Один АМД'шник не вірить заявам виробника заліза Нвідіа, інший АМД'шник не вірить тестерам, які те залізо перевіряють... Та що з вами не так?
Digital Foundry тільки те і роблять, що тестують пікселі в іграх з 2-3 кратним приближенням і показують свої результати зразу на скріншотах. І якщо вони кажуть, що в UHD + DLSS 2 Quality картинка часто чіткіша і правильніша за UHD + TAA - то так воно і є, бо вони це відтестували і показали в своїх нестиснутих Ютубом відосах, які вони викладають окремо.
DLSS - це завжди апскейл.
- спойлер
[DLSSQualityRatios]
; Allows overriding the ratios that DLSS uses for each quality level
; Must be enabled first (and ForceDLAA must be disabled for this to take effect)
Enable = false
; Ratios/multipliers applied to each axis of screen resolution
; Set to 1 to force this quality level to use full resolution (ie. DLAA)
; ForceDLAA must be disabled above for these to take effect!
UltraPerformance = 0.33333334
Performance = 0.5
Balanced = 0.58
Quality = 0.66666667
UltraQuality = 0.77
Ultra Quality ніким не використовується тому, що це не виправдано по співвідношенню втрати\прибавки фпс до якості.
Для тих хто не хоче апскейл - придумали DLAA.