Останні статті і огляди
Новини
Elden Ring: Shadow of the Erdtree розійшлася тиражем п'ять мільйонів копій за три дні
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Пропоную обговорити Elden Ring: Shadow of the Erdtree розійшлася тиражем п'ять мільйонів копій за три дні
Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них. Тим більше, що бабла вони нарубали вдосталь.
Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них. Тим більше, що бабла вони нарубали вдосталь.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
kairo
Они как багтезда, будут годами впаривать дешёвый пластилин, а народ будет хавать, бо графика жишь не главное.
Они как багтезда, будут годами впаривать дешёвый пластилин, а народ будет хавать, бо графика жишь не главное.
-
_nevermind
Member
Я только одного не понимаю - глаз японца видит только 60 fps ?
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
_nevermind, только глаз японца который играет на консоли.
Благо для ПК Бояр есть два варианта :
1.) С Онлайном но с 16.6ms Инпутлагом от оригинальных 60FPS :
https://store.steampowered.com/news/app/993090/
Наиграл 60 часов в DLC с этой штукой, работает четко в (LS1 + LSFG2.1 + X3 Mode), не почувствовал доп-инпут лага, никаких артефактов значимых не видел. Плавность такая же как с неофициальным анлоком FPS-а. Еще и жрет по питанию вдвое меньше чем чистые кадры
2.) Без Онлайна (или с риском бана) но с Инпут лагом от фреймрейта что выдаст комп :
https://github.com/uberhalit/EldenRingFpsUnlockAndMore
Прошел треть игры с этим анлоком - все кайф было. Никаких проблем или багов.
Так же с аналогом прошел все Секиро на 165FPS/165Hz, вообще кайфанул.
Говорят в Armored Core VI: Fires of Rubicon не было 60FPS лока. Так что может до них НАКОНЕЦ ТО дошло А может дело в том что у них FPS привязан к физической модели движка и они боятся делать нормально в соулсах. Вспоминая ситуации с DkS1/DkS2/DS-На Эмуляторе и все те косяки с быстрой поломкой оружия, прохождением сквозь коллизии, падения под карту и прочие приколы.
Благо для ПК Бояр есть два варианта :
1.) С Онлайном но с 16.6ms Инпутлагом от оригинальных 60FPS :
https://store.steampowered.com/news/app/993090/
Наиграл 60 часов в DLC с этой штукой, работает четко в (LS1 + LSFG2.1 + X3 Mode), не почувствовал доп-инпут лага, никаких артефактов значимых не видел. Плавность такая же как с неофициальным анлоком FPS-а. Еще и жрет по питанию вдвое меньше чем чистые кадры
2.) Без Онлайна (или с риском бана) но с Инпут лагом от фреймрейта что выдаст комп :
https://github.com/uberhalit/EldenRingFpsUnlockAndMore
Прошел треть игры с этим анлоком - все кайф было. Никаких проблем или багов.
Так же с аналогом прошел все Секиро на 165FPS/165Hz, вообще кайфанул.
Говорят в Armored Core VI: Fires of Rubicon не было 60FPS лока. Так что может до них НАКОНЕЦ ТО дошло А может дело в том что у них FPS привязан к физической модели движка и они боятся делать нормально в соулсах. Вспоминая ситуации с DkS1/DkS2/DS-На Эмуляторе и все те косяки с быстрой поломкой оружия, прохождением сквозь коллизии, падения под карту и прочие приколы.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Воно реально як Бесідка, не хочуть вкладати кошти в модернізацію рушія, типу і так норм. Все одно, як із Бесідкою, конкуренції особливої в тому типові ігор, які вони роблять, немає.Earanak: ↑ 28.06.2024 13:13 _nevermind, только глаз японца который играет на консоли.
Благо для ПК Бояр есть два варианта :
1.) С Онлайном но с 16.6ms Инпутлагом от оригинальных 60FPS :
https://store.steampowered.com/news/app/993090/
Наиграл 60 часов в DLC с этой штукой, работает четко в (LS1 + LSFG2.1 + X3 Mode), не почувствовал доп-инпут лага, никаких артефактов значимых не видел. Плавность такая же как с неофициальным анлоком FPS-а. Еще и жрет по питанию вдвое меньше чем чистые кадры
2.) Без Онлайна (или с риском бана) но с Инпут лагом от фреймрейта что выдаст комп :
https://github.com/uberhalit/EldenRingFpsUnlockAndMore
Прошел треть игры с этим анлоком - все кайф было. Никаких проблем или багов.
