ASTON: ↑
05.05.2025 08:52
MessiaH: ↑
04.05.2025 20:51
Это как и на 4090 из пару миллионов проданных погорели разъёмы у нескольких тысяч, зато хайп от этой новости. Юзать надо нормальные кабеля и нормальные БП, тогда никаких проблем не будет
Це як на мільйон проданих Мерседесів вибухнули двигуни у кількох тисяч, зато хайп від цієї новини. Юзать треба нормальні бензин і повітряний фільтр, тоді ніяких проблем не буде.
Якщо ви думаєте, що в мерседеса не трапляються дефекти, які загрожують життю людей, в мене для вас погані новини:
1. Відмова гальм — "Do Not Drive" для 292 000 автомобілів
У 2022 році Mercedes-Benz відкликав майже 1 мільйон автомобілів ML, GL та R-Class (2004–2015 рр.в.) через корозію гальмівного підсилювача, що могла призвести до повної втрати гальм. У США було видано офіційне попередження “не сідати за кермо” для 292 000 таких авто.
2. Ризик займання через електропроводку
У 2022–2023 роках понад 27 000 автомобілів (зокрема AMG GT43, E450, CLS450) відкликали через помилково прокладену проводку, яка могла кородувати, викликаючи коротке замикання та пожежу.
Були зафіксовані випадки займання.
3. Відмова паливного насоса — ризик зупинки двигуна під час руху
У 2023–2024 роках Mercedes відкликав понад 220 000 автомобілів (C-, E-, S-, GLE-, GLS-, G-Class та інші) через дефект паливного насоса, який міг спричинити раптову зупинку двигуна під час руху. Це могло призвести до аварій.
4. Проблеми з кермовим управлінням
У 2024 році понад 20 000 автомобілів (A-Class, EQA, CLA, GLB) відкликано через потенційний збій резервного програмного забезпечення кермового управління.
news
5. Пожежонебезпечні з'єднання маси
У 2023 році 6 370 автомобілів C-Class відкликано через можливість перегріву та займання через ненадійне з'єднання маси.