Минулого кварталу було продано 7,3 млн відеокарт

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

leif: 05.03.2023 18:14та й ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття, що були 20-25 років тому
Зате вона може дарувати відчуття що були 40 років тому, 2д інді проекти :lol: :up:
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

До речі, рекорд постачання графічних карт було зафіксовано 1998 року — тоді було продано 116 мільйонів пристроїв.
— а потім пішли консолі чи інтегрована у чипсет графіка?
n+gibat[]r
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kib: 05.03.2023 16:11
Telcontar: 05.03.2023 15:51Гм, а як на 32" з FullHD грати? Норм, очі не витікають?
Як за телевізором на 32 дюйми сидіти? норм, очі не втомлюються? :gigi:
Для монітора 22-27 дюйми достатньо, імхо.
Після монітору на 32 дюйми від всього що менше витікають очі. :laugh:
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ну кто нибудь понял шутку, что можно вместо двух компов за условные 500 продавать один, но по 1000 (т.е. в два раза дороже)? :laugh:
аналогично с видеокартами...
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

VovaII: 05.03.2023 18:43Ви просто не знаєте можливості свого організму.
Нагадало :D
спойлер
Зображення
n+gibat[]r
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VovaII: 05.03.2023 18:43 Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
Їм ще в іграх 24 FPS вистачає, бо очі ж типу не бачать більше,нащо ті 60 FPS, та ще й не великому 2К/4К моніторі 32 дюйми :laugh:
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VovaII: 05.03.2023 18:43Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму.
Уточнення:
Під можливостями організму, я мав на увазіу не лише два "оптичих прилади", що стичать у Вас в голові, а все разом: і "опричні прилади", і зміст інформації на екрані, і те що Ви можете повертати і рухати головою ближче-далі.
Про зміст інформації на екрані, два приклади: 1) Прегляд фільму на повний екран; 2) Робота із текстом у Microsoft Word — декілька повних сторінок(із однго чи декількох файлів) одночасно на екрані. — І всі поладші варації цих прикладів.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

VovaII: 05.03.2023 18:43 Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
Та ні.

Є і 75‘ 4к тв і 27’ 4к монітор і аудіосистема за кілька тисяч баксів.

Але можу при цьому користуватися 24 фхд монітором(чи взагалі за ноутом) і навушниками від телефону і імпотенція не нападає. Що я роблю не так?
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

DiaGnosteek: 05.03.2023 15:07пк можно взяти за копійки
еще в 90-е мой препод говорил что уже в 80-е - скорость ввода с клавиатуры равна скорости отображения символов на экране.
а так требования к ПК у многих: инет, сериальчики, воспроизведение видео в браузере, видеочаты, офис (с принтером) - а это по минималкам 2 ядра, три гига, вин10, и какой-то видео карта - обычно цена за Б.У. менее 50$ такое стоит. А за 100-200$ можно "игровой ПК", за 500$ пред ТОП игровой ПК что 60ФПС даст в 2К играх.
Функционал то ПК за 50$ будет по типу смартфона за 50$ НОВОГО, но только ПК в несколько раз быстрее и диагональ в несколько раз шире...
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття
Ну почему же, дает :laugh:
Зображення
MetalistForever
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Nortrom: 05.03.2023 20:15
ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття
Ну почему же, дает :laugh:
Зображення
Не об'єктивний ви громадянин

https://torrent9.games/uploads/posts/20 ... 732023.jpg

2003 год Call of Duty - наверное, самая графонистая игра, на момент выхода
https://static.techspot.com/articles-i ... rtx-5p.jpg

2020 cyberpunk 2077


https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/XD36y ... 0.jpg.webp


2022 horizon zero dawn 2 ( игра феминистический трешак , но графика ,пока одна из лучших )
Востаннє редагувалось 05.03.2023 20:35 користувачем MetalistForever, всього редагувалось 3 разів.
l-m
Member

Повідомлення

SergN: 05.03.2023 15:46
l-m: 05.03.2023 15:19Людина просто хотіла донести думку, що при зменшенні об'ємів зростає вартість
Є тут і інша думка: при збільшенні вартості зменшуються об'єми реалізації ;)
Ну так, класичне замкнене коло.
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

MetalistForever
То мабуть відсилка до "покращених" Quake та Portal з рейтрейсингом.
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

leif: 05.03.2023 18:14ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття, що були 20-25 років
Конечно не может, потому что вам уже не 8-13 лет а 33 судя из профиля :lol: Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Melofon: 05.03.2023 21:44Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.
... і для цього не треба було б топової відяхи і лічильника ФПС. В 8-13 задоволення отримують і на інтеграшці в проц. )
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

тре враховувати ще один дуже важливий факт про виробництво чіпів - доступність потужностей.
Вони замовляються зараз на роки наперед, з дуже високим процентом застави.
Але виробник зараз фактично тільки один - TSMC.
І якщо раніше без майнінгу і консолей на 300+ мм2 кристалу всього хаватало для відеокарт АМД+Нвідія
то зараз Інтел наперед оплатила заказ такий що перебив всі потужності для цих обох.
Здогадайтесь чому? Дуже відеокарти хоче випускати? Ні, просто АМД головний конкурент по процам, і якщо вона не буде мати де їх випускати то і конкурента не буде. А те що Інтел прийдеться платити за пластини, так це не проблема - можна ніби відяхи чи прискорювачі ШІ мільйонами замовити і потіснити і АМД і Нвідію.
Вдумайтесь, зарашня недовідяха 750 від інтел продається за 239 доларів з 8 ГБ оперативи, 770 за 349 з 16 ГБ, і це роздрібні ціни, ОЕМ значно нижчі. А память недешева, а ще плата, і все інше. А кристал при цьому має 390+ мм2 на 6 нм техпроцесі - цього АМД хватило б щоб випустити 6 чіплетів по 8 ядер Zen3, або 12 кешів 3Д на 64 МБ (7нм кеш для Zen4 займає 36 мм2)
Факт 1: Нвідія змушена була перевести виробництво відях Ампере до Самсунг на неякісний 8нм техпроцес через дефіцит потужностей в TSMC
Факт 2: Мікрософт і Соні настільки дешево обходились чіплети для консолей на RDNA, що вони забивали ними склади на 5 років наперед. Очевидно, це сильно вдарило по можливостям АМД, адже це ніби її квота, в результаті дуже вигідні серверні Epyc Zen3 виходили з затримками на 6+ місяців - не хватало потужностей
Факт 3. Apple почала виготовляти свої проци+відеокарти для ноутів на самих нових техпроцесах - вона має найвищий приорітет як віп. Але навіть її посунули виробники чіпів для майнінгу - вони платили значно більше за тіж пластини - прибутки в майнінгу фантастичні
lamer02
Member

Повідомлення

А Хуанг по башке от инвесторов не получит за складские запасы :D ?
Alex_Lord
Member

Повідомлення

Читаю и офигеваю, монитор fullHD 32-вытекают глаза, может не надо в упор сидеть?
Максимум 27 и все видно и не забываем про "Пентайл".
Дальше монитор 55 4к уже мало, все сидят уже на 70 8к-кто эти все? 1.5 человека на форуме?
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Melofon: 05.03.2023 21:44Конечно не может, потому что вам уже не 8-13 лет а 33 судя из профиля Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.
справа не тільки в віці, а в тому що епоха була інша. тоді була новизна явища персональних комп'ютерів як таких, стадія їхньої популяризації та дуже стрімкий розвиток комп'ютерних технлогій, які в свою чергу регулярно відкривали принципово нові можливості для ігробудування. на додачу до цього, тоді інакше працював комерційний фактор в гамінг-індустрії, вона в принципі функціонувала дещо інакше. а гамери отримували експірієнс притаманний саме тим рокам.

в ту епоху ПК-іграшок люди, задіяні в процесі, працювали з підходами притаманними тим часам, креативніше, адже сфера ПК-гамінгу це було майже непахане поле, розробники намагались встигнути за розвитком технологій, що відкривали нові і нові можливості. ігророби постійно створювали щось оригінальне, проходили формування жанри, народжувались серії іграшок популярні досі. зараз цей фактор відіграє в кратно меншій мірі: їдеї підвичерпались, механіки вже обкатані багато разів, сетінги добре відомі, відчуття вторинності, в тій чи іншій мірі, присутнє повсякчас. так, звичайно, оригінальні ідеї є і сьогодні, постійно продовжують народжуватись, і в наші дні виходять цікаві та якісні ігри, я не заперечую, але вони вже не справляють тих вражень як раніше: індустрія вже сформована, є доробок, відповідно контекст інший, та й іграшки, в принципі, сприймаються інакше в сучасному цифрому та комп'ютиризованому світі.

до речі, перший власне мій ПК у мене з'явився в 2003 році, а в кінці 90х і на початку 00х я грав на компах свого батька і дядька, які були трохи старше віку в якому я зараз, і я пам'ятаю їхнє щире захоплення цими речами: іграми, залізом, оверклокінгом в його ранніх проявах. відповідальні люди з постійною роботою/бізнесом, родинами, дітьми, сиділи тоді по пів ночі грали в Descent 2, Quake 1 та 2, Starcraft, AoE, Serious Sam, Halo та багато чого іншого, аж десь до сталкеру їх тримало.

але от, скажімо, молодші діти мого дяді, вони будучі на 9 і 15 років молодші за мене, вони вже так сильно цим всім не захоплювались як я, точніше захоплювались, звісно, але, за моїми спостереженнями, переживали по-своєму. саме явище ПК-іграшок воно для них сприймалось органічніше, копмп'ютери були десь навкого від самого народження, гамінг (і не в вигляді якогось digger'а) для них починався з перших років життя, коли вони досягли умовно 10 річного віку світ навколо вже був комп'ютеризований в значно більшій мірі ніж в 1999-му, коли мені було 10, відповідно, і сприйняття відрізнялось.
Відповісти