Останні статті і огляди
Новини
Обираємо 2K та 4K монітор під нову відеокарту — як DLSS 4 робить високу роздільну здатність ігрових моніторів новим стандартом
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
-
Kullerok
Member
- Звідки: Київ
Максимально тупое сравнение. Ты тоже в монитор в 30 см от лицо смотришь.cspp: ↑ 01.05.2025 14:01 Мониторы 1080 конечно унылы по сравнению с 2к, но заявлять что 160 ppi прямо вау...ну в телефоне текущем 400 вроде и то я точки сеткой различаю ( особенность близорукости ), в прошлом 500 было.

-
VladimirV
Member
fantomrulezz: ↑ 01.05.2025 14:42Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.proos: ↑ 01.05.2025 13:13Очень удивился когда режим длсс + длаа показывает красивее и чётче(без мыла и артефактов) картинку чем натив в киндом кам 2
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.
Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?Nutbar: ↑ 01.05.2025 17:54 zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Не дуже зрозуміло що буде у висновку вашого варіанту порівняння. Що 100>67>58>50? Ну то це якось і без порівняння можна зрозуміти. Яка мета? Я б ще зрозумів 1440p+DLAA vs 4k+DLLS-Q. Чи 1080p+DLAA vs 4k+DLSS-P. DLAA зовсім не безкоштовний по фпс.VladimirV: ↑ 01.05.2025 19:10 Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
Загалом, порівнюється що було б без апскейлу і з різними варіантами його імплементації у вигляді FSR2-3/DLSS3-4. Подивитись чи нема якихось артефактів від DL** тощо. Мета? - впевнетись, що апскейлери дають картинку, яка в принципі відповідає певній роздільній здатності.
-
VladimirV
Member
Nutbar
Пояснюю, добре. Що длаа що мсаа що фхаа що таа не дасть ніякого бусту ФПС, бо це замилювання драбинок в нативі, те що і називається антиалайзингом. Воно навпаки забере ФПС, в якійсь мірі, ну пранаймні раніше до ДЛАА, - МSAA x 8, х16, сильно садило фпс, зате давало доволі рівну картинку об'єктів.
Якщо ви порівнюєте ігри, в яких вже є в налаштуваннях з коробки імплементація ДЛСС, в нативі немає сенсу використовувати ТАА або МСАА, бо вже присутнє значно краще сгладжування ДЛАА. Навіщо тоді порявняння ТАА 100% (якщо є можливість поставити краще) рендер VS DLSSQ (при якому дивно, використовується той же ДЛАА + зверху суперсемплінг для масштабування, але з рендером в 67%)
Це схоже просто на маніпуляції рівня хуанга.
Якщо вже порівнювати ДЛСС, то вже з ФСР ХеСС і т.п. апскейлерами в однаковій якості, ну точно не з ТАА.
Бо нащо його використовувати, якщо є кращі варіанти згладжування.
А точно, щоб сказати що ДЛСС краще нативу. Але це не так. Просто в нативі завідомо ставиться мило.
Те що ДЛСС дасть більше ФПС, - так це заради цього його і придумали, це основна його ціль і мета. А не зробити картинку краще нативу.
Пояснюю, добре. Що длаа що мсаа що фхаа що таа не дасть ніякого бусту ФПС, бо це замилювання драбинок в нативі, те що і називається антиалайзингом. Воно навпаки забере ФПС, в якійсь мірі, ну пранаймні раніше до ДЛАА, - МSAA x 8, х16, сильно садило фпс, зате давало доволі рівну картинку об'єктів.
Якщо ви порівнюєте ігри, в яких вже є в налаштуваннях з коробки імплементація ДЛСС, в нативі немає сенсу використовувати ТАА або МСАА, бо вже присутнє значно краще сгладжування ДЛАА. Навіщо тоді порявняння ТАА 100% (якщо є можливість поставити краще) рендер VS DLSSQ (при якому дивно, використовується той же ДЛАА + зверху суперсемплінг для масштабування, але з рендером в 67%)
Це схоже просто на маніпуляції рівня хуанга.
Якщо вже порівнювати ДЛСС, то вже з ФСР ХеСС і т.п. апскейлерами в однаковій якості, ну точно не з ТАА.
Бо нащо його використовувати, якщо є кращі варіанти згладжування.
А точно, щоб сказати що ДЛСС краще нативу. Але це не так. Просто в нативі завідомо ставиться мило.
Те що ДЛСС дасть більше ФПС, - так це заради цього його і придумали, це основна його ціль і мета. А не зробити картинку краще нативу.
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
VladimirV
Ви написали дуже багато очевидних через, але не відповіли на запитання. Що ви очікуєте від такого порівняння? Що DLSS 100% (DLAA) краще за DLSS 50%? Це не зрозуміло без порівняння?
Навіщо з ТАА порівнювати я відповів. Людина сидить на умовній GTX 1080 Ti чи чомусь червоному. Хоче зрозуміти різницю між тим що доступно їй і тим що доступно іншим.
Якщо в когось вже на руках сучасна зелена карта, то жодні порівняння не мають сенсу. Увімкнув гру, поставив оптимальні налаштування графіки і додавив масштабом DLSS до бажаного співвідношення шакальності/фпс. Все.
Ви написали дуже багато очевидних через, але не відповіли на запитання. Що ви очікуєте від такого порівняння? Що DLSS 100% (DLAA) краще за DLSS 50%? Це не зрозуміло без порівняння?
Навіщо з ТАА порівнювати я відповів. Людина сидить на умовній GTX 1080 Ti чи чомусь червоному. Хоче зрозуміти різницю між тим що доступно їй і тим що доступно іншим.
Якщо в когось вже на руках сучасна зелена карта, то жодні порівняння не мають сенсу. Увімкнув гру, поставив оптимальні налаштування графіки і додавив масштабом DLSS до бажаного співвідношення шакальності/фпс. Все.
-
Enjthesilence
Member
в кожній грі д є длсс, непотрібно використовувати фср, бо там є длсс.shad_1985: ↑ 01.05.2025 15:13тут потрібно писати натівно, бо через мод проги Optiscaler можна використовувати FSR4 майже в кожної грі де є dlssEnjthesilence: ↑ 01.05.2025 12:40має невелику кількість ігор з його підтримкою