Так же с аналогом прошел все Секиро на 165FPS/165Hz, вообще кайфанул.
Говорят в Armored Core VI: Fires of Rubicon не было 60FPS лока. Так что может до них НАКОНЕЦ ТО дошло А может дело в том что у них FPS привязан к физической модели движка и они боятся делать нормально в соулсах. Вспоминая ситуации с DkS1/DkS2/DS-На Эмуляторе и все те косяки с быстрой поломкой оружия, прохождением сквозь коллизии, падения под карту и прочие приколы.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
А як же розмови про чудовий технічний стан всіх соулсів та "нормальну оптимізацію" Бладборна на старті?kairo: ↑ 28.06.2024 12:07 Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них.
Оптимізація Shadow of the Erdtree відверто лайняна.
На тих самих налаштуваннях, що проходив оригінал, доповнення відверто підлагує та іноді просаджується нижче 60 фпс на 4090.
-
Grava
Member
- Звідки: Запоріжжя
Це Ви собі самі вигадали? Ніколи такого не чувfantomrulezz: ↑ 28.06.2024 13:53А як же розмови про чудовий технічний стан всіх соулсів та "нормальну оптимізацію" Бладборна на старті?
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Grava
Це підй*б відсилка до ось цього поста:
Взагалі то всім відомо, що лайняна оптимізація на старті - це фактично типова ситуація для всіх ігор Фромів.
Елден Рінг не виключення, але ще й не найгірший приклад.
Найгірший, як на мене - Бладборн, в нього досі неможливо пограти без тормозів.
Це підй*б відсилка до ось цього поста:
Камрад там намагався довести, що постійні 22-24 фпс в Бладборні - це норм і приклад чудової оптимізації.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном.
Взагалі то всім відомо, що лайняна оптимізація на старті - це фактично типова ситуація для всіх ігор Фромів.
Елден Рінг не виключення, але ще й не найгірший приклад.
Найгірший, як на мене - Бладборн, в нього досі неможливо пограти без тормозів.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Графон, це ще пів біди, в них хороші художники і гейм дизайнери, а те, що в грі досі не вилікувані статери і фреймрейт місцями падає до 0, це вже треш. Вони тільки на базовій грі більше лярду баксів заробити.Vpupkin: ↑ 28.06.2024 12:34 kairo
Они как багтезда, будут годами впаривать дешёвый пластилин, а народ будет хавать, бо графика жишь не главное.
Відправлено через 7 хвилин 31 секунду:
Стан фромовських ігор по міркам наших часів нормальний, це не релізний Кіберпанк чи Редфол. Питання в тому, що компанія заробила стільки бабла і жметься підтягнути технічну сторону своїх ігор.fantomrulezz: ↑ 28.06.2024 13:59 Grava
Це підй*б відсилка до ось цього поста:Камрад там намагався довести, що постійні 22-24 фпс в Бладборні - це норм і приклад чудової оптимізації.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном.
Взагалі то всім відомо, що лайняна оптимізація на старті - це фактично типова ситуація для всіх ігор Фромів.
Елден Рінг не виключення, але ще й не найгірший приклад.
Найгірший, як на мене - Бладборн, в нього досі неможливо пограти без тормозів.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
У меня в ДЛЦ Элдена нету просадок с 4090 и Lossless Scaling, сижу вот уже траю ЛастБосса
ЛастБосс кстати тот еще чертила обрыганский, петух ублюдский, мразь паскудная, ублюдочный рыжий придурок...
Самый душный босс, как по мне среди всех игр от Фромов. Ей богу, лучше бы я с двумя Иссинами дрался одновременно.
Конечно может от билда/резистов/мувсета вашего зависит многое. Тяжелым медленным оружием тяжко его убивать.
Я не из потных задротов ноулайферов, скоро он меня выбесит и я вызову "Слезу" и срака ему
ЛастБосс кстати тот еще чертила обрыганский, петух ублюдский, мразь паскудная, ублюдочный рыжий придурок...
Самый душный босс, как по мне среди всех игр от Фромов. Ей богу, лучше бы я с двумя Иссинами дрался одновременно.
Конечно может от билда/резистов/мувсета вашего зависит многое. Тяжелым медленным оружием тяжко его убивать.
