Непогані покоління вийшли у Соні та Майків - по 2 з половиною гри за 2,5 роки. Прям аплодую



М-м-м, що?dret09: ↑ 16.06.2023 10:17Непогані покоління вийшли у Соні та Майків - по 2 з половиною гри за 2,5 роки. Прям аплодую
Чим більше гейпадників перейдуть зі старого на більш сучасніше гівно, тим більше розробників стануть орієнтувати текстури і складність освітлення у своїх мультиплатформених проектах на більш якісні. Тобто і ПК-шникам перепаде.Васильович: ↑ 16.06.2023 10:25Майкрософт "лагідно" підштовхує до зміни покоління консолі, але поки все не так ще погано.
Пишаюся вами. Так сміливо показати власну недоумкуватість.... Ось трошки для самоосвіти.Kravan: ↑ 16.06.2023 10:37Я что-то не понял, а Майкрософт делает какие-то игры?
Вы - моя гордость.Wonderboy: ↑ 16.06.2023 10:59Чим більше гейпадників перейдуть зі старого на більш сучасніше гівно, тим більше розробників стануть орієнтувати текстури і складність освітлення у своїх мультиплатформених проектах на більш якісні. Тобто і ПК-шникам перепаде.Васильович: ↑ 16.06.2023 10:25Майкрософт "лагідно" підштовхує до зміни покоління консолі, але поки все не так ще погано.
Пишаюся вами. Так сміливо показати власну недоумкуватість.... Ось трошки для самоосвіти.Kravan: ↑ 16.06.2023 10:37Я что-то не понял, а Майкрософт делает какие-то игры?
Перепаде, перепаде. Восьми гіговим картам найбільше перепаде від тих горе-розробниківWonderboy: ↑ 16.06.2023 10:59Тобто і ПК-шникам перепаде.
Судячи по кількості мінусів, сарказм не зайшов...Kravan: ↑ 16.06.2023 11:01Если вы не поняли - это был сарказм
Та хоч 12-гіговим, бережете так відеопам'ять - грайте у Fallout New Vegas, а мені якість текстур важливіша.Васильович: ↑ 16.06.2023 11:07Восьми гіговим картам найбільше перепаде від тих горе-розробників
Як і всім нам, поки це проблем ігровому процесу не створюєWonderboy: ↑ 16.06.2023 11:09а мені якість текстур важливіша
Если получаются - уже хорошо. Старлансер , Фрилансер таки вышли.А Звездный Гражданин за все деньги мира где? (а ить под него люди компы ещё на хасвелах собирали).bes: ↑ 16.06.2023 12:03 майкрософт показывает что даже ввалив кучу денег не факт что у тебя получатся конкурентоспособные игры
Freelancer після релізу ще жила багато років на приватних серверах, гравцями була зроблена купа модів, нових механік. Всі чекали, що MS зробить продовження. Але це схоже на стандартний паттерн - паблішер купує студію, робить з нею ще одну гру, у студії починаються проблеми і через років 5 студя вже закрита. Подивимось що буде з Bethesda та Bungie.anyname: ↑ 16.06.2023 15:41Если получаются - уже хорошо. Старлансер , Фрилансер таки вышли.А Звездный Гражданин за все деньги мира где? (а ить под него люди компы ещё на хасвелах собирали).bes: ↑ 16.06.2023 12:03 майкрософт показывает что даже ввалив кучу денег не факт что у тебя получатся конкурентоспособные игры
Вывод - в наше время куча денег не гарантирует выход игры вообще.
Нагадайте мені хто жалівся на текстури у Відьмаку 3?… Ніхто! А вони займали 2гб…Wonderboy: ↑ 16.06.2023 11:09Судячи по кількості мінусів, сарказм не зайшов...Kravan: ↑ 16.06.2023 11:01Если вы не поняли - это был сарказм
Релізять чи не релізять - це їхні справи. Можливо вони перекинули ресурси на підготовку того ж релізу анонсованого на днях MSFS 2024.
