Особый ньюанс в том что 4к там в нативе и быть не может, а без натива там только программный фср мыльный, потому что нвида плохая и длсс4 даже на 20 серию запилила, а хорошая АМД все старые карты кидонула.kairo: ↑ 18.03.2025 16:08Та це класика жанру, якщо людина пише про мило та дегенератори, 4К тільки в нативі, в неї зазвичай якесь лайно мамонта на борту.Spiryt: ↑ 18.03.2025 16:06 Поражают эти эксперты по DLLS, флеймгенам, лучам и atx 3.1, с отмайненыни RDNA1 с олх
Останні статті і огляди
Новини
Виробники підвищують ціни на GeForce RTX 50 через низьку маржу — GPU і VRAM становлять 80% собівартості
-
erkins007
Member
-
FastBullet
Member
А я так і не зрозумів, де я написав, що апксейлер це погано))))AntonyKandaurov: ↑ 18.03.2025 16:34 FastBullet
Я так і не зрозумів що поганого в апскейлері?) Наприклад, коли в мене була 1080ті і я намагався грати в нативі в The Last Of Us то ця потужна бабця в нативі не ок була, а ось із FSR побігла добренько, правда шлейфи та інше дуже кидались в очі. Але це FSR ранніх версій, він не ок порівняно із DLSS , та й взагалі DLSS це фіча більше для 4К розподільчої, бо по факту це апскейлинг, а я не бачу нічого поганого в якісному апскейлі.
та ж бомжацька 3050 ноутбучна дала змогу в багато що пограти, дякувати DLSS, і я просто не розумію ваш хейт в сторону апскейла
Я писав, що "наівні буратіни" грають в 1080р. а думають, що грають в 4к, та й ще на карті вартістю 200-300 баксів за яку заплатили від 1300 до 4000 баксів))) І ще при цьому мене критикуюьб, що начебто я граю в 720р, хоча за іхьою ж "логікою" я граю в чудовому 1080р з FG та Upscaling)))
-
erkins007
Member
Которую твоя 5700 вообще не может запускать. Но в ней ты эксперт, да.FastBullet: ↑ 18.03.2025 16:24Индиана Джонсе
Индиана кстати просто шикарно оптимизирован. Без трассировки пути там 3080ти старенькая 120 кадров выдает в 4к с длсс на качестве.
Отправлено спустя 1 минуту 33 секунды:
Стрелочка не поворачивается.Spiryt: ↑ 18.03.2025 16:40Cначала судить людей за покупку видеокарты, а потом говорить, что судить людей по их видеокарте нельзя - вот это реальное фиаско. В принципи, вся твоя писанина сводится к осуждению людей за их видеокарту
-
FastBullet
Member
Нарешті ви зустрілись - цитуюerkins007: ↑ 18.03.2025 18:15Особый ньюанс в том что 4к там в нативе и быть не может, а без натива там только программный фср мыльный, потому что нвида плохая и длсс4 даже на 20 серию запилила, а хорошая АМД все старые карты кидонула.kairo: ↑ 18.03.2025 16:08
Та це класика жанру, якщо людина пише про мило та дегенератори, 4К тільки в нативі, в неї зазвичай якесь лайно мамонта на борту.





«Как, милый Петушок, поешь, ты громко, важно!» —
«А ты, Кукушечка, мой свет,
Как тянешь плавно и протяжно:
Во всем лесу у нас такой певицы нет!» —
«Тебя, мой куманек, век слушать я готова». —
«А ты, красавица, божусь,
Лишь только замолчишь, то жду я, не дождусь,
Чтоб начала ты снова…
.........................................
За что же, не боясь греха,
Кукушка хвалит Петуха?
За то, что хвалит он Кукушку.
-
erkins007
Member
От апскейлеров да. Но вот с ФГ ситуация кардинально иная - в теории берём какую-то 5060 и получаем в киберпанка 30*4=120 кадров в 4к. На практике же даже на старших картах 5080 и 5090 4х абсолютно неиграбелен пока - дикие задержки и порой очень странные артефакты. 2х уже отполирован на 40 серии и работает куда лучше - никаких артефактов, минимальные задержки у вас по сути удвоение фпс бесплатное(без уменьшения инпут лага, но и без увеличения).kairo: ↑ 18.03.2025 16:40 AntonyKandaurov
Мене це найбільше дивує. Від апскейлерів в першу чергу виграють люди із слабким залізом, і вони ж найбільше критикують їх, розповідаючи про божественний натив. Я рахую, що це одна із найкращих технологій останніх 10 років, адже дозволяє продовжити життя залізу.
НО, у вас должно быть своих родным 60фпс или хотьябы 40-50 для того чтобы задержки были комфортными.
А тот же кибер с трассировкой пути выдает 60 только на 5090.
Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших
Отправлено спустя 5 минут 3 секунды:
FastBullet
Вот эт у тебя уже шиза бахнула, на стихи перешёл) Дальше что, плакать будешь?)
-
VladimirV
Member
Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
- Продублюю
-
FastBullet
Member
erkins007
та не, просто смешно стало)) уже просто над такими как ты смеялись еще 200 лет назад))) а ты еще не понял)))
Отправлено спустя 2 минуты 31 секунду:
та не, просто смешно стало)) уже просто над такими как ты смеялись еще 200 лет назад))) а ты еще не понял)))
Отправлено спустя 2 минуты 31 секунду:
там вони вже давно в танку))) бо вони не можуть визнати що просто "лоханулись" з покупками від НВІДІА ЗА ОВЕРПРАЙСОМ)) тому шукають скрізь бенефіти і на чорне кажуть біле))VladimirV: ↑ 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
- Продублюю
-
revans
Junior
- Звідки: Біла Церква
Як вже казав Геральт:VladimirV: ↑ 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
- Продублюю
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.
Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ?

-
Enjthesilence
Member
ось тобі скріншоти в русі, в нативі все пливе максимально, де краще зображення?VladimirV: ↑ 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
- Продублюю
https://i.postimg.cc/CF66Wvwq/dlls-Q-SMAA2-TXm2.png
https://i.postimg.cc/LHsbQdFS/dlls-Q-SM ... OUTION.png
ти відео бачив, слухав про що тобі кажуть? там як раз тема того, що длсс4 кращий за натив підіймається раз 10... саме через вбоге згладжування в нативі. ще й мова про пресет "ПРОДУКТИВНІСТЬ", а не "ЯКІСТЬ"
як можна дивитись відео, де в заключені все сказано і зробити абсолютно інший висновок?

-
VladimirV
Member
Enjthesilence
Я не знаю що таке SMAA2TX, можна DLAA, і бажано відео а не скріни. Де DLAA буде виглядати на мілких деталях гірше DLSSQ|B|P.
Я відео бачив і слухав. Який інший висновок? Я щось казав про налаштування масштабування? Що там в вас підіймається в 10 разів то?
Типу що ДЛСС4 краще ДЛСС3? А це типу і так не зрозуміло? Все щ він каже подивіться настільки менше артів лізе від перемасштабування (це очевидний факт) від нової версії масштабування. Але при ДЛАА іх або взагалі не буде (це мое особисте враження від різниці в ТЛОУ в ДЛАА і в ДЛСС3К), або я іх не помічаю. Я тут не версії масштабувань порівнював. І не убоге маніпулятивне мильне згладжування.
Я не знаю що таке SMAA2TX, можна DLAA, і бажано відео а не скріни. Де DLAA буде виглядати на мілких деталях гірше DLSSQ|B|P.
Я відео бачив і слухав. Який інший висновок? Я щось казав про налаштування масштабування? Що там в вас підіймається в 10 разів то?
Типу що ДЛСС4 краще ДЛСС3? А це типу і так не зрозуміло? Все щ він каже подивіться настільки менше артів лізе від перемасштабування (це очевидний факт) від нової версії масштабування. Але при ДЛАА іх або взагалі не буде (це мое особисте враження від різниці в ТЛОУ в ДЛАА і в ДЛСС3К), або я іх не помічаю. Я тут не версії масштабувань порівнював. І не убоге маніпулятивне мильне згладжування.
Востаннє редагувалось 18.03.2025 19:25 користувачем VladimirV, всього редагувалось 1 раз.
-
Enjthesilence
Member
якби ти мав змогу потестити хоча б фср4, не кажучи вже про длсс4, змінив би думкуrevans: ↑ 18.03.2025 18:59Як вже казав Геральт:VladimirV: ↑ 18.03.2025 18:33 Enjthesilence
Я тут це писав viewtopic.php?f=23&t=286534&p=3939657#p3939657, якщо дивитись відео з 22 хвилини. І так, якщо паузу поставити, то нічого не видно. Тому скріншоти (статика), типу дивись що з длсс що без - ні про що не говоротять.
Чим гірше початкова роздільна здатність, і старіша версія длсс, тим більше це кидається. І це не милення, це дещо інше. Це неправильне перемасштабування мілкої геометрії в реальному часі.
Можливо на 4к це не так помітно. Якщо в мене не 4к монік, наприклад він мені не потрібен. Я більше хочу відеокарту, де мені не потрібно врубати масштабування на моніку до 2к. Не вірю я в краще зображення від пере-масштабування кадрів, порівняно антіалайзингом в рідному масштабі.
- Продублюю
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.
Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ?Схоже дійсно на бажання змінити погляд людей і вказати чорне це біле)
Відправлено через 1 хвилину 33 секунди:
смаа2тх - стандартне згладжування в нативі (ти не знаєш навіть бази, перший раз чуєш що таке смаа?) длссq - це длсс пресет "кваліті" з длаа різниця буде ще більшоюVladimirV: ↑ 18.03.2025 19:17 Enjthesilence
Я не знаю що таке SMAA2TX, можна DLAA, і бажано відео а не скріни. Де DLAA буде виглядати на мілких деталях гірше DLSSQ|B|P.
Я відео бачив і слухав. Який інший висновок? Я щось казав про налаштування масштабування? Що там в вас підіймається в 10 разів то?
ти скинув відео, де тіп розповідає що длсс "продуктивність" дає краще зображення за нативний таа і тепер просиш мене зробити тобі таке саме відео, тільки ще з кращою якістю длсс щоб що?
-
VladimirV
Member
Enjthesilence
Це я бачу ти десь потірявся. ДЛАА не робить перемасштабування, а лише згладжування в тій же резолюції в якій йде рендер. І це велика різниця.
Це я бачу ти десь потірявся. ДЛАА не робить перемасштабування, а лише згладжування в тій же резолюції в якій йде рендер. І це велика різниця.
-
Enjthesilence
Member
ти що не розумієш, що якщо длсс "кваліті" яке рендерить зображення в меншій роздільній здатності дає вже зображення краще за натив, що чудово видно на моєму скріншоті, як і кращу продуктивність, то що має змінитись з тим самим трансформер длаа, який дасть зображення ще більшої якості?VladimirV: ↑ 18.03.2025 19:26 Enjthesilence
Це я бачу ти десь потірявся. ДЛАА не робить перемасштабування, а лише згладжування в тій же резолюції в якій йде рендер. І це велика різниця.
-
VladimirV
Member
Enjthesilence
Може й краще в плані мила, порівняно з вбогими методами антіалайзингу, тупи ТАА, але лише за рахунок того, що зараз кращий метод згладжування - ДЛАА.
Це навіть гугл знає, якщо вбити краще - згладжування в іграх, я думаю.
Картинка з ДЛАА будет краще, ніж з ДЛСС3К і ДЛСС4К, в одній і тій же грі, з одними й тими же налаштуваннями, тому, що - відео з 22 хвилини. Тому що не відбувається перемасштабування роздільної здатностї "рендер -> реальний кадр". Звідси не з'являється мерехтіння на мілкій геометрії, або до мінімуму зводиться.
Якщо є приклади, хоч де, де картинка в динаміці гірше при ДЛАА проти ДЛСС - готовий глянути.
Може й краще в плані мила, порівняно з вбогими методами антіалайзингу, тупи ТАА, але лише за рахунок того, що зараз кращий метод згладжування - ДЛАА.
Це навіть гугл знає, якщо вбити краще - згладжування в іграх, я думаю.
Картинка з ДЛАА будет краще, ніж з ДЛСС3К і ДЛСС4К, в одній і тій же грі, з одними й тими же налаштуваннями, тому, що - відео з 22 хвилини. Тому що не відбувається перемасштабування роздільної здатностї "рендер -> реальний кадр". Звідси не з'являється мерехтіння на мілкій геометрії, або до мінімуму зводиться.
Якщо є приклади, хоч де, де картинка в динаміці гірше при ДЛАА проти ДЛСС - готовий глянути.
-
Enjthesilence
Member
так стоп, почекай. я не казав, що длаа - гірший за пресети длсс. длаа - це все ще длсс, кращий пресет в нативній роздільній здатності. я сказав, що длсс "кваліті" - кращий за натив, що помітно на моїх скрінах. той факт, що длаа буде ще кращим - це зрозуміло і ніхто з цим не сперечається, зрозуміло що ДЛАА буде кращим в будь якому випадку. длсс4 якість - краще нативу, а длаа буде ще ліпшим, бо там данускейлу вже нема, але фпсу він не додаєVladimirV: ↑ 18.03.2025 19:43 Enjthesilence
Може й краще в плані мила, порівняно з вбогими методами антіалайзингу, тупи ТАА, але лише за рахунок того, що зараз кращий метод згладжування - ДЛАА.
Це навіть гугл знає, якщо вбити краще - згладжування в іграх, я думаю.
Картинка з ДЛАА будет краще, ніж з ДЛСС3К і ДЛСС4К, в одній і тій же грі, з одними й тими же налаштуваннями, тому, що - відео з 22 хвилини. Тому що не відбувається перемасштабування роздільної здатностї "рендер -> реальний кадр". Звідси не з'являється мерехтіння на мілкій геометрії, або до мінімуму зводиться.
Якщо є приклади, хоч де, де картинка в динаміці гірше при ДЛАА проти ДЛСС - готовий глянути.
-
VladimirV
Member
Enjthesilence
Так я це й написав в самому першому пості тут сьогодні і ні з ким не сперечався на інші теми
Так я це й написав в самому першому пості тут сьогодні і ні з ким не сперечався на інші теми
-
Enjthesilence
Member
отже я тебе не до кінця зрозумів, перепрошую.VladimirV: ↑ 18.03.2025 19:55 Enjthesilence
Так я це й написав в самому першому пості тут сьогодні і ні з ким не сперечався на інші теми
ти ж розумієш, що длаа - це той самий метод обробки зображення трансформер модел, що й длсс, єдина різниця, що длаа бере за основу 100% роздільну здатність. це все ще длсс4, який працює на основі ші
і факт того, що пресет з меншою роздільною здатністю дає зображення вже краще за натив (привіт таа, смаа, фхаа і тд) - це круто, але ж чубрікси з фср3 навіть не розуміють про що йде мова, шкода їх.
-
pelia
Member
Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без нихerkins007: ↑ 18.03.2025 18:27 Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Ви так пишете, ніби DLSS — це щось, що не можна вимкнути.revans: ↑ 18.03.2025 18:59 Як вже казав Геральт:
Для старих/слабких - цілком ок. Але милиці для молодої здорової карти за овердофіга $ - то ж зашквар.
Тому як на мене це саме ті костилі які потрібні коли вже потужності не вистачає. Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя. Ви просто не розумієте, у вас тепер з милицями більше опор для переміщення - це ж + ?Схоже дійсно на бажання змінити погляд людей і вказати чорне це біле)
Якщо вистачає потужності, можна грати в нативній роздільній здатності або, ще краще, з DLAA. Якщо не вистачає — вмикаєте масштабування.
Все правильно, карта, яка дає можливість грати у важкі ігри із масштабуванням та як результат, має більший запас продуктивності на роки, краща, за ту, де цього немає.Тому трохи дивно за такі гроші мати карти з костилями і всім говорити що костилі це норма життя
Відправлено через 2 хвилини 32 секунди:
DLSS4 працює навіть на 2060, яка вийшла 6 років тому. Фреймген, дійсно орієнтований на базові 60 ФПС.pelia: ↑ 18.03.2025 20:55 Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без них
-
erkins007
Member
Да, причем новый х4 фреймген и на 5090 не работает пока нормально. А реально шикарный длсс4 работает даже на 2060.pelia: ↑ 18.03.2025 20:55Це моя головна претензія позиціонування всіляких миловарень і дегенераторів. Технології котрі повинні покращувати експірієнс на дешевшому залізі орієнтовані на найдорожче і це все подають під соусом перемоги, тому що топове залізо не може нічого без нихerkins007: ↑ 18.03.2025 18:27 Вот и получается что технология больше бы пригодилась младшим картам, но пока играбельна только на старших
Я уверен на 99% что х4 фреймген тоже до ума доведут(вспомним каким убогим был первый длсс, да и второй с его гостингом тоже был 50/50), но будет это явно не скоро.