Я не из потных задротов ноулайферов, скоро он меня выбесит и я вызову "Слезу" и срака ему
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
І як відчуття на рахунок длц по фіналу?Earanak: ↑ 28.06.2024 14:17 У меня в ДЛЦ Элдена нету просадок с 4090 и Lossless Scaling, сижу вот уже траю ЛастБосса
ЛастБосс кстати тот еще чертила обрыганский, петух ублюдский, мразь паскудная, ублюдочный рыжий придурок...
Самый душный босс, как по мне среди всех игр от Фромов. Ей богу, лучше бы я с двумя Иссинами дрался одновременно.
Конечно может от билда/резистов/мувсета вашего зависит многое. Тяжелым медленным оружием тяжко его убивать.
Я не из потных задротов ноулайферов, скоро он меня выбесит и я вызову "Слезу" и срака ему
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Earanak
Багато босів з доповнення підпалюють дупу краще Маленії.
До фіналу ще не дійшов (тільки-тільки Мессмера завалив), але от на Бейлі довелось попотіти. Нарешті Міядзакі народив гарного боса-дракона. Камера, правда, взагалі не справляється зі швидкими босами та великими аренами.
Багато босів з доповнення підпалюють дупу краще Маленії.
До фіналу ще не дійшов (тільки-тільки Мессмера завалив), але от на Бейлі довелось попотіти. Нарешті Міядзакі народив гарного боса-дракона. Камера, правда, взагалі не справляється зі швидкими босами та великими аренами.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
kairo, впечатления сильно менялись в зависимости от прогресса по DLC.
По началу (~20 часов) :
Дух приключения, интерес. Исследование. Знакомство с новыми пресонажами.
Крутой дизайн и медитативное созерцание.
К середине (~40 часов) :
Духота, уныние и скука. Чувство что ты бежишь через 10 пустых полей что бы добраться до 5 ядовитых болот и что бы убить 10 одинаковых драконов. Пытаешься разобраться кто там кого хочет трахнуть по сюжету и голова пухнет. Читаешь описание предметов всех что собираешь и чувствуешь себя в сне собаки...
К концу (~60 час) :
Как то так вышло что я практически подряд попадал в крайне концентрированные локации, которые как бы без открытого мира а классические (типа) - замки/библоитеки/руины. И тут прям круто. Дух Dark Souls-ов. Прям крутой приятный левел дизайн с классическими шорткатами, интересной планировкой и 'неудобными ситуациями'. Чет типа библиотеки с DkS3, Кейнхерста с Бладборна, Столицы с оригинала Элдена, круто !
В остальном :
Контента много, но я закостенел и играл все DLC с старым оружием и билдом. Не пробовал новшества. Но судя по тому что я собирал - контента прям МНОГО в DLC добавили. Т.е вариативности в билдах и оружии МНОГО. Но это надо прям захотеть что то менять посреди DLC, ну или игру проходить по новой. Вообще по объему DLC кажется будто больше чем Dark Souls 1, ну тип реально огромное. Если зачищать все под ноль часов 50-60 может уйти. Если как я бегать в каждый уголок каждой локации.
Пока у меня весь рот в горьком от ласт босса. Но думаю как его осилю это окажется одно из самых крутых DLC в которые я когда либо в играх играл. Но не самое лучшее. И лучшим оно может стать разве что для фаната жанра. К тому же у меня прям вот смешанные ощущения от того что основную игру я брал за 800грн а длц стоит 1200грн, я понимаю что гривна просела и как бы DLC огроменное по объему... Но вот я почему то не могу его поставить выше какого нить ДЛЦ типа Кровь и Вино. Близкое к нему но не круче, субъективно. IMHO. Не настаиваю.
Боссы кстати уникальные все понравились, наверное. Прям все круто с ними.
Но реюза боссов и мобов в длц много. Реюза и с оригинала и с длц хватает.
Проскакивало ощущение хотели специально сделать масштабно и заполнить шлаком.
Отправлено спустя 2 минуты 35 секунд:
Но тут у меня была еще и другая проблема с ней. Я постоянно в DLC хотел рассмотреть что-то.
Замок, Пейзаж, Дерево это - https://i.imgur.com/iVgdhem.jpg Или еще что-то...
Но постоянно мне прям не хватало FOV-а. Постоянно персонаж перекрывал все своим тухесом или конем.
