Новий патч покращив продуктивність відеокарт Nvidia у Starfield

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

Предлагаю обсудить Новий патч покращив продуктивність відеокарт Nvidia у Starfield

А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam :)
Kopstr
Member

Повідомлення

yurarad
В скайриме модов много + они постоянно улучшаются.
В старфилде будет тоже самое ну только после того как игру доведут до норм состояния и 100% выпустят мод который устраняет проблему мертвых планет.
Megaclite
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 13.11.2023 10:31 А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam :)
Якесь дніще про космос ніколи не зможе побити фентезі
Але всеодно цей шлак продовжують випускати
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

yurarad: 13.11.2023 10:31 Предлагаю обсудить Новий патч покращив продуктивність відеокарт Nvidia у Starfield

А в нее еще кто-то играет?:) Вообще пропала из инфо поля... В Skyrim играет людей больше судя по статистике Steam :)
100+ годин і тільки друге проходження :)
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ця гра нікому не потрібна, нехай краще розробників знімають з її підтримки і приступають до нової... А хоча ні, бесезда нормальної гри вже ніколи не випустить. Хай роблять що хочуть
Геральт: 13.11.2023 11:02100+ годин і тільки друге проходження
В тобі ніхто не сумнівався :dontknow:
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

Kopstr: 13.11.2023 10:45 yurarad
В скайриме модов много + они постоянно улучшаются.
В старфилде будет тоже самое ну только после того как игру доведут до норм состояния и 100% выпустят мод который устраняет проблему мертвых планет.
В Skyrim я и без модов отлично играл и с удовольствием, а моды просто привнесли много нового и исправили баги, а здесь игра мертвая изначально:)
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kopstr: 13.11.2023 10:45 yurarad
В скайриме модов много + они постоянно улучшаются.
В старфилде будет тоже самое ну только после того как игру доведут до норм состояния и 100% выпустят мод который устраняет проблему мертвых планет.
Впевнений що задри й далі будуть грати в скайрім, калфілд естафету не перейме
Kopstr
Member

Повідомлення

kalakawa
Это глупо сравнивать потому что тематики игр абсолютно разные.
Samilo
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков (Украина)

Повідомлення

Kopstr
Жодні моди це не пофіксять.
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kopstr: 13.11.2023 11:20 kalakawa
Это глупо сравнивать потому что тематики игр абсолютно разные.
Ми ж не про сеттінг говоримо, а про платформу для модів - флагманом залишиться скайрім, про старфілд через два роки вже ніхто не згадає, крім пари тисяч поїхавших фанів
n1kolayS
Member

Повідомлення

аж забавно теперь эту статью вспоминать https://chipsandcheese.com/2023/09/14/a ... -7900-xtx/
Зображення
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

n1kolayS: 13.11.2023 12:00 аж забавно теперь эту статью вспоминать https://chipsandcheese.com/2023/09/14/a ... -7900-xtx/
Зображення
Так гру оптимізували фахівці із АМД… :lol: що не новина так зашквар на зашкварі!
fractal
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Starfield вийшов в світ коли є: star citizen, spacebourne 2, no man’s sky, elite dangerous, та гру робили 10 років, соррі але це фейспалм за ту ціну. Якщо що я її пройшов, щоб скласти свою думку, краще б не грав.

Отправлено спустя 2 минуты 5 секунд:
n1kolayS: 13.11.2023 12:00 аж забавно теперь эту статью вспоминать https://chipsandcheese.com/2023/09/14/a ... -7900-xtx/
Зображення
Навіщо було так тупо …здіти.
unique-neon
Member

Повідомлення

fractal: 13.11.2023 12:39Навіщо було так тупо …здіти.
Перш ніж накидувати, є сенс ту статтю прочитати, щоб зрозуміти про що іде мова
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 13.11.2023 13:00
fractal: 13.11.2023 12:39Навіщо було так тупо …здіти.
Перш ніж накидувати, є сенс ту статтю прочитати, щоб зрозуміти про що іде мова
В статті пише" However, there’s really nothing wrong with Nvidia’s performance in this game, as some comments around the internet might suggest. Lower utilization is by design in Nvidia’s architecture. Nvidia SMs have smaller register files and can keep less work in flight. They’re naturally going to have a more difficult time keeping their execution units fed. Cutting register file capacity and scheduler sizes helps Nvidia reduce SM size and implement more of them. Nvidia’s design comes out top with kernels that don’t need a lot of vector registers and enjoy high L1 cache hitrates."
Прямим тектом! А зараз у нас прибавка до фпс 25% відносно релізу на зелених картах... :laugh:
Може ви її для початку перечитаєте! :beer:
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Я решил ждать пока на игру не выйдет 10+ официальных патчей и Unofficial Community патч большой. Тогда куплю. Но учитывая регулярность выхода патчей официальных это случиться году эдак в 2025 :lol: К игре по обзорам, стримам и тому что видел - претензий нету. В смысле, не всем играм быть глубокими сюжетно, с крутой постановкой, уникальным контентом и так далее. Иногда просто нужно перебиться фастфудом. Фоновым времяпровождением, я бы с кайфом думаю в Старфилд поиграл пока смотрю какие то стримы или сериальчик. Просто решил выждать патчей. А они выпустили три каличных патча за все время, ну такое...
unique-neon
Member

Повідомлення

Павло
1. Це не вся стаття
2. В цій цитаті втім є теж підсумок, але стислий

Оптимізувати можна що завгодно. Там йшлось не про те, що це неможливо. А про те, що в силу архітектури блоки недовантажені, зокрема через менший register file. Так то карта з тими шейдарами що є, навантажена на скільки можливо.

Стаття взагалі з точки зору архітектури відеоадаптерів написана, а не оптимізованості окромої гри. Специфіка того сайту про залізо взагалом, а не геймдев.
vmsolver
Member

Повідомлення

Они в статье же прямо написали в чём проблема - шейдеры написаны так, что требуется много регистровой памяти, а это как раз обыгрывание одного из различий архитектур RDNA3 и Ada Lovelace, ведь в RDNA3 увеличили регистровый файл. Если переписать шейдеры так, чтобы требования к объему регистрового файла были ниже, одно и тоже можно сделать разными способами, - игра будет работать эффективнее на картах Nvidia, но на картах АМД будет работать скорее всего так же.

Собственно, вся суть "партнёрства" АМД - вывернуть код так, чтобы на зелёных картах он работал хуже и получить хотя бы временное преимущество. Собственно поэтому DLSS-а на старте и не было (прикручивается он быстро).

Истерия с объемом VRAM это тоже мутная история, устроила ли её АМД, способствовала ли она этому или просто воспользовалась плохой оптимизацией игр это ещё предстоит выяснить.
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Парам-пам-пам
спойлер
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
спойлер
Зображення

Геральт на вушко шепче Тодду

Зображення
Востаннє редагувалось 13.11.2023 14:41 користувачем kalakawa, всього редагувалось 1 раз.
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 13.11.2023 13:51 Павло
1. Це не вся стаття
2. В цій цитаті втім є теж підсумок, але стислий

Оптимізувати можна що завгодно. Там йшлось не про те, що це неможливо. А про те, що в силу архітектури блоки недовантажені, зокрема через менший register file. Так то карта з тими шейдарами що є, навантажена на скільки можливо.

Стаття взагалі з точки зору архітектури відеоадаптерів написана, а не оптимізованості окромої гри. Специфіка того сайту про залізо взагалом, а не геймдев.
Тобто я взяв вирізку із висновку... І ви мені пишете дивитись, що у висновку?! Це такий тролінг!?
Відповісти