А чого вони зрадять? Вони одурманені стануть, чи хасками?
Частично одурманены.
Изначально в диалоге с самым главным дядькой он говорит, что Рахнии неплохо помогают в стироительстве Горна, а ближе к концу, точно не помню, появляется сообщение Рахнии вас покинули и бла, бла, бла.. А в диалоге где спрашиваешь про союзников сказали "а что ты ждал от этих не знаю и небудем о них говорить.." Т.е. матку освобождать не стоит.
Хотя если будешь 2 раза проходить, попробуй оба вариента.
А чого вони зрадять? Вони одурманені стануть, чи хасками?
Частично одурманены.
Изначально в диалоге с самым главным дядькой он говорит, что Рахнии неплохо помогают в стироительстве Горна, а ближе к концу, точно не помню, появляется сообщение Рахнии вас покинули и бла, бла, бла.. А в диалоге где спрашиваешь про союзников сказали "а что ты ждал от этих не знаю и небудем о них говорить.." Т.е. матку освобождать не стоит.
Хотя если будешь 2 раза проходить, попробуй оба вариента.
Можливо ти не так десь відповів або щось не так зробив, раз так сталось. У мене Ешлі жива, а у де-кого вона загинула. Відповіді та дії багато на що впливають.
я так бачу треба буде все з першої частини починати.
Це як мінімум на місяць ще, враховуючи макс рівень складності
Хотів бути карамельним та пухнастим, усіх рятував, зберіг раду цитаделі, станцію колекціонерів...
спробую цього не робити.
Я б на місці виробників сюжет закрутив у третій частині набаго більше, та складніше... Частина могла би спокійно закінчитися готовністю та запуском Горна... Його запускають і...Чекайте четверту частину - це якщо бути короткословним.
Було би багато інтриг, та тайних угод та договорів... Протеанець якийсь безхребетний - судячи по їх концепції життя - вони були фашистами та колонізаторами. Їх рівень розвитку мав бути вищий від теперішніх рас і манер відповіді та дії мали бути зовсім інші.
Видно, що робили гру студенти-ботаніки, які крім гамбургерів та піцци нічого у житті небачили. Приплести геїв до гри - свинство та нахабність. Напевно буду писати їм листа стосовно даної теми.
У четвертій частині можна було би зробити спокійно подорожування у часі по різних періодах (на Тесії протеанська голограма казала, що женці - підвласні циклу, хто цей цикл створив, хто створив машини - ніхто не знає, от можна було зайнятись даним питанням ), можна було до гри додати расу Ягів...
Варіантів море, а от з фантазією та концепцією америкоси підвели. Перша частина - найцікавіша!
За графіку окрема розмова...
Спохаблення третьої частини гри неправильною політикою та неправильним маркетингом.
Востаннє редагувалось 12.03.2012 16:01 користувачем RA, всього редагувалось 3 разів.
Я б на місці виробників сюжет закрутив у третій частині набаго більше, та складніше... Частина могла би спокійно закінчитися готовністю та запуском Горна... Його запускають і...Чекайте четверту частину - це якщо бути короткословним.
Було би багато інтриг, та тайних угод та договорів...
RA:
- найгірше, те, що пілот Кортез - гей! Це стидоба, хамство та неповага до військових! Гомокультура - нездорове явище у світі, яке вже починає нав"язуватися у іграх, як цілком нормальне явище! Ви бачили військових геїв? Багато серед них людей, що пройшли бойові дії, та є герої? Вони хіба що герої свого заду, та крім спекулюванням своєі вразливості та вишуканості - ні на що нездатні! Бачили боксерів геїв, або борців? Де максимально проявляються чоловічі якості - там їх бути не може! Такі речі треба усвідомлювати авторам... Або у них не хватало фінансування, та вони попросили їх у гомо-лоббі
А найгірше те, що цей недоробок, спробував до мене залицятися у барі "Чистилище" в Цитаделі. Там було кілька варіантів відповіді - я вибрав, що мене цікавлять жінки!
Це факт, якого ніхто ще не заперечив!
Востаннє редагувалось 12.03.2012 16:13 користувачем RA, всього редагувалось 3 разів.
RA
Я себе представляю "Батальон геев-саперов на учении", что куда и где они будут копать искать ну и так далее...
И да, сейчас идет целенаправленная гомо реклама геев. Я не ожидал, что в этой теме очень продвинута Германия. Что же с ними большевики натворили в свое время .
Щоб легко відмазатися від невдалої частини гри - виробники можуть цю всю муть перетворити у сон Шепарда, який знаходиться під вартою після закінчення другої частини або під час коми після якихось подій, на зразок початку другої частини. Це все йому приснилося... Він зривається із страшного сну і ...
Врахувати дані побажання та розбити фінал на дві частини, як я пропонував.
Виробники Халви до своєї гри відносяться набагато серйозніше.... Частини виходили не часто і дуже хороші по проходженню та графіці...
эх, вторую не осилил, поиграл 2 часа и удалил, видимо не судьба мне в 3ью сыграть. Игра это не графика Сколько ж можно. Пусть хоть текстовая игра, но увлекательная будет.
по концовкам пишут следующее:
Итак, Вы уничтожили базу Коллекционеров в предыд. части и вступили в бой со Жнецами со следующими показателями:
Готовность < 1750 – Земля будет уничтожена в любом случае, несмотря на ваше решение.
Готовность 1750 – Земля будет уничтожена, если вы решите контролировать Жнецов.
Готовность 1900 – Земля будет отчасти уничтожена, если вы решите убить Жнецов.
Готовность 2350 – Земля будет спасена, если вы решите контролировать Жнецов.
Готовность 2650 – Земля будет спасена, если вы решите уничтожить Жнецов.
Готовность 2800 – Synergy Ending – возможность спасти как Землю, так и всю Галактику.
Готовность 4000 – Выберите контроль над Жнецами и спасите Андерсона, чтобы увидеть, что Шепард жив.
Готовность 5000 – Уничтожьте Жнецов и не спасайте Андерсона, чтобы увидеть, что Шепард жив.
Вы НЕ уничтожили базу Коллекционеров в предыд. части :
Готовность < 1750 – Земля будет уничтожена в любом случае, несмотря на ваше решение.
Готовность 1750 – Земля будет спасена, если вы решите контролировать Жнецов.
Готовность 2050 – Земля будет спасена, если вы решите уничтожить Жнецов.
Готовность 2350 – Земля будет отчасти уничтожена, если вы решите убить Жнецов.
Готовность 2650 – Земля будет уничтожена, если вы решите убить Жнецов.
Готовность 2800 – Synergy Ending – возможность спасти как Землю, так и всю Галактику.
Готовность 4000 – Уничтожьте Жнецов и спасите Андерсона, чтобы увидеть, что Шепард жив.
Готовность 5000 – Уничтожьте Жнецов и не спасайте Андерсона, чтобы увидеть, что Шепард жив.
не твоя игра просто. я например не прошел ни одной фэнтэзийной рпг до конца (кроме первого Ведьмака, очень диалоги понравились)...после того как мир не может показать ничего нового, сюжет навивает скуку...бестолковое лазание по миру, какие-то дурацкие фракции, прокачка двух сотен перков с замудренными названиями и свойствами...ересь..все такое занудное...для меня зато масс эффект считаю одним из лучших произведений игростроя. увлекательно, красиво...ну и может быть реальным
Нде после своей концовки прям настроение испоганилось Ну посмотрел на ютубе лучшую из них - чутка веселее стало, хотя чувство, что Bioware всех кинули не покидает. Такая мега игра до последних 5-10 минут... и этот мальчик ещё - ппц короче, а не концовки.
P.S. Выбор на протяжении всех предыдущих эпизодов игры вообще не влияет никак - самое обидное.. Только брутфорс нужен по большому счету - побольше очков, силы войск.