Останні статті і огляди
Новини
Опубліковано системні вимоги Immortals of Aveum — не нижче GeForce RTX 2080 Super для Full HD
-
Metric
Junior
Я гадав що перехід на 5 версію буде тягнути за собою добре покращення графіки але поки що я бачу тількі покращення вимог ))))) картинка яка була жахлива така і стала, вашу маму ну 2023 рік а текстури зліпленні з якогось пластелину. Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
-
item2
Member
- Звідки: Київ
То YouTube перетискає, а Motion Blur додатково змазує усі рухливі області. Взагалі це "щось типу" коридорного шутана і схоже графіка тут не була самоціллю.Metric: ↑ 21.04.2023 15:54 текстури зліпленні з якогось пластелину
-
Kravan
Member
Это фигня и отсебятина. Ни в статье оригинальной ни в видео не говорилось про РТ, там вообще говорилось о том, что в игре испоьзован будет именно Люмен.Spiryt: ↑ 21.04.2023 14:44Dilfin: ↑ 21.04.2023 14:35
Можливо, але у вимогах не вказано чи промені включені, чи ні. Інакше дуже погана оптимізація, якщо такі високі вимоги вимоги.Для формату 1440p розробники рекомендують GeForce RTX 3080 Ti або Radeon RX 6800 XT. І все це потрібно для гри без трасування променів.
Также нигде в статье не сказано, что РТ не включено в системки. Как и Люмен.
Как всегда, чукча не читатель, чукча писатель (я об авторе статьи).
Вот что пишут в оригинале:
"So what does this mean in practice? We wanted to build a game that can be approachable by current-gen hardware while also still giving PC enthusiasts an experience that harnesses the beauty of Unreal Engine 5.1. As a benchmark, here are our recommendations for running the game at the minimum settings we’re targeting at 1080p/60fps and at its recommended settings at 1440p/60fps. However, we’re going to continue optimizing the game all the way up to launch, so these may change. If they do, we’ll be sure to make that clear."
"UE5 also comes with a fantastic global illumination and reflections system called Lumen, which provides movable, changeable lighting in real time. “Light not only hits characters and the environment and casts shadows,” says Senior Art Director Dave Bogan, “but it bounces off of them as well, picking up the color and allowing that to be seen in nearby static and dynamic objects. Lumen does this efficiently enough that we can add in other supporting lights and volumetrics to make the environment really lush and atmospheric.”"
https://www.ea.com/games/immortals-of-a ... a-unreal-5
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.Metric: ↑ 21.04.2023 15:54 Я гадав що перехід на 5 версію буде тягнути за собою добре покращення графіки але поки що я бачу тількі покращення вимог ))))) картинка яка була жахлива така і стала, вашу маму ну 2023 рік а текстури зліпленні з якогось пластелину. Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
В обще считаю Cry Engine может выдавать картинку намного лучше UE ( там только инструменты неудобные )
P.S. Графика в игре выглядит хуже DOOM 2016 года
-
Scoffer
Member
Це ж не проблеми двигла, а лише криворукості ігроділів. Якщо ці технодемки показують шикарну картинку, значить можна ж. Рушій тільки інструмент.MetalistForever: ↑ 21.04.2023 16:36На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.
Відправлено через 8 хвилин 7 секунд:
Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
-
Kravan
Member
Scoffer: ↑ 21.04.2023 16:54 ігроділів
Ты кем работаешь? - я ІГРОДІЛ. Наверное от слова ділать)))) В украинском нет прямого аналога этого слова. Пишите Розробник.
Хотя, эти криворукие крабы точно что Ігроділи.
Востаннє редагувалось 21.04.2023 17:01 користувачем Kravan, всього редагувалось 1 раз.
-
Gelonyrum
Member
Не було б, просто частина людей ніколи б не спробувала частину ігор вот і все. Ті ж ігри для нінтендо багато хто хвалить, але більшість людей в них ніколи не зіграє так як купувати окрему консоль заради 1-2 ігор така собі ідея.Scoffer: ↑ 21.04.2023 16:54 Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
-
Scoffer
Member
Ну і не бачу в цьому жодної проблеми. Консолі з пекарнями сильно старіші за мультиплатформу, і нормально себе почували десятиліттями. Зато інші ігри стануть якіснішими оскільки розробників ніхто не обмежував би в використанні засобів, котрі працюють не всюди.Gelonyrum: ↑ 21.04.2023 17:01Не було б, просто частина людей ніколи б не спробувала частину ігор вот і все.
І добре якщо це мультиплатформа лише з консолями, а то може бути ще й з мобільниками
-
Telcontar
Member
- Звідки: Чернiгiв
З сучасною вартістю розробки ААА - без мультиплатформи дуже важко і ризиковано. Тому й "оптимізують" та релізять всюди, де можна, навіть на СвічScoffer: ↑ 21.04.2023 16:54 Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
Якіснішими в плані графіки левел дизайну так, в плані оптимізації, вже дуже сумнівно.Scoffer: ↑ 21.04.2023 17:06Зато інші ігри стануть якіснішими оскільки розробників ніхто не обмежував би в використанні засобів, котрі працюють не всюди.
