Останні статті і огляди
Новини
Розкрито продажі ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах
-
Sunrise007
Member
Пропоную обговорити Розкрито продажі ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах
А де Last of Us?
А де Last of Us?
-
deserteagle777
Member
- Звідки: Дніпро
Sunrise007: ↑ 19.12.2023 16:51 Пропоную обговорити Розкрито продажі ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах
А де Last of Us?
Але навіщо читати статтю ?Відповідну презентацію було підготовлено у лютому, тому до теперішнього часу цифри напевно змінилися, але навіть така інформація становить інтерес.
-
illyha
Member
- Звідки: Запорожье
Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Принаймні так написано. Але сума якась завелика, аж не віриться, що усього лише порт деяких (мабуть навіть багатьох відомих) ігор може коштувати набагато більше.illyha: ↑ 19.12.2023 19:18 Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
-
st0k
Member
- Звідки: Кременчук
де бладборн?
-
Павло
Member
Дійсно 30 мільйонів суто за технічне перенесення готового продуктуPhos4: ↑ 19.12.2023 21:32 Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
Може там якийсь «бонус» студії за роботу?
-
SKYJAKER
Member
- Звідки: м Камянське
30 млн на криворукожопних портирувальниківПавло: ↑ 19.12.2023 23:07Дійсно 30 мільйонів суто за технічне перенесення готового продуктуPhos4: ↑ 19.12.2023 21:32 Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
Може там якийсь «бонус» студії за роботу?
-
NUN4AG
Member
Horizon, TLOU та Uncharted мали на релізі проблеми різного ступеню занедбаності. Якщо на такі порти було витрачено більш ніж 30 млн. (мені здається, що це бюджет ігр категорії B ), то скільки треба на нормальні? 100?
Але ж для порту не треба з нуля писати сценарій, звук/музику, робити відеоролики та перероблювати ігрові механіки.
З найбільш очевидного оптимізація під різні конфіги та адаптація під клавомишу (яка не усюди ідеальна була), ну ще подальша підтримка патчами (хоча ідеальний порт потребував би мінімальних подальших втручань).
На це реально витрачають 30+ млн? А сама розробка цих ігор тоді 300 млн. коштує?
Але ж для порту не треба з нуля писати сценарій, звук/музику, робити відеоролики та перероблювати ігрові механіки.
З найбільш очевидного оптимізація під різні конфіги та адаптація під клавомишу (яка не усюди ідеальна була), ну ще подальша підтримка патчами (хоча ідеальний порт потребував би мінімальних подальших втручань).
На це реально витрачають 30+ млн? А сама розробка цих ігор тоді 300 млн. коштує?
-
unique-neon
Member
З портів з пс грав days gone і spider man, але не на релізі, то в обидвох якась епічна оптимізація. Втім нз, чи до цього причетна робота над портом, чи в основному попередній код під плойку.
-
bes
Member
- Звідки: Kryvyi Rih
видно игры которые идут только на пс5 портировать на пк им значительно легче
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
А 30 миллионов непонятно откуда взяты. В новости по ссылке их нет.illyha: ↑ 19.12.2023 19:18Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
Відправлено через 2 хвилини 37 секунд:
Хорошая новость, приличные продажи. Понятно, почему сони кинулась портировать свои экзы.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.NUN4AG: ↑ 20.12.2023 00:51На це реально витрачають 30+ млн? А сама розробка цих ігор тоді 300 млн. коштує?
Из документа выяснилось, что производственный бюджет The Last of Us Part II составил 220 миллионов долларов. Пиковое количество разработчиков игры на полной ставке составило около 200 человек.
На создание Horizon Forbidden West в Sony Interactive Entertainment потратили 212 миллионов долларов. Над игрой трудилось около 300 разработчиков в течение пяти лет.
Оба показателя — это именно производственный бюджет без учёта затрат на маркетинг, подчеркнули в Sony.
Часто на производство AAA-игр уходит более 100 миллионов долларов, отметили в Sony. Показатели других в компании не привели.
-
firestarter256
Member
- Звідки: Дэнвер
Phos4
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки
Отправлено спустя 1 минуту 36 секунд:
Phos4
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки
Отправлено спустя 1 минуту 36 секунд:
Phos4
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Навіть при 200-мільйонному бюджеті це занадто дорого. Або десь помилка і числа менше, або в них включили додаткові статті витратfantomrulezz: ↑ 20.12.2023 10:22 Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Середня ЗП розробника в США порядку сотні тисяч долларів на рік (включно з податками).waryag: ↑ 20.12.2023 13:03Навіть при 200-мільйонному бюджеті це занадто дорого. Або десь помилка і числа менше, або в них включили додаткові статті витрат
300 розробників протягом 5 років - і от вже 300 * 5 * 100 000 = 150 млн доларів лише на фонд оплати праці.
Додаємо інші витрати: аренду офісів, комунальні, залізо, ПЗ і так далі.
~200 мільйонів виробничий бюджет виглядає досить реалістично.
Бюджет GTA 5 був ще вище.
-
KimRomik
Member
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAnd ... including/
там ще був такий скріншот
там ще був такий скріншот
- спойлер
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Ви ж це не про конвеєр імені Боббі Котика? Останню колду робили з півтора роки з широченним викоистанням матерівлів минулих частин.fantomrulezz: ↑ 20.12.2023 13:53Середня ЗП розробника в США порядку сотні тисяч долларів на рік (включно з податками).
300 розробників протягом 5 років - і от вже 300 * 5 * 100 000 = 150 млн доларів лише на фонд оплати праці.
Додаємо інші витрати: аренду офісів, комунальні, залізо, ПЗ і так далі.
~200 мільйонів виробничий бюджет виглядає досить реалістично.
Бюджет GTA 5 був ще вище.
А якщо пишуть про 300 розробників, це не значить, что всі працювали над грою 5 років: хтось приєднується на пізніх етапах, хтось робить свою роботу і повністю або частоково переходить на інші проєкти.
-
NUN4AG
Member
В цьому я не маю сумнівів. Але ж 200+ млн. - це на маркетинг та повну розробку гри. Куди після цього можна було витратити ще 30+ під час портування? 100% не на маркетинг, бо весь маркетинг TLOU на ПК витягнув серіал, а усі інші проєкти максимум отримали 2-хвилинний трейлер з кадрами ПК версії у 4К ультра + RT/DLSS та перелік усіх "козирів" цієї версії.fantomrulezz: ↑ 20.12.2023 10:22Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.
Найтоповіші ігри роблять за 200-300 млн., ігри категорії B можуть зробити й за 30-50, а тут такі гроші витрачалися на портування, яке, мяко кажучі, неможна назвати технічно бездоганним.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
А ось це https://www.installbaseforum.com/forums ... ost-216787 вже більш схоже на правду
- спойлер
- PC Ports budgets (as of Feb 2023):
Ratchet & Clank Rift Apart PC Port: $2.5 million
- FY21: $0.1 million
- FY22: $0.9 million
- FY23: $1.6 million
Spider-Man Remastered PC Port: $2.3 million
- FY21: $0.4 million
- FY22: $1.9 million
- FY23: $0.0 million
Spider-Man Miles Morales PC Port: $1.5 million
- FY21: $0.2 million
- FY22: $1.2 million
Spider-Man 2 PC Port: $4.6 million
- FY22: $0.0 million
- FY23: $0.6 million
- FY24: $4.0 million
- FY25: $0.0 million
Wolverine PC Port: $4.0 million
- FY26: $2.0 million
- FY27: $2.0 million
Spider-Man 3 PC Port:
- FY27: $7.0 million