Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vbondarchyk
Може ти таки прочитаєш всі літери, котрі я пишу, і підеш дивитись на свіжі тойоти і мазди, котрі поголовно аткінсони без залежності гібриди вони чи ні? Тойота і мазда теж не шарять? Не те що експерти з ixbt :lol:
Я для кого лінк з графіками дав на сайт такої собі ноунейм держконтори як US Environmental Protection Agency, де ці двигуни проміряли спеціально навчені люди. Піди їм розкажи, що аткінсони не їдуть і без гібридів не існують :laugh:
Востаннє редагувалось 17.01.2021 20:55 користувачем Scoffer, всього редагувалось 2 разів.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Fishnya
тебе 0,5 сек погоды сыграют? или ты на 402м гоняешь?
Serfer
Advanced Member
Аватар користувача

Повідомлення

Перечитав кілька останніх сторінок, кину на вентилятор :gigi:
Ви тут в Україні ще екологією заморочуєтесь?!! Допоки на дорогах старі вантажівки і автобуси за якими реально неможливо їхати, про які страшні авто з європи нульових років ви розказуєте? Да якби у нас на дорогах хоч половина автівок були такі "шкідливі" як ці бляхи (я не кажу за повні злимки, такі теж по певних причинах нагнали), то все було б ще дуже непогано. Що у нас в провінції їздить? Куча жиг, москалів, волг, імпортний автопром 80-90-х - це відсотків з 60 провінційних авто.
Ще трошки гівна, моє корито бере в середньому 5,5-6,5 солярки на 100 (літо/зима) на 5 горшах 2 літри. Питання знатокам, де більше поганих викидів - у цього корита, чи у 31 волги, яка бере 12-15 бензину?

П.С. Занос на передньому приводі за умови слизької дороги - часом бавлюсь, і ручник не потрібен, головне наловчитись. І це знос задньої осі, бо при перегазовці чи при скиданні газу на повороті буде знос передка, що не є гуд...
Всьо, обсирайте ;)
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rabbit-kms
Та електропедалька норм штука. Як мінімум спрощує/здешевлює компоновку авто. Плюс всякі помічники керування через неї працюють. Так само як і гідрокомпенсатори супер річ, якби не конфліктували з новомодними VVT, через що їх і повипилювали.
Інша справа що ні педалька, ні електродросель, ні гідрачі не мають жодного відношення до екостандартів, про що тут Fishnya розпинається.

Відправлено через 3 хвилини 23 секунди:
Serfer
А вони однаково шкідливі. Рідко в якій бляхі не повирізали каталізатори. А без катів що жига з 70, що новий мерс...
Serfer
Advanced Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer:А вони однаково шкідливі. Рідко в якій бляхі не повирізали каталізатори. А без катів що жига з 70, що новий мерс...
Ну це як мінімум не логічно, тому що чим менша витрата палива - тим і менші викидів
Состав автомобильных выхлопных газов
Бензиновые двигатели Дизели
N2, об.% 74—77 76—78
O2, об.% 0,3—8,0 2,0—18,0
H2O (пары), об.% 3,0—5,5 0,5—4,0
CO2, об.% 0,0—16,0 1,0—10,0
CO*, об.% 0,1—5,0 0,01—0,5
Оксиды азота*, об.% 0,0—0,8 0,0002—0,5
Углеводороды*, об.% 0,2—3,0 0,09—0,5
Альдегиды*, об.% 0,0—0,2 0,001—0,009
Сажа**, г/м3 0,0—0,04 0,01—1,10
Бензпирен-3,4**, г/м3 10—20⋅10−6 10×10−6
Fishnya
Alex
Аватар користувача
Звідки: Мариуполь

Повідомлення

гидрики - нет, это я тебя опустил по теме мемза на гидрокомпенсаторах и евро-5.

Rabbit-kms
при чём тут это :apes:
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Serfer
а ты понюхай свой выхлоп

Fishnya
а на что еще электро педаль влияет? на выбросы из трубы точно не влияет... только на то что как сказал Scoffer дешевле в массовом внедрении и отзывчивее может быть при ее то мягкости...
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Serfer
Там така тема з цими нормами... всі упоролись в викиди СО2, а вони ну не прям щоб сама страшна річ в світі. А тим часом турботачки викидають в рази більше сажі і в рази більше окисів азоту, відносно атмо схожих поколінь, і це типу норма, всіх влаштовує.
Плюс заміри проводять на нереалістично пенсіонерських режимах. Та мабуть в заторах швидше катають і різкіше маневрують ніж на їхніх тестах.
В штатах, до речі, тести сильно жорсткіші.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Serfer
ауди на дизеле с рядной пятеркой и передний привод?
Serfer
Advanced Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer
Он табличка вище, вона як сферичний кінь у вакуумі, але все ж.
Rabbit-kms:Serfer
а ты понюхай свой выхлоп
Как только пукну, так сразу :laugh:
А по чесноку то за моей машиной много раз ездил - не заметно вообще что дизель, и не воняет
ПС. Но мотор реально громкий и много вибраций, это не отнять...
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Serfer
да-да
то ты принюхался...
vbondarchyk
Junior

