Демоверсія Half-Life 2 RTX вийде наступного тижня

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Creature4O
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Let's discuss Демоверсія Half-Life 2 RTX вийде наступного тижня
Булоб досить просто додати PBR та HD текстури. Без оцих свістопєрдєлок гра виглядає набагато цікавіше.
Artem_M
Member

Повідомлення

"Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
denizen
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

так а який з цих варіантів на картинкаих з RT?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Artem_M: 13.03.2025 17:24 "Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
В грі 2004 року? Так, дійсно, вельми потрібна фіча :D
Але ми ж розуміємо, що валізи не бездонні ;)
fizik419
Junior

Повідомлення

Creature4O: 13.03.2025 17:20 Let's discuss Демоверсія Half-Life 2 RTX вийде наступного тижня
Булоб досить просто додати PBR та HD текстури. Без оцих свістопєрдєлок гра виглядає набагато цікавіше.
Та ніііі. Було б набагато цікавіше, якби замість клави у тебе лежало два камні і ти брав їх двома руками, стукав, а там іскри летіли. Ваау.
zalizo_org
Member
Аватар користувача
Звідки: Lviv

Повідомлення

Геральт: 13.03.2025 17:28
Artem_M: 13.03.2025 17:24 "Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
В грі 2004 року? Так, дійсно, вельми потрібна фіча :D
Але ми ж розуміємо, що валізи не бездонні ;)
Чому ні? HL2 супер крута гра, дивлячись назад вона багато в чому визначила вектор розвитку жанру. Так що нема нічого дивного що в таких проектах вирішують підсвіжити графіку за рахунок нових технологій.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

denizen: 13.03.2025 17:25 так а який з цих варіантів на картинкаих з RT?
Справа, РТ має об'ємне світло.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Это больше похоже на приличный ремастер судя по скринам. А не просто на версию игры с Рейтрейсингом.
Сразу видно объемная растительность а не декаль с плющом, оконные проемы и рамы отмоделенны, бордюры и тд...
Bukakanga
Member

Повідомлення

Artem_M: 13.03.2025 17:24 "Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
в подавляющем большинстве игр с РТ - именно так. Возникают отражения в лужах, падает фпс и все. Исключений с качественной реализацией лучей - едва ли десяток.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

zalizo_org
Крута. Але не для 2025.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Bukakanga, ну так не обязательно в лужах включать рейтрейсинг. Можно врубить SSR для них да и в большинстве случаев это будет норм. Как в Сталкер 2 например или как в Метро Эксодусе. В UE5 например есть настройка которая в зависимости от рафнесса в шейдере активирует или деактивирует рейтрейсинг. То есть отскокам лучей не обязательно от всех поверхностей отлетать. Думаю тут вопрос не про качественную реализацию а про 'оптимальную' реализацию.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Щось вони ніяк те "променеве" освітлення до ладу не доведуть.
Хіба так Ви своїми очима бачите те що вони на моніторі малюють?
В реалі, можна очі прищурити і той фонар не так сліпитиме, а те на що дивишся — буде краще видно. А тут прищурюйся хай хоч очі витечуть, а все одно або очі сліпить, або ледве видно. — Кому таке в динамічному шутері потрібне??
Bukakanga
Member

Повідомлення



ну, такое... объемный свет красивый, затененные места лучше в старой версии, яркость в РТ версии чуток задрана, чтобы все видно было. Вот цветовые рефлексы от цветного источника света - хорошо.
OldGoodGames
Member

Повідомлення

Artem_M: 13.03.2025 17:24 "Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
коли гра гарна то їй і RTX личіть :up:

Відправлено через 1 хвилину 15 секунд:
Геральт: 13.03.2025 17:51 zalizo_org
Крута. Але не для 2025.
а для якого року? ви або вульва зробили щось краще за 20 років?
lamer
Member
Аватар користувача
Звідки: стольний град Русі -- Київ

Повідомлення

Artem_M: 13.03.2025 17:24 "Кому воно потрібно те RT, це ж тільки віддзеркалення в калюжах і фпс падає" говорять деякі геймери, які ніколи в живу не бачили різниці.
Я бачив. Не вражений.
Нічого проти RTX не маю. Но воно того не варто.
Але це на мій смак.
Bukakanga
Member

Повідомлення



и тут еще полчаса гейплея
Dr_Earnhardt
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Додали трасування променів, може графіку підтянули. і ось що по вимогам виходить. А я любив цю гру за невибагливість.

Half-Life 2: Системні вимоги
Мінімальні:
ОС *: Windows 7, Vista, XP
Процесор: 1,7 ГГц
Оперативна пам’ять: 512 MB ОП
Відеокарта: Відеокарта, сумісна з DirectX 8.1 (потрібна підтримка SSE)
Місце на диску: 6500 MB доступного місця

Half-life 2 RTX

Системні вимоги
Мінімальні:
ОС: 64-bit Windows 10 / Windows 11
Процесор: Intel i5-8600, AMD Ryzen 5 3600
Оперативна пам’ять: 16 GB ОП
Відеокарта: NVIDIA GeForce RTX 3060 TI
Місце на диску: 50 GB доступного місця
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

OldGoodGames: 13.03.2025 18:05 а для якого року? ви або вульва зробили щось краще за 20 років?
Ой, качечки образились. От покладіть руку на серце і скажіть, хто в 2025 це буде проходити до кінця. Аж цікаво глянути.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 13.03.2025 18:16
OldGoodGames: 13.03.2025 18:05 а для якого року? ви або вульва зробили щось краще за 20 років?
Ой, качечки образились. От покладіть руку на серце і скажіть, хто в 2025 це буде проходити до кінця. Аж цікаво глянути.
Я перепроходив років 5 назад. Дуже кайфонув. Одна із кращих ігор в історії.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Интересно обновится ли ВР версия.
Відповісти