Відправлено через 2 хвилини 26 секунд:Та хоч 12-гіговим, бережете так відеопам'ять - грайте у Fallout New Vegas, а мені якість текстур важливіша.Васильович: ↑ 16.06.2023 11:07Восьми гіговим картам найбільше перепаде від тих горе-розробників
Ну так можна ще Крайзіс 3 згадати. Він без питання працював на gtx 950 показуючи бомбову картинкуПавло: ↑ 16.06.2023 23:32 Нагадайте мені хто жалівся на текстури у Відьмаку 3?… Ніхто! А вони займали 2гб…
Наведу ще один приклад. Діабло 2. Максимальні налаштування 7.5 гб відео займають! Ставлю мінімальні текстури 5гб! І текстури розмиті… Тобто гра з видом зверху змогла зжерти 5гб… Для розмитої картинки… А в умовній Батлі 1 з буфером в 5 гб буде шикарне зображення…
Більш схоже на то що студія може бути мертвою при купівлі. Менеджери приходять говорять що робіть там щось а там нема вже того активу. Я взагалі не здивлюся якщо тод ща всім презентує скайрім в космосі. Ото буде ржакаcoffeeman: ↑ 16.06.2023 23:17Freelancer після релізу ще жила багато років на приватних серверах, гравцями була зроблена купа модів, нових механік. Всі чекали, що MS зробить продовження. Але це схоже на стандартний паттерн - паблішер купує студію, робить з нею ще одну гру, у студії починаються проблеми і через років 5 студя вже закрита. Подивимось що буде з Bethesda та Bungie.
Тому що тобі потрібні мало того що профессіонали так ще ті люди які будуть рухати всіх в правильному напряму. Подивись ось на юбісофт графічно прям бомба! А ось геймплей лайно, дизайн розміщення квестів лайно, експлорінг лайно, великі локації чудові але непотрібні, сюжет пише йолоп, побічні квести індус за 10 центів... І таке ж саме ми бачимо в xdefiant і таке саме в farcry 6, і таке саме в The Settlers... Що ніхто не чув про неї? А у юбісофт був реліз, гра була настільки погана зо вони сказали на консолі пізнішеbes: ↑ 16.06.2023 12:03 майкрософт показывает что даже ввалив кучу денег не факт что у тебя получатся конкурентоспособные игры
Жанр не той був.космо сіми тоді вийшли з моди. залишився лише всесвіт Х. . а зараз здається взагалі нічого з сюжетом не залишилося. зосталися лише - ресурси копай , корабель збирай , іншим по шиї давай . А де сюжетcoffeeman: ↑ 16.06.2023 23:17Freelancer після релізу ще жила багато років на приватних серверах, гравцями була зроблена купа модів, нових механік. Всі чекали, що MS зробить продовження. Але це схоже на стандартний паттерн - паблішер купує студію, робить з нею ще одну гру, у студії починаються проблеми і через років 5 студя вже закрита. Подивимось що буде з Bethesda та Bungie.anyname: ↑ 16.06.2023 15:41
Если получаются - уже хорошо. Старлансер , Фрилансер таки вышли.А Звездный Гражданин за все деньги мира где? (а ить под него люди компы ещё на хасвелах собирали).
Вывод - в наше время куча денег не гарантирует выход игры вообще.
забивати болт на оптимізацію. Хоча, здавалося би, куди більше?Wonderboy: ↑ 16.06.2023 10:59Чим більше гейпадників перейдуть зі старого на більш сучасніше гівно, тим більше розробників стануть
А можно посчитать на пальцах с учетом цикличности производства игр. Обычно это 3-5 лет. То есть, до 2-4 лет студии доделывают пре-майковские проекты, обязательства по которым никто не отменял, потом еще 3-5 лет и вот тогда можно говорить о результатах майков.Kravan: ↑ 16.06.2023 11:01 Если вы не поняли - это был сарказм про то, что Майки почти не релизят игр с купленных ими студий. Можно смеяться, для тех кому не дошло.
Що саме цікаво, ті й же Еліті, котра капець нішева, грінд-геймплей не заважає мати ріал-тайм сюжет. Китайським грінділкам, Геншину і ХСР, не заважає. А от "ААА"-студії щось, не того, "нємагіть".anyname: ↑ 17.06.2023 10:04а зараз здається взагалі нічого з сюжетом не залишилося. зосталися лише - ресурси копай , корабель збирай , іншим по шиї давай . А де сюжет
Elite: Dangerous ? Як на мене у неї на ПК головний косяк це керування. в людини є ціла клавіатура (ну або обгризена на чверть) , але нема гарячих кнопок (чи я їх не знайшов чи їх не було коли я пробував). мені на третій день обридло дертися в чергове меню в 5 чи 6 прийомів.lewerlin: ↑ 17.06.2023 11:10Що саме цікаво, ті й же Еліті, котра капець нішева, грінд-геймплей не заважає мати ріал-тайм сюжет. Китайським грінділкам, Геншину і ХСР, не заважає. А от "ААА"-студії щось, не того, "нємагіть".anyname: ↑ 17.06.2023 10:04а зараз здається взагалі нічого з сюжетом не залишилося. зосталися лише - ресурси копай , корабель збирай , іншим по шиї давай . А де сюжет