Повідомлення

Scoffer: Я для кого лінк з графіками дав на сайт такої собі ноунейм держконтори як US Environmental Protection Agency, де ці двигуни проміряли спеціально навчені люди.
для неучей, которые смотрят картинки, и думают, что постигли дзен моторостроения, видимо!
еще раз для критически отсталых: классический почти-аткинсон из приусов/лексусов/равов лохматых 90-х и что дожило до наших дней (с диким тепловым кпд в +39%) на низах не тянет и не способен эффективно трогать машину с места, поэтому и требует помощника в виде электромотора.
и пока ты не начала нести пургу про "я знаю про двигатели на аткинсоне без электромотра" докладываю: то, что ты нагуглишь, например, у мазды или что-то более современное - это не аткинсон, а миллер, который учитывает недостатки аткинсона с низами. при чем из-за современных достижений в моторостроении и электронике, оно вообще может менять в диапазоне аткинсон-миллер, в зависимости от оборотов.
теперь и живи с этим :facepalm:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vbondarchyk
Чувак. Ти зовсім не в темі. Жоден з сучасних двигунів не працює ні по схемі намальованій Аткінсоном, ні по схемі запатентованій Міллером.
В сучасних двигунах взяли метод витискання повітря або повітряно-паливної суміші як в міллері, але без наддуву як в оригінальній конструкції, і запхнули це діло в термодинамічний цикл аткінсона.
Тому корректно всі ці двигуни називати Аткінсона-Міллера, і всі вони прекрасно тягнуть на низах, тому, що дивись сраний замір ньютонометрів не гібридного двигуна тойоти і більше не неси нісенітниць.

Відправлено через 20 хвилини 52 секунди:
Моментна характеристика A25A-FKS Atkinson Cycle Engine - офіційна назва записана в US Environmental Protection Agency
спойлер
Зображення
Моментна характеристика його попередника 2AR-FE
спойлер
Зображення
Хто тут на низах не тягне? :lol:
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Serfer:Ще трошки гівна, моє корито бере в середньому 5,5-6,5 солярки на 100 (літо/зима) на 5 горшах 2 літри. Питання знатокам, де більше поганих викидів - у цього корита, чи у 31 волги, яка бере 12-15 бензину?
Скоріш за все, викидів більше буде у твого, адже ті старі волги максимум тисячу-дві км накатують за рік.
А якщо хто у нас на несвіжих бензо-автівках катає багато, то ледь не у кожного там стоїть газ. І от щодо викидів бяки від дизеля проти газу там взагалі конкрентий програш авто на важкому паливі.
Serfer
Advanced Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN:Скоріш за все, викидів більше буде у твого, адже ті старі волги максимум тисячу-дві км накатують за рік.
А якщо хто у нас на несвіжих бензо-автівках катає багато, то ледь не у кожного там стоїть газ. І от щодо викидів бяки від дизеля проти газу там взагалі конкрентий програш авто на важкому паливі.
Ну про пробіги це філософське питання, накшталт - якби у мене була волга, то я їздив би менше? А в цілому згоден, особливо за газ. Екологічніше газу мабуть тільки водень, якого всі бояться :-P ну і відновлювальна енергетика, але це вже інша історія
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Serfer
я себе не ставлю газ, не вижу резона для езды по городу в день около 50-60км

ага электрички))) вечером видел лифа который экономил батарейку ибо на улице -12, а ему греться нада, так он без габаритов, на ДХО ехал - офигеть прогресс... теперь высматривать таких невидимок еще нужно...
Alexsandr
Member

Повідомлення

Стоит газ для езды на 5-10км. Летом, по жаре то ли на газу заводится то ли моментально после завода на газ переключается.

а чего хотеть от электрички с минимум батареи типа для города хватит? Подсела батарея, наступила зима и все. 100км пробега превратились в 50+-. А еще зарядиться где-то нужно, а по снегу и морозу это хуже удается.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Зустрічаємо нового автовиробника
Зображення
Для нас правда нічого не зміниться :laugh:
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

так ніякого нового виробника.
"The STELLANTIS name will be used exclusively at the Group level, as a Corporate brand. The next step in the process will be the unveiling of a logo that with the name will become the corporate brand identity. The names and the logos of the Group’s constituent brands will remain unchanged."
я так розумію, що це для посилення своїх позицій під час боротьби на гібридному, bev та fcev ринках, бо на ринку автомобілів з двс ці дві корпорації норм позиції мають.
Serfer
Advanced Member
Аватар користувача

Повідомлення

Прикольно що і у нас є веселі хлопці...

П.С. Звук битої хонди на фоні повалив під стіл
Відповісти