Intel покращила швидкодію відеокарт Arc Alchemist у популярних іграх з DirectX 9

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
MaKCuMyC
Member
Аватар користувача
Звідки: Сєвєродонецьк

Повідомлення

Пропоную обговорити Intel покращила швидкодію відеокарт Arc Alchemist у популярних іграх з DirectX 9
Для деяких ігор, на кшталт тих, що згадані у першому абзаці, процесорний гігант впровадив нативну підтримку DirectX 9.
Так спочатку ж казали що в архітектурі відсутня апаратна підтримка DX9? :think:
taxi911
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Йшов 2022 рік, а вони все мусолили DX9 якому вже 18 років.
Більш схоже про прислів'я кота з яйцями.
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taxi911: 07.12.2022 11:22 Йшов 2022 рік, а вони все мусолили DX9 якому вже 18 років.
Більш схоже про прислів'я кота з яйцями.
я граю деякі ігри наавіть на нижчому дх... якщо моя нова відеокарта їх не підтримуватиме то вона мені не потрібна!
Alex646
Member

Повідомлення

taxi911: 07.12.2022 11:22 Йшов 2022 рік, а вони все мусолили DX9 якому вже 18 років.
Більш схоже про прислів'я кота з яйцями.
Прозревайте, дх9 еще живее всех живых. Большая часть инди на нем сидит до сих пор.
taxi911
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Alex646
Та ладно, а Вам ФПС не хватает в инди, ну ок, держите повысили более чем в 2 раза.

Интол вечно не то и не туда, как то так.
Вместо оптимизации более новых, лижут старые.

Гайс, не против старых игр и сам люблю поляпаться в игры "детства", я удивлен направлением в работе интела, можможно тут поработали немного инженеры и хорошо маркетологи, смотрите какие красивые графики нарисовали.
EvgenyDET
Member

Повідомлення

с каким-каким DirectX? :rotate:
Salatik
Member

Повідомлення

MaKCuMyC: 07.12.2022 11:16 Пропоную обговорити Intel покращила швидкодію відеокарт Arc Alchemist у популярних іграх з DirectX 9
Для деяких ігор, на кшталт тих, що згадані у першому абзаці, процесорний гігант впровадив нативну підтримку DirectX 9.
Так спочатку ж казали що в архітектурі відсутня апаратна підтримка DX9? :think:
так і є. Мабуть просто написали ефективніший транслятор DX12-DX9 ніж той що був напочатку. І можливо це було не в останній раз.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Павло: 07.12.2022 11:28
taxi911: 07.12.2022 11:22 Йшов 2022 рік, а вони все мусолили DX9 якому вже 18 років.
Більш схоже про прислів'я кота з яйцями.
я граю деякі ігри наавіть на нижчому дх... якщо моя нова відеокарта їх не підтримуватиме то вона мені не потрібна!
Нехай краще зосередяться та зроблять нормальні драйвера під ДХ12 та вулкан ніж будуть тратити людино ресурси на застарілі технології, в ретроградних іграх і без того фпс вистачає.
l-m
Member

Повідомлення

На Хотлайн нуль пропозицій Arc A750/770.
На Амазоні аж цілих дві пропозиції по 400+ доларів.

Паперовий реліз нікому непотрібних відеокарт, про які згадують тільки коли от такі "новини" з'являються :(
taxi911
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Gelonyrum
Можливо це був найдешевший хід та ще один привід якось про себе заявити, не більше.
TheDmytrius
Member

Повідомлення

Немає Сталкеру ТЧ. Гади!
Захар Беркут
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Дрібниця але приємно, а знаєте що більш приємно було б Інтел?
-Наявність та низька ціна для покупців.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheDmytrius: 07.12.2022 12:10 Немає Сталкеру ТЧ. Гади!
Сталкери в будь-якому випадку краще через ретранслятор вулкану запускати, я завжди накатую його поверх гри і вона перестає в проц довбитись, просто розархівовуєте файл ВерсіяРетранслятора.tar.gz і отримані файли кидаєте в папку з ехе сталкера. Та в принципі я з всіма іграми на ДХ9-10 таке роблю, в ГТА4 теж доволі відчутно допомагає.
спойлер
https://github.com/doitsujin/dxvk/releases
l-m
Member

Повідомлення

Gelonyrum
дещо кумедно, коли інструмент для запуску ДХ у Лінуксі починають використовувати й у Віндовсі, бо він краще за оригінал працює :)
Але загалом це показник, що якісних трансляторів боятись не треба, та рішення цілком робоче.
Не зрозуміло тільки чому Інтел вибрав D3D9On12 який гірше ніж DXVK.

Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
Інтелу он вже люди підказують що треба на DXVK переходити)) - https://community.intel.com/t5/Intel-AR ... -p/1428592
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

їм простіше було ліцензувати, трохи переробити і інтегрувати декілька блочків древніх відях - в них мало транзисторів, а на зарашніх частотах все літало б. Думаю текстурники частково, згладжування, контролер памяті, більшу частину управління можна було б уніфікувати, лише під сучасні монітори переробити. Зайняло б 5% кристалу, але була б абсолютна сумісність з тисячами ігор
Ведьмак
Member

Повідомлення

У новому графічному драйвері Intel продала комбінований підхід до запуску проєктів на базі DX9.
:-/ ох ця інтел
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Проблема зі старими DX нагадує як на Нвідія при переході на DX11 архітектуру відях (Fermi, Kepler) страшенно тормозило 2Д :gigi:
В солідних закордонних ресурсах цілі дослідження проводили, падіння сягало до 10 раз відносно старих навіть самих убогих відях, що в DX, що в OpenGL. Нвідію ознайомили і все одно рішення тянулось роками.
Проблема була не тільки в зниженні частоти чіпа і памяті в 2д режимі, як в АМД, а десь у внутрішньому конвеєрі драйверів. Врешті решт в чисто 2д програмах, типу Компас 2д, простіше було перейти на софтварний рендеринг - все літало навіть на древніх процах
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

MaKCuMyC: 07.12.2022 11:16 Так спочатку ж казали що в архітектурі відсутня апаратна підтримка DX9? :think:
Дивіться, кожний DX - це набір команд та можливостей, як інтерфейс або фасад над відеомапою.
Якщо драйвер вміє емулювати DX9 за допомогою команд DX12, це означає, що все необхідне там є, просто архітектура відеомапи краще подужає ігри для DX12, бо там зовсім інша концепція.
Для прикладу, NVMe розрахована на читання/запис кількома потоками одночасно концептуально та хардварно, а SATA - одним потоком. Так само і DX12 відрізняється від DX9.

Отже в них є фасад DX9overDX12 (фасад, що викликає інший фасад), а тут вони зробили новий фасад для декількох ігор, який викликає одразу команди відеомапи (за рахунок чого збільшено продуктивність).
Чому не для всіх ігор? Вони не хочуть витрачати час на підтримку, ось чому.

Фаса́д — шаблон проєктування, призначений для об'єднання групи підсистем під один уніфікований інтерфейс, надаючи доступ до них через одну точку входу. Це дозволяє спростити роботу з підсистемами.

Відправлено через 3 хвилини 22 секунди:
Gelonyrum: 07.12.2022 11:56 Нехай краще зосередяться та зроблять нормальні драйвера під ДХ12 та вулкан ніж будуть тратити людино ресурси на застарілі технології, в ретроградних іграх і без того фпс вистачає.
Але мова ще й про просідання фпс, що робить ігровий процес не зовсім цікавим
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

l-m: 07.12.2022 12:00 Паперовий реліз нікому непотрібних відеокарт, про які згадують тільки коли от такі "новини" з'являються :(
Тим часом інтел всього вдвічі відстає від АМД по продажам відеокарт.
Gelonyrum: 07.12.2022 11:56Нехай краще зосередяться та зроблять нормальні драйвера під ДХ12 та вулкан ніж будуть тратити людино ресурси на застарілі технології, в ретроградних іграх і без того фпс вистачає.
Так працюють. Але якщо знайшли спосіб швидко і дешево підвищити фпс у популярних ДХ9 іграх, було би тупо його ігнорувати.
Kyoo
Member
Аватар користувача

Повідомлення


А с решейдом эта штука не конфликтует?
Відповісти