трохи зусиль, все на прочуд іде плавно. Приклад нещодавньої демки Lies of P, ідеально йшла, ніякого навіть натяку на підсмикування/підлагування, і увага гра UE4, оце так поворот.Donate: ↑ 24.07.2023 19:12Анрил особенно корейцы любят вместо того что бы запилить свой движок берут этот кал и игры всё своё существование лагают
ну так UE крутий рушій, треба просто вміти з ним працювати, як зараз пам'ятаю гірс 5 одна з найгарніших ігор в які доводилося грати з шикарною оптимізацією. а так ти правий, багато хто забиває болт і ці постійні проблеми з підзагрузкою шейдерів і статером в цей час, це вже щось звичайне для проектів на ueKib: ↑ 24.07.2023 19:27Поправка, замість того щоб паритись і зробити свій рушій, вони обирають готове рішення, увага щоб не паритись, але от не задача, коли береш щось універсальне, треба таки запаритись трішки, щоб адаптувати його до своїх потреб, та ще й за оптимізацію не забути. Але ви праві, більшість ігор на UE мають проблеми з оптимізацію, бо розробники не хочуть паритись А там де докладають трохи зусиль, все на прочуд іде плавно. Приклад нещодавньої демки Lies of P, ідеально йшла, ніякого навіть натяку на підсмикування/підлагування, і увага гра UE4, оце так поворот.Donate: ↑ 24.07.2023 19:12Анрил особенно корейцы любят вместо того что бы запилить свой движок берут этот кал и игры всё своё существование лагают
Тим кому потрібно самі рушій собі роблять. Ось можна на 4А Геймс з 2006 по 2010 взяли там написали свій рушій який я помяютаю був дуже непоганим на старті. А тут бідні та нещасні неможуть вони Пробачте але це крінж Людям дають готове рішення вже, а проєкти з кожним роком ще гірше гірше і гіршеMisanthrop: ↑ 25.07.2023 00:50То що казати про геймдевів, котрим потрібно розгрібати увесь той код та документацію, щоби воно запрацювало
и опять возвращаемся к тому, что если бюджет, или цена ниже то можно выбрасывать кусок кода на рынок, а фанаты схавают и следующие 20 лет будет воспевать оды игре ?NUN4AG: ↑ 24.07.2023 17:56А якою була ціна у KOTOR2 на релізі не підскажеш?Spiryt: ↑ 24.07.2023 14:40То есть, если скромный бюджет, хотя на счет kotor 2 я бы не был так уверен, то можно выкидывать на рынок кусок кода ? - Так у Remnant 2 тоже не бюджет от киберпанка, так что все в порядке с игрой получается, если следовать такой логике
За Remnant (з бюджетом не Кіберпанку) чомусь "просять" 50-70$.
Та до чого Анріл, якщо справа в тому, що розробники не здатні самі себе обмежити з колосальними можливостями п'ятірки. Можливо взагалі поламали якось рушій. Та здається навпаки Матриця працювала чудово враховуючи, яку деталізацію там показували і не забувайте, що це було технодемо, а не гра. не знаю, звідки такі чутки, що на 4090 лагало, якщо пам'ятаю люди на 3080 тестили і було в принципі нормальноMisanthrop: ↑ 25.07.2023 00:50 Класичний Анріал енжин. Хоч яку систему їй не згодуєш, буде лагати.
Взагалі, ще коли вийшла демка "Матриця", було майже одразу зрозуміло, що буде біль.
Якщо навіть у розробників двигуна не вийшло ту демку без лагів на 4090.
А у демці навіть ігрової логіки не було та NPC нормальних, тільки болванчики для антуражу.
То що казати про геймдевів, котрим потрібно розгрібати увесь той код та документацію, щоби воно запрацювало