Останні статті і огляди
Новини
AMD розповіла про FSR 3 на GDC 2023
-
Gelonyrum
Member
Пропоную обговорити AMD розповіла про FSR 3 на GDC 2023
Лише одне питання, інтерполяція ж вимагає щоб був готовий ще хоча б 1 кадр, получається затримка між вводом користувача та відображенням на екрані буде як мінімум 16.6мс для 60 кадрів поверх звичайної затримки?
Лише одне питання, інтерполяція ж вимагає щоб був готовий ще хоча б 1 кадр, получається затримка між вводом користувача та відображенням на екрані буде як мінімум 16.6мс для 60 кадрів поверх звичайної затримки?
-
Tesseract
Member
Gelonyrum
Якщо гра надає інформацію про вектори руху, то цей готовий кадр не потрібен.
Якщо ж мова про відео, то там векторів руху немає, і щоб їх створити, потрібен буде мінімум один наступний кадр. Але відео плеєри як правило тримають в буфері більше одного, тому тут також можна викрутитись.
Якщо гра надає інформацію про вектори руху, то цей готовий кадр не потрібен.
Якщо ж мова про відео, то там векторів руху немає, і щоб їх створити, потрібен буде мінімум один наступний кадр. Але відео плеєри як правило тримають в буфері більше одного, тому тут також можна викрутитись.
-
item2
Member
- Звідки: Київ
Нічого не заважає вивести попередній кадр перед інтерпольованим. Тоді додаткова затримка виведення буде 1/2 часу оригінального FPS + час інтерполяції (незначний, можна знехтувати). Або +8,8-10 мс для оригінальних 60 fps. Також можна було б інтерполювати наступний проміжний кадр на основі попередніх, але тоді це називається екстраполяцією, і я не впевнений, що AMD піде на таке. Тоді затримка була б нуль, але для CS краще не юзати такий режим (вгадування наступного проміжного кадру)
P.S. Мені цікаво чому NVIDIA досить рідко досягає x2 при Frame generation. Невже там такі високі накладні розходи, або просто залишили заділ для 5000 серії . P.P.S. За результатами тестування 4060 mobile.
-
Input_Lag
Member
- Звідки: Zaporizhzhya
Вместо увеличения производительности видеокарт продолжаем изобретать костыли.
-
seraphic
Member
- Звідки: Дон.обл
Клёвая фишка для игр
планируется снизить системные задержки, чтобы обеспечить низкую латентность в динамичных играх
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
geforce 256 0.017млрд транзисторовInput_Lag: ↑ 25.03.2023 17:55 Вместо увеличения производительности видеокарт продолжаем изобретать костыли.
gtx 580 3млрд транзисторов
gtx 1080 7.2млрд транзисторов
rtx 4080 45.9млрд транзисторов
RTX 4090 76.3млрд транзисторов
не, вообще не увеличивается производительность
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
спочатку нада що би викатили амд фср 3, тоді і можна буде зрівняти, а то обіцянки це здорово, а реалізація краще...ну чи хоча би коли випустятьitem2: ↑ 25.03.2023 17:36Нічого не заважає вивести попередній кадр перед інтерпольованим. Тоді додаткова затримка виведення буде 1/2 часу оригінального FPS + час інтерполяції (незначний, можна знехтувати). Або +8,8-10 мс для оригінальних 60 fps. Також можна було б інтерполювати наступний проміжний кадр на основі попередніх, але тоді це називається екстраполяцією, і я не впевнений, що AMD піде на таке. Тоді затримка була б нуль, але для CS краще не юзати такий режим (вгадування наступного проміжного кадру)
P.S. Мені цікаво чому NVIDIA досить рідко досягає x2 при Frame generation. Невже там такі високі накладні розходи, або просто залишили заділ для 5000 серії . P.P.S. За результатами тестування 4060 mobile.
на відеокардс пишуть що в цьому році, що більш реалістично виглядає ніж через 3 місяці
-
kalakawa
Member
думаю 2кВт блоки прийому їжі небезпечно тримати в приміщенні, та й кремнієві чіпи розміром зі смартфон, кажуть, довго не тримають цільну формуInput_Lag: ↑ 25.03.2023 17:55 Вместо увеличения производительности видеокарт продолжаем изобретать костыли.
-
Kravan
Member
Что ж, хорошие новости, по факту посмотрим на реализацию. На бумаге красиво.
-
MessiaH
Member
АМД надо делать аналог dlss3 frame generation
-
lamer02
Member
Владельцы dlss 3 , можно ли FG включать отдельно от сглаживания/апскейла ?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Буде широка апаратна підтримка без прив'язки до останньої архітектури Radeon, що забезпечить широку сумісність із відеокартами AMD та Nvidia.
От вам і народна технологія
От вам і народна технологія
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Можно, это 2 независимые опции.lamer02: ↑ 25.03.2023 19:17 Владельцы dlss 3 , можно ли FG включать отдельно от сглаживания/апскейла ?
-
Kravan
Member
Зачем? Не на 4090 и 4080 весьма ущербная тема. А если говорим про 1080 p, то тоже зачем? Ради 300 ФПС?))MessiaH: ↑ 25.03.2023 19:00 АМД надо делать аналог dlss3 frame generation
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Очень даже крутая штука.Kravan: ↑ 25.03.2023 20:08весьма ущербная тема
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
амд на своей презентации говорили про примерно лето этого года. реализация похожа на длсс3, но будет доступна на большом кол-ве видюх и это хорошо. фср2 и рср на моей рх 5700хт спасает на новом мониторе, но уже на грани возможностей, а без них такая печаль, что лучше не играть (да, я любитель всё на ультра выставить. компенсация за детские проблемы, но тут психолог не поможет)Paradox1306: ↑ 25.03.2023 18:23 спочатку нада що би викатили амд фср 3, тоді і можна буде зрівняти, а то обіцянки це здорово, а реалізація краще...ну чи хоча би коли випустять
на відеокардс пишуть що в цьому році, що більш реалістично виглядає ніж через 3 місяці
Отправлено спустя 1 минуту 56 секунд:
это же оно и есть в фср3MessiaH: ↑ 25.03.2023 19:00 АМД надо делать аналог dlss3 frame generation
-
Alexsandr
Member
Вроде бы одно время или или было. Не помню уже точно при каких опциях нельзя было ставить сглаживание.Vpupkin: ↑ 25.03.2023 19:35Можно, это 2 независимые опции.lamer02: ↑ 25.03.2023 19:17 Владельцы dlss 3 , можно ли FG включать отдельно от сглаживания/апскейла ?
-
Kravan
Member
На 4090. Но когда покупаешь карту за 2К вечнозелёных ожидаешь родной производительности.
-
MessiaH
Member
Тема не ущербная, а просто охрененная. Очень классная штукаKravan: ↑ 25.03.2023 20:08Не на 4090 и 4080 весьма ущербная тема.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
А там нету родной производительности?Kravan: ↑ 25.03.2023 20:53На 4090. Но когда покупаешь карту за 2К вечнозелёных ожидаешь родной производительности.