А в этом DLC все гигантское, масштабное. Гиперболизированное даже, хочется же глянуть что там надизайнили.
Пришлось выкручивать чувствительность стиков на геймпаде до максимума. Потому что постоянно головой крутил.
По началу (~20 часов) :
Дух приключения, интерес. Исследование. Знакомство с новыми пресонажами.
Крутой дизайн и медитативное созерцание.
К середине (~40 часов) :
Духота, уныние и скука. Чувство что ты бежишь через 10 пустых полей что бы добраться до 5 ядовитых болот и что бы убить 10 одинаковых драконов. Пытаешься разобраться кто там кого хочет трахнуть по сюжету и голова пухнет. Читаешь описание предметов всех что собираешь и чувствуешь себя в сне собаки...
К концу (~60 час) :
Как то так вышло что я практически подряд попадал в крайне концентрированные локации, которые как бы без открытого мира а классические (типа) - замки/библоитеки/руины. И тут прям круто. Дух Dark Souls-ов. Прям крутой приятный левел дизайн с классическими шорткатами, интересной планировкой и 'неудобными ситуациями'. Чет типа библиотеки с DkS3, Кейнхерста с Бладборна, Столицы с оригинала Элдена, круто !
В остальном :
Контента много, но я закостенел и играл все DLC с старым оружием и билдом. Не пробовал новшества. Но судя по тому что я собирал - контента прям МНОГО в DLC добавили. Т.е вариативности в билдах и оружии МНОГО. Но это надо прям захотеть что то менять посреди DLC, ну или игру проходить по новой. Вообще по объему DLC кажется будто больше чем Dark Souls 1, ну тип реально огромное. Если зачищать все под ноль часов 50-60 может уйти. Если как я бегать в каждый уголок каждой локации.
Пока у меня весь рот в горьком от ласт босса. Но думаю как его осилю это окажется одно из самых крутых DLC в которые я когда либо в играх играл. Но не самое лучшее. И лучшим оно может стать разве что для фаната жанра. К тому же у меня прям вот смешанные ощущения от того что основную игру я брал за 800грн а длц стоит 1200грн, я понимаю что гривна просела и как бы DLC огроменное по объему... Но вот я почему то не могу его поставить выше какого нить ДЛЦ типа Кровь и Вино. Близкое к нему но не круче, субъективно. IMHO. Не настаиваю.
Боссы кстати уникальные все понравились, наверное. Прям все круто с ними.
Но реюза боссов и мобов в длц много. Реюза и с оригинала и с длц хватает.
Проскакивало ощущение хотели специально сделать масштабно и заполнить шлаком.
Отправлено спустя 2 минуты 35 секунд:
Я как то смирился с камерой которая не особо удобная еще с предыдущих игр.fantomrulezz: ↑ 28.06.2024 14:27Камера, правда, взагалі не справляється зі швидкими босами та великими аренами.
Но тут у меня была еще и другая проблема с ней. Я постоянно в DLC хотел рассмотреть что-то.
Замок, Пейзаж, Дерево это - https://i.imgur.com/iVgdhem.jpg Или еще что-то...
Но постоянно мне прям не хватало FOV-а. Постоянно персонаж перекрывал все своим тухесом или конем.
А в этом DLC все гигантское, масштабное. Гиперболизированное даже, хочется же глянуть что там надизайнили.
Пришлось выкручивать чувствительность стиков на геймпаде до максимума. Потому что постоянно головой крутил.
-
st0k
Member
- Звідки: Кременчук
я вже 3 дні вторгуюсь в пвп, онлайн вогонь, до сюжету все ніяк руки не доходять
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Ласт босс DLC это что-то, пожалуй на моей памяти это единственный босс среди всех соулс-лайков на котором я просидел больше 3-ех часов
Разумеется, по классике сразу же нашел видео в ютубе как его на 1лвле без блессингов убивают без урона https://youtu.be/JeBOIYnVq54
Разумеется, по классике сразу же нашел видео в ютубе как его на 1лвле без блессингов убивают без урона https://youtu.be/JeBOIYnVq54
-
Reinmar
Member
а що там? граю на високих, 55-60 фпс (лок гри) на ноуті з i5 + 3050kairo: ↑ 28.06.2024 12:07 Пропоную обговорити Elden Ring: Shadow of the Erdtree розійшлася тиражем п'ять мільйонів копій за три дні
Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них. Тим більше, що бабла вони нарубали вдосталь.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Зависокі вимоги до ЦП, часті статери та падіння фпс місцями. Гра дуже гарна в художньому плані, але технічно старувата, при цьому все одно умудряється статерити та дропати фпс, інколи до нуля.Reinmar: ↑ 29.06.2024 23:39а що там? граю на високих, 55-60 фпс (лок гри) на ноуті з i5 + 3050kairo: ↑ 28.06.2024 12:07 Пропоную обговорити Elden Ring: Shadow of the Erdtree розійшлася тиражем п'ять мільйонів копій за три дні
Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них. Тим більше, що бабла вони нарубали вдосталь.