Проблема сучасних ігор у нових стандартах, "великих відкритих світів", які самі по собі вимагають більше коштів на розробку, що тягне за собою більші ризики, якщо гра по новому ІР не окупиться. Що в свою чергу породжує ігри сервіси, типу серіалу і фільму, де перший, заруїнивши пару епізодів можна виправити в наступних сезонах. А фільм раз зняв, якщо невдало, вже не виправиш. Тому не треба сучасній ігроіндустрії умовних гігантів типу Аватара, які будуть знімати/робити дуже довго. Їй потрібні ігри масштабів резіка 4, але з осучасненим гейм дизайном, дійсно якісно зроблені на всіх рівнях. Тоді і ризики будуть меншими та ігор по новим ІР більше.
-
WhiteNigger
Member
- Звідки: Атырау
Ну и правильно - гои сами себя не надоят, нужно было вместо 2080/5700 засунуть 2x4090, а их опустить до 540п/30к (с FSR/Dlss). Что это вообще? Думо-скайрим? Ну напихали УЁ5, люмпена и прочий мрак, а толку? Тот же вышедший DI 2 выглядит на таком же уровне, а то и приятней по восприятию - а работает при этом нормально даже на пятилетних мидлах.
-
Scoffer
Member
Kib
Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
до речі ці приколісти могли зробити так що люмен не виключається, або ще якісь маніпуляції з рт незрозумілої корисності
Відправлено через 50 секунд:
Відправлено через 50 секунд:
юе5 вміє розбивати великі локації, для нього це не має вимагати додаткових зусильScoffer: ↑ 21.04.2023 17:22 Kib
Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
Відьмак 3 це третя гра, плюс є книги, фан база, тут ризики виправдані. Хотів би я побачити гру хоча б наполовину такої якості як відьмак 3 у відкритому світі, але повністю по новому ІР. Та обісруться 99% хто б не взявся. Студії забули свою історію, як їхні теперішні хіти ставали такими, з маленького до великого обростали. Зараз що не нова гра від відомої студії, то обов'язково ААА або онлайн дро з транзакціями.Scoffer: ↑ 21.04.2023 17:22Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
Відправлено через 34 секунди:
Їх треба якісно наповнювати контентом, ваш кепParadox1306: ↑ 21.04.2023 17:23юе5 вміє розбивати великі локації, для нього це не має вимагати додаткових зусиль
-
koniyoto
Member
Робити узагальнюючі висновки на основі одного випадку - це не ОК. А що до AMD, то опублікована статистика Steam за вами не згодна.item2: ↑ 21.04.2023 15:52 Оскільки це Unreal Engine 5.1 гра, то тепер приблизно зрозумілі вимоги для великої кількості майбутніх ігор, у тому числі нового Stalker. А Хуангу треба припиняти продавати 8 ГБ картки, або ж залишити їх тільки для 1080p.
Схоже карти AMD почувають себе дуже непогано.
-
MessiaH
Member
Хогвартс построена на ублюдском движке УЕ4, выглядит игра посредственно реально. Форспокен и TLOU выглядят особенно в 4к на ультрах невероятно охренительно, поэтому там требования космические к карте вполне объяснимыGelonyrum: ↑ 21.04.2023 15:14Форспокен, Хогвардс, The Lust of Ass, тепер ця підробка,
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
Не засмутить, бо в таке грати неможливо з задоволенням. Стрілянина з руки , нескінченні спалахи ..... Якщо вас вразили нещодавно опубліковані вимоги Lord of the Rings: Gollum, то Immortals of Aveum засмутить ще більше....
.. Може вже старію , але цей "витвір мистецтва " не заслуговує жодного кілобайту накопичувача ,не зважаючи на системні вимоги.
-
Scoffer
Member
Kib
Так а навіщо відкритий світ? Ну от реально. Навіть скайрім, котрий типу взірець відкритості світів, з коробки мав міста і підземелля окремими локаціями, а потім ще й два острова і альтернативний вимір прикрутили, і теж нікого це взагалі не засмутило.
Локації мають бути розміром, достатнім виконання місцевих для цієї локації квестів.
Так а навіщо відкритий світ? Ну от реально. Навіть скайрім, котрий типу взірець відкритості світів, з коробки мав міста і підземелля окремими локаціями, а потім ще й два острова і альтернативний вимір прикрутили, і теж нікого це взагалі не засмутило.
Локації мають бути розміром, достатнім виконання місцевих для цієї локації квестів.
-
MessiaH
Member
Когда-то играл в Крайзис 3 на гтх 670 и казалось что идёт игра хорошо, пока не узнал про мси аб и не увидел 30 фпсMetric: ↑ 21.04.2023 15:54Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
Беда почти всех игр на движке Unreal это компиляция шейдеров на лету, я не пойму отчего нельзя сделать компиляцию шейдеров и ассетов до запуска игрового процесса? Ведь движок это позволяетMetalistForever: ↑ 21.04.2023 16:36На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
Ви мене схоже не зрозуміли, я не писав що відкриті світи потрібні, навпаки що вони стали гирею на нозі розробника, тому що відкриті світи з наповнення рівня моровінд чи скайрім вже давно не в фаворі у аудиторії, принаймні в іграх де ставка робиться на якість основного сюжету, а не вільне дослідження світу.Scoffer: ↑ 21.04.2023 17:32Так а навіщо відкритий світ? Ну от реально. Навіть скайрім, котрий типу взірець відкритості світів, з коробки мав міста і підземелля окремими локаціями, а потім ще й два острова і альтернативний вимір прикрутили, і теж нікого це взагалі не засмутило.
Локації мають бути розміром, достатнім виконання місцевих для цієї локації квестів.