-
q1nex
Member
- Звідки: Харьков
Я один вижу, что хваленый DLSS 4 Performance, который в 4к должен быть "лучше натива", выдаёт какую-то пожованую картинку? По крайней мере в вуконге. Причём с детализацией и резкостью все отлично (ну кроме очень мелких деталей по типу травки), но картинка как будто на блоки немного рассыпается.
-
Enjthesilence
Member
що таке "пожована картинка?" тут і вуконг є, нічого подібного немаq1nex: ↑ 01.05.2025 23:56 Я один вижу, что хваленый DLSS 4 Performance, который в 4к должен быть "лучше натива", выдаёт какую-то пожованую картинку? По крайней мере в вуконге. Причём с детализацией и резкостью все отлично (ну кроме очень мелких деталей по типу травки), но картинка как будто на блоки немного рассыпается.
-
man1242
Member
- Звідки: Кривий Ріг
фср в разы лучше чем длсс ваш там, фср4 вообще не досягаемый уровень для нвидиаEnjthesilence: ↑ 01.05.2025 12:40як раз таки апксейлер длсс4 не вимагає блеквелу, ти щось наплутав, буває)Kashtan: ↑ 01.05.2025 12:19 PG27UCDM - дійсно близький до ідеалу.
Але де допис «на правах реклами»? Суцільний асус.
І нвідіа.
ФСР лише трохи гірший, головне що Блеквелла не вимагає. І длсс4 оцей ваш.
Натив то натив. Решта паліатив.
і фср 3 гірший за длсс3 і значно гірший за длсс4, а от фср4 вимагає 9000 радеон і наразі має невелику кількість ігор з його підтримкою, на відміну від длсс4.
а так ідея правильна, коли апскейлер показує вже кращу картинку за натив у 2к і 4к, навіть з 1080п фср4 і длсс4 видають дуже непогану якість + 1440п монітори коштують адекватних грошей, перехід на "2к" з його щільністю пікселів проти 1080п - дає на порядок краще зображення і неважливо яка карта стоїть у вас в пк, якщо при цьому монітор - дешевий з поганою кольоропередачею, глоу ефектами, повільною матрицею і гостінгом, гарний монітор найбільше впливає на ваш експіріенс в іграх, роботі чи просто перегляду кіно.
-
VladimirV
Member
Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
- спойлер
- [/spoiler
-
man1242
Member
- Звідки: Кривий Ріг
хуже длсс качество работает, гостинг мигание обьектов и все другие прелестиVladimirV: ↑ 02.05.2025 01:15 Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
- спойлер
- [/spoiler
Відправлено через 6 хвилин 17 секунд:
фср натив + шарп 40%VladimirV: ↑ 02.05.2025 01:15 Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
- спойлер
- [/spoiler

длсс 67% от натива, обновил через нвидиа ап до ласт версии + шарп 40%

вот такой же пресет длсс только шарп на 100%

-
VladimirV
Member
man1242
Прикольно.
ФСР100%. Ну по первому впечатлению резкость перекручена на 1 скрине. Я думаю что разницу все таки правильнее в динамике смотреть, а не в статичном скрине. на картинке прям очень резко.
ДЛССК. 2 скрин более мыльный, не такой резкий, но нужно учитывать, что на 2 скрине применяется ИИ масштабирование, что вносит мягкость, мягкие переходы между текстурами. Я думаю, все таки ИИ просчитывает недостающие пиксели, внося некий градиент цветов.
Прикольно.
ФСР100%. Ну по первому впечатлению резкость перекручена на 1 скрине. Я думаю что разницу все таки правильнее в динамике смотреть, а не в статичном скрине. на картинке прям очень резко.
ДЛССК. 2 скрин более мыльный, не такой резкий, но нужно учитывать, что на 2 скрине применяется ИИ масштабирование, что вносит мягкость, мягкие переходы между текстурами. Я думаю, все таки ИИ просчитывает недостающие пиксели, внося некий градиент цветов.
Востаннє редагувалось 02.05.2025 01:47 користувачем VladimirV, всього редагувалось 1 раз.
-
DuckRider
Member
А не потому ли, что темпоралочка - это кал собаки, который убивает картинку? Игры с темпоралочкой в 1080 по четкости не далеко от 720р растянутого ушли, сейчас 4к - это считай старый 1080 из-за этого мыльного сгаживания. Можно, конечно, убить таа через файлы игры и внезапно везде появится четкость, только артефактов вывалится куча на всяких волосах и лестницы полезут.fantomrulezz: ↑ 01.05.2025 14:42Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.proos: ↑ 01.05.2025 13:13Очень удивился когда режим длсс + длаа показывает красивее и чётче(без мыла и артефактов) картинку чем натив в киндом кам 2
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.
Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 3975fe8866
-
man1242
Member
- Звідки: Кривий Ріг
гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлак.VladimirV: ↑ 02.05.2025 01:46 man1242
Прикольно.
ФСР100%. Ну по первому впечатлению резкость перекручена на 1 скрине. Я думаю что разницу все таки правильнее в динамике смотреть, а не в статичном скрине. на картинке прям очень резко.
ДЛССК. 2 скрин более мыльный, не такой резкий, но нужно учитывать, что на 2 скрине применяется ИИ масштабирование, что вносит мягкость, мягкие переходы между текстурами. Я думаю, все таки ИИ просчитывает недостающие пиксели, внося некий градиент цветов.
На фср натив скрине на фоне крови спецом сделал, в многих играх именно такая кровь просто создает гипершарп или лесенку с ломонами текстурами, в сталкере2 с фср натив вообще гостинг лютый
-
VladimirV
Member
Ну если даже при 100% рендере лезут артефакты, гостинг и т.п., значит пусть АМД дальше работаютman1242: ↑ 02.05.2025 01:50 гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлак

Востаннє редагувалось 02.05.2025 01:53 користувачем VladimirV, всього редагувалось 1 раз.
-
man1242
Member
- Звідки: Кривий Ріг
в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канешDuckRider: ↑ 02.05.2025 01:46А не потому ли, что темпоралочка - это кал собаки, который убивает картинку? Игры с темпоралочкой в 1080 по четкости не далеко от 720р растянутого ушли, сейчас 4к - это считай старый 1080 из-за этого мыльного сгаживания. Можно, конечно, убить таа через файлы игры и внезапно везде появится четкость, только артефактов вывалится куча на всяких волосах и лестницы полезут.fantomrulezz: ↑ 01.05.2025 14:42
Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.
Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 3975fe8866
-
DuckRider
Member
Если чекнуть старые игры, то окажется, что любой анриал калекаman1242: ↑ 02.05.2025 01:53 в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канеш

-
man1242
Member
- Звідки: Кривий Ріг
лови еще фср натив шарп 20%VladimirV: ↑ 02.05.2025 01:53Ну если даже при 100% рендере лезут артефакты, гостинг и т.п., значит пусть АМД дальше работаютman1242: ↑ 02.05.2025 01:50 гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлакЯ бы еще простил при масштабировании, но не при сглаживании в нативе...

длсс на 67% от натива и шарп 100%

с длсс кстати шерсть лучше выгялдит по краям брони
Відправлено через 34 секунди:
3й анриал лучший был на закате своей эпохи имхоDuckRider: ↑ 02.05.2025 01:54Если чекнуть старые игры, то окажется, что любой анриал калекаman1242: ↑ 02.05.2025 01:53 в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канеш![]()
-
VladimirV
Member
man1242
Ну чесно говоря, на мой вгляд очень близкие картинки, именно эти две. Резкость подогнана почти одинаково.
Проблема не в качестве статики. Если верить твоим словам, то проблема в артефактах изображения в динамике в случае фср даже 100%. Я ничего не могу сказать больше, так как никогда сам не играл с фср.
Но мерцание, гостинг, дерганые грани и т.п. ошибки картинки это явно не то, что ты ожидаешь от метода сглаживания. Дело в том, что это можно простить при масштабировании, когда ИИ "дорисовывает" пиксели к кадру, чтобы увеличить его размер, если применяется масштабирование. Тут можно допустить ошибки, которые приведут к шиммерингу и т.п. небольшим артефактам из-за несовершенства кода этого самого масштабирования.
Но в 100% рендере такого быть не должно я считаю.
Ну чесно говоря, на мой вгляд очень близкие картинки, именно эти две. Резкость подогнана почти одинаково.
Проблема не в качестве статики. Если верить твоим словам, то проблема в артефактах изображения в динамике в случае фср даже 100%. Я ничего не могу сказать больше, так как никогда сам не играл с фср.
Но мерцание, гостинг, дерганые грани и т.п. ошибки картинки это явно не то, что ты ожидаешь от метода сглаживания. Дело в том, что это можно простить при масштабировании, когда ИИ "дорисовывает" пиксели к кадру, чтобы увеличить его размер, если применяется масштабирование. Тут можно допустить ошибки, которые приведут к шиммерингу и т.п. небольшим артефактам из-за несовершенства кода этого самого масштабирования.
Но в 100% рендере такого быть не должно я считаю.