-
divinity
Member
kairo
чому у мене статерів немає? За 5 годин гри фпс нижче 60 не падав (вище також, але така гра).
Взагалі, вам не дивно, що 3 людини з 4090 в темі ниють на тему оптимізації гри і "недостатнього графону". Мені з вас смішно. Так в тому-то успіх гри, що на багатьох системах вона піде. Відкриваю вам секрет, можете зайти на стім, не у всіх там 4090. Якщо зроблять вам графічну технодемку з овер9000 полігонів, то скільки її куплять? І це РПГ з відносно великим світом, графіка тут не на першому місці. Це не шутер. Інакше геймплейно би була слабка гра.
Зробити гарно графіку некстген + гарний геймплей + без багів + побільше босів і пушок - такого не буває. Всі ігри, якщо в графіку сильно вдаряються, геймплейно сильно програють. Це легко побачити, тому що є багато інді ігор, чи невелика команда робить багато функціоналу + цікавий геймплей, але без норм графи. Тим більше арт у Elden Ring достойний, тому графічно гра ще виглядає непогано. А арт фпс не їсть.
Або буде, як зі Старфілдом - весь бюджет пішов на voice acting, хоча це не перше і не друге в грі взагалі... Або згадати 4А проект Skull and bones... вам не здається, що якщо хтось сильно вкладається саме в графіку, то виходить униле прісне УГ, яке всі потім же і лають. Але ж гравці накупили своїх 4090 і хочуть графону, ось і виходить баговане щось, зато графа.
чому у мене статерів немає? За 5 годин гри фпс нижче 60 не падав (вище також, але така гра).
Взагалі, вам не дивно, що 3 людини з 4090 в темі ниють на тему оптимізації гри і "недостатнього графону". Мені з вас смішно. Так в тому-то успіх гри, що на багатьох системах вона піде. Відкриваю вам секрет, можете зайти на стім, не у всіх там 4090. Якщо зроблять вам графічну технодемку з овер9000 полігонів, то скільки її куплять? І це РПГ з відносно великим світом, графіка тут не на першому місці. Це не шутер. Інакше геймплейно би була слабка гра.
Зробити гарно графіку некстген + гарний геймплей + без багів + побільше босів і пушок - такого не буває. Всі ігри, якщо в графіку сильно вдаряються, геймплейно сильно програють. Це легко побачити, тому що є багато інді ігор, чи невелика команда робить багато функціоналу + цікавий геймплей, але без норм графи. Тим більше арт у Elden Ring достойний, тому графічно гра ще виглядає непогано. А арт фпс не їсть.
Або буде, як зі Старфілдом - весь бюджет пішов на voice acting, хоча це не перше і не друге в грі взагалі... Або згадати 4А проект Skull and bones... вам не здається, що якщо хтось сильно вкладається саме в графіку, то виходить униле прісне УГ, яке всі потім же і лають. Але ж гравці накупили своїх 4090 і хочуть графону, ось і виходить баговане щось, зато графа.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Мільйони мух не можуть помилятися!
Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
Навіщо? Люди схавали, оцінки пробивають стелю, наступного разу можна ще гірше.kairo: ↑ 28.06.2024 12:07Вчора дивився тех огляд на Digital Foundry, Фромам пора вже вкладатись в технічну сторону своїх ігор, бо є багато питань до них. Тим більше, що бабла вони нарубали вдосталь.
-
JKrl
Member
В перший день було погано, палаюче дерево пропало фпс в 0.
Зараз ніяких питань.
Але по іншому зараз ігри не роблять, то що, не іграти?
Зараз ніяких питань.
Але по іншому зараз ігри не роблять, то що, не іграти?