Виробники підвищують ціни на GeForce RTX 50 через низьку маржу — GPU і VRAM становлять 80% собівартості

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 18.03.2025 16:08
Spiryt: 18.03.2025 16:06 Поражают эти эксперты по DLLS, флеймгенам, лучам и atx 3.1, с отмайненыни RDNA1 с олх
Та це класика жанру, якщо людина пише про мило та дегенератори, 4К тільки в нативі, в неї зазвичай якесь лайно мамонта на борту.
Особый ньюанс в том что 4к там в нативе и быть не может, а без натива там только программный фср мыльный, потому что нвида плохая и длсс4 даже на 20 серию запилила, а хорошая АМД все старые карты кидонула.
FastBullet
Member

Повідомлення

AntonyKandaurov: 18.03.2025 16:34 FastBullet
Я так і не зрозумів що поганого в апскейлері?) Наприклад, коли в мене була 1080ті і я намагався грати в нативі в The Last Of Us то ця потужна бабця в нативі не ок була, а ось із FSR побігла добренько, правда шлейфи та інше дуже кидались в очі. Але це FSR ранніх версій, він не ок порівняно із DLSS , та й взагалі DLSS це фіча більше для 4К розподільчої, бо по факту це апскейлинг, а я не бачу нічого поганого в якісному апскейлі.
та ж бомжацька 3050 ноутбучна дала змогу в багато що пограти, дякувати DLSS, і я просто не розумію ваш хейт в сторону апскейла
А я так і не зрозумів, де я написав, що апксейлер це погано))))
Я писав, що "наівні буратіни" грають в 1080р. а думають, що грають в 4к, та й ще на карті вартістю 200-300 баксів за яку заплатили від 1300 до 4000 баксів))) І ще при цьому мене критикуюьб, що начебто я граю в 720р, хоча за іхьою ж "логікою" я граю в чудовому 1080р з FG та Upscaling)))
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

FastBullet: 18.03.2025 16:24Индиана Джонсе
Которую твоя 5700 вообще не может запускать. Но в ней ты эксперт, да.
Индиана кстати просто шикарно оптимизирован. Без трассировки пути там 3080ти старенькая 120 кадров выдает в 4к с длсс на качестве.

Отправлено спустя 1 минуту 33 секунды:
Spiryt: 18.03.2025 16:40Cначала судить людей за покупку видеокарты, а потом говорить, что судить людей по их видеокарте нельзя - вот это реальное фиаско. В принципи, вся твоя писанина сводится к осуждению людей за их видеокарту
Стрелочка не поворачивается.
FastBullet
Member

Повідомлення

erkins007: 18.03.2025 18:15
kairo: 18.03.2025 16:08
Та це класика жанру, якщо людина пише про мило та дегенератори, 4К тільки в нативі, в неї зазвичай якесь лайно мамонта на борту.
Особый ньюанс в том что 4к там в нативе и быть не может, а без натива там только программный фср мыльный, потому что нвида плохая и длсс4 даже на 20 серию запилила, а хорошая АМД все старые карты кидонула.
Нарешті ви зустрілись - цитую :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
«Как, милый Петушок, поешь, ты громко, важно!» —
«А ты, Кукушечка, мой свет,
Как тянешь плавно и протяжно:
Во всем лесу у нас такой певицы нет!» —
«Тебя, мой куманек, век слушать я готова». —
«А ты, красавица, божусь,
Лишь только замолчишь, то жду я, не дождусь,
Чтоб начала ты снова…
.........................................
За что же, не боясь греха,
Кукушка хвалит Петуха?
За то, что хвалит он Кукушку.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 18.03.2025 16:40 AntonyKandaurov
Мене це найбільше дивує. Від апскейлерів в першу чергу виграють люди із слабким залізом, і вони ж найбільше критикують їх, розповідаючи про божественний натив. Я рахую, що це одна із найкращих технологій останніх 10 років, адже дозволяє продовжити життя залізу.
От апскейлеров да. Но вот с ФГ ситуация кардинально иная - в теории берём какую-то 5060 и получаем в киберпанка 30*4=120 кадров в 4к. На практике же даже на старших картах 5080 и 5090 4х абсолютно неиграбелен пока - дикие задержки и порой очень странные артефакты. 2х уже отполирован на 40 серии и работает куда лучше - никаких артефактов, минимальные задержки у вас по сути удвоение фпс бесплатное(без уменьшения инпут лага, но и без увеличения).
НО, у вас должно быть своих родным 60фпс или хотьябы 40-50 для того чтобы задержки были комфортными.
А тот же кибер с трассировкой пути выдает 60 только на 5090.
Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших

Отправлено спустя 5 минут 3 секунды:
FastBullet
Вот эт у тебя уже шиза бахнула, на стихи перешёл) Дальше что, плакать будешь?)
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Продублюю
FastBullet
Member

Повідомлення

erkins007
та не, просто смешно стало)) уже просто над такими как ты смеялись еще 200 лет назад))) а ты еще не понял)))

Отправлено спустя 2 минуты 31 секунду:
VladimirV: 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Продублюю
там вони вже давно в танку))) бо вони не можуть визнати що просто "лоханулись" з покупками від НВІДІА ЗА ОВЕРПРАЙСОМ)) тому шукають скрізь бенефіти і на чорне кажуть біле))
revans
Junior
Звідки: Біла Церква

Повідомлення

VladimirV: 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Продублюю
Як вже казав Геральт:
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.

Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ? :D Схоже дійсно на бажання змінити погляд людей і вказати чорне це біле)
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VladimirV: 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Продублюю
ось тобі скріншоти в русі, в нативі все пливе максимально, де краще зображення?
https://i.postimg.cc/CF66Wvwq/dlls-Q-SMAA2-TXm2.png
https://i.postimg.cc/LHsbQdFS/dlls-Q-SM ... OUTION.png
ти відео бачив, слухав про що тобі кажуть? там як раз тема того, що длсс4 кращий за натив підіймається раз 10... саме через вбоге згладжування в нативі. ще й мова про пресет "ПРОДУКТИВНІСТЬ", а не "ЯКІСТЬ"
як можна дивитись відео, де в заключені все сказано і зробити абсолютно інший висновок? :shuffle:
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Я не знаю що таке SMAA2TX, можна DLAA, і бажано відео а не скріни. Де DLAA буде виглядати на мілких деталях гірше DLSSQ|B|P.
Я відео бачив і слухав. Який інший висновок? Я щось казав про налаштування масштабування? Що там в вас підіймається в 10 разів то?
Типу що ДЛСС4 краще ДЛСС3? А це типу і так не зрозуміло? Все щ він каже подивіться настільки менше артів лізе від перемасштабування (це очевидний факт) від нової версії масштабування. Але при ДЛАА іх або взагалі не буде (це мое особисте враження від різниці в ТЛОУ в ДЛАА і в ДЛСС3К), або я іх не помічаю. Я тут не версії масштабувань порівнював. І не убоге маніпулятивне мильне згладжування.
Востаннє редагувалось 18.03.2025 19:25 користувачем VladimirV, всього редагувалось 1 раз.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

revans: 18.03.2025 18:59
VladimirV: 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Продублюю
Як вже казав Геральт:
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.

Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ? :D Схоже дійсно на бажання змінити погляд людей і вказати чорне це біле)
якби ти мав змогу потестити хоча б фср4, не кажучи вже про длсс4, змінив би думку

Відправлено через 1 хвилину 33 секунди:
VladimirV: 18.03.2025 19:17 Enjthesilence
Я не знаю що таке SMAA2TX, можна DLAA, і бажано відео а не скріни. Де DLAA буде виглядати на мілких деталях гірше DLSSQ|B|P.
Я відео бачив і слухав. Який інший висновок? Я щось казав про налаштування масштабування? Що там в вас підіймається в 10 разів то?
смаа2тх - стандартне згладжування в нативі (ти не знаєш навіть бази, перший раз чуєш що таке смаа?) длссq - це длсс пресет "кваліті" з длаа різниця буде ще більшою
ти скинув відео, де тіп розповідає що длсс "продуктивність" дає краще зображення за нативний таа і тепер просиш мене зробити тобі таке саме відео, тільки ще з кращою якістю длсс щоб що?
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Це я бачу ти десь потірявся. ДЛАА не робить перемасштабування, а лише згладжування в тій же резолюції в якій йде рендер. І це велика різниця.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VladimirV: 18.03.2025 19:26 Enjthesilence
Це я бачу ти десь потірявся. ДЛАА не робить перемасштабування, а лише згладжування в тій же резолюції в якій йде рендер. І це велика різниця.
ти що не розумієш, що якщо длсс "кваліті" яке рендерить зображення в меншій роздільній здатності дає вже зображення краще за натив, що чудово видно на моєму скріншоті, як і кращу продуктивність, то що має змінитись з тим самим трансформер длаа, який дасть зображення ще більшої якості?
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Може й краще в плані мила, порівняно з вбогими методами антіалайзингу, тупи ТАА, але лише за рахунок того, що зараз кращий метод згладжування - ДЛАА.
Це навіть гугл знає, якщо вбити краще - згладжування в іграх, я думаю.
Картинка з ДЛАА будет краще, ніж з ДЛСС3К і ДЛСС4К, в одній і тій же грі, з одними й тими же налаштуваннями, тому, що - відео з 22 хвилини. Тому що не відбувається перемасштабування роздільної здатностї "рендер -> реальний кадр". Звідси не з'являється мерехтіння на мілкій геометрії, або до мінімуму зводиться.
Якщо є приклади, хоч де, де картинка в динаміці гірше при ДЛАА проти ДЛСС - готовий глянути.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VladimirV: 18.03.2025 19:43 Enjthesilence
Може й краще в плані мила, порівняно з вбогими методами антіалайзингу, тупи ТАА, але лише за рахунок того, що зараз кращий метод згладжування - ДЛАА.
Це навіть гугл знає, якщо вбити краще - згладжування в іграх, я думаю.
Картинка з ДЛАА будет краще, ніж з ДЛСС3К і ДЛСС4К, в одній і тій же грі, з одними й тими же налаштуваннями, тому, що - відео з 22 хвилини. Тому що не відбувається перемасштабування роздільної здатностї "рендер -> реальний кадр". Звідси не з'являється мерехтіння на мілкій геометрії, або до мінімуму зводиться.
Якщо є приклади, хоч де, де картинка в динаміці гірше при ДЛАА проти ДЛСС - готовий глянути.
так стоп, почекай. я не казав, що длаа - гірший за пресети длсс. длаа - це все ще длсс, кращий пресет в нативній роздільній здатності. я сказав, що длсс "кваліті" - кращий за натив, що помітно на моїх скрінах. той факт, що длаа буде ще кращим - це зрозуміло і ніхто з цим не сперечається, зрозуміло що ДЛАА буде кращим в будь якому випадку. длсс4 якість - краще нативу, а длаа буде ще ліпшим, бо там данускейлу вже нема, але фпсу він не додає
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Так я це й написав в самому першому пості тут сьогодні і ні з ким не сперечався на інші теми
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VladimirV: 18.03.2025 19:55 Enjthesilence
Так я це й написав в самому першому пості тут сьогодні і ні з ким не сперечався на інші теми
отже я тебе не до кінця зрозумів, перепрошую.
ти ж розумієш, що длаа - це той самий метод обробки зображення трансформер модел, що й длсс, єдина різниця, що длаа бере за основу 100% роздільну здатність. це все ще длсс4, який працює на основі ші
і факт того, що пресет з меншою роздільною здатністю дає зображення вже краще за натив (привіт таа, смаа, фхаа і тд) - це круто, але ж чубрікси з фср3 навіть не розуміють про що йде мова, шкода їх.
pelia
Member
Аватар користувача

Повідомлення

erkins007: 18.03.2025 18:27 Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших
Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без них
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

revans: 18.03.2025 18:59 Як вже казав Геральт:
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.
Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ? :D Схоже дійсно на бажання змінити погляд людей і вказати чорне це біле)
Ви так пишете, ніби DLSS — це щось, що не можна вимкнути.

Якщо вистачає потужності, можна грати в нативній роздільній здатності або, ще краще, з DLAA. Якщо не вистачає — вмикаєте масштабування.
Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя
Все правильно, карта, яка дає можливість грати у важкі ігри із масштабуванням та як результат, має більший запас продуктивності на роки, краща, за ту, де цього немає.

Відправлено через 2 хвилини 32 секунди:
pelia: 18.03.2025 20:55 Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без них
DLSS4 працює навіть на 2060, яка вийшла 6 років тому. Фреймген, дійсно орієнтований на базові 60 ФПС.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

pelia: 18.03.2025 20:55
erkins007: 18.03.2025 18:27 Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших
Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без них
Да, причем новый х4 фреймген и на 5090 не работает пока нормально. А реально шикарный длсс4 работает даже на 2060.
Я уверен на 99% что х4 фреймген тоже до ума доведут(вспомним каким убогим был первый длсс, да и второй с его гостингом тоже был 50/50), но будет это явно не скоро.
Відповісти