Hum: ↑
02.05.2023 05:19
ronemun
для 16 ГБ хватає 128 біт
При условии, что общая пропускная способность подсистемы памяти высокая чего как раз и не наблюдается. RTX 3060 на 8 и 12гб яркий тому пример. Производительность самого графического ядра у этих карт идентична, а фпс в играх разный.
так, все вірно.
Але я мав на увазі, що хто захоче той вчепить 16 ГБ навіть на 128 біт - по 2 Гбайт на кожні 16 біт, GDDR6/6Х це дозволяє.
Зараз пішла така тенденція, що продуктивніше місце на кристалі для контролера памяті виділити під кеш, і багато речей можна прискорити в рази. Звичайно, контролер памяті і далі буде, але з широкого і повільного мало користі, якщо потужні блоки вимагають дані вже і зараз - надто великий розкид в затримці між GDDR6 і кешом L2/3 у зарашніх відях
А враховуючи що самі банки кешу (не контролер) зараз дуже мало займають місця (менше 30мм2 на 64 МБайт), то вигідніше вкластися в них ніж у надлишкові інтерфейси памяті.
приклад для 30хх карт вже непідходить - вони застаріли, що видно по 40хх лінійці і амд 60хх і новіше. Якщо б 3060 карти мали кеш хоча б 32+ Мбайт для них ті 192 біт взагалі не мали б значення відносно 128біт, що видно по АМД 6600. А у АМД 7000 серії кеш має швидкість більше 1 Тбайт/с на кожні 16 Мбайт і малу затримку, і то в зовнішньому форматі, а уявіть що він міг би в єдиному кристалі
Відправлено через 32 хвилини 47 секунд:
akstare
До чого тут ефективність в іграх загалом, не іграми єдиними, якщо при однаковій продуктивності в іграх і однаковій ціні Інтел має у 2 рази більше памяті, а саме 16 проти всього 8, і при тому у 2 рази більшу швидкість памяті і шини PCie. Кому не потрібна ультра продуктивність в іграх на 4к, а цілком хватає 1080p, або хватає 4к через XSS, де АМД 6600 взагалі дно зі своїм FSR, то інтел явно краще: памяті з запасом на роки, штучний інтелект зараз важливіше загалом ніж просто графіка, хоча б тому що на нього переводять все і вся - і графіку теж, і інтелект персонажів, і стратегії, і згладжування, та взагалі все, бо це тупо штучний інтелект, а не убогі потуги глючних дизайнерів без уявлення в сценаріях і взагалі в красі. В Інтел шт. інтелект в 10 раз сильніше за АМд 6600, можете самі знайти тести і чітку теорію, в них тому і кристал АЖ 400 мм2 на 7 нм (цього хватило б на 40 ядер Zen3 + 160 мбайт кешу). Очевидно, крім у 2 рази більше відеопамяті ви ще отримаєте потужний запас всіляких можливостей обрахунку всіляких GPT (все таки це 16 Гбайт буфер, в рази більше параметрів нейронної мережі), а також дуже потужний рендер, на рівні з АМД 6900, але в суперякісних алгоритмах, як у Нвідії, визнаних Adobe, і величезний запас чисто графічних фіч. Так, конвеєр ігровий не такий ефективний як у АМД, але інтел і не вимагаж у вас платити за всі фічі, а всього 340 баксів, як у АМД 6600 з 8 Гбайт, проти 16 Гбайт.
І саме головне, тре враховувати, що світ тенхніки дуже швидко змінюється: те що THG нарахувала на самому початку виходу Intel ARC A770, не є те що зараз в реальності: THG давно з підмоченою репутацією, живе сьогоднішнім днем, вони мали б протестувати все заново на нових драйверах, і т.п. І тре врахувати, що найсучасніші ігри це буфер в 12-15 Гбайт, де 6600 зі своїми 8 злиється в самий низ.