Ну правило не універсальне, адже за ним будь-який ноунем завжди кращий за будь-який серйозний магазин.MorjMorj: ↑ 15.02.2022 00:19 До речі, от моя думка така: судити про магазин треба не по вдалим покупкам, а по невдалим. З лікарями так само: важливо не скільки вдалих операцій зробив лікар, а скільки невдалих, ну типу чим менше невдалих операцій, тим краще лікар
P.S. Думаю якщо при спілкуванні із будь-яким магазином замість використання "*ля, ця ваша *йня ні**ра не пацює" "шарашкіна контора" і т.д. взяти щось на кшталт "Доброго дня" "перепрошую", "буду вдячний", "допоможіть розібратись в ситуації" шанси на успішне вирішення